BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je pon 25.06.2018 19:18



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Termostat 318d M47
PříspěvekNapsal: ned 10.12.2017 21:34 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 04.01.2017 13:25
Příspěvky: 100
Ahoj. Mám elektronicky vypnutý egr a motor se zahřívá na 60° tudíž termostat.. Musím vyměnit i ten u egr? Popř. Který s termostatu je nejproblemovejsi?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Termostat 318d M47
PříspěvekNapsal: sob 16.12.2017 01:07 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: sob 01.08.2015 00:00
Příspěvky: 145
Bydliště: Hlavní město piva
Mirda86 píše:
Ahoj. Mám elektronicky vypnutý egr a motor se zahřívá na 60° tudíž termostat.. Musím vyměnit i ten u egr? Popř. Který s termostatu je nejproblemovejsi?


Zdravicko,

Musis vymenit termostat hlavy motoru, tremostat EGR pousti vodu jeste kolem chladice skrz kterej jdou horky vyfukovy plyny zpatky do sani aby se ti v zime rychlejc zahral motor. Kdyz to mas vypnuty tak nevim jestli se ten chladic vubec zahreje a jestli to bude mit nejakej vliv, ale ten termostat muzes vyzkouset tim ze ho za studena sundas a zkusis do nej fouknout. Kdyz ho za studena profouknes znamena to ze je rozbytej.

Nejproblemovejsi je rozhodne EGR termostat, obzvlast kdyz ho koupis pres eBay z lotysska, a tim jsi mi pripomnel ze si musim jit zitra zkusit profouknout svuj protoze jsem ho pred 2 rokama taky koupil z lotysska a letos se mi nejak podezrele dlouho zahriva motor. :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Termostat 318d M47
PříspěvekNapsal: sob 16.12.2017 12:12 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 04.01.2017 13:25
Příspěvky: 100
Je těžký vyměnit ten hlavní? Koukal jsem že ten egr by měl jít ven líp


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Termostat 318d M47
PříspěvekNapsal: ned 17.12.2017 05:18 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: sob 01.08.2015 00:00
Příspěvky: 145
Bydliště: Hlavní město piva
Mirda86 píše:
Je těžký vyměnit ten hlavní? Koukal jsem že ten egr by měl jít ven líp


EGR termostat vymeni i maly dite. Jen sundas ten malej kryt, vytocis 2 sroubky a sundas hadicku. Prace na 10 minut.

Ten velkej taky neni problem. Nejdriv vypustis chladici kapalinu sroubkem na pravy strane pod chladicem. Das si pod to misku a nemusis ani zvedat auto.

Pak odpojis vetrak, AUC snimac a sani na zavirani rolet z ty cerny krabice za chladicem ve ktery je vetrak a celou ji vysoupnes nahoru. Drzi ji taky nejak 1 - 2 srouby. To sice nemusis delat, da se to vymenit i bez toho ale ziskas tim tolik mista ze si budes moct vlezt pod kapotu a stoupnout pred motor tak ze je rozumny to udelat. :D

Sundas z termostatu 2 trubky, vytocis 3 sroubky a je to. Muzes hned vymenit i vodni pumpu za zeleznou aby jsi mel na dlouho zase pokoj.

Lidi si ani neuvedomujou jak lehce a levne se daji opravit stary BMW protri treba VW nebo Audi ze stejnyho roku. :D Jenom ziskat mizernej pristup na Audi je srani na par hodin. Zlata trojka. :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.130s | 22 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner