BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header
Banner Autorozvody.cz

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je pát 16.11.2018 02:13



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: ned 30.09.2018 21:39 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 10928
Bydliště: JaraXov
asi nedá. aditivia to možná o chlup oddálí


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 05.10.2018 11:54 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř 13.04.2016 00:00
Příspěvky: 169
Bydliště: České Budějovice
Snejk píše:
Nejhorsi je jak kazdej meni jen jednu vec, ja to striktne zakazuju i kdyby nevim co. Zaklad spokojene n53/4 atd je to mit perfektni. Tudiz pri sebemensim problemu, popr po koupi v neznamym stavu to vymenit vzdycky vsechno, tzn civky vsechny, ne po jednom.. a vstriky taky tak, proste sere se jeden tak zahodit vsechny... uz jsem nenavidel jak kazdej druhej tejden jezdi ty samy auta a jednou je v pici ctvrtej , pak sestej, pak prvni.. to nikam nevede... nemluvim o tom kdyz date dva novy tak ten zbytek je stejne k nicemu a nepujde to tak hezky (ty spicky tech vstriku jsou dycky uplne zajebany karbonem...). Kdyz je vsecko novy tak to proste funguje jako novy..


Pánové a co doporučíte, když jsem na komplet nový sadě s 11, novým těsněním a oddělovacíma kroužkama najel cca. 22 tis? Na lean mixture opět chod jak sekačka na trávu. Ale pouze na chudou směs, jinak je to ok. Vyreklamovat se to nedá, ale prostě je to na to to všechno zahodit a znovu koupit po 20tis km novou sadu za 32 kolíků? Jako už mě to napadlo taky, ale je tohle vůbec možný, že to nevydrží ani těch pitomejch 50tis?
Tak nějak jsem si už zvyknul, že N53 je sráč, ale tak nějak jsem počátal s tím, že ta nová sada by alespoň 80tis vydržet mohla.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: sob 03.11.2018 11:25 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 31.10.2012 01:00
Příspěvky: 13
Ahoj, tak po delsi dobe se reseni naslo a to kmpletni vymena motoru, protoze u puvodniho se ukazalo, ze nema dostatecne tlaky na nekolika valcich :( Ted uz to bezi hezky ciste, ALE jakoze se dusi a vytacet se necha az po spadnuti motoru do nouzaku. Zkousel jsem cistit ventily na vanos a i jsem je menil a nic. Pokud jeden odpojim, tak je to v nouzaku hned a nedusi se. Diag. pise chyby P0012 a P0015 - zpozdeni vackoveho hridele jak na sani, tak i vyfuk. Rozvody jsem nastavoval uz dvakrat!!
Me uz z toho auta trefi.. Nevi nekdo co s tim?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: sob 03.11.2018 12:12 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 10928
Bydliště: JaraXov
vážně vás todle baví?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 09.11.2018 09:11 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 31.10.2012 01:00
Příspěvky: 13
Ahoj, tak zahada vyresena. Bohuzel jsem pri sestavovani rozvodu prohodil kola na vackach. Koukal jsem, jestli jsou stejna, ale uz ne na to, jestli se na nich taky neco pise :D
Takze uz mi to zase hezky jezdi. Vsem, co poradili, tak dekuji!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.062s | 17 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner