BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header
Banner Autorozvody.cz

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je ned 17.11.2019 01:43



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: ned 18.03.2018 12:45 
Offline
Registrovaný

Registrován: ned 26.06.2016 00:00
Příspěvky: 92
Aha, tak to opravdu smysl nedává. Díky moc ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 24.04.2018 22:17 
Offline
Registrovaný

Registrován: ned 26.06.2016 00:00
Příspěvky: 92
Ještě bych se pokusil téma otevřít. Zvažuji mezi 370 mm předními kotouči s čtyřpístky (aktuální Performance brzdy pro současné modely, například v kitu s číslem dílu 34112450469) a staršími šestipístky s kotouči 338 mm (pro mě na první pohled zajímavější, protože ty třmeny jsou prostě cool :D ). Odkazy níže:

https://www.ecstuning.com/b-genuine-bmw-parts/bmw-performance-big-brake-kit-front-rear/34110444769/
https://www.ecstuning.com/b-genuine-bmw-parts/retrofit-kit-for-spo/34112450469/

Jde o to, že novější brzdy jsou relativně sehnatelné použité (cenu teď neřeším, samozřejmě to levné není...). Starší kit se mi nedaří sehnat vůbec, jen nový, což je cenově nepřijatelné. Má někdo zkušenosti, případně alespoň názor, který by mi pomohl s výběrem?

Řeším prioritně výměnu předních brzd, jelikož je mám KO.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 24.04.2018 23:19 
Offline
Moderátor
Moderátor

Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Příspěvky: 12473
Bydliště: Brno
Cena a dostupnost hraje pro novejší 4 pístky :)

Ty šestipístky mají nevýhodu co se týče vydrže v tom, že jsou na malém kotouči, dají se dát klidně i na 370mm kotouče taky, ale pak si musíš doladit redukci a dále je síla kotouče jenom 26mm ;) Jejich hlavní výhoda bylo to, že se vlezly pod seriové r17 kola...

ty 4 písty ti s rozumnýma deskama budou stačit ;)

_________________
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E30 336i Sedan S38 - RingTůl
E91 335i N54B30 - pracant :)

http://www.piston.czService & Performance partner
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 24.04.2018 23:20 
Offline
Registrovaný

Registrován: ned 26.06.2016 00:00
Příspěvky: 92
Díky moc za radu, to jsem v podstatě chtěl slyšet :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 16.05.2018 11:29 
Offline
Registrovaný

Registrován: úte 05.01.2010 01:00
Příspěvky: 494
Nechci zakládat nové téma..Chtěl bych se zeptat, mám 335i lci m paket..ta má brzdy šestipístek? Jelikož mám možnost koupit ty červené z řady F, ale to je čtyřpístek a vzadu dvou..Tak abych nakonec nekoupil horší :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 17.05.2018 07:13 
Offline
Moderátor
Moderátor

Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Příspěvky: 12473
Bydliště: Brno
Nemá, 335i měla jednopistek :-)
Jen bacha na kola - ani ne tak o průměr ale tvar paprsků, pod E90 kola se ty vicepistky nemusí vlézt... Pod některé....

_________________
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E30 336i Sedan S38 - RingTůl
E91 335i N54B30 - pracant :)

http://www.piston.czService & Performance partner
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 17.05.2018 09:38 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Příspěvky: 2956
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Už sem to tu psal víckrát: když sem na 3er e91 upgradoval přední brzdy, (neúspěšný) mezistupeň byly i brzdy z 335i (348 mm) a.... brzdilo to líp než to co jsem tam měl předtím (330 mm) ale mnoho kg přidané neodpružené hmoty (větší kotouče + těžké litinové třmeny) autu velmi ubraly na akčnosti v zatáčkách. Takže brzdy z 335i šly zase pryč.

Jinak ty brzdy z 335i se vešly i pod OEM style 158 (17") ale jen s milimetrovou (opravdu jen jeden milimetr) vůlí mezi brzdičem a vnitřkem kola, což pro zimní provoz bylo úplně napd, proto jsem i na zimu přešel na 18"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: sob 07.07.2018 22:30 
Offline
Registrovaný

Registrován: ned 26.06.2016 00:00
Příspěvky: 92
Než založím nové téma, ještě bych se to pokusil otevřít zde - brzdy jsem upgradoval nakonec na přední brzdy z této sady:

https://www.ecstuning.com/b-genuine-bmw ... 112450469/

Kotouče 370 x 30 mm, třmeny čtyřpístek Brembo (tuším stejné jako pro minimálně některé M modely). Brzdy byly vizuálně v dobrém stavu, i když sem tam nějaký oděrek nebo šrám byl (kupoval jsem použité). Pro zajímavost - vejdou se i pod 17" kola, což jsem opravdu nečekal. Tím odpadl problém s hledáním nové zimní sady 18" nebo větší (letní mám standardně 18", tam jsem se nebál).

Bohužel jsou však brzdy hlučné, a to nemyslím klasické ševelení od vrtaných/drážkovaných kotoučů (proto je na auto nerad dávám, když je na výběr). Začalo to nejdříve od pravé strany, kdy často při sešlápnutí brzdy bylo slyšet poměrně tlumené klepnutí (kov na kov), které odpovídalo době, kdy auto začalo brzdit. Hned mě napadl "přidřený pístek", což jako pravděpodobné po konzultaci označil i mechanik. Od té doby jsem se snažil brzdit přerušovaně a celkově sledovat, jak se auto chová. Kromě zvuku člověk nic nepozná, včetně funkce ABS, směrové stability, plynulosti brzdného účinku... Celkově auto brzdí naopak výborně. Bohužel jsem dnes zaznamenal, že od levého kola se ozývá úplně stejný zvuk, ale mnohem hlasitější (už bych to nazval ránou), a ne při sešlápnutí pedálu, ale třeba i několik vteřin po jeho sešlápnutí, a to i při rovnoměrném brzdění. Opět nejde na autě nic znát, kromě hluku. Napadá vás, co by to mohlo být?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 09.07.2018 12:21 
Offline
Moderátor
Moderátor

Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Příspěvky: 12473
Bydliště: Brno
Mě tohle dělalo na jednom BBK setu kdy jsem měl kotouče pro M14 šrouby (mají 16mm díru pro šroub) a jel jsem do předu a zabrzdil tak se kotouč jakoby protočilo na náboji a cinknul si (ale to udělalo jednou vždycky při změně směru - jednou a pak klid)
Dorval jsem šrouby na kole a byl klid, ale tam bylo už nějakých 150nm což.mi přišlo jako nesmysl, tak se to vyřešilo po předělání na štefty...
Každopádně nové m135,140 atd často trpí na nějaký takový zvuk od kol, hodně lidí to reklamovali, dávaly se nová ložiska atd. Ale podle mě to může cinkat i to plovoucí uložení kotoučů, ale to je více než nepravděpodobné a až jakoby extrémní...

_________________
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E30 336i Sedan S38 - RingTůl
E91 335i N54B30 - pracant :)

http://www.piston.czService & Performance partner
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 09.07.2018 12:45 
Offline
Registrovaný

Registrován: ned 26.06.2016 00:00
Příspěvky: 92
Díky za komentář, i když trochu děsivý a vlastně mě spíš víc znejistil :) Rovnou jsem už uvažoval repas třmenů, ale když jsem si zjišťoval ceny, tak to je pomalu za cenu další sady brzd, takže tady asi metoda "zkusím a uvidím" moc nepřipadá v úvahu... :roll:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.056s | 19 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner