BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je pon 22.01.2018 08:31



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 47 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte 09.01.2018 11:04 
Offline
Registrovaný

Registrován: úte 14.02.2017 19:22
Příspěvky: 193
a kdyz bude chyba velkyho tlaku tak co s tim mam udelat ?:)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 09.01.2018 11:07 
Online
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 7970
Bydliště: JaraXov
náhrát tam původní SW nebo reklamovat chip


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 09.01.2018 19:24 
Offline
Registrovaný

Registrován: pon 26.04.2010 00:00
Příspěvky: 405
Jaraxi zminil jsi vetsi zanaseni dpf pri chipu. Jde tam vic nafty - vic vyfukovych plynu. Mam ale zkusenost, ze jejich teplota se po chipu zvysi, coz by melo byt dle meho pro dpf lepsi. Takze se to vykompenzuje podle me.
Jofrey: Jestli chces, mam jednoho chipare, ktery ti sw upravi podle tvych predstav. Upravu dela primo on a ty jsi celou dobu u toho. Je ze Studenky. Kdyztak napis SZ. Vycetl by SW, ja bych ti tam nahral origo SW pres originalni program, ten by se vycetl znova a porovnali tve upravene hodnoty. Pokud by jsi chtel, udelal by ti novou upravu podle tvych predstav. Moje chiple auto v S nebo SPORT modu jezdi tak jak ma, ma ostrejsi reakce na plyn oproti comfort modu. Pri uprave SW se prave ze posunuji i limitery tlaku a paliva nebo dokonce vypinaji nektere chybove kody, aby vyssi hodnoty nevyhazovali nouzovy rezim motoru.

Navic ti muzu do prevodovky nahrat SW z ALPINY d5, zmeny oproti klasice jsou:
Ukazatel rychlostnich stupnu v D rezimu (D1,D2...)
Jemnejsi prerazovani v D
Na S rezim radi i 8. stupen


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 09.01.2018 23:32 
Offline
Registrovaný

Registrován: pon 07.04.2014 00:00
Příspěvky: 88
Na E60 530d se mi to taky sekne v otáčkách a nejede, musím ubrat plyn aby to zas přeřadilo a jelo dál a to dělá i na D, ale vzhledem k tomu, že měnič i mechatronik už nejsou v nejlepší kondici, tak i podle toho co jsem četl různě po fórech by tahle chyba měla být v automatu, nejspíš v měniči co už není schopen přenést výkon a prostě to "vzdá". Ale nejsem mechanik, nikdo jsem do toho moc neviděl, každopádně by to vysvětlovalo i ten nižší výkon, jestli měnič už prokluzuje, tak to nemůže jet pořádně, ani to nejde změřit.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 09.01.2018 23:59 
Offline
Registrovaný

Registrován: úte 14.02.2017 19:22
Příspěvky: 193
pred pul rokem jsem byl na vymene oleje v automatu s proplachem a diagnostikou prevodovky v autorizaku - ZF Pakra v jihlave a rikali ze prevodovka je relativne ok.. nic na opravu.. jen ze ve vyssich rychlostech pri maximalnich tlacich trosku skube.. ale ze to zvladne jeste hodne km..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: sob 13.01.2018 18:55 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 21.09.2016 19:57
Příspěvky: 22
kde by jste doporučili úpravu softu pro E60 535D díky


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: sob 13.01.2018 19:24 
Offline
Registrovaný

Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Příspěvky: 958
Bydliště: Olomouc
Dieselpower, tdifun..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 47 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: tommee a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.145s | 20 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner