BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header
Banner Autorozvody.cz

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je čtv 19.07.2018 17:41



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv 17.05.2018 12:29 
Offline
Registrovaný

Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Příspěvky: 1381
Bydliště: Litomyšlsko
Auto zdechlo při dojezdu 80km cca. Hledáním jsem našel, že palivo v levé části nádrže nejde do druhé poloviny k čerpadlu. Funguje to nějak na principu podtlaku při čerpání? Vypadlá hadička? Popis jsem našel jen na TDS, ale je to stejné s benzínem?? Benzím, který se vrací přepadem zpět na to nemůže mít vliv, že. díky


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 17.05.2018 13:38 
Offline
Výkonná rada
Výkonná rada
Uživatelský avatar

Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Příspěvky: 5714
Bydliště: střed Česka
Vratka Venturiho efektem přisává palivo z jedné půlky do druhé.

_________________
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 17.05.2018 15:13 
Offline
Registrovaný

Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Příspěvky: 1381
Bydliště: Litomyšlsko
Aha, vratka. Takže po 300kkm by už proud zpět mohl být slabší a já měl vyměnit palivový filtr. co.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 17.05.2018 21:05 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu

Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Příspěvky: 2237
Bydliště: Mariánské Lázně
Obrázek

to přečerpávání má na starosti tzv. ejektorová pumpa, na obrázku výše díl č. 8
více viewtopic.php?f=24&t=47760
http://vs31.sweb.cz/Ejektor_Fuel_Pumpe.jpg


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 18.05.2018 09:31 
Offline
Registrovaný

Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Příspěvky: 1381
Bydliště: Litomyšlsko
Perfekt. Takže slabý tlak zpátečky díky přicpanému filtru je asi blbost. Jedině demontáž. Dík moc.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 18.05.2018 19:50 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu

Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Příspěvky: 2237
Bydliště: Mariánské Lázně
Benzín nebo nafta, oboje funguje stejným způsobem až na exoty typu M5. Pokud se v tom někdo nehrabal a nezapojil to blbě, tak předpokládám netěsné "óó - kroužky", o kterých píšu v tomto odkazu.
:D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: sob 26.05.2018 18:37 
Offline
Registrovaný

Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Příspěvky: 1381
Bydliště: Litomyšlsko
Tak po kontrole přečerpávání zjištěno, že je naprosto OK. A problémy způsobuje fakt přicpaný filtr paliva. Pokud motor neběží a připojím čerpadlo natvrdo, pomaličku se obsah přečerpá do pravé nádrže. Takže to může dělat i tohle:-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: sob 14.07.2018 17:18 
Offline
Registrovaný

Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Příspěvky: 1381
Bydliště: Litomyšlsko
Tak to přečerpávání fungovalo, ale původní čerpadlo hrozně hučelo, od mechanika doporučeno nové. Nevím, proč neřvalo původně když muselo tlačit přes ten poloucpaný filtr, ale až teď po odlehčení. Takže nové a výměna a zas to nefunguje. Vše zkontrolováno, u čerpadla není co by bylo blbě. V levé nádrži vše ok, nevím jaký o-kroužek by se měl měnit. Vše čisté, průchozí. Když jsem zkoušel tem zpáteční díl vzduchem, tak nahoře u příruby-přívod je nějaký element, secvaklé poloviny hodně zobáčky - díl 2 prostřední nahoře (u č.19) https://www.realoem.com/bmw/cs/showpart ... Id=16_0325 v kterém pulzuje vzduch. To je co za funkci? Jinak při zkoumání mám výstup nádrže napojen na zpátečku rovnou hadicí, takže benál běhá kolem přímo, čerpadlo natvrdo. Oba plováky nemění hodnotu, což je sakra divný, čerpadlo tlačí dost. Neví někdo, jaký výkon má to přepouštění, tj. kolik litrů za hodinu asi a co to bude za pí.....? dík edit https://www.realoem.com/bmw/cs/showpart ... Id=16_0209 č7


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: sob 14.07.2018 18:05 
Offline
Registrovaný

Registrován: sob 22.11.2014 01:00
Příspěvky: 216
Bydliště: Uherský Brod
i když je podávačka v prevé polovině tak vývod je zaveden do levého víka a přepad zpět do nádrže je zase do pravého víka.. pčeřepávání funguje do té doby dokud je do přečerpat.. neni to nijak řízené ani ovládané, ten vznipý podtlak v ejektoru to pořád nasává i když tam už nic neni... přeteče to celkem rychle.. však si víka otevři, zapni klíč a svit si to pravé nádrže baterkou a uvidíš jak to přetéká.. a taky zkus test.. měj v nádrži těch cca 15litrů paliva a když budeš mít deklík na pravé nádrži volně tak zapni kíč, nastartuj a sleduj co se dějě.. stává se že podávačka vycucne všechno palivo co je v tom hrnci ve kterém sedí i s držákem no a do toho hrnce přes zacpané sítka nestihne dotéct palivo a zdechne ti to... sítka čistit nejdou! musí se do toho hrnce udělat díry do dna.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: sob 14.07.2018 18:20 
Offline
Registrovaný

Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Příspěvky: 1381
Bydliště: Litomyšlsko
Vím, jak to má fungovat, v levé je 9l, takže by to mělo běžet. Že na to koukám, je jasný, píšu, že i propoj natvrdo, čerpadlo taky, motor vůbec neběží.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.139s | 18 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner