BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je sob 15.12.2018 07:48



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte 17.07.2018 06:36 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 11195
Bydliště: JaraXov
- xdrive nikdy nesmí mít lepší vzorek na předku než na zadku
- tak to muže dělat diferak, když má vliv to zatáčení
- docela by mě zajímalo jak může někdo posoudit VTG, krom vytažení pojistky, ostatně tím mužeš začít, vytahni pojistku označenou 4x4
- když stojíš třeba na šterku a s plně vytočenými koly a auto nemá snahu jet a tak se jakoby škube a trápí, tak je stále seplá 4kolka, tzn VTG, oni odchází jedno za druhym a pokud se jezdilo s lepšíma gumama ve předu než vzadu tak to mohlo klidně zkurvit rozvodovku.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 17.07.2018 08:33 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: sob 13.02.2016 01:00
Příspěvky: 256
Bydliště: Graz
Za me byly a jsou gumy v poradku, ten diferak je mozny...S tim odpojenim VZG, mam mit zarazeny neutral nebo D?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 17.07.2018 08:42 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 11195
Bydliště: JaraXov
no normalně to projedeš bez pojistky.
u těch gum když je na předku třeba jen 2mm víc vzorku, tak už je problém


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 17.07.2018 15:16 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: sob 13.02.2016 01:00
Příspěvky: 256
Bydliště: Graz
Ja ted koukal na pojistky a vzadu jsou 4 a ve predu 2. Kdyz jsem to odpojil vyradil jsem tim abs, prevodovku, dsc a ja nevim co jeste. Startovat to nechtelo, tak jsem to postupne daval zpet a zkousel startovat az jsem tam nasazel vsechny zpet, nastartoval a jel z prace domu. Nejaky tip, ktera pojistka patri rozvodovce?

https://www.rajce.net/f1299262409

Jak jsem psal, byl v ni ted meneny olej a vypadala jako nova, provedena adaptace u Bmw, nova kardanova tyc a drnca ted uz jen jedna strana, pred vymenou oleje obe dve. Mozna shoda nahod, spis bych tipl diferak...


Jinak zkusil jsem vjet zprudka do pravotocive zatacky a huci to az ven, v max.rejdu je to uz masakr.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 17.07.2018 15:17 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 11195
Bydliště: JaraXov
13 a 19


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 18.07.2018 05:51 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: sob 13.02.2016 01:00
Příspěvky: 256
Bydliště: Graz
Tak 4x4 odpojena a zmena zadna, nepocitil jsem zadny rozdil. Zustava poloosa, lozisko nebo diferak. O vikendu sundam leve kolo a mrknu jestli neni nekde vule.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 18.07.2018 20:03 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: sob 13.02.2016 01:00
Příspěvky: 256
Bydliště: Graz
Sundal jsem obe kola, zkousel vertikalne a vodorovne kyvat s kotoucema a nic, zadna vule. Zkousel jsem i poloosy (antriebswelle) a kdyz jsem dost zabral ve smeru ven a k autu, trochu to klepe, vule cca 1mm, delaji to obe strany. Tohle asi nebude to co hledam co?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 22.08.2018 07:46 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: sob 13.02.2016 01:00
Příspěvky: 256
Bydliště: Graz
Už nebudu otravovat, auto jde konečně příští týden do servisu. Přežilo to Chorvatsko ale čeho jsem si všiml, drhnuti, drncani je závislé na otáčkách motoru, nízké otáčky nízká frekvence vibrací, vysoké otáčky = vysoká frekvence až bych řekl, že není skoro slyšet. Takze mě napadá špatné silentbloky motoru, co se nedávno měnili? Strcili mi tam neoriginální a možná jsou měkké a motor při náklonu v zatáčce přenáší vibrace dál do auta? Moje teorie.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 22.08.2018 09:20 
Offline
Registrovaný

Registrován: pon 16.03.2015 01:00
Příspěvky: 304
ještě mě napadla taková blbost ,protože jsem na tohle téma teď něco četl na jiném fóru.
Zkušený mechoš se mi možná vysměje ;)
Co kardanová tyč?
Četl jsem že to pak právě dělá když jsou vytočené kola a když třeba koupíš ojetinu tak může být po nějakém ťukanci dokonce i ohnutá...?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 22.08.2018 09:53 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: sob 13.02.2016 01:00
Příspěvky: 256
Bydliště: Graz
Kardanovou tyč bych úplně vyřadil. Dělalo by to jak píšeš v obou směrech ne jen při zahnutí do práva. Jinak zadni kardan je v pořádku, přední byl teď měněný...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.064s | 18 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner