BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je úte 20.11.2018 02:54



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv 09.08.2018 20:51 
Offline
Registrovaný

Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Příspěvky: 1422
Bydliště: Litomyšlsko
85 stC je termostat, maličko to vyleze třeba na 98, ale je to chvilka. Mám teploměr, trvale ukazující vodu/oil a měření tlaku oleje a napětí.
Jakmile se trošku zahřeje, tj spadne na 600ot/min. Live jsou právě dobré, vše tak nějak normální.
Po výměně těch lambd vyměním i svíčky, i když jsou tam pár tisíc km.
Diagnostika LPG neukazuje žádnou závadu. To houpání to dělá i při odpojené váze, takže jsem ji zatím vyloučil.
ME7.2 by šel přehrát, ale kde vzít dobrý soft. Jedině se domluvit s FX. Nebo kámoš by mi to sfouknul,
zeptám se ho zda nemá jinou DME.
Jinak dík za přispění.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 15.08.2018 17:36 
Offline
Registrovaný

Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Příspěvky: 1422
Bydliště: Litomyšlsko
Tak lambdy to nedělaly. Po odpojení všeho okolo (vanosy, čidla vaček a váhy) to přestalo. Připojení vanosů, ale odpojená váha a dobrý. Tak jsem z toho už znechucen. Ještě zkusím teda novou váhu, ale diag. nic nehlásí a live data je vidět, jak úroveň signálu váhy kolísá s motorem.
Je potřeba opravdu značkovou, nebo stačí třeba tohle: https://aukro.cz/vaha-vzduchu-bmw-7-e32 ... 5720133922 když to zas tím nebude:-)))


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 15.08.2018 21:39 
Offline
Registrovaný

Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Příspěvky: 2387
presne proto jsem prestal delat m62... totalni ztrata casu a nervu... kdysi skvelej motor a dneska neopravitelny nocni mury... totalni sracky ktery vyresit stoji trojnasobek auta a nekdy ani po vymene vseho od dme po posledni tesneni a stale zadny vysledek...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 20.08.2018 12:40 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Příspěvky: 2158
Bydliště: Brno , Vyškov
jen otázka do pranice ...vím že M62 motor řešilo hodně lidí ....měnili kolem toho milion věcí a někdy to stejně nevyřešili.

Začal bych přemýšlet a hrát si s myšlenkou že pokud tedy po odpojení čidel vše funguje tak není zrada v elektronice tedy zvýšenému odporu či kolísavé napětí na některém z čidel ? Či souhra staré elektroniky a čidel kde stačí u každého malinko jiná hodnota a ve výsledku to dělá paseku ?

Repase jednotky tady o tom moc nepadlo. Ale co jednotka nevykazuje občas anomálie ? Vím že tu bud mění komplet ale zase starou ...nebo se repasuje. Vymění se vše co by mohlo dělat problémy. Jak kondenzátory tak ruzné další součástky. Tranzistory atd. Ovlivnují signál a mohou ohýbat data která potom ve výsledku jsou zkreslená a dělá to paseku.

Zkusit zapojit jen něco a sledovat kdy to začne zlobit. U čeho. A tam přeměřit kabel a dané čidlo. Případně vyměnit čidlo nebo i kabel.

Může to bejt tedy jak jednotka tak i nějaké čidlo či kabeláž k jednotce či čidlu.... zkusil bych se dívat tímto směrem.

Vím že hodně lidí už kvůli M62ce ztratilo nervy a raději to neřeší ... případně problém jen částečně vyřešili ale ne úplně.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 20.08.2018 21:52 
Offline
Registrovaný

Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Příspěvky: 1422
Bydliště: Litomyšlsko
No, ještě vyměním váhu. Signál z čidel jsem měřil osciloskopem. Klika v pohodě, vynechaný jeden impuls. Čidla vaček krásný obdélník s proměnnou střídou. Teploty čára bez kmitů ap. Výstup na vanosy-PWM jak vyšité. Proč to ale ale dělá jen v tom úzkém pásmu otáček. Senzory klepání je asi blbost, jako nefunkční sekundární pumpa. Závady žádné na různých diagnostikách. Ještě zajedu opět k profíkovi BMW, dělal léta v autor. servisu, teď soukromě, logicky. Ten ale jede podle BMW, vše dodržuje, což může být někdy takové kontraproduktivní. Ale má zas profi diagnostiku. Nerad bych to auto odepsal, 540 jsem vždy chtěl. Navíc ostatní je vše OK, elektronika, podvozek, interiér, exteriér až na drobnou kosmetiku taky. Asi je chyba, že jsem na auto tak nějak puntičkář. Kdo na to sere, je v pohodě:-))) Na tu jednotku se taky zaměřím.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 21.08.2018 07:23 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 10953
Bydliště: JaraXov
ono hlavně M62B44 je uplně nesmrtelná věc co nic nechce a funguje perfektně, ale M62TUB44 je takový paskvil kde už je všecko udělano složitě a komplikovaně, hlavně celé řízení motoru. ono je lepší si koupit M62 nebo rovnou N62 a vynechat M62TUB44, ale zas lepší jak M54. no a těm TUčkam nikdo nerozumí a nebo se stím nechce zaobývat protože to zákazník nezaplatí, ale řešit se dá vše, málo kde hledá problémy tam kde jsou. já tu třeba měl M62TU která kolísala na volnoběh, ti lidi vyměnili pul motoru někde v servise, ale nakonec to byl alternator který nedobíjel na volnoběh a prostě ten motor měl málo štávy.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 21.08.2018 08:12 
Offline
Registrovaný

Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
Příspěvky: 533
Bydliště: Beskydy
a co tak zkusit sundat výfuk jestli třeba není částečně ucpaný? sice při odpojování některých věcí se problém ztratí, ale zkusil bych to.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 21.08.2018 08:23 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 10953
Bydliště: JaraXov
no v jiném tématu psal že má jeden kat ok a druhý ven, to se pak nemuže divit


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 21.08.2018 12:04 
Offline
Registrovaný

Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Příspěvky: 1422
Bydliště: Litomyšlsko
Lambdy za katem jsou softwarově zablokovány, protože ač TU, tak EURO 2, protože trojka až od od oficial face, já mám 5/99. Vím, že nevanos je lepší, ale to navýšení přes 3000 neumí. A jezdit na 1000 ot taky moc ne. ME7.2 mám prostudovaný co se dalo najít, za chvíli budu znát i vývody:-)) Ucpaný to není určitě a dobíjí OK. Všechny tyhle blbosti jsou vyzkoušené. Jinak to auto jede jak pes, prostě pohoda, jen to okno okolo 1000ot.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 22.08.2018 10:43 
Offline
Registrovaný

Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
Příspěvky: 533
Bydliště: Beskydy
a už jsi tam dal tu váhu? třeba si od někoho pujč na test. určitě se najde někdo poblíž se stejným motorem....

já kdysi řešil váhu na bezvanos M62. když byly v pytli tak to nešlo ani nastartovat. hned to chciplo. levné váhy moc nefungují. je třeba dát tuším bosch nebo origo


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.066s | 20 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner