BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je pon 24.09.2018 00:54



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: E39 žhavení
PříspěvekNapsal: úte 20.02.2018 22:35 
Offline
Registrovaný

Registrován: sob 22.11.2014 01:00
Příspěvky: 217
Bydliště: Uherský Brod
když říkáš že ti to netáhne naftu.. sací koš jsi čistil? aby nebyl kupa bordelu


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: E39 žhavení
PříspěvekNapsal: stř 21.02.2018 19:48 
Offline
Registrovaný

Registrován: čtv 24.04.2008 00:00
Příspěvky: 27
Tak auto jsme dneska s kámošem nahodili za pomoci povolení trubek u vstřiků plus nakonec velkou práci udělal start-sprej. Uvidíme zítra, jestli se s tím zase budu prát, nebo ne :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: E39 žhavení
PříspěvekNapsal: stř 21.02.2018 20:35 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 21.06.2013 00:00
Příspěvky: 1507
Start sprej? :shock:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: E39 žhavení
PříspěvekNapsal: čtv 22.02.2018 21:20 
Offline
Registrovaný

Registrován: čtv 24.04.2008 00:00
Příspěvky: 27
https://youtu.be/5u_-dJOsFUw?t=22m52s nebo si to můžeš najít na googlu. Ale zas to nestartuje, jenom to evidentně startne jenom se sprejem. Známý i psal, že to moc nevstřikovalo, podle toho, jak šla nafta kolem povolených trubek u vstřiků. :-/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: E39 žhavení
PříspěvekNapsal: čtv 22.02.2018 21:57 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 12.04.2017 15:47
Příspěvky: 55
Když povolíš přívodní potrubí do vstřikovacího čerpadla musí z něj týct nafta pod tlakem cca 0.4baru po dobu, když jde žhavení a pak při startování, když jde startér.
Nelitaj v tom průhlednou přívodním potrubí moc bubliny, jestli nejde ta nafta moc zavzdušněná?
Zkus odpojit ten snímač teploty na hlavě válců, jestli to bude lepší, přidává to dávku.
Na ten sprej opatrně, abys nepopravil ojniční šály v motoru :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: E39 žhavení
PříspěvekNapsal: čtv 22.02.2018 22:12 
Offline
Registrovaný

Registrován: čtv 24.04.2008 00:00
Příspěvky: 27
Ono, když jsem to nechal bez filtru téct, tak to bylo spíš jak taková hodně lehce puštěná sprcha :-/ Ani bubliny se v hadičce moc nehýbaly, teď už tam nejsou. Furt to fungovalo do té doby, než jsem to zas nechal vychladnout přes noc. U toho startování přes kabely a povolených trubkách to fakt moc "nelítalo ven". Jako jeden typek tady z Frýdku-Místku lítá s e34 v kombíku a podle sluchu tds trošku poladěné, ale toho jsem neviděl od léta :-D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: E39 žhavení
PříspěvekNapsal: čtv 22.02.2018 22:27 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 12.04.2017 15:47
Příspěvky: 55
Jj, :D jak u sprchy, ten podavácí tlak je malý.
Jak si psal, že Ti kape vstřikovací čerpadlo, tak padá nafta, se jako vrací směrem k nádrži, tak to déle trvá než se tam zas zpátky dostane.
Zkus třeba před startem 3krat nažhavit, jestli se stav zlepší. Při žhaveni jde podavačka.
A teď už to žhaví normálně?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: E39 žhavení
PříspěvekNapsal: čtv 22.02.2018 22:33 
Offline
Registrovaný

Registrován: čtv 24.04.2008 00:00
Příspěvky: 27
Žhaví normálně, teda aspoň tam normálně jde proud, kontrolka 5s a proud jde 15s. Při otočení klíčkem dříve se žhavení vypne. Co jsme měnili u známého filtr bez zalití, tak to trvalo asi 10 nastartování, ale to je tak asi 4 roky zpět. No mám tuším 2015 měněné podávací čerpadlo, VDO tak to by snad mělo vydržet, ne? :-/ No zrovna dva dny zpět propadla STK, to bude radosti...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: E39 žhavení
PříspěvekNapsal: pát 23.02.2018 14:27 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 12.04.2017 15:47
Příspěvky: 55
Když se mění naftový filtr, tak se přivede "+" na pojistku podavaciho čerpadla, a povolí se to před vstřikovacim čerpadlem. Takto se to zbytečně trápí ;)
Jinak propadlá STK je malér, to pojedeš na emise a to jejich měření v přeběhových otáčkách to sou hotové lázně pro ty naše dědečky. Kolikrát jsem si myslel, že zpátky pojedu na odtahovce. :D
Chce to před měřením pořádně project v zátěži do kopce, aby se pořádně vyfouk vyfuk od sazí, jinak to budou tůrovat vícjak 5krát.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: E39 žhavení
PříspěvekNapsal: pát 23.02.2018 14:30 
Offline
Registrovaný

Registrován: pon 07.04.2008 00:00
Příspěvky: 1357
Já co jsem si několikrát měnil fitlry na tds, tak se mi to pokaždé povedlo odvzdušnit úplně v klidu bez jakéhokoliv překlemování aby jela pumpa. Je tedy třeba zalit filtr samozřejmě


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.060s | 18 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner