BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je čtv 13.12.2018 09:42



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 82 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte 18.09.2018 14:54 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 21.06.2013 00:00
Příspěvky: 1708
Já mám starou mrdku, kde jsou kostičky a postupně zhasínají. Doufám, že podle režimu motoru a četnosti jízd. Long life nepoužívám, takže max u mne je 15000, ale když už jsem náhodou u mechanika konečně, tak nechám vyměnit i při 12ti. Jak to dopadá v motoru zatím netuším. Pokud někdo vymění při 8mi, určitě nic nepokazí.
Jak rychle zhasínají jsem zatím nevypozoroval. Jestli je to úplně hloupé a zhasínají jen podle km, tak tam ani nemusí být.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 18.09.2018 21:02 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu

Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Příspěvky: 2327
Bydliště: Mariánské Lázně
Výměna oleje (a filtru) se provádí podle množství spotřebovaného paliva. Více čti zde https://www.bmwklub.sk/post178581.html? ... ej#p178581
:D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 18.09.2018 21:54 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 21.06.2013 00:00
Příspěvky: 1708
;) děkuji, v to jsem doufal a jak jsem psal, jinak by to bylo k ničemu.
Mám mizerný nájezd a většinou se na autě něco dělá tak červené jsem se ještě nedočkal. Většinou jedna zelená a to ukazovalo nájezd cca12 kil.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 19.09.2018 09:03 
Offline
Registrovaný

Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Příspěvky: 2452
JaraX píše:
tak ale Snejkovi asi nejde o to aby mu to vydrželo milion km.


Me jde presne o to aby to vydrzelo milion a presne s takovymhle stylem udrzby. Neni vetsi dukaz toho ze motor n62 je proste posledni z nejlepsich bmw motoru co kdo kdy vyrobil.... a nemam nejmensich pochyb ze to tech milion najede

Jo jezdit asi na nejakou obyc 10w40 by to asi nezvladlo...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 19.09.2018 09:06 
Offline
Registrovaný

Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Příspěvky: 2452
Jo dalsi muj experiment ukazal ze vic jak -250 000km to pocitadlo servisu neumi ukazat, to jsem smutny... treba se svickama sem vymekl az po 300 000km a nic zajimavyho se nedelo.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 19.09.2018 14:31 
Online
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Příspěvky: 2257
Bydliště: Brno , Vyškov
snejku ale ty jezdíš na LPG nebo benzín ?
Nějak se mi nechce veřit že ty svíčky tolik vydrží ? To docela hledím ... :shock:

Nedej bože aby auto zdechlo při 990tis km ...to by tě pak asi pěkně nasralo ....když už tak ten milion at to má.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 24.09.2018 21:44 
Offline
Registrovaný

Registrován: ned 29.06.2003 00:00
Příspěvky: 6882
Sakra sakra, dlouho jsem tady nebyl :-) no mý efko zatím jen 272tkm, vše na autě původní když pominu kotouče a desky. Jezdím 90% dálkové km a měním 5w 30 co 15tkm vychází to asi jednou za dva měsíce. Vzducháč měním vždy co cca 50tkm, palivovej jednou za rok, v almaře měním jednou za 100tkm. V autech jako jsou emka, prostě auta co byly stvořeny pro radost a nakládá se jim jsem vždy měnil max po 7tkm. Mám z toho dobrej pocit a věřím, že je to lepší než jezdit s emkem 25tkm na jeden olej. Prckolet co lítá jen po městě tam měníme co 10tkm. No chválit ji raději nebudu aby se neposrala, ale mám ji rád a funguje skvěle naše F01 ;) Ono je fakt rozdíl poskakovat 270tkm po městě nebo 270tkm dálkově. A to že se všude začlo šidit a šidí se víc a víc všichni asi víme. Je to smutné, ale je to tak.....

P.S. snejku to fakt jezdíš 70tkm na olej? :-) a bez filtru? :-)))


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 12.10.2018 09:46 
Offline
Registrovaný

Registrován: pon 10.09.2018 11:04
Příspěvky: 3
fedo01 píše:
Zdravím,

včera se mi začlo z motoru ozývat divný zvuk a auto ztratilo výkon. Doma jsem napíchnul na diagnostiku a ta hlásíla chyby 2A0D00 a 2A6D00. 2A6D00 sla smazat, 2A0D00 se po nastartování zpět. Mám podezření na turbo. Aktuální tlak je 97mbar a požadováný 1018mbar. Jediný mi přijde divný, že ten aktuální tlak je těch 97mbar jak při nastartovaným motoru tak při vypnutem. Diky všem za rady


nejde mi odpovedet prez zpravu SZ.

Ano zase jezdim,asi dva tydny...oprava se vysplhala na vic jak 170tis.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 12.10.2018 10:02 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 11175
Bydliště: JaraXov
máš malo příspěvku na foru


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 12.10.2018 13:22 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu

Registrován: úte 17.04.2012 00:00
Příspěvky: 48
Naduah píše:
fedo01 píše:
Zdravím,

včera se mi začlo z motoru ozývat divný zvuk a auto ztratilo výkon. Doma jsem napíchnul na diagnostiku a ta hlásíla chyby 2A0D00 a 2A6D00. 2A6D00 sla smazat, 2A0D00 se po nastartování zpět. Mám podezření na turbo. Aktuální tlak je 97mbar a požadováný 1018mbar. Jediný mi přijde divný, že ten aktuální tlak je těch 97mbar jak při nastartovaným motoru tak při vypnutem. Diky všem za rady


nejde mi odpovedet prez zpravu SZ.

Ano zase jezdim,asi dva tydny...oprava se vysplhala na vic jak 170tis.


A co??? Jiný motor z nejake bouracky nebo jste to nejak opravovali???


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 82 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.059s | 17 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner