BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je úte 20.11.2018 02:57



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 599 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 60  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: E65 vs. F01 vs. W221
PříspěvekNapsal: čtv 12.07.2018 00:21 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 22.04.2011 00:00
Příspěvky: 2238
Jako ze v E65-66 stoji L7 za hovno jo? To ses asi blazen, protoze bratr jel v Fkove sedme, Mercedesu SL 500 coupe, novem Superbu, Audi A8 rok 2010 a u me L7 rika, ze je to pecka. Takze nevim, co tam poustis. Ja testuju aparatury na Piano Guys a hraje to fakt pekne. Jako v flac
Moderni auta? Ty blaho, cim to je, ze kluci, co se autama zivej, rikaj, ze ty nove stojej uplne za prd. Borec, co doveze 400 aut za rok vsech znacek rekne. Zaplat ban buh, ze se daji sehnat auta z roku 2003 v dobrem stavu. Ty nove jebky nevydrzi ani 80 000 km.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: E65 vs. F01 vs. W221
PříspěvekNapsal: čtv 12.07.2018 12:11 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 08.01.2014 01:00
Příspěvky: 1594
JaraX píše:
přesedlal no :D

ok, tak to potom jo :D

ale stejne, hodnotit takhle 750 je divny. OK, tak ma Pesa maximalni mozny naroky, ale i tak.

Co se tyce "modernich" aut.... Pro me vsechno chcanky. Libi se mi to az jako starsi


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: E65 vs. F01 vs. W221
PříspěvekNapsal: čtv 12.07.2018 15:14 
Offline
Registrovaný

Registrován: úte 05.01.2010 01:00
Příspěvky: 197
Test CD které víš jak byly nahrané. Kde stojí zpěvák jak daleko za ním hlasy, kde jsou kytary. Na jak velké nástroje hudebníci hrají.
Tonální vyváženost je velmi příjemná, fokus a prostor vůbec ne.

Sežeňte si i s popisem EMMA CD, vydávaly se ob 2 roky.
Na poslouchání pak AYA CD


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: E65 vs. F01 vs. W221
PříspěvekNapsal: čtv 12.07.2018 15:29 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 08.01.2014 01:00
Příspěvky: 1594
:lol: a proc by melo hrat roli jak daleko stoji zpevak? Delsi kabel k mikrofonu je problem? Proc by mela hrat roli velikost hudebniho nastroje, kdyz se stejne pak zvuk masteruje a upravuje? :lol:

Tonalni vyvazenost. Co to ma byt presne? A neni nahodou dana prehravanou skladbou a ne sound systemem?

Fokus a prostor - co je tim mysleno?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: E65 vs. F01 vs. W221
PříspěvekNapsal: čtv 12.07.2018 17:16 
Offline
Registrovaný

Registrován: čtv 01.06.2017 19:56
Příspěvky: 192
No nekecej, bazarník držkuje na novou produkci. Kdo by to čekal :roll:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: E65 vs. F01 vs. W221
PříspěvekNapsal: čtv 12.07.2018 18:48 
Offline
Registrovaný

Registrován: úte 05.01.2010 01:00
Příspěvky: 197
2 kurevtor: na to raději založ jiné téma v sekci Autohifi


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: E65 vs. F01 vs. W221
PříspěvekNapsal: čtv 12.07.2018 18:49 
Offline
Registrovaný

Registrován: úte 05.01.2010 01:00
Příspěvky: 197
Včera jsem volal a psal třem kteří se živí LPG přestavbou

NEPTUN Harfa:
Dobrý den pane Šafář,
Bohužel pro tento typ vozu BMW 760i 12V 400kW r.v. 2010 Vám přestavbu LPG nenabídneme. Pro více jak 8V vozy nemáme k dispozici ŘJ LPG.
S pozdravem
Kateřina Neumanová
příjem zakázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: E65 vs. F01 vs. W221
PříspěvekNapsal: čtv 12.07.2018 18:49 
Offline
Registrovaný

Registrován: úte 05.01.2010 01:00
Příspěvky: 197
lpgprofi Zatím neodepsal

fedorauto Jsem se odvolal
Pan notně unavený mi odpověděl ze to dělají za 120tis, ale musím počítat s omezením. Když jsem se zeptal co to znamená, tak mi neochotně sdělil, napr tankování za studena, protože motor hodně topí


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: E65 vs. F01 vs. W221
PříspěvekNapsal: čtv 12.07.2018 18:50 
Offline
Registrovaný

Registrován: úte 05.01.2010 01:00
Příspěvky: 197
Jarax k tomu určitě napíše víc, ze u přímých vstriku potřebuješ mít více know how. Ale cítím, ze firma, která si touto investici do know how pro přestavby vysokoobjemovch motoru projde, bude mít na dalších 15 let o budoucnost postaráno.
BRC prý usilovně pracuje na tomto vývoji. Nevíte o tom něco?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: E65 vs. F01 vs. W221
PříspěvekNapsal: čtv 12.07.2018 19:31 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob 15.07.2006 00:00
Příspěvky: 2639
Bydliště: kousek za Prahou
teorie je celkem jasná...přestavba stojí dost peněz...a návratnost je dlouhá...protože se musí chladit vstřikovače...takže se nastavuje režim 2-3x plyn a 1x vstřik benzínu...takže to pak stejně pořád žere i benzín...takže návratnost není tak rychlá jako když pojedu 1000km s e66 na plyn až do Chorvatska...tak benzínu k tomu spotřebuju možná 2dcl...

_________________
First EX : BMW e38 740i 6/95
Second car : BMW e66 745Li 3/02
Third car : BMW f01 740i 3/09
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 599 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 60  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.061s | 18 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner