BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je stř 14.11.2018 01:23



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 112 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: investice po koupi sedmy (E66)
PříspěvekNapsal: pát 17.08.2018 15:15 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 22.04.2011 00:00
Příspěvky: 2221
E66tka nemusi stat ranec. Zalezi, co koupis za kus, s jakym najezdem. Urcite nebude na provoz drazsi, jak e60tka. To muze byt daleko problemovejsi auto. Na moje polozky nekoukej, to bys musel mit smulu, jako ja. Priklad. Ja mel e46 330d a za 4 roky me stala jen 80 000 kc, ale na e46bmwklubu byli borci, co se tam vysypali 80 000 kc behem 2 let. Proste se jim tam vysralo pomalu vse (turbo, vstriky, cerpadlo, tlumice, brzdy, ramena atd. Ja ji mel v peknym stavu. Lepsim nez sedmu.
Ale jestli se ji bojis, tak se na ni vyser.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: investice po koupi sedmy (E66)
PříspěvekNapsal: pát 17.08.2018 22:34 
Offline
Moderátor
Moderátor

Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Příspěvky: 1680
Bydliště: Červený Kostelec
Filozofe- čekal jsem že v těch investicích bude i LPG,pak se ta cena za servis blíží k jedné koruně za kilometr a to je u ojetiny dobrá cena za servis,u sedmy bych to nazval super cenou.
V dnešní době bys musel mít leda tak Dacii aby jsi se dostal níž,holt ty starý dobrý káry jako byla E34 se už dávno nevyrábí,dodnes na to auto rád vzpomínám ;)

DSG- nebudu to vychvalovat na měničový automat to nikdy mít nebude,ale když se s tím jezdí klidně a plynule,tak to řadí v pohodě.Když se s tím jezdí nestandartně,tak to řadí nestandartně a cuká.Pak taky záleží jak to mají softwerově nastavené,to je třeba u kodiaqa TDI problém,v šedesáti to tam prdne sedmičku a motor točí 1200 otáček.Samozřejmě za doprovodu hučení a drnčení,no a když si člověk manuálně podřadí,tak to tam automat stejně za chvíli vrátí.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: investice po koupi sedmy (E66)
PříspěvekNapsal: úte 21.08.2018 09:38 
Offline
Registrovaný

Registrován: čtv 26.12.2013 01:00
Příspěvky: 561
Filozof:
Delsi verze prispevku pro tebe se mi smazla, takze to vemu ve zkratce.

Velka cast penez co zminujes nesouvisi s vlastnictvim e38.
Pocitat do nakladu na vrub e38 pneu, lpg, olej, filtry, brzdy nedava smysl...to bys jako do jinyho auta nekupovat?
Kapotu jsi musel videt pri koupi anebo prisla k uhone az za tveho pouzivani....opet za to nemuze e38.
Par veci typu cidla, hadice, altik a dalsi z "pod kapoty" jsou veci, ktere tam zapocitat klidne muzes, ale rozhodne je to na hony vzdalene castce 200k, kterou jsi zminoval na zacatku.
Celni sklo jsi neplatil :!: Kdyby ti pojistovna proplatila havarku za 100k tak si to tam napises taky? :shock:

Co nastve je stropnice a voda v aute. Nicmene i ta stropnice je notoricky znama vec.

Suma sumarum, jezdis zadarmo a bez se tomu autu poklonit, zvlast kdyz je to daily a winter :D
Jestli najdes auto, ktery bude mit naklady znatelne nizsi a pritom jeho porizovaci cena bude srovnatelna s tvoji e38, tak dej vedet ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: investice po koupi sedmy (E66)
PříspěvekNapsal: úte 21.08.2018 10:30 
Offline
Registrovaný

Registrován: pon 29.09.2014 00:00
Příspěvky: 392
Souhlas, počítat spotřebák do toho nemá moc smysl, u mě na e65 750i:
- přetěsnění motoru a s tím preventivně repas altíku, startéru, řízení a po čase výměna vodní pumpy
- oprava softclose 3x (ať mi nikdo netvrdí že se to nesere)
- zateklá střecha přes ucpaný šíbr
- repas navigace (vysvícený laser + na něj natekl olej z hydrokufru)
- hydrokufr (u mého auta nějaký prokletý, po třetí výměně pístnice jsem to vymontoval)
- jedno parkovací čidlo
- repas světel

Pak už jen spotřebák, fitry, servis lpg, cívky, svíčky, gumy, brzd, palivo, podvozek ..... :). S pohledem na amortizaci nákup/odhad prodejní ceny a provedený servis je to jednoznačně u mě nejvíce ekonomicky rentabilní auto (tak snad to vydrží)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: investice po koupi sedmy (E66)
PříspěvekNapsal: úte 21.08.2018 12:33 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: ned 29.09.2013 00:00
Příspěvky: 80
Bydliště: Brno
pGB, a čo si mal predtým za autá, keď to boli také pokladničky? :D

Zaujíma ma to pre porovnanie...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: investice po koupi sedmy (E66)
PříspěvekNapsal: úte 21.08.2018 13:12 
Offline
Registrovaný

Registrován: pon 29.09.2014 00:00
Příspěvky: 392
- renault scenic - můj nájezd 120tkm, 3x KO motor, 1x 4ks vstřiky, 1x turbo, dvouhmota ... nákupní cena 230... prodejní 0
- audi a6 3.0tdi - můj nájezd 130tkm, 1x 6ks vstřiky, 1x turbo, 1x rozvody, nákup 900 ... prodej 180
- teď e65 - můj nájezd 140tkm ... přetěsnění motoru + viz výše .... nákup 320 .... odhadovaná prodejní cena 200-250

+ servisuju peugeot - můj nájezd 60tkm 307sw (poze dvouhmota + spojka, nákup 50, prodej 0)
+ hyundai ix35 - od 0 na 120tkm (palivové čerpadlo + turbo, nákup 500, odhadovaný prodej 180)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: investice po koupi sedmy (E66)
PříspěvekNapsal: úte 21.08.2018 13:54 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Příspěvky: 2136
Bydliště: Brno , Vyškov
Zzelí: No je pravda že je to v poměru k BMW co platí ostatní je málo.... pokud odečtu náklady na LPG a pneu to ostatní beru jako servis prostě auta ...

Znám lidi co jezdí starým autem a nic do toho krom oleje a benzínu nedávají ... je to sice hujda po 10letech ale opravdu krom tohoto nic to auto nechtělo.

Z tohoto hlediska když se na to podívám furt auto něco chce ...at jsou to drobnosti za 5kilo nebo něco dražšího za pár tisíc ...a je jedno zda údržba nebo běžný servis.

Obrovkou částku jsem u auta ušetřil tím že jsem si práci dělal sám. To je docela dost alespon pár desítek tisíc do plusu díky tomu že si stím hraji aby to bylo ok.
A spousty věcí tam nejsou započítány a počítám to bude xx tisíc jen za kraviny kolem toho.

tipuji u e65 dnes ten servis je náročnější alespon tak mi to pár majitelů bokem mimo tento klub řeklo. Prostě jednotky to chce a odchází a kdo hodně jezdí tak dělá po 3-4kilech motor díky kroužkům a trubce atd. a to jsou všichni s modelem 745i.
No a berme v potaz taky stáří auta ... to si taky něco vezme ikdyž auto má 150k.
Bohužel většina lidí má 3kila a víc a tam se to postupně ukazuje co auto chce.

PS: Mimochodem mohla by vzniknout takováto stránka podobná tomuto webu pro starší 7er e38.

https://www.meeknet.co.uk/E38/

Je tam vše krásně ukázáno co kde je za problém.

Třeba pro JARAXE zajimavej návrh že by postupně sepisoval co se nejvíce servisuje u e65-66 a udělal jednu pěknou stránku s pár fotkama kde co odchází nejčastěji.
Pokud by tedy měl čas a byla nálada. :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: investice po koupi sedmy (E66)
PříspěvekNapsal: úte 21.08.2018 14:03 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 10911
Bydliště: JaraXov
filozofe, na takove kravina nemam čas, kdo E65 chce si ji koupí, pokud mu přijde drahá na servis tak ji muže prodat, pro někoho je drahé dát do auta 10k ročně a jinej dát 500k ročně a neřeší to.
a pokud E65 nechci tak si ji nebudu kupovat a večny špekulování kolik co stojí je nesmysl.
stejně jako takové kraviny že odchází jednotky a kroužky, to by mě tedy zajímalo které jednotky a proč by měli odcházet kroužky?

pGB, ty, pivasek a pesa jste jediní zakaznici kterym jsme měnili softclose.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: investice po koupi sedmy (E66)
PříspěvekNapsal: úte 21.08.2018 14:25 
Offline
Registrovaný

Registrován: sob 18.04.2009 00:00
Příspěvky: 257
Asi myslel gufera.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: investice po koupi sedmy (E66)
PříspěvekNapsal: úte 21.08.2018 16:59 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu

Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Příspěvky: 1257
Bydliště: Vysočina
Dle me ten servis je individualni. Softclose jsem nikdy neresil, zase ale 99% z Vas neresilo VVT a je resim uz podruhy.

_________________
E53 4,4i
E65 735i
E70 4,8i


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 112 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Jackj07 a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.057s | 19 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner