BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header
Banner Autorozvody.cz

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je úte 23.01.2018 14:08



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 70 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: retrofity, úpravy
PříspěvekNapsal: stř 06.09.2017 22:29 
Offline
Registrovaný

Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Příspěvky: 961
Bydliště: Olomouc
Active steering budiž, ale ten argument s DD se mi nezdá. Vždyť právě ta "hrana" bez dynamiku přijde mnohem dřív a jakejkoliv náklon karoserie v zatáčce znamená odlehčení vnitřních kol, tedy snížení přilnavosti. DD hlavně ve skutečnosti není nic víc, než pekelně tvrdej stabik, a pořád je krásně cítit pod prdeli, kdy už se chce auto hrnout ven ze zatáčky.
Možná prostě díky té V10 na tyhle věci nezbylo místo = finance na změnu a vývoj jiných náprav atd.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: retrofity, úpravy
PříspěvekNapsal: čtv 07.09.2017 10:14 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř 05.10.2016 17:57
Příspěvky: 352
zkoušel jsem krátce něco najít o tom DD, ale nic konkrétního, jenom tady
http://www.carpassion.com/forum/thema/1 ... portpaket/
řeší M podvozek a DD, pochopil jsem z toho ve zkratce, že dohromady si je taky nemůžeš objednat a hlavně že má DD krátkou časovou prodlevu, než zabere... Takže to chápu celé spíš tak, že DD prostě není tak dokonalé jako profi řidič a spíš by ho mátlo(?) a proto tam radši není, stejně jako adaptivní řízení


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: retrofity, úpravy
PříspěvekNapsal: čtv 07.09.2017 11:16 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 7989
Bydliště: JaraXov
a co jako profi řidič udělá proto aby se auto nenaklonilo?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: retrofity, úpravy
PříspěvekNapsal: čtv 07.09.2017 11:45 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř 05.10.2016 17:57
Příspěvky: 352
chápu to tak, že DD ti během manévru zasáhne a změní vlastnosti auta (rozložení hmotnosti a tím pádem sníží odstředivou sílu), tak, že je to víc ke škodě než užitku, z důvodu, že je to se zpožděním... tj. že profi řidič (nebo ho nazveme jak je libo :)) prostě zatáčku projede líp a jisteji, když tam DD není, nic mu tam nezasahuje, auto je čitelnější...
bavíme se tady o M6, autě, který je jinak naladěné a předpokládám, že i trochu jinak konstruované, než normální 6, takže má i jiný podvozek, peněz podle mého názoru na vývoj museli mít dost, to, jak si na 6 dali záležet a u vrcholného modelu by vyměkli mi nepřijde pravděpodobné, ikdyž kdo ví...

tahle teorie je ale založená na tom, že někdo někde napsal, že DD reaguje se zpožděním, já jsem si toho nevšiml, ale nejsem expert to soudit ;) jasně, když jsem měl na alternátoru vadný regulátor napětí a pravidelně mi po 5 min jízdy vypadával vždy ve stejné zatáčce DD, tak jsem to poznal, to jo...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: retrofity, úpravy
PříspěvekNapsal: pát 08.09.2017 08:37 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Příspěvky: 5560
Bydliště: 6ka
Jj, tuhý stabilizátory = od určité hranice ztráta mechanického gripu... že se auto naklání neznamená, že neprojede zatáčku rychleji. Že má auto na okruhu vnitřní kolo ve vzduchu neznamená, že je vyladěný, ale že ta zvedlá pneu nemá kontakt s povrchem = okrádáš se o styčnou plochu.

_________________
"If you wait, all that happens is that you get older." Mario Andretti


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: retrofity, úpravy
PříspěvekNapsal: pát 12.01.2018 22:39 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 7989
Bydliště: JaraXov
https://www.youtube.com/watch?v=UU8s_3JC5RI


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: retrofity, úpravy
PříspěvekNapsal: pát 12.01.2018 22:47 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř 05.10.2016 17:57
Příspěvky: 352
:thumbsup: jestli něco na svým autě, tak tohle... každodenní použití

nějaká historka z realizace k tomu? ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: retrofity, úpravy
PříspěvekNapsal: sob 13.01.2018 14:01 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned 04.02.2007 01:00
Příspěvky: 241
Teoreticky to lze dát i z E65, takže se to u Tebe dalo čekat ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: retrofity, úpravy
PříspěvekNapsal: sob 13.01.2018 14:34 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Příspěvky: 2966
Bydliště: Vysočina
Viděl jsem na FB, moc pěkný, cena je přijatelná, cena versus užitek je perfektní, sehnat SC zámky je asi trochu složitější, vyměnit asi jednoduchý. Musí se k tomu tahat ještě nějaký kabel? Asi ano co? Bohužel na elektriku jsem na tom hodně bídně, takže doma to nezvládnu. :(

_________________
E63 645ci M6 paket + e53 4.8is Individual


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: retrofity, úpravy
PříspěvekNapsal: sob 13.01.2018 14:36 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 7989
Bydliště: JaraXov
z E65 to tam dát nejde, E65 má chytrej softclose, kterej s autem komunikuje, jde diagnostikovat, koduje se atd. motorek je v zámku
E60-E64, E70, atd mají hloupej softclose, kterej se navíc i víc kazí, Snejk říkal že už jich mraky vyměnil. jde tam po upravách nabastlit E70 nebo E60 zámek, nejjednodušší je ale origo E63, E64 zámek, ten se jen vymění a přivede se 12V k zámku, třeba od stahovačky, a hotovo. ale v těch 5er, 6er cokoliv dělat je za trest, musí se dokonce vyndat okno a sundat stahovačka pro výměnu zámku, příchytky se lámou pod rukama. no radost. ale aspon to funguje.

Sweden
dneska už bych ty zámky koupil asi nové když mi Snejk řekl jak moc se to sere, ke mě nejezdí žádná E60-E64 se SCA, takže nemám zkušenost. ojeb je to jen mechanicky, elektrika je to poslední, potřebuješ konektor k tomu SCA co mi poslali z vrakáče k tomu a 1m silné dvoulinky a připojit k drátům od stahovačky.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 70 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: El_Fuego a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.164s | 20 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner