BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header
Banner Autorozvody.cz

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je pon 20.11.2017 07:38



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: retrofity, úpravy
PříspěvekNapsal: stř 06.09.2017 22:29 
Offline
Registrovaný

Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Příspěvky: 834
Bydliště: Olomouc
Active steering budiž, ale ten argument s DD se mi nezdá. Vždyť právě ta "hrana" bez dynamiku přijde mnohem dřív a jakejkoliv náklon karoserie v zatáčce znamená odlehčení vnitřních kol, tedy snížení přilnavosti. DD hlavně ve skutečnosti není nic víc, než pekelně tvrdej stabik, a pořád je krásně cítit pod prdeli, kdy už se chce auto hrnout ven ze zatáčky.
Možná prostě díky té V10 na tyhle věci nezbylo místo = finance na změnu a vývoj jiných náprav atd.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: retrofity, úpravy
PříspěvekNapsal: čtv 07.09.2017 10:14 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: stř 05.10.2016 17:57
Příspěvky: 260
zkoušel jsem krátce něco najít o tom DD, ale nic konkrétního, jenom tady
http://www.carpassion.com/forum/thema/1 ... portpaket/
řeší M podvozek a DD, pochopil jsem z toho ve zkratce, že dohromady si je taky nemůžeš objednat a hlavně že má DD krátkou časovou prodlevu, než zabere... Takže to chápu celé spíš tak, že DD prostě není tak dokonalé jako profi řidič a spíš by ho mátlo(?) a proto tam radši není, stejně jako adaptivní řízení


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: retrofity, úpravy
PříspěvekNapsal: čtv 07.09.2017 11:16 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 7444
Bydliště: JaraXov
a co jako profi řidič udělá proto aby se auto nenaklonilo?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: retrofity, úpravy
PříspěvekNapsal: čtv 07.09.2017 11:45 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: stř 05.10.2016 17:57
Příspěvky: 260
chápu to tak, že DD ti během manévru zasáhne a změní vlastnosti auta (rozložení hmotnosti a tím pádem sníží odstředivou sílu), tak, že je to víc ke škodě než užitku, z důvodu, že je to se zpožděním... tj. že profi řidič (nebo ho nazveme jak je libo :)) prostě zatáčku projede líp a jisteji, když tam DD není, nic mu tam nezasahuje, auto je čitelnější...
bavíme se tady o M6, autě, který je jinak naladěné a předpokládám, že i trochu jinak konstruované, než normální 6, takže má i jiný podvozek, peněz podle mého názoru na vývoj museli mít dost, to, jak si na 6 dali záležet a u vrcholného modelu by vyměkli mi nepřijde pravděpodobné, ikdyž kdo ví...

tahle teorie je ale založená na tom, že někdo někde napsal, že DD reaguje se zpožděním, já jsem si toho nevšiml, ale nejsem expert to soudit ;) jasně, když jsem měl na alternátoru vadný regulátor napětí a pravidelně mi po 5 min jízdy vypadával vždy ve stejné zatáčce DD, tak jsem to poznal, to jo...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: retrofity, úpravy
PříspěvekNapsal: pát 08.09.2017 08:37 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Příspěvky: 5539
Bydliště: 6ka
Jj, tuhý stabilizátory = od určité hranice ztráta mechanického gripu... že se auto naklání neznamená, že neprojede zatáčku rychleji. Že má auto na okruhu vnitřní kolo ve vzduchu neznamená, že je vyladěný, ale že ta zvedlá pneu nemá kontakt s povrchem = okrádáš se o styčnou plochu.

_________________
"If you wait, all that happens is that you get older." Mario Andretti


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.109s | 21 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner