BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je pát 16.11.2018 18:55



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 635 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Zna ji nekdo?
PříspěvekNapsal: úte 09.10.2018 12:52 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned 04.02.2007 01:00
Příspěvky: 330
Itchythefirst píše:
TT píše:
….650i v automatu je zoufalost, každý den vyhlížím 650i v manuálu měnil bych okamžitě, podřazení s meziplynem nevím co je na tom za vědu, a jako, že to umí 10 borců v ČR?... co to je za pí*ovinu, to jste všichni zhýralý těma automata, že neumíte používat fofrklacek směrem nahoru a dolů samozřejmě při sportovní jízdě z meziplynem....ad. že do šestky patří automat je názor pár zdejších, já si myslím, že když se chceš v šestce sportovně projet potřebuješ manuál a to platí u všech aut, jelikož jsem to tu už řešil milionkrát, už to nechci znovu rozebírat, zevláci co neumí řídit a hlavně řadit ať si jezdí s automatem a nám co preferujeme manuál nám nevnucujte váš automat, pro mě je to zařízení pro ženský a grandpapas…, to Gerchán: tady s manuálem neprorazíš, já už tu raději v sekci 6 nic nepíšu... ;)

Kolik jsi najezdil s e63/64 v manualu?
Na razeni s meziplynem neni veda vubec zadna, ale radit s meziplynem tak, aby to vubec melo nejaky realny uzitek umi opravdu malokdo. A bohuzel jsem videl spoustu exemplaru, kteri radili s “meziplynem” a bylo to mnohem horsi, nez kdyby radili normalne, ale jim to nevysvetlis, proste 1.9 TDi s blow off ventilem ty typci neumi radit normalne, natoz s meziplynem :-| Jako sorry, ale i v tom Bawu to malokdo umi tak, aby to davalo nejakej smysl


No zrovna TT toho najezdil mraky, když pokud vím měl tady první E63 a to zrovna 650 v manuálu a přecházel na ní z M5 taky v manuálu ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zna ji nekdo?
PříspěvekNapsal: úte 09.10.2018 13:34 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 21.06.2013 00:00
Příspěvky: 1641
zddan01 píše:
jj, já musel jet před pár týdny služebně do Prahy (150 km) Rapidem (ne tím od Aston Martin), manuál po městě v ranní zácpě, motor žádnej, sedačky, ze kterejch bolí prdel po 50ti km... jsme zmlsaný :crazy:

jj, jsme zmlsaní, někteří co mají základ vychytaný už řeší jen detaily.
Stavět daču nebo rapida vedle BMW??? To ne e. :shock:
Ale zase jste rychle vystřízlivěli :lol:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zna ji nekdo?
PříspěvekNapsal: úte 09.10.2018 16:52 
Offline
Registrovaný

Registrován: čtv 01.06.2017 19:56
Příspěvky: 189
Laik-a kam jinam než do omezovače? Podřazování při brždění má mmjn. i tu funkci, že ulevuje brzdám. Přece pokud brzdím do zatáčky po delší rovince, mám za 5 a vím, že ze zatáčky bude rychlost tak na trojku, snažím se tam tu čtyřku i trojku narvat co nejdřív. Tzn brzdím, řadím za 4, otáčky klidně v omezovači, pořád brzdím, za 3, otáčky zase klidně v omezovači, zatáčka, otáčky mi mezitím spadly, plyn a znovu 4-5. Brzdit bez podřazování a následně to se skoro podtočenou pětkou přehodit na čtyřku a šudlat tam meziplyny někde pod 3tisícema je možné plynulé a pohodlnější pro posádku (=auto míň řve, lidi obecně nejsou zvyklý na zvuk motoru v otáčkách), nicméně zdaleka to nevyužívá potenciál "meziplynování" který tam je. Navíc na sněhu je přeci daleko bezpečnější brzdit motorem než chlamstnout na brzdy.
A k tomu pouštění spojky->cíl je ty otáčky rovnou trefit a pouštět spojku okamžitě. spojka, vyřadit, pustit spojku, plyn->otáčky na úroveň kde v dané rychlosti budou na nižší převodový stupeň, spojka, kvalt, ihned pustit spojku, nečekat, když počkáš, otáčky ti spadnou moc. Když se trefíš, i pak ti v tomhle případě ten stupeň zajede bez odporu, jako na tom příkladu. Ten jsem psal jenom jako demonstraci toho, že při "rev match" se synchrony prakticky nezapojí.
Arnie: Tak vyzvdvihovat superioritu automatu tím, že porovnáš BMW v automatu a Dačku v manuálu? :roll:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zna ji nekdo?
PříspěvekNapsal: úte 09.10.2018 18:18 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 21.06.2013 00:00
Příspěvky: 1641
Stepan 1 ok, teď jsi to napsal srozumitelně. Zmátlo mě "kam jinam, než do omezovače" ;) ,ale pokud podřazuješ brzy a rovnáš otáčky až tam...
Pak mě zmátly vaše nicky 1 a 01 :D , a Zddanův příspěvek.
Ty budeš asi taky kalič, co se s tím nesere. ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zna ji nekdo?
PříspěvekNapsal: úte 09.10.2018 18:38 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Příspěvky: 5623
Bydliště: 335i
Synchrony se zapojí, protože nikterak nezvedneš otáčky té nepoháněné hřídele v převodovce (tou druhou pořád točí kola dle rychlosti auta), ty zvedne až synchron při zařazení...
to co popisuješ pouze sladí otáčky motoru s koly při pouštění spojky... na to srovnání uvnitř skříně bys musel dát neutrál, zvednou otáčky motoru bez vyšláplé spojky (roztočit tu hřídel motorem), pak spojka, řadit, plyn, pustit spojka...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zna ji nekdo?
PříspěvekNapsal: úte 09.10.2018 19:17 
Offline
Registrovaný

Registrován: čtv 01.06.2017 19:56
Příspěvky: 189
"spojka, vyřadit, pustit spojku, plyn->otáčky na úroveň kde v dané rychlosti budou na nižší převodový stupeň, spojka, kvalt, ihned pustit spojku"

Však to, že meziplyn se dává na neutrál při puštěné (ne vyšlápnuté, prostě nemačkám pedál), píšu. Ny? :)

V původním postu jsem teda vynechal "vyřaď" mezi tím spojkováním. Ale tak to snad mohlo každýmu dojít

"Měj 4-spojka-pustit spojku-prošlápnout plyn, vyhnat otáčky až k omezovači-spojka-lehounkej tlak na řadící páku směrem k trojce. "


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zna ji nekdo?
PříspěvekNapsal: úte 09.10.2018 20:00 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 21.06.2013 00:00
Příspěvky: 1641
Stepan to píše dobře, mezyplyn s vyšlápnutou spojkou nic neřeší, max lamelu pošetří.
V té liazce bys hned zjistil, že něco děláš špatně. :D
Ono dát přesně zuby převodovky na otáčky a zároveň mít srovnaný otáčky na puštění spojky nejde, protože než ji pustíš, tak jsou níž. Já to řešil u náklaďáku druhým meziplynem už na sešláplé spojce, abych se trefil při puštění spojky. Tam je na to víc času, otáčky motoru 12ti litru tak rychle nepadají.
U osobáku to odrbávám tím, že využiju synchrony, zařadím malinko spíš po meziplynu a spojkou se pak trefím. Rozdíl cca 200 rpm není skoro nic oproti třeba 2000 +.
Blbě se to vysvětluje, když to znáš, tak je to brnkačka ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zna ji nekdo?
PříspěvekNapsal: úte 09.10.2018 20:13 
Offline
Registrovaný

Registrován: čtv 01.06.2017 19:56
Příspěvky: 189
Jasně, taky tím "pustit spojku" nemyslím cuknout nohou dostrany a natvrdo to nechat. Normálně ji prostě pustit
https://www.youtube.com/watch?v=QQp5kH_ ... gs=pl%2Cwn
Spíš jenom že je dost neefektivní úmyslně ten meziplyn přestřelit a pak to postupným pouštěním spojka do záběru dorovnávat. Otec to při podřazování v akceleraci dělá podobně. Dá třeba 4-3 a pak pracuje s plynem a spojkou jako při rozjíždění. Ne že by to uplně cukalo (má to fakt v ruce, je to celkem rychlý a pokud člověk vyloženě necítí auto, nevšiml by si toho), ale přijde mi to takové, no, napiču :lol:

A asi už bez offtopicu než zas dostanem bídu ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zna ji nekdo?
PříspěvekNapsal: úte 09.10.2018 21:47 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 21.06.2013 00:00
Příspěvky: 1641
Ale tak bylo to částečně k věci.
650ku za sebe, asi 70 : 30 pro manuál s mým stylem jízdy, pro ranaře jasně manuál. Teoreticky od stolu. Samozřejmě bych prvně zkusil obě a nakonec třeba změnil názor, jestli je tam horší řazení.
Je zajímavý, že u některých aut to ty kvalty jakoby vtahuje a někde to tam tlačíš silou.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zna ji nekdo?
PříspěvekNapsal: úte 09.10.2018 21:49 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 10932
Bydliště: JaraXov
laik a kde máš SMG?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 635 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.061s | 17 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner