BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header
Banner Autorozvody.cz

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je ned 22.09.2019 21:16



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Skutečné náklady na provoz
PříspěvekNapsal: pát 10.05.2019 16:51 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř 05.10.2016 17:57
Příspěvky: 985
tvl, já to tu sepíšu, co se řešilo za 10 let a 140tis km a nikdo nic :lol: :lol:

spongebob - máš docela zvláštní výběr víkendovek, musí mít 4 dveře, jo?! ;)

_________________
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X5 3.0d Saphirschwarz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Skutečné náklady na provoz
PříspěvekNapsal: pát 10.05.2019 19:16 
Offline
Registrovaný

Registrován: pon 26.03.2018 17:27
Příspěvky: 38
Tak ona to není až tak víkendovka v pravém slova smyslu. Prodal jsem obě své auta (jedno z nich byla x5). A koupil si jedno pořádné. Jelikož do práce a přes týden jezdím služebním autem, tak Jaguar plní ,,spíše takovou víkendovku". To ale neznamená, že občas nepotřebuji odvézt víc lidí, nebo nějaké věci. Z toho důvodu musí být auto alespoň trochu praktické.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Skutečné náklady na provoz
PříspěvekNapsal: pát 10.05.2019 20:34 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Příspěvky: 1575
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Tak myšlenka je jasná místní guru je kokot a já jsem měl pravdu všichni si kupte nafty na radu člověka který najel za rok 6tis. Servis samodomo, takže na autě nic jiného špatného nebylo viz výměna žhaviček bez jednotky - to je skoro jakoby jsi nedělal.

Jinak místní cigoši taky koupili x5 nic do ní nedali a najezdili 10x víc jak Ty, takže x5 3.0d je spolehlivé auto a takových příkladů je víc.

Moje e70 není vrak, 70% lidí v tom bude spokojená, já vím že to auto potřebuje cca 200tis a dalších 100tis aby byla top.

Prostě recenze jak víno.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Skutečné náklady na provoz
PříspěvekNapsal: sob 11.05.2019 05:45 
Offline
Registrovaný

Registrován: pon 26.03.2018 17:27
Příspěvky: 38
1. Nikde neříkám: všichni běžte a kupte si naftu. Říkám jen to, že není potřeba se toho až tak bát.
2. Opravdu chceš tvrdit, že výměna žhavicích svíce bez jednotky nemá vůbec význam?
3. O recenze jsem se opravdu vůbec nepokoušel. Na to je 6tis. km opravdu málo.

Opravdu jediný, kdo pochopil co jsem chtěl říct byl RomanM3.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Skutečné náklady na provoz
PříspěvekNapsal: sob 11.05.2019 10:47 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Příspěvky: 1575
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Ano výměna žhaviček bez jednotky je k hovnu, jelikož ta výměna ji oddělá beztak Ti minimálně dvě nežhavili a ani jsi to nepoznal tvrdím to na základě svojí zkušenosti a zkušenosti všech co to někdy tady psali "tak jsem vyměnil žhavičky a stejně nežhaví, co teď"

První dvě věty druhého odstavce Tvého prvního příspěvku, říká co, jasně když si kupím auto kterým nejezdím tak se nemusím bát nákladů.

Jinak gratulace k víkendovce, snad to xf není nafta, prostě nafta se na víkend nehodí, to je můj názor.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Skutečné náklady na provoz
PříspěvekNapsal: sob 11.05.2019 11:07 
Offline
Registrovaný

Registrován: pon 26.03.2018 17:27
Příspěvky: 38
Aha, a jak mi vysvětlíš situaci, že před výměnou zhavicek auto už při 0°C nechytlo a po výměně v -8°C úplně v pohodě. Kdyby tam bylo špatne i to relé tak by to asi stále nechytalo.

Ne xf už je plnotučný V8.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Skutečné náklady na provoz
PříspěvekNapsal: sob 11.05.2019 13:02 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Příspěvky: 1575
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Tak při O° to chytne i na jednu až dvě a klidně pokud si ras a nepůjde žádná tak to po 10-15 vteřinách stejně chytne, tenhle motor už není předkomůrka, při -20 poznáš že nejdou 2-3, ale to je jedno mysli si co chceš.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Skutečné náklady na provoz
PříspěvekNapsal: sob 11.05.2019 13:10 
Offline
Registrovaný

Registrován: úte 08.08.2006 00:00
Příspěvky: 1201
SpongeBob: když jsem měl e39, e83 i e46-ky (CR) s naftou, tak na všech byly po koupi mrtvý jednotky zhaveni. A všechny startovaly bez problémů i v -10. Točilo možná o chlup dýl, ale nekonalo se žádný trápení startéru jako u TDS a ostatních rotacek. Ty se trápily vždy.
Chápeme, že si chtěl napsat, že se nenaplnilo to, že do toho nasypes mraky peněz během chvíle, ale uznej, že 6000km je prostě málo. To dá skoro každé auto "nachystany" na prodej.
S e66 dělám těch tvých 6000km za měsíc a půl. ;) Tím ji tu nechci chválit. Dělalo se toho taky mraky. Dokonce i benzínové vstriky. :lol:
6000km je prostě žalostně málo na to napsat. "VIDÍTE? NEMÁTE PRAVDU!"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Skutečné náklady na provoz
PříspěvekNapsal: sob 11.05.2019 13:11 
Offline
Registrovaný

Registrován: pon 26.03.2018 17:27
Příspěvky: 38
vlastnemec píše:
Tak při O° to chytne i na jednu až dvě a klidně pokud si ras a nepůjde žádná tak to po 10-15 vteřinách stejně chytne, tenhle motor už není předkomůrka, při -20 poznáš že nejdou 2-3, ale to je jedno mysli si co chceš.


To auto vůbec nemělo snahu chytnou, i když točilo dlouho. A po výměně chytlo hned. Tak to zas tak k hovnu bez relé asi není, jak tvrdíš ty.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Skutečné náklady na provoz
PříspěvekNapsal: sob 11.05.2019 13:19 
Offline
Registrovaný

Registrován: pon 26.03.2018 17:27
Příspěvky: 38
horan píše:
SpongeBob: když jsem měl e39, e83 i e46-ky (CR) s naftou, tak na všech byly po koupi mrtvý jednotky zhaveni. A všechny startovaly bez problémů i v -10. Točilo možná o chlup dýl, ale nekonalo se žádný trápení startéru jako u TDS a ostatních rotacek. Ty se trápily vždy.
Chápeme, že si chtěl napsat, že se nenaplnilo to, že do toho nasypes mraky peněz během chvíle, ale uznej, že 6000km je prostě málo. To dá skoro každé auto "nachystany" na prodej.
S e66 dělám těch tvých 6000km za měsíc a půl. ;) Tím ji tu nechci chválit. Dělalo se toho taky mraky. Dokonce i benzínové vstriky. :lol:
6000km je prostě žalostně málo na to napsat. "VIDÍTE? NEMÁTE PRAVDU!"


To že je 6tis na nějaké závěry málo uznávám. Mě jen vadí to, že ti kteří psali, že jsem měl tehdy raději koupit tu 4.4. za 200-220tis Kč a byl bych na tom finančně líp. Nedokáží skousnout, že se jejich předtucha nenaplnila.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.064s | 19 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner