BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je pát 21.09.2018 18:41



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Bez vodního termostatu.
PříspěvekNapsal: sob 09.06.2018 10:12 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 12.04.2017 15:47
Příspěvky: 55
Zdravím..
Vedeme spor s kolegou, asi si za chvilku dáme do držky :D že závodní motory jedoucí furt pod zátěží, tak nemaj vodní termostat.
Já argumentuju tím, že termostat je dvoučinný, tedy otevře velký okruh a zároveň zavře spodním talířkem obtok. Nestane-li se tak, tak přeci systém nemůže správně fungovat....... nebo se mýlím?
Navíc, bez termostatu i kdyby to fungovalo, tak voda projde chladičem příliš rychle a tolik se také neochladí.
Zkrátka si myslím, že systém s obtokovým termostatem po jeho demontáži nemůže z principu správně fungovat.
Rád bych někoho se zkušeností poprosil jak to je. Děkuji


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Bez vodního termostatu.
PříspěvekNapsal: ned 10.06.2018 07:47 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 10271
Bydliště: JaraXov
todle ti řekne spíš asi mattyx, každopádně pokud jedu kudlu se 750i, tak teplotu v chladiči dostanu a držím kolem teploty otvírání termostatu i víc.
ted jsem tu měl jednu 750i kde do vodního okruhu někdo nalil sračku a tak jsem to čistili ruznyma prostředkama a aby nás neomezoval termostat tak jsem pár dní jezdil jen s prázdnou přírubou, auto se dlouho ohřívalo slušnou jízdou, ale pak jsem mu začal dávat, a krásně jsem ho držel furt přes 80°C, ale stejně když se ti ochladí voda, ochladí se i olej a prostě než by na tom závodě někdo vyrazil ze startu tak by to měl poměrně studeny, takže ja bych i zavod jel s nějakym racing termostatem.
kamarád pár let servisoval auta v africe a říkal že tam termostaty vubec nemaj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Bez vodního termostatu.
PříspěvekNapsal: ned 10.06.2018 21:50 
Offline
Moderátor
Moderátor

Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Příspěvky: 12190
Bydliště: Brno
Termostat je používán vždycky, jen se prodávají termostaty s bodem otevření dříve - u novějších motorů jako e46 a novější, kde se termostat otevírá elektricky případně, tak si s tím můžeš pohrát jen v jednotce.
Pokud to chceš řešit na pankáče, tak se do termostatu udělá dírka, dvě tři, podle potřeby a doladíš si to tak, aby jsi prostě chladil optimálně a ne jak ty emisní cypoviny co drží vodu na 105"C jen aby bylo vyšší EGT :)

_________________
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E30 336i Sedan S38 - RingTůl
E91 335i N54B30 - pracant :)

http://www.piston.czService & Performance partner
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.055s | 19 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner