BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je pát 16.11.2018 02:01



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv 01.11.2018 10:09 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 10928
Bydliště: JaraXov
nechal jsem v této firmě čistit 3 sady vstřikovačů,
1x X5 4,8is, 1x e46 330i, 1x e46 318i
ta 318i měla i před čištěním vstřiky ok, ty další dvě auta měli zanesené vstřiky "karamelem" takovou pryskyřicí z biosložek v benzínu,
Jednání jetservisu bylo na velmi dobré úrovni, i ten protokol mají dobře vymyšlený atd,
ty dvě sady vstřikovačů dokonce vyčistili tak že zmizely problémy se špatným chodem a vypadáváním válců, ovšem ale u všech 3 aut vznikl problém s teplým startem, auto točilo třeba pul minuty, někdy se startovalo na 2-3x, a vždy vznikl problém až po několika minutách stání, po běhu to hned šlo.
má teorie je že po čištění za tepla propouští palivo, zachlastají motor a ten pak nechce nastartovat.
pár týdnů nám trvalo než jsem si spojil čištění vstřikovačů se startem, na všech autech se totiž dělal i další servis. nakonec jsme na to přišli, dali na všechny tři auta starší vstřikovače a celý problém se vyřešil, všechny startují jak drak.

poslal jsem tedy vstřikovače na "reklamaci" a samozřejmě jsem se dozvěděl, že jsou v pořádku a nic jim není. s pánem jsem dnes volal a prostě nevidí žadný problém na jejich straně, navrhl mi at vstřiky namontuju do jiných aut a uvidím, což se mi popravdě nechce rozvrtávat nějaký zakaznický auta a ani na to nemám čas a chuť, stejně si pak vymyslí něco jiného. Zkusil jsem ho tedy ukecat at vstřiky ohřejí a otestují horké, tak říkal že to někdy třeba zkusí. O dalším průběhu vás budu ze informovat. Mrzi mě že jsem zaplatil čištění, které dle mého zničilo i ty funkční vstřiky a pak jsem ještě zaplatil všem druhé vstřikovače.

za mě teda rozhodně čištění vstřikovačů v této firmě NEDOPORUČUJI, kupte si rovnou starší nebo nové vstřiky.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 01.11.2018 13:49 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu

Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Příspěvky: 2312
Bydliště: Mariánské Lázně
Tak to Tě tenhle "výzkum" přišel celkem draho. Pokud správně počítám, tak to bylo 8+6+4=20 nízkotlakých vstřikovačů. Já tam posílal vysokotlaké vstřikovače (přímovstřik N53), 2x svoje, 2x dalších kolegů. Pan Čépe mi vždy volal s sdělil mi výsledek toho prvního testu, tj. jestli jsou OK nebo ne. Současně se ptal, jestli u těch špatných má provést jejich vyčištění ultrazvukem + další test. A já jsem 2x řekl ANO a 2x NE. A tady docházím k témuž závěru, jako Jarax => ty VT vstřikovače čištění ultrazvukem prostě nepřežijí, něco se u nich pokazí, i když výsledný test je vyhodnocen jako OK. Jestli je to způsobeno materiálem vstřikovačů nebo přiliš razatní technologií nevím. Ale určitě by bylo zajímavé ty vstřikovače po vyčištění ultrazvukem nahřát horkovzdušnou pistolí a potom otestovat.

Bohužel JetServis je jediná firma v ČR, která se testováním a čištěním benzínových vstřikovačů zabývá. Respektive asi před rokem byl tady na fóru příspěvek, který nám sděloval, že existuje i jedna firma v Brně. Ale tento příspěvek byl z nějakého důvodu smazán. Moje doporučení bude stejné, jako Jarax => otestovat ANO, nevyhovující vyhodit a nahradit jinými. A tomu kolegovi, kterému jsem prodal vstřikovače vyčištěné a otestované v JetServisu se omlouvám. A pokud se ozve, tak mu vrátím i peníze.
:D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 01.11.2018 13:56 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 10928
Bydliště: JaraXov
no já myslím že nemá smysl ani testovat, pokud nepoznají že vstřik teče za horka, ale motor bývá horkej :D
a prostě vysokotlak je vždy lepší vyměnit, může to nadělat hodně škod, a nízkotlakej vstřik zase stojí prd.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 01.11.2018 13:57 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu

Registrován: úte 10.05.2005 00:00
Příspěvky: 332
Bydliště: BRNO
moje zkušenost je zatim pozitivni.
na moji m20b28 před čištením chytalo někdy za tepla blbě.
Po čištění chytá za tepla daleko lépe. Dle protokolu byly vstřiky před čištěnim lehce zaneseny.

na m60b40 jsem vstřiky čistil preventivně.
Dle protokolu davaly vstřiky stejně před i po stejně.
Za tepla chýta normalně před i po.

Jezdim jen vervu 100

_________________
Bmw e39 528i touring
Bmw e39 520i touring
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2
Bmw r1100s


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 01.11.2018 17:51 
Offline
Registrovaný

Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Příspěvky: 1719
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Já tam poslal preventivně vstřikovače z M52 a byly v podstatě dobrý už na testu (97%) a po čistce 99% (nájezd 270tis!). Brávám různý V-powery, OMV Maxxy a Vervy co maj taky čistit. Prej víc jak 2% odchylka stářím/opotřebením už může způsobovat problémy v rozprašování, ale jinak benzinový vstřiky údajně přežijou auto.
Motor teď chytá krásně na drc a točí, volnoběh OK ale dělal se zároveň i vanos tak těžko říct. Je to víkendovka auto tak ho málo provozuju, ale na teplostarty se schválně zaměřím. Ještě se chystám v daily na M54 jets.

starML píše:
Bohužel JetServis je jediná firma v ČR, která se testováním a čištěním benzínových vstřikovačů zabývá. Respektive asi před rokem byl tady na fóru příspěvek, který nám sděloval, že existuje i jedna firma v Brně. :D
Jsem myslel, že ta firma v Brně "AutoZM" ;) je posílá taky tam?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 01.11.2018 18:23 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Příspěvky: 5619
Bydliště: 335i
Obdobná zkušenost, DI (n53, n47) Ba vstřiky vyhodnoceny jako ok včt. nějakého papíru s hodnotami, po namontování a zapsání tragédie - běh pocitově na 4-5 válců, vynechávání, korekce v jednotkách (staré v desetinách). Vyhozené peníze a čas.

_________________
"If you wait, all that happens is that you get older." Mario Andretti


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 01.11.2018 22:37 
Offline
Moderátor
Moderátor

Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Příspěvky: 12227
Bydliště: Brno
vysokotlaký vstřiky ani nemá cenu čistit pokud to nejsou index12 u N54 a 11 u N53, to je ztráta času, když i v BMW prostě udělali několik úprav tak aby ty vstřikovače fungovali správně ...
Nízkotlaké vstřky byly vždycky bez problémů, normální provoz, jen to bylo děláno čistě z preventivních důvodů...

_________________
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E30 336i Sedan S38 - RingTůl
E91 335i N54B30 - pracant :)

http://www.piston.czService & Performance partner
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.062s | 17 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner