BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header
Banner Autorozvody.cz

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je stř 19.09.2018 00:13



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 01.06.2014 22:06 
Offline
Moderátor
Moderátor

Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Příspěvky: 12189
Bydliště: Brno
Do nabídky zařazujeme kompletní sortiment amerického výrobce Hawk Performance :)

Obrázek

V nabídce jsou standardní brzdové destičky, přes keramické směsy, sportovní, trackday směsy až po skrze závodní destičky :)


Dá se vybrat absolutně individuální záležitost, dle požadavku a případně k tomu doladit i brzdové kotouče.

V případě zájmu hoďte SZ, můžeme se pobavit o vašich nárocích a pak dodám cenovou kalkulaci.

Kompletní katalog nám zabere ještě hodně času, takže zatím to nechám na individuální dohodě ;)

_________________
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E30 336i Sedan S38 - RingTůl
E91 335i N54B30 - pracant :)

http://www.piston.czService & Performance partner
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 02.06.2014 22:58 
Offline
Moderátor
Moderátor

Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Příspěvky: 12189
Bydliště: Brno
Trochu povídání o destičkách :)

takže základní řady HAWK jsou rozděleny do:

Hawk Performance CERAMIC - jedná se o standardní destičky s lepším brzdným účinkem, kde se podařilo snížit hluk i prašnost na minimum, nejsou vůbec agresivní vůči kotoučům.

Hawk Performance street - destičky s vyšším koeficientem tření, odolnější vůči vadnutí, nejsou agresivní vůči kotoučům. Sportovní charakter.

Hawk Performance Plus - už jsou považovány za sportovní směs, která je znatelně odolnější vůči vadnutí, vhodná i pro příležitostné tracday cars, ale není to vysloveně racing směs. Mají už vysoký koeficient tření, levnější brzdové kotouče můžou mírně ubývat.

Hawk Light track & SUV - destičky vyvinuty speciálně pro těžší auta a v americe oblíbené pick upy :) speciální technologie, kdy je zvětšen koeficient tření při zachování životnosti brzdových kotoučů a nízká prašnost (větší než u Ceramic směsí, ale pořád je malá)

toto jsou víceméně dostupné směsy pro BMW, které se dají sehnat... streetových směsí je dostatek, ale ne pro všechna evropská vozidla ...

_________________
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E30 336i Sedan S38 - RingTůl
E91 335i N54B30 - pracant :)

http://www.piston.czService & Performance partner
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 02.06.2014 23:07 
Offline
Moderátor
Moderátor

Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Příspěvky: 12189
Bydliště: Brno
.

_________________
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E30 336i Sedan S38 - RingTůl
E91 335i N54B30 - pracant :)

http://www.piston.czService & Performance partner
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 22.06.2014 00:36 
Offline
Moderátor
Moderátor

Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Příspěvky: 12189
Bydliště: Brno
Kdyby někdo zvažoval upgrade brzd a nevěděl si rady s destičkama, tak pro představu graf se směsí od HAWK, kde je porovnání pracovních teplot vůči koeficientu tření (to jak to brzdí defacto...)

Obrázek


Případně mě kontaktujte a můžeme to prokonzultovat :)

_________________
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E30 336i Sedan S38 - RingTůl
E91 335i N54B30 - pracant :)

http://www.piston.czService & Performance partner
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 22.06.2014 17:31 
Offline
Registrovaný

Registrován: úte 27.12.2005 01:00
Příspěvky: 40
Bydliště: Brno
Cili kdyz bych si chtel na e46 325i polepsit oproti ate, staci ty ceramic? Nebo radsi volit ty street? Nejezdim porad kudlu, takze nejaky vadnuti resit nemusim spis okamzitej ucinek.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 22.06.2014 17:33 
Offline
Registrovaný

Registrován: úte 27.12.2005 01:00
Příspěvky: 40
Bydliště: Brno
A asi nevis jak jsou na tom v porovnani s ate ceramic ktery stoji cca 1750 na predek.

S keramikama od ATE nejsou ve skrze špatné zkušenosti, jen pro Tebe jediný co je hmatatelný tak, to, že práší bíle - takže to pak dělá efekt, že se ti nešpiní kola ;) ale to tak mají všechny ty ceramické desky ;) Nečekej od toho razantní zlepšení brzdného účinku (pokud jsi už staré desky neměl sjetý na sračky a pak u nových si lidi libují, jak to najednou brzdí :D )


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 29.06.2014 23:17 
Offline
Moderátor
Moderátor

Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Příspěvky: 12189
Bydliště: Brno
DAVe píše:
Cili kdyz bych si chtel na e46 325i polepsit oproti ate, staci ty ceramic? Nebo radsi volit ty street? Nejezdim porad kudlu, takze nejaky vadnuti resit nemusim spis okamzitej ucinek.


Co se týče volby, pokud si chceš polepšit, volil bych HP performance, který jsou na tom jednoznačně lépe než OEM ;) Pokud se nebavíme o maximálním účinku hned po 20m odjetí od baráku ;)

_________________
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E30 336i Sedan S38 - RingTůl
E91 335i N54B30 - pracant :)

http://www.piston.czService & Performance partner
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 03.07.2014 23:10 
Offline
Moderátor
Moderátor

Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Příspěvky: 12189
Bydliště: Brno
Dnes dorazili HP+ na předek i zadek pro jednu ALPINU B3 3.3 :)

Obrázek

Obrázek




Většina destiček je skladem v Evropě a dodání je do jednoho týdne ;)

_________________
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E30 336i Sedan S38 - RingTůl
E91 335i N54B30 - pracant :)

http://www.piston.czService & Performance partner
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 10.08.2014 13:17 
Offline
Výkonná rada
Výkonná rada
Uživatelský avatar

Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Příspěvky: 5735
Bydliště: střed Česka
Jezdil jsem dva týdny s deskami Hawk HP+ na brzdách E36 M3 s kotouči ATE. Brzdí to špičkově, začíná to brzdit tam, kde seriové ATE pro M3 končí :-D Nevadnou, rozumně brzdí i za studena. Jen mám problém s hlukem, vlažné až lehce teplé pískají jako nákladní vlak, ohřáté na provozní teplotu už jsou tiché.

_________________
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 10.08.2014 22:40 
Offline
Moderátor
Moderátor

Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Příspěvky: 12189
Bydliště: Brno
Díky za feedback... HP + jsou takovou vstupní metou k závodním destičkám. Pokud by někomu vadil hluk, je lepší jít do nížší řady HPS ;)

_________________
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E30 336i Sedan S38 - RingTůl
E91 335i N54B30 - pracant :)

http://www.piston.czService & Performance partner
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.058s | 19 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner