BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je čtv 28.05.2020 06:49



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř 18.12.2019 21:58 
Offline
Registrovaný

Registrován: sob 05.01.2019 11:48
Příspěvky: 1038
Totic: co se dá dělat, peníze nebudou ale my jo. Život není jenom o tom v čem si budeme vozit prdele. :lol:
Zatím je jen jedno elektro auto na trhu nebo spíš bylo ale zase bude který bych si koupil.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 18.12.2019 23:22 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 24265
Bydliště: BMW Master
uvědomte si že masivní rozšíření elektormobility = výrazně zdražení.
prostě někde ta spotřební dan bude chybět ,takže to zas tak růžový nebude.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 19.12.2019 00:52 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Příspěvky: 6998
Bydliště: Brno , Vyškov
HE3DA je revoluční a má patenty ochranné a je to špička ve světě. High Energy 3D Accumulator. V překladu to znamená vysokokapacitní 3D baterie.
Spolupracuje sní i NASA pro kterou dělají baterii pro lunární vozidlo...v roce 2020 dojde většímu rozšíření trhu s prodejem baterii.

https://www.he3da.com/single-post/2019/ ... iTech-2019

tady článek pro ty co to zajímá.
https://www.he3da.com/single-post/2019/ ... 9i%C5%A1li


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 19.12.2019 01:04 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 24.05.2013 00:00
Příspěvky: 68
HE3DA vyrábí baterie které nehoří a mají vysokou tepelnou i cyklickou odolnost ale pouze 200Wh na kg, takže jsou do elektromobilů nevhodné. Jsou to super baterie do UPS atd..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 19.12.2019 01:06 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 24.05.2013 00:00
Příspěvky: 68
Hanz píše:
Doporučuji se nejdřív s nějakou Teslou/i3 svézt, než opakovat bláboly z internetu...


Jeď se ti svézt do německého bazaru po 100 000 km nájezdu. Doporučuju ti to také. Většinou to má orvaný homokineťáky a celý podvozek mlátí. Plasty skáčou. Uvnitř jako v BMW po 500 000 km.. Doporučuju projížďku..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 19.12.2019 08:53 
Offline
Výkonná rada
Výkonná rada
Uživatelský avatar

Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Příspěvky: 5894
Bydliště: střed Česka
Hanz píše:
... pro 80% řidičů těch 50-100 km bude naprosto dostačující... nabíjení v 90% doma (tady je největší fail, že i nově budované stavby nemusí mít povinně alespoň vytažený kabel), problem solved...

50-100 km je možná pro dojíždění za prací, ne pro víkend na chatu či dovolenou, na to je dnes třeba druhé auto. Jenže města mají plná parkoviště už dnes a dvojnásobek aut nepoberou - NON solved.

Nebíjení doma? V městské uliční zástavbě? Utopie. NON solved.

Pro masové využití je současný stav této technologie nepoužitelný.

_________________
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 19.12.2019 10:49 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Příspěvky: 6998
Bydliště: Brno , Vyškov
Obrázek

všechno jde když se chce.... :lol:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 19.12.2019 11:43 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Příspěvky: 5914
Bydliště: 335i
Já bych se spíše díval na to, jak ten současný stav změnit na vyhovující :-) to je obecně problém naší mentality, perfektně vidíme problémy, ale už ne cílový/požadovaný stav... o snaze jej dosáhnout ani nemluvě...
Třeba já osobně změnil rozhodnutí jednoho developera k implementaci přípojek do projektu... na férovku to chtěli bez nich... tzn. reálně by se nikdo opět v novém projektu nemohl připojit... protože měnit pak již hotovou stavbu (tahat 3f kabel od bytového rozvaděče do garáží) je sci-fi...

_________________
"If you wait, all that happens is that you get older." Mario Andretti


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 20.12.2019 07:11 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: sob 11.02.2012 01:00
Příspěvky: 433
Bydliště: Vysočina
Kdo z vás by si ted' koupil tlačítkový telefon co vydrží 14 dní bez nabíjení? Si vzpomeňte když přišly ty první smartfouny, jak jsme se tomu všichni smáli, že takovou cihlu přece nebudeme nosit po kapsách. A dneska, čím větší, tím víc adidas.

Já osobně si myslím, že bude zajímavé sledovat, jak se to bude měnit ten automobilní průmysl. A když Tesla bude mít fabriku v DE u berlína, tak to je sakra strategický krok. Tam naberou ty němce, kterí mají ty zkušenosti z VW/Audi/BMW/Mercedesu a snad to půjde i tou kvalitou nahoru. Baterky jdou nahoru pořád, Tesla model 3 dnes je úplně jinde oproti TM3 před 3 lety co se týče použité technologie a baterií.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 20.12.2019 19:40 
Offline
Výkonná rada
Výkonná rada
Uživatelský avatar

Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Příspěvky: 5894
Bydliště: střed Česka
Hanz píše:
Já bych se spíše díval na to, jak ten současný stav změnit na vyhovující :-) to je obecně problém naší mentality, perfektně vidíme problémy, ale už ne cílový/požadovaný stav... o snaze jej dosáhnout ani nemluvě...
Třeba já osobně změnil rozhodnutí jednoho developera k implementaci přípojek do projektu... na férovku to chtěli bez nich... tzn. reálně by se nikdo opět v novém projektu nemohl připojit... protože měnit pak již hotovou stavbu (tahat 3f kabel od bytového rozvaděče do garáží) je sci-fi...

Ne každý staví nový vlastní domek, značná část populace žije v bytových městskýc domech a pak to bude vypadat jako na fotce od Filozofa.
Mimochodem, délku dojezdu ani čas dobíjení nezměníš jen změnou uvažování, mentalitou :-P

m4zzy píše:
Kdo z vás by si ted' koupil tlačítkový telefon co vydrží 14 dní bez nabíjení? Si vzpomeňte když přišly ty první smartfouny, jak jsme se tomu všichni smáli, že takovou cihlu přece nebudeme nosit po kapsách. A dneska, čím větší, tím víc adidas.

Stačilo by vyrábět telefony o 10-20 gramů těžší, ve prospěch akumulátoru.

_________________
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.061s | 17 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner