BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je stř 17.07.2024 18:35



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 64 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: N55 vs B58
PříspěvekNapsal: sob 11.11.2023 15:15 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu

Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Příspěvky: 4057
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Co je COC list, zas nějaká HOMO-logace ?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: N55 vs B58
PříspěvekNapsal: sob 11.11.2023 15:40 
Offline
Registrovaný

Registrován: pon 26.02.2007 01:00
Příspěvky: 2413
COC je rodný list auta ve kterém jsou všechny data k vytvoření TP


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: N55 vs B58
PříspěvekNapsal: pon 13.11.2023 10:03 
Offline
Registrovaný

Registrován: pon 12.01.2009 01:00
Příspěvky: 728
Bydliště: Kutná Hora
COC - certificate of conformity, což je list kde máš veškeré parametry, s kterými bylo auto schváleno. Ve většině zemí EU není spousta údajů zapsána ve velkém TP a když to tady chceš potom dát na český papíry, tak na úřadě nemají kde vzít ty údaje - takže potřebuješ tenhle COC, nebo si na Dekře zaplatit výpis.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: N55 vs B58
PříspěvekNapsal: ned 19.11.2023 13:21 
Offline
Registrovaný

Registrován: pon 22.05.2006 00:00
Příspěvky: 1150
Bydliště: F11 + F20
A taky u dovezeneho auta, ktere nema COC list, je pak drazsi dovozova STK...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: N55 vs B58
PříspěvekNapsal: sob 27.04.2024 08:54 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: úte 02.03.2004 01:00
Příspěvky: 1699
A co říkáte na m140i? Primárně s tím budu jezdit já a většinou sám do práce.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: N55 vs B58
PříspěvekNapsal: ned 28.04.2024 10:41 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Příspěvky: 3745
Bydliště: Česká Lípa
Pořád je to B58... Takže super :D Jednička bude lehčí a bude s tím větší zábava, takže proč by ne? Já jsem si koupil 440i a už to není malé sportovní coupe, ale prostě střední GT. Asi by se mi více líbila 240i na zábavu, ale asi víš, proč chceš tu 140i.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: N55 vs B58
PříspěvekNapsal: ned 28.04.2024 13:33 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: úte 02.03.2004 01:00
Příspěvky: 1699
Máme doma oktávku kombi, tím pádem není potřeba "většího" auta. Rozhlížím se po 340i a zaujala mne i ta 140i.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: N55 vs B58
PříspěvekNapsal: pon 13.05.2024 18:02 
Offline
Registrovaný

Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Příspěvky: 266
Bydliště: Praha
paca píše:
Máme doma oktávku kombi, tím pádem není potřeba "většího" auta. Rozhlížím se po 340i a zaujala mne i ta 140i.


140i bude podle me jeste trochu dal jizdnima vlastnostma. Pokud vim tak sla sehnat i v manualu s fofrklackem. Osobne mi s b58 ale automat vyhovuje takze bych po fofrklacku asi uplne netouzil. muzu docela porovnavat s e60kou co jsem mel skoro 10 let. Prevodovka je hodne rychla a naprosto predikovatelna. Proti 6hp v 60ce brutalni rozdil.
Rizeni je trochu diskutabilni. F31 velmi presna ( mam VSS) ale neni tam ten feeling jako v 60ce…nevim proste je to jiny. Takovy odtazity, ale kdyz jedes ostrejc, tak podrzi a da se s tim pracovat. Jen to proste neni to stary bmw. Nevim jak na tom bude 140ka, ale rekl bych hodne podobne. Dal jestli muzu doporucit tak trvat na m brzdach - neumim si predstavit je nemit. Obcas se docela svezu a jsem za ne rad a rekl bych ze jsou tak akorat, klidne by mohly byt i ostrejsi. Neumim si predstavit non m.

Po tech par mesicich co mam tu f31ku muzu konstatovat nekolik veci.
Jizdne super, motor skvelej a podvozek ok - nemam mpaket. Letni rft zimni non rft a ja to moc extra nepoznam. Jen ta vaha rft kol je trochu citit ale nic s cim se neda zit. Co mi trochu “vadi” tak je vnitrni hluk. Od e60 je to docela velkej rozdil k horsimu. 160 dalnice v 545ce byla ze jsem slysel jen vzduch od zrcatek. Tady je docela slyset hukot kol, vitr a tak. Na druhou stranu, razy do kabiny od spatny cesty der a sparu zase podstatne lepe zvlada f31.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: N55 vs B58
PříspěvekNapsal: úte 14.05.2024 05:32 
Offline
Člen Klubu
Člen Klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Příspěvky: 3745
Bydliště: Česká Lípa
Také u té B58 vždycky lobbuju za automat, protože se k tomu motoru prostě hodí více.. je fakt rychlej, chytrej a přijde mi, že občas snad čte myšlenky, protože přesně ví, co chci udělat. Ale každopádně manuál se k tomu dával i do F32, takže i v trojce nebo čtyřce se dá sehnat, ale bude jich hrozně málo.

To řízení je kapitola sama pro sebe... také mám to variabilni sport řízení a prostě ten první pocit, když se s tím člověk poprvé rozjede je takovej divnej. Takovej tupej, jak kdyby člověk ovládal simulátor na počítači. Nicméně vždycky to zatočí jak má, jen ta zpětná vazba se z počátku zdá nijaká. Po chvíli ježdění jsem si na to ale zvykl a naučil jsem se číst zpětnou vazbu i z tohoto řízení. Ono to sice nejdřív vypadá, že tam žádná není, ale je tam, sice malá, ale je... takže po čase už to člověku přijde jako normální a může s tím celkem jistě krouhat zatáčky hlava nehlava.

U podvozku si dej bacha na adaptivní M sport podvozek... ze všech sice funguje nejlépe a máš to takove 2v1, ale ty tlumiče nevydrží to, co běžné tlumiče. Začne se ti ozývat klepání na drobných nerovnostech, zní to jako vymlácené tyčky stabilizátoru, ale jsou to ty tlumiče. Někde se v nich udělá prostě vůle a přitom netečou a zdá se, že fungují jak mají. Když je chladno, tak je to nejhorší, naopak po nějaké projížďce v teple se zdá, jako by to přestalo... ty tlumiče s uložením na celé auto vyjdou na cca 70 tisíc, takže žádná sranda... druhoška je jen Bilstein B4 a B6 Damptronic, které věčně nikde nejsou skladem a také nejsou levné nebo naopak dražší varianta coiloverů od KW s EDC.

Ty M Sport brzdy jsou výborné... ještě se mi je nepovedlo nachytat, unavit nebo tak něco (samozřejmě nejezdím na okruhu každý den). Jinak samozřejmě počítej, že ti to bude žrát zadní brzdy jak protržené, protože stabilizace... to už je snad taková vlastnost těchhle novějších aut.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: N55 vs B58
PříspěvekNapsal: úte 14.05.2024 10:11 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: úte 02.03.2004 01:00
Příspěvky: 1699
O tom paketový podvozku vím, že tam není moc alternativ. A co takové turba? Mají nějakou "životnost"?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 64 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.076s | 20 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner