|
|
Právě je stř 08.01.2025 19:27
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
thepyroman
|
Napsal: stř 26.09.2018 15:53 |
|
|
Registrovaný |
Registrován: stř 08.10.2008 00:00 Příspěvky: 116 Bydliště: Kladno
|
Je tu někdo kdo by mi poradil co vše vyměnit a upravit na n92 abych se dostal na 400koní+, tak nějak vím co vše bude potřeba , ale tohle jsou pro mě nové vody a chci jít osvědčenou cestou a nevymýšlet kraviny. Bude potřeba: výfuk, ic, svíčky, jednotka, vzduchové filtry, pal pumpa a cívky to unesou? Případně vyzkoušené díly jako je ic a podobně poprosim odkazy na konkrétní díly. díky
|
|
Nahoru |
|
|
JaraX
|
Napsal: pát 28.09.2018 20:21 |
|
|
Registrovaný |
Registrován: pát 10.06.2005 00:00 Příspěvky: 24548
|
ja bych začal nějakou JB4
|
|
Nahoru |
|
|
thepyroman
|
Napsal: sob 29.09.2018 08:46 |
|
|
Registrovaný |
Registrován: stř 08.10.2008 00:00 Příspěvky: 116 Bydliště: Kladno
|
Co jsem zjištoval tak spíše než jb4, lidi doporučují MHD (opravdu se nejedná a městskou hromadnou dopravu ), auto má ko ic, takže chci dát rovnou větší, ale zase něco ozkoušeného co funguje.
|
|
Nahoru |
|
|
MattyX
|
Napsal: sob 29.09.2018 14:21 |
|
|
Moderátor |
|
Registrován: pát 18.01.2008 01:00 Příspěvky: 12846 Bydliště: Brno
|
JB4 VS MHD - každá má svoje jisté plusy, ale cenově dostupnější je MHD, kdy si koupíš BT modul na OBD a uděláš flash přes telefon + zdroj na napětí musíš mít aby nedošlo k podpětí v síti při flash jednotky Pokud vezmu v potaz že se chceš dostat 400ps + tak potřebuješ Wagner IC, DP - tady je těch mořností několik + zbytek výfuku. Dále sací inlets předělat na větší, aby se do turb dostávalo více vzduchu - ty seriové plasťáky jsou nic moc. Dále potřebuješ hliníkovou chargepipe - po zvyšení tlaku se ta seriová plastová roztrhne - BOV není nutné dávat, seriové nejsou špatné a na tenhle výkon ještě stačí. Základní předpoklad pro to aby to fungovalo správně po flashy MHD jsou vstřiky s indexem 12, čisté sání - ideálně po walnutblastingu, právě ta charge pipe seriová doprdele, turba která nemají velky WG rattle, ale dokáží fungovat správně - s tím spojeneé selenoidy a podtlakové hadice nové pokud by ti výkon nestačil, je možné přejít u MHD na ethanol, díky kterému se zvedne předstih + tlak, následně je nutné silnější palivové čerpadlo a MHD mají v nabídce i flexfuel čidlo, které umí vyhodnotit šťávu co teče do motoru a přesně udělat korekce To už se dá pohybovat okolo 500ps , ale pak jde srát dvouhmota, která začne pohupsávat a budeš řešit silnější spojku a nebude ti stačit kubatura vstřikovačů - pak přichází na řadu JB4 která umí ovládat druhou řadu vstřiků před sacímu ventily - tak jako u nepřimovstřiku Pak další stupeň je předělání na singl turbo
_________________ E30 328i Coupe M20 M-technic II E46 M3 SMG - žlučník E91 335i N54B30 - pracant E70 3.0d - mamacar Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
|
|
Nahoru |
|
|
vitan
|
Napsal: čtv 11.10.2018 13:03 |
|
|
Registrovaný |
Registrován: pát 04.01.2013 01:00 Příspěvky: 58
|
Tak ňák to všechno ve stručnosti je. Na 400koní ti stačí, filtry 2ks, normální konický, svody bez katu a nějaká úprava řídící jednotky. Tam už je teď k dispozici jen výše zmiňovaný MHD, který funguje perfektně, nebo JB4, případně jejich kombinace. MHD vyjde levnějš, koupíš kabel za litr (prověřenej je od Bimmer Geeks), OTG adapter za stovku a stáhneš flashovací licenci za dvojku a ňákou mapu. Chargepipe se hodí, ale protože nepůjdeš s tlakem moc přes 1bar, origo plastový to udrží. Mezichladič si psal že stejně budeš kupovat. Wagner je dost drahej, můžeš vlastně koupit jakejkoliv, co budeš schopnej tam nacpat, záleží na tom, jak moc chceš ořezat chladičovou stěnu, já tam mam 1000ps obra, původně na skylina R34GTR, ale s plnícím potrubím to bylo fakt hodně práce, není tam místo...
|
|
Nahoru |
|
|
Filozof
|
Napsal: stř 17.10.2018 11:28 |
|
|
Registrovaný |
|
Registrován: sob 18.01.2003 01:00 Příspěvky: 7589 Bydliště: Brno , Vyškov
|
nevím zrovna u e92 ale u e46 nebo e36 to byl jednu dobu velký hit tady na BMWKLUBU.... ¨ Měnili se sedačky například u M3 3.0 nebo 3.2 pokud se vyměnili sedačky bylo to dost znát. Nepamatuji kolik to bylo ale přidal se upravený výfuk, baterie menší a lehčí , alu kola a speciální zavřený DIFF bylo to dělo a jezdilo kolem 4s kilo ... no a drželo se to speciálů jako je porsche apod na okruhu... Když už upravuji auto tak se dívám na více parametrů které by mohli pomoci. MHD je zajimavá věc a taky to nebude levné stejně tak JB4. Anebo to vzít z gruntu pořádně at to stojí za to. http://www.autoforum.cz/bleskovky/bmw-m ... no-video-/ale chápu že tady se šetří a chce se za málo peněz hodně muziky ... no tak asi takto burgertuning. com/stage_1_bmw_performance_tuners.html https://www.sbazar.cz/info534/detail/21 ... -135i-chip
|
|
Nahoru |
|
|
Obsah fóra » Tuning
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|