BMWKLUB Česká Republika, o.s. Logo
Header
Banner reklama
Banner OMV

BMW Auto klub ČR

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
Právě je stř 08.01.2025 19:27



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: úprava n54
PříspěvekNapsal: stř 26.09.2018 15:53 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 08.10.2008 00:00
Příspěvky: 116
Bydliště: Kladno
Je tu někdo kdo by mi poradil co vše vyměnit a upravit na n92 abych se dostal na 400koní+, tak nějak vím co vše bude potřeba , ale tohle jsou pro mě nové vody a chci jít osvědčenou cestou a nevymýšlet kraviny. Bude potřeba: výfuk, ic, svíčky, jednotka, vzduchové filtry, pal pumpa a cívky to unesou? Případně vyzkoušené díly jako je ic a podobně poprosim odkazy na konkrétní díly. díky


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: úprava n54
PříspěvekNapsal: pát 28.09.2018 20:21 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Příspěvky: 24548
ja bych začal nějakou JB4


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: úprava n54
PříspěvekNapsal: sob 29.09.2018 08:46 
Offline
Registrovaný

Registrován: stř 08.10.2008 00:00
Příspěvky: 116
Bydliště: Kladno
Co jsem zjištoval tak spíše než jb4, lidi doporučují MHD (opravdu se nejedná a městskou hromadnou dopravu :D), auto má ko ic, takže chci dát rovnou větší, ale zase něco ozkoušeného co funguje.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: úprava n54
PříspěvekNapsal: sob 29.09.2018 14:21 
Offline
Moderátor
Moderátor

Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Příspěvky: 12846
Bydliště: Brno
JB4 VS MHD - každá má svoje jisté plusy, ale cenově dostupnější je MHD, kdy si koupíš BT modul na OBD a uděláš flash přes telefon + zdroj na napětí musíš mít aby nedošlo k podpětí v síti při flash jednotky :)

Pokud vezmu v potaz že se chceš dostat 400ps + tak potřebuješ Wagner IC, DP - tady je těch mořností několik + zbytek výfuku. Dále sací inlets předělat na větší, aby se do turb dostávalo více vzduchu - ty seriové plasťáky jsou nic moc. Dále potřebuješ hliníkovou chargepipe - po zvyšení tlaku se ta seriová plastová roztrhne - BOV není nutné dávat, seriové nejsou špatné a na tenhle výkon ještě stačí.
Základní předpoklad pro to aby to fungovalo správně po flashy MHD jsou vstřiky s indexem 12, čisté sání - ideálně po walnutblastingu, právě ta charge pipe seriová doprdele, turba která nemají velky WG rattle, ale dokáží fungovat správně - s tím spojeneé selenoidy a podtlakové hadice nové :)
pokud by ti výkon nestačil, je možné přejít u MHD na ethanol, díky kterému se zvedne předstih + tlak, následně je nutné silnější palivové čerpadlo a MHD mají v nabídce i flexfuel čidlo, které umí vyhodnotit šťávu co teče do motoru a přesně udělat korekce :) To už se dá pohybovat okolo 500ps , ale pak jde srát dvouhmota, která začne pohupsávat a budeš řešit silnější spojku a nebude ti stačit kubatura vstřikovačů - pak přichází na řadu JB4 která umí ovládat druhou řadu vstřiků před sacímu ventily - tak jako u nepřimovstřiku :) :)
Pak další stupeň je předělání na singl turbo :D :D

_________________
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: úprava n54
PříspěvekNapsal: čtv 11.10.2018 13:03 
Offline
Registrovaný

Registrován: pát 04.01.2013 01:00
Příspěvky: 58
Tak ňák to všechno ve stručnosti je. Na 400koní ti stačí, filtry 2ks, normální konický, svody bez katu a nějaká úprava řídící jednotky. Tam už je teď k dispozici jen výše zmiňovaný MHD, který funguje perfektně, nebo JB4, případně jejich kombinace. MHD vyjde levnějš, koupíš kabel za litr (prověřenej je od Bimmer Geeks), OTG adapter za stovku a stáhneš flashovací licenci za dvojku a ňákou mapu. Chargepipe se hodí, ale protože nepůjdeš s tlakem moc přes 1bar, origo plastový to udrží. Mezichladič si psal že stejně budeš kupovat. Wagner je dost drahej, můžeš vlastně koupit jakejkoliv, co budeš schopnej tam nacpat, záleží na tom, jak moc chceš ořezat chladičovou stěnu, já tam mam 1000ps obra, původně na skylina R34GTR, ale s plnícím potrubím to bylo fakt hodně práce, není tam místo...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: úprava n54
PříspěvekNapsal: pon 15.10.2018 13:45 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Příspěvky: 7589
Bydliště: Brno , Vyškov
ono je to vše pěkný ale určitě by stačilo těch 400-450hp a odlehčit auto na správných místech ...pak to udělá pěknou motokáru. Už 100-150kg dělá docela divy u 3er a auto se chová daleko lépe v zatáčkách a celkově je rychlejší všude a nemusíš to hnát brutálně nahoru.

Jen říci že i touto cestou se někteří vydali.
Třeba jen když začneme drobnostmi jako je baterie -10kg alu kola x kg sedačky. Rezerva, výfuk, atd.
Ale třeba se to už řešilo na autě to netuším.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: úprava n54
PříspěvekNapsal: úte 16.10.2018 08:23 
Offline
Moderátor
Moderátor

Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Příspěvky: 12846
Bydliště: Brno
v rámci zachování komfortu je u N54 jednoduší a levnější přidat koně :D
Jinak žádná e90 nemá rezervu ... ;)

_________________
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: úprava n54
PříspěvekNapsal: úte 16.10.2018 10:10 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Příspěvky: 7589
Bydliště: Brno , Vyškov
Z výroby ne ale někteří ji vozí ... místo lepící sady.
Ono váha dělá taky dost a jasně koně nahoru to je základ.

Těch 400-450hp je jistě parádní je to výkon M3 ... pak přijdou na řadu brzdy aby se dal výkon ubrzdit slušně ... třeba jen baterie -10kg a alu kola která taky mohou být o něco lehčí a na každém kole nějaké to KG a ihned je to znát. I tyto drobnosti. A nemusí ani sahat na interier. Stačí pár drobnějších změn se zvýšením výkonu dohromady to pak bude jistě hodně znát.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: úprava n54
PříspěvekNapsal: stř 17.10.2018 08:50 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Příspěvky: 660
Bydliště: Praha
Každopádně pisatel původního příspěvku chtěl zvýšit výkon na n54, a ne šetřit kila. Mimochodem Filozofe, víš jak by vypadala e92, kdyby jsi si z ní chtěl sundat 100-150kg? Předpokládám, že pisatel s tím autem chce normálně jezdit :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: úprava n54
PříspěvekNapsal: stř 17.10.2018 11:28 
Offline
Registrovaný
Uživatelský avatar

Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Příspěvky: 7589
Bydliště: Brno , Vyškov
nevím zrovna u e92 ale u e46 nebo e36 to byl jednu dobu velký hit tady na BMWKLUBU.... :lol:
¨
Měnili se sedačky například u M3 3.0 nebo 3.2 pokud se vyměnili sedačky bylo to dost znát. Nepamatuji kolik to bylo ale přidal se upravený výfuk, baterie menší a lehčí , alu kola a speciální zavřený DIFF bylo to dělo a jezdilo kolem 4s kilo ... no a drželo se to speciálů jako je porsche apod na okruhu...

Když už upravuji auto tak se dívám na více parametrů které by mohli pomoci.
MHD je zajimavá věc a taky to nebude levné stejně tak JB4.

Anebo to vzít z gruntu pořádně at to stojí za to. :lol:

http://www.autoforum.cz/bleskovky/bmw-m ... no-video-/


ale chápu že tady se šetří a chce se za málo peněz hodně muziky ...
no tak asi takto

burgertuning. com/stage_1_bmw_performance_tuners.html

https://www.sbazar.cz/info534/detail/21 ... -135i-chip


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.087s | 17 Queries | GZIP : On ]
banner
banner
banner