Ahoj. U tohohle auta došlo ve 170000km k poškození vysokotlaké pumpy z důvodu ucpaného pal. filtru vlivem používání špatné nafty. Patrně nafta zamrzla, ucpala filtr parafínem a nedostatečné mnošství paliva způsobili selhání pumpy a vstřiků. Špony z čerpadla byly všude ve vysokotlaké i nízkotlaké části a i v nádrži. V Německu jsem koupil komplet vysokotlakou část, s nájezdem "prý" jen několik set km na zkušebních motorech. Díky vypadaly opravdu jako nové. Vyměněny byly tedy: Vyskotlaká pumpa vč. regulátoru množství, rail vč. čidla tlaku a regulátoru tlaku, trubky a vstřikovače. Nízkotlaká čás vyčištěna, nová el. pal pumpa, nový filtr paliva. Vstřiky po opravě zaregistrovány do ŘJ, vymazány adaptační data paliva, odvzdušněn pal systém několikrát přes diag ISTA+. Motor ale jen točí a tlak v railu je 0bar. Na obrázku jsou chyby v ŘJ (chyby IBS je již odstraněna a tím to není) https://photos.app.goo.gl/7SZCWT8eY8uYWeq69
Zde je odkaz na video s hodnotami live dat při startu.
Prosím o radu co a jak prověřit, jestli se někdo nesetkal s podobným problémem a jak to vyřešil. Samožrejmě ty díly mohou být vadné co jsem koupil, ale není to moc pravděpodobné. Spíš třeba dlouho ležely vyndané z motoru a mohla v něm zaschnout nafta apod.. To je ale třeba blbost..
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru