Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Prosba o radu e39 530d r.v.2002
Jak prosímtě poznám že automat není před smrtí a po smrti?
Jel jsem v tom,poprvé řídil s automatem a nikde to necukalo a zátah byl plynulý.
Nechci koupit nějakou vránu.
Když auto stojí,má nohu na brzdě a dám třeba z PnaD tak to škubne,to samé z Dna R taky skubne.
Bazarista říkal že to tak má být.
Ještě trochu blbě svítí jedno světlo,je to vidět i na fotkách-kolik stojí xenon?
Nebo se to mění jinak aby to svítilo jak á.
Omlouvá se za blbé otázky,ale kde jinde se zeptat než tady.
Díky
Jel jsem v tom,poprvé řídil s automatem a nikde to necukalo a zátah byl plynulý.
Nechci koupit nějakou vránu.
Když auto stojí,má nohu na brzdě a dám třeba z PnaD tak to škubne,to samé z Dna R taky skubne.
Bazarista říkal že to tak má být.
Ještě trochu blbě svítí jedno světlo,je to vidět i na fotkách-kolik stojí xenon?
Nebo se to mění jinak aby to svítilo jak á.
Omlouvá se za blbé otázky,ale kde jinde se zeptat než tady.
Díky
To škubnutí automat dělá při přeřazení z P,R,D,N..ale musí to být takové lehké, né že auto skoro poskočí..musí řadit tak, že to necítíš, nesmí přeskakovat z rychlostí jak blbej tam a zpět..prostě musí řadit klidně..to jestli je před smrtí moc nepoznáš, to jedině na diagnostiku a podívat se na otáčky automatu a motoru a porovnat je - takhle poznáš, zda ti prokluzuje hydroměnič..jinak na tom nepoznáš nic..
Xenon se mění žárovka, že jo, to je otázka cca 800kč tady na klubu, výměna stejná jako normální žárovka..
Je to třílitr diesel..tzn na dlouhý cesty..kilometry neber moc v potaz, prohlídni motor, jak jsou na tom hadice, funguje klima? Neklepe to? Nehouká turbo? Nehoupají se volnoběžný otáčky? Vstřiky byly nějak kontrolovány? Jestli ne, bude to čekat na 95% tebe...stejně jako turbo..to pak desetitisíce lítají a plus automat..
Xenon se mění žárovka, že jo, to je otázka cca 800kč tady na klubu, výměna stejná jako normální žárovka..
Je to třílitr diesel..tzn na dlouhý cesty..kilometry neber moc v potaz, prohlídni motor, jak jsou na tom hadice, funguje klima? Neklepe to? Nehouká turbo? Nehoupají se volnoběžný otáčky? Vstřiky byly nějak kontrolovány? Jestli ne, bude to čekat na 95% tebe...stejně jako turbo..to pak desetitisíce lítají a plus automat..
Ten zesilovač myslíš jak?Squixx píše:Jenom si rýpnu - výměna zadní tlumiče BILŠTEJN´
A upřímně..raději bych si vybral něco tady na klubu..měl jsem taky 330d z Itálie, sice nebylo rezavý, ale pak sem zjišťoval kde všude bylo bouchlý, dodělávaný atd..ten zesík v kufru by mi taky na klidu moc nepřidal..
Nechci fakt koupit vránu.
V autě musím vozit děcka a chcu něco spolehlivého.
Zesilovač myslel určitě tak, že to auto vlastnil nějakej "odborník", co tomu zaručeně rozuměl a vrtal se v tom...
Tady v inzerci se prodává 540iA Touring s LPG, naprosto peckově vybavené auto, stav vypadá dost dobře, motor je držák, s tím plynem to jezdí za to samé co ten diesel s podstatně nižší poruchovostí, má to výbavu, vzadu pro děcka navíc roletky, velkej kufr. Musel bys sice připlatit, ale asi bych řekl, že to je lepší volba, než u nás kupovat E39 v dieselu a automatu, protože jako bonus, valná většina benzínů má převodovku ZF, ale diesely mají automat od GM určitě a to nechceš, leda bys byl masochista...
Jestli chceš vozit děcka, tak e46 je dost naprd, je malá a děckám se tam moc nevejdou nohy, pokud mají ještě sedačky, protože jim trčí do opěráku předních sedadel...
Tady v inzerci se prodává 540iA Touring s LPG, naprosto peckově vybavené auto, stav vypadá dost dobře, motor je držák, s tím plynem to jezdí za to samé co ten diesel s podstatně nižší poruchovostí, má to výbavu, vzadu pro děcka navíc roletky, velkej kufr. Musel bys sice připlatit, ale asi bych řekl, že to je lepší volba, než u nás kupovat E39 v dieselu a automatu, protože jako bonus, valná většina benzínů má převodovku ZF, ale diesely mají automat od GM určitě a to nechceš, leda bys byl masochista...
Jestli chceš vozit děcka, tak e46 je dost naprd, je malá a děckám se tam moc nevejdou nohy, pokud mají ještě sedačky, protože jim trčí do opěráku předních sedadel...
- Velvetek
- Registrovaný
- Příspěvky: 1005
- Registrován: stř 31.10.2007 01:00
- Bydliště: východní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Tak za ten rozpočet, co máš, bys měl sehnat pěkný kousek. Ohledně toho automatu - jako se vším, záleží jak se s tím jezdilo. Vím o několika kusech, které měly přes 400tis a v pohodě...
Dále by Tě měl podržet do kopce, na rovině a do mírného kopce by se měl rozjet bez plynu, jak pustíš brzdu. Za těch 5min jsi ho asi tolik neodzkoušel, chce to nechat zahřát, projet i pod plynem, zkusit kickdown atd. subwoffor v kufru není překážkou, měl jsem tam mnohem větší a to nejsem žádný ničitel aut. Ono to totiž jinak nějak moc zázračně nehraje

Dále by Tě měl podržet do kopce, na rovině a do mírného kopce by se měl rozjet bez plynu, jak pustíš brzdu. Za těch 5min jsi ho asi tolik neodzkoušel, chce to nechat zahřát, projet i pod plynem, zkusit kickdown atd. subwoffor v kufru není překážkou, měl jsem tam mnohem větší a to nejsem žádný ničitel aut. Ono to totiž jinak nějak moc zázračně nehraje

__________________________
...330dA-Msport...
...ex 530dA-Msport-bmwpower...
...330dA-Msport...
...ex 530dA-Msport-bmwpower...
S tím zesilovačem jsem to myslel tak jak se tu říkalo..možná to mělo nějaký mladý pako, co stím lítalo jako blázen a začal třeba odcházet automat a tak to rychle za dobrý prachy střelí, dokud to jde..třeba takový poznatek..u mýho auta automat v pohodě, řadil, všechno, nešlo nic poznat...jenom to nejelo přes 170km/h..důvod? Hydroměnič, už prostě byl starej, vylítanej a prokluzoval..ale to při běžné jízdě nepoznáš..no a po 5 měsících hup a automat v piči..takže asi takhle. A co slýchávám o automatech GM, tak to bych fakticky nebral, raději hledat manuál..
Pokud ti jde pouze o spotřebu, tak se na to vyser a vem si silnější benzín s LPG a koukej se i v německu, tam se daj sehnat krásky..
Koupíš diesel, pokazí se turbo, vstřiky, automat a hnedka ses na ceně i s autem přes 200tis..a to ty nechceš..
Pokud ti jde pouze o spotřebu, tak se na to vyser a vem si silnější benzín s LPG a koukej se i v německu, tam se daj sehnat krásky..
Koupíš diesel, pokazí se turbo, vstřiky, automat a hnedka ses na ceně i s autem přes 200tis..a to ty nechceš..
Tak primárně tvůj výběr má v sobě pár zásadních problémů.
530d OK, ale počítej s tím, že servisování 12 let starého dieslu něco stojí. Jako hlavní problém vidím automat. u 530d je skříň od GM, která prostě není stavéná na točivý moment 530d a sere se. Spotřeba s automatem bude rozhodně vyśśí, než s manuálem, takže argument nižší spotřeby v porovnání s benzínem bude mimo.
Proč to musí být auto z roku 2002-2003? Já jsem teď koupil za 71k 535iA v plynu z roku 1998, ale má najeto a doloženo 180k km a je ve výborném stavu. Kilometr mě vychází levnéji, než v E46 316i.
Takže za mně - volil bych z následujících alternativ:
1. benzín R6 v manuálu (event, LPG)
2. benzín R6 v automatu (event. LPG)- benzíny mají převodovku ZF.
3. nafta R6 v manuálu
Na rok výroby bych až tak nehleděl, důležitější je stav.
530d OK, ale počítej s tím, že servisování 12 let starého dieslu něco stojí. Jako hlavní problém vidím automat. u 530d je skříň od GM, která prostě není stavéná na točivý moment 530d a sere se. Spotřeba s automatem bude rozhodně vyśśí, než s manuálem, takže argument nižší spotřeby v porovnání s benzínem bude mimo.
Proč to musí být auto z roku 2002-2003? Já jsem teď koupil za 71k 535iA v plynu z roku 1998, ale má najeto a doloženo 180k km a je ve výborném stavu. Kilometr mě vychází levnéji, než v E46 316i.
Takže za mně - volil bych z následujících alternativ:
1. benzín R6 v manuálu (event, LPG)
2. benzín R6 v automatu (event. LPG)- benzíny mají převodovku ZF.
3. nafta R6 v manuálu
Na rok výroby bych až tak nehleděl, důležitější je stav.
Přidám se svou trochou do mlýna. 
Koupil jsem z bazaru E39 2002 530D Touring Automat. Hned první den převodovka hodila nouzový režim a tak sem se toho auta chtěl zbavit, ale majitel bazeru řekl, že mu auto za dobu co to dělá ještě nikdo nevrátil a tak to na vlastní náklady opraví. Trval jsem taky na repasu turba, protože nějak divně pískalo.
Majitel bazaru tenkrát za kompletní repas převodky plus turbo vycáloval 50 tisíc a od tý doby sem s obojím velmi spokojen.
V poslední době jsem si říkal, že bych ho prodal a kouknul se po novějším modelu, ale už několik lidí mě odrazovalo, že když mám udělaný repas převodovky a turba, tak že si ho mám nechat, protože novější modely už nejsou poctivě udělaný.
Auto mám tři roky a prakticky až na odejíté palivové čerpadlo v nádrži dělám jen bežný servis. Před rokem jsem taky kompletně měnil všechny brzdový kotouče a destičky.
Mám si ho nechat? Nehrozí mi už nic průserovýho?

Koupil jsem z bazaru E39 2002 530D Touring Automat. Hned první den převodovka hodila nouzový režim a tak sem se toho auta chtěl zbavit, ale majitel bazeru řekl, že mu auto za dobu co to dělá ještě nikdo nevrátil a tak to na vlastní náklady opraví. Trval jsem taky na repasu turba, protože nějak divně pískalo.
Majitel bazaru tenkrát za kompletní repas převodky plus turbo vycáloval 50 tisíc a od tý doby sem s obojím velmi spokojen.
V poslední době jsem si říkal, že bych ho prodal a kouknul se po novějším modelu, ale už několik lidí mě odrazovalo, že když mám udělaný repas převodovky a turba, tak že si ho mám nechat, protože novější modely už nejsou poctivě udělaný.
Auto mám tři roky a prakticky až na odejíté palivové čerpadlo v nádrži dělám jen bežný servis. Před rokem jsem taky kompletně měnil všechny brzdový kotouče a destičky.
Mám si ho nechat? Nehrozí mi už nic průserovýho?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2
- Registrován: čtv 05.09.2013 00:00
http://auto.bazos.cz/inzerat/37161469/p ... im-bmw.php
Naprostá spokojenost.
Naprostá spokojenost.