Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

525i studené starty - video

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
soukupadam
Registrovaný
Příspěvky: 2211
Registrován: úte 26.10.2010 00:00
Bydliště: Liberec

#1 Příspěvek od soukupadam »

Zdravim, jedná se o E39 525i, při studenym startu po ránu to takhle vždycky zhoupne a někdo to i chcípne. Diag nic. Poradí někdo ? video v odkazu.

https://www.youtube.com/watch?v=dyZ1jN2 ... e=youtu.be



díky
Woodburn
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: ned 20.07.2014 00:00

#2 Příspěvek od Woodburn »

Kamarádovi dělalo a dělá přesně tohle samé na m40tce v e36.
Taky sme to řešili a nepřišli jsme na to. Takže bych byl rád kdyby na to zde z přítomných klubáků měl někdo radu.
E30STORM
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 05.08.2010 00:00
Bydliště: Ostrava CITY

#3 Příspěvek od E30STORM »

Cistě teoreticky bych zkusil dát jinou váhu vzduchu .
Můj osobní názor .
A pokud to nechcípne,neřešil bych to .
Uživatelský avatar
soukupadam
Registrovaný
Příspěvky: 2211
Registrován: úte 26.10.2010 00:00
Bydliště: Liberec

#4 Příspěvek od soukupadam »

někdo další?
knedlifek
Registrovaný
Příspěvky: 336
Registrován: pon 06.11.2006 01:00

#5 Příspěvek od knedlifek »

Podle mě padá palivo, tedy pokud to chcípneš a behem pár minut to neudělá. Zkus zaparkovat čumákem dólu a to myslím opravdu dolu než nádrž a tím to vyloučíš na 100%
Uživatelský avatar
soukupadam
Registrovaný
Příspěvky: 2211
Registrován: úte 26.10.2010 00:00
Bydliště: Liberec

#6 Příspěvek od soukupadam »

Když to chcípne, tak druhej start je vždy bezchybnej.
Uživatelský avatar
soukupadam
Registrovaný
Příspěvky: 2211
Registrován: úte 26.10.2010 00:00
Bydliště: Liberec

#7 Příspěvek od soukupadam »

Nedávno s emi stalo, že auto za jízdy přestalo reagovat na plyn a jakoby se dusilo, tak jsem zastavil a najednou to běželo jak má, předpokládam že to spolu souvisí.
knedlifek
Registrovaný
Příspěvky: 336
Registrován: pon 06.11.2006 01:00

#8 Příspěvek od knedlifek »

Po delší trase, nebo brzy po nastartování?
Uživatelský avatar
soukupadam
Registrovaný
Příspěvky: 2211
Registrován: úte 26.10.2010 00:00
Bydliště: Liberec

#9 Příspěvek od soukupadam »

Tak kilometr od domu.
RomanM3
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
Bydliště: Beskydy

#10 Příspěvek od RomanM3 »

Zkontroloval bych a vzčistil volnoběžný ventil, může to být i váha vzduchu a ještě bych změřil tlak paliva.
Mi to dělá taky něco podobného, akorát mi se to zhoupne i několikrát. Mám M62B44. Váha je tam asi rok srará. Volnoběžny ventil čištěný několikrát.tlak paliva jsem ještě nrměřil. Ale v brzké době změřím.
Mibto ještě dělá to, že to twkto houpe kdzž auto stojí déle. Když vrčíbkaždý den, je to ok, ale když ho nechám stát déle, pak houpe.
Myslel jsembže jakoby zatuhne ten volnoběžný ventil pue je za ty roky zasrany, ale ted secspíš už kloním k tomu, jak píše kolega nagoře, že jakoby pada palivo do nádrže, což by možná šlo změřit na liště. Nebobto prostě nedává pumpa.
Rozhodně pokud ti to i někde po kilaku chciplo, tak bzch ten tkak paliva změřil. Možná ti odchází pumpa....a mě taky
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov

#11 Příspěvek od Lucifer »

Netěsnost v sání taky může tohle udělat, prolejt celý sání čističem brzd nebo sprej na rychlý start apod. Kouknout jak vypadá volnoběžný ventil a separátor oleje.

Pak určitě diag a kouknout co tlak benzínu/ benzínový filtr :)

Ještě to může dělat čidlo sací vačky, rádo to chcípne a zhoupne při otáčkách
knedlifek
Registrovaný
Příspěvky: 336
Registrován: pon 06.11.2006 01:00

#12 Příspěvek od knedlifek »

Tak to ti nepadá.
RomanM3
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
Bydliště: Beskydy

#13 Příspěvek od RomanM3 »

U mě mam vyměněno za poslední rok: váha, membrana, čili separator by měl být ok, svíčky, čidlo vačky i kliky, palivovy filtr. A dělá to pořád. Netěsnost v sacímbsystemu jsem taky hledal nějakým sprejem na rychly start, ale nic jsem tím neodhalil. Zkusímbještě poměřit ten tlak paliva jestli po startu nezakolísá. Jinak už mě nic nenapada. Tlaky na valcich jsem už taky měřil a taky byly ok.
knedlifek
Registrovaný
Příspěvky: 336
Registrován: pon 06.11.2006 01:00

#14 Příspěvek od knedlifek »

Co ty live data? Bez toho to může být opravdu všchno a nebo nic. Zajeď k někomu kdo tomu rozumí a uvidíš, že ušetříš mnoho strasu a hlavně peněz!!!

Ja měl allroada a to je mazel na poruchy jak magnet a hlavně každý tomu rozumí :-D Jen málo kdo rozuměl tomu motoru a hlavně čerpadlu!
Uživatelský avatar
soukupadam
Registrovaný
Příspěvky: 2211
Registrován: úte 26.10.2010 00:00
Bydliště: Liberec

#15 Příspěvek od soukupadam »

V tejdnu dáme diag. Jinak přemejšlím, že ten separator je tam už věky.
knedlifek
Registrovaný
Příspěvky: 336
Registrován: pon 06.11.2006 01:00

#16 Příspěvek od knedlifek »

Furt nevím, jak poznám separator na výměnu. A ještě tu dirkovanou věc co je ve předu od vaček. Nechci do toho šahat, když vše funguje.
Odpovědět