Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Od noveho roku povinnost DPF

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Zdenda530d
Registrovaný
Příspěvky: 464
Registrován: ned 18.08.2013 00:00

#101 Příspěvek od Zdenda530d »

Jak to čtu tak se opakuje téma "jaro a vlašťovka". Tam už jsem se fundovaných expetů, kteří zde jsou, ptal ať mi osvětlí, jak je to s fyzikálními zákony a prospěšností kurvítek v autech, atd.

Dozvěděl jsem se, že:
- fyzikální zákony jsou totální žvást (nějaká energie a hmota co na tom sejde, něco může bezezbytku zmizet, atp...),
- přepouštění bordelu z výfuku do motoru má blahodárný vliv na životnost motoru,
- EGR je v autě hlavně proto, aby ohříval spalovací prostor a pak jej hned chladil,
- výroba DPFů je prakticky zadarmo a vůbec životní prostředí nezatěžuje (máme přeci solární elektrárny)
- je báječné být sledován a nechat posílat každých x sekund screen když mi měří káru,
- je báječné všechny voloviny co si zákonodárci vymyslí zacvakat z vlastní kapsy,
- a vůbec nejúžasnější je sklonit hlavu, ovcoidně vstřebávat veškeré omezující zákony, držet hubu a ani nepomyslet na nic, co by mohlo narušit tak perfektní systém, který dbá na dobro ovčanů (to by byl totiž "doublethink" a pak bych také mohl skončit na ministerstvu lásky).


Takže ať už tu fundované hlavy vymyslí cokoli, realita bude taková, že auta bez DPFů a s čípkama budou jezdit, jen to jejich majitelé budou mít trošku složitější než doposud.

A já, už to čtu čistě jen proto, abych se pobavil... a bavím se velmi.
Dyx
Registrovaný
Příspěvky: 323
Registrován: sob 22.02.2014 01:00

#102 Příspěvek od Dyx »

JaraX píše:tak jinak,
prosím všechny odpurce DPF at to citujou a vyjádří se, samozřejmě mužou i ostatní
1) auto s CR (common rail motorem) produkuje podstatně měnší částice jak předkomůrka
ANO
4) auto s DPF shromažduje mikročástečky do DPF
ANO- ovsem pouze castecne a pouze ty vetsi mikrocastecky ovsem ne NANOCASTECKY ktere jsou nejvic agresivni protoze projdou do bunecneho jadra DNA a tedy velmi prispivaji ke vzniku RAKOVINY. Bylo na to nekolik renomovanych studii ovsem jelikoz to vyrobcum a dalsim businesum jako rakovinovy prumysl (farmamafie) co na tom vydelavaji nepasuje do kramu... tak celkem ticho po pesine

5) tyto částečky hoří při regeneraci DPF
ANO-ovsem pouze castecne velka cast tech mensich ovsem nejnebezpecnejsich nanocastic PROJDE bez zachyceni

6) při jejich hoření z výfuku nejdou krom plynů částice (výfuk je nadále čistý)
NENI pravda, ty nejnebezpecnejsi nanocastice prochazi stale ven

7) DPF nemá žádný přínos, přestože auto s DPF maj čistý výfuk a auta bez něj ne
ANO-ma velky prinos ovsem pouze pro penezenky vyrobcu DPF a pro farmamafii za velky prisun pacientu s RAKOVINOU

8) je zbytečný mít v autě DPF nebo katalýzátor, sou to zbytečnosti
NENI to vubec zbytecnost je to velky prinos pro penezenky vyrobcu DPF a pro farmamafii za neustaly a zvetsujici se prisun pacientu s RAKOVINOU

Absurdita a for je v tom, ze pokud nejsou zadne filtry DPF tak ty nanocastice se "nalepi" na mikrocastice. Mikrocastice se sice dostanou do plic ale epitel tj. sliznice dychacich cest a prudusek je dokaze poustupne vyloucit a nasledne je vykasleme ven. Pokud ovsem mikrocastice z velke casti zachytime a "spalime" na PDF-filtru, ty nanocastice se nemaji na co nalepit a tudiz huraaa podporujeme RAKA.
Takze husty cerny smrad z tatry je sice odporny a nezdravy humus, ovsem VIDIME ho a CITIME ho... a organismus pokud ma dobrou imunitu a neni otraveny miliardou dalsich toxinu ze zradla a piti a leku atd (napr. pesticidy, antibiotika, hormony, tezke kovy, paraziti atd.) tak ma prece jen nejakou sanci pomoci prirozene imunity tyto identifikovatelne skodliviny vyloucit a zbavit se jich (smrkanim vykaslanim atd.). Na druhou stranu superpokrokovy DPF skryje veskery videtelny a cititelny "smrad a kour" ovsem ty nejhorsi svinstva tedy nanocastice se do vzduchu dostanou nekolikanasobne vetsim mnozstvi nez kdyby zadny DPF filtr nebyl...
No abychom nenadavali jen na DPF filtry u dieselu: Benzinove primovstriky jsou na tom jeste daleko hur.
veskere dukazy lze najit na nemeckojazycnem netu a myslim ze i v cestine se nejake studie publikovaly..
Toto je bohuzel vsechno umysl a soucast implementovanych procesu.. stejne jako soucasne "najezdy" a likvidace evropy ........
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko

#103 Příspěvek od ACDC »

Velmi dobře
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

#104 Příspěvek od zzeli »

Zdenda530d
Registrovaný
Příspěvky: 464
Registrován: ned 18.08.2013 00:00

#105 Příspěvek od Zdenda530d »

To Dyx: Napsal jsi to moc pěkně, jsem rád, že alespoň malá část přispěvatelů do tohoto fóra vidí dál než půl metru za svůj dvorek a dokáže si dát dohromady dané souvislosti.
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#106 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

"Nejdále" většinou vidí ti, co o tom nejméně ví. Tak to bývá i v běžném životě. Statiku mostu dokáže spočítat málokdo, ale do ekonomiky nebo politky vidí každý, kdo má do prdele díru
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#107 Příspěvek od pavproch »

Demagog dyx opět překrucuje fakta ....

jo a zapoměl na oslovanou ódu na pravdoláskovou sluníčkovou B100...

např.
Motor krmený bionaftou z řepkového oleje, v porovnání s ostatními palivy, vyfoukal podstatně více oxidu uhelnatého (CO), oxidu uhličitého (CO2), oxidu dusičitého (NO2) i oxidu siřičitého (SO2). Jediným plusem byla nižší produkce oxidu dusnatého (NO).
wehrwolf
Registrovaný
Příspěvky: 170
Registrován: sob 26.04.2014 00:00

#108 Příspěvek od wehrwolf »

Dyx píše:
JaraX píše:tak jinak,
prosím všechny odpurce DPF at to citujou a vyjádří se, samozřejmě mužou i ostatní
1) auto s CR (common rail motorem) produkuje podstatně měnší částice jak předkomůrka
ANO
4) auto s DPF shromažduje mikročástečky do DPF
ANO- ovsem pouze castecne a pouze ty vetsi mikrocastecky ovsem ne NANOCASTECKY ktere jsou nejvic agresivni protoze projdou do bunecneho jadra DNA a tedy velmi prispivaji ke vzniku RAKOVINY. Bylo na to nekolik renomovanych studii ovsem jelikoz to vyrobcum a dalsim businesum jako rakovinovy prumysl (farmamafie) co na tom vydelavaji nepasuje do kramu... tak celkem ticho po pesine

5) tyto částečky hoří při regeneraci DPF
ANO-ovsem pouze castecne velka cast tech mensich ovsem nejnebezpecnejsich nanocastic PROJDE bez zachyceni

6) při jejich hoření z výfuku nejdou krom plynů částice (výfuk je nadále čistý)
NENI pravda, ty nejnebezpecnejsi nanocastice prochazi stale ven

7) DPF nemá žádný přínos, přestože auto s DPF maj čistý výfuk a auta bez něj ne
ANO-ma velky prinos ovsem pouze pro penezenky vyrobcu DPF a pro farmamafii za velky prisun pacientu s RAKOVINOU

8) je zbytečný mít v autě DPF nebo katalýzátor, sou to zbytečnosti
NENI to vubec zbytecnost je to velky prinos pro penezenky vyrobcu DPF a pro farmamafii za neustaly a zvetsujici se prisun pacientu s RAKOVINOU

Absurdita a for je v tom, ze pokud nejsou zadne filtry DPF tak ty nanocastice se "nalepi" na mikrocastice. Mikrocastice se sice dostanou do plic ale epitel tj. sliznice dychacich cest a prudusek je dokaze poustupne vyloucit a nasledne je vykasleme ven. Pokud ovsem mikrocastice z velke casti zachytime a "spalime" na PDF-filtru, ty nanocastice se nemaji na co nalepit a tudiz huraaa podporujeme RAKA.
Takze husty cerny smrad z tatry je sice odporny a nezdravy humus, ovsem VIDIME ho a CITIME ho... a organismus pokud ma dobrou imunitu a neni otraveny miliardou dalsich toxinu ze zradla a piti a leku atd (napr. pesticidy, antibiotika, hormony, tezke kovy, paraziti atd.) tak ma prece jen nejakou sanci pomoci prirozene imunity tyto identifikovatelne skodliviny vyloucit a zbavit se jich (smrkanim vykaslanim atd.). Na druhou stranu superpokrokovy DPF skryje veskery videtelny a cititelny "smrad a kour" ovsem ty nejhorsi svinstva tedy nanocastice se do vzduchu dostanou nekolikanasobne vetsim mnozstvi nez kdyby zadny DPF filtr nebyl...
No abychom nenadavali jen na DPF filtry u dieselu: Benzinove primovstriky jsou na tom jeste daleko hur.
veskere dukazy lze najit na nemeckojazycnem netu a myslim ze i v cestine se nejake studie publikovaly..
Toto je bohuzel vsechno umysl a soucast implementovanych procesu.. stejne jako soucasne "najezdy" a likvidace evropy ........
Přesně jak říkáš,na to Ti podám 100% ruku!
Ale znáš to staré přísloví: S hloupým se nedomluvíš,se zasopleným se nenajíš :-).
Bohužel,díky jedincům,co de facto vehementně obhajují jakoukoliv protinárodní a protilidskou sračku (rozumněj "zákon"),která směřuje ve finále k okradení a zničení i jich samotných,to v kocourkovské ussa kolonii vypadá,jak to vypadá :-(.
Je s podivem,kolika lidem dokázali židáci spolu s vlastizrádci tak dokonale vypláchnout palice :-(.
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#109 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Ještě pamatuju, jak to fungovalo v USSR koloniích. Děkuji, nechci
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#110 Příspěvek od Filozof »

DYX: Skvělá řeč a pěkně jsi to popsal. Více netřeba dodávat. JE to přesně tak jak píšeš ve všech bodech souhlasím. :!: :idea:

Ostatní at si studují a zjištují fakta kdo tomu stále nerozumí a považuje filtry za spásu.
Přílohy
koncern smrdí.jpg
koncern smrdí.jpg (34.81 KiB) Zobrazeno 953 x
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#111 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

V té bakalářské práci jsou funkce a princip celkem dobře popsané, ale někdo tady bude pořád omílat JPP
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#112 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Spásou filtr samozřejmě není, ale při zvyšujících se výkonech motorů a moderních technologiích je to nezbytnost. Stejně jako kdysi začínaly katalyzátory. Taky ekologická zbytečnost,
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Dyx
Registrovaný
Příspěvky: 323
Registrován: sob 22.02.2014 01:00

#113 Příspěvek od Dyx »

Vlasta píše:V té bakalářské práci jsou funkce a princip celkem dobře popsané, ale někdo tady bude pořád omílat JPP
Vis co si muzes s tou bakalarskou praci samozrejme ve vsi slusnosti?? :-)
Je treba rozlisovat na mikrocastice vetsi nez 10µ ktere by mel DPF skutecne ve vetsine zachytit a nasledne na nanocastice mensi nez 3µ resp. radove mensi nez 1µ ktere DPF nezachyti vubec.
Kdo neumi nemecky tak je bohuzel odkazany pouze na ceske mainstreamove zdroje tak se lehce necha obalamutit dokonce i nejakou "bakalarkou"..Kdyby aspon takovy lidi nebyli lini pouzit googletranslator ze ano :-)))
Ono totiz teorie a praxe se od sebe velmi casto lisi tak jen na okraj par prikladu:
http://1url.cz/Im9J
http://1url.cz/Zm9w
tady k tematu ze primy vstrik benzinu je z hlediska rakovinotvornych nanocastic jeste nebezpecnejsi nez moderni naftaky:
http://1url.cz/0m9e
tady samozrejme zadna "JPP" ale studie rakouskeho profesora DI Dr. techn. Gerharda Fleischhackera:
http://1url.cz/6m9Q
jinak s odkazem na prislovi citovane zde wehrwolfem je myslim celkem ztrata casu dal na toto tema diskutovat. Kdo chce tak si fakta a pravdu zjisti, kdo nechce tak se bude odvolavat na skolske popripade mainstreamove vysvetleni. A to nejen v teto oblasti ale i ve vsech ostatnich.....
P.S. Spalovaci motor obecne neni idealni reseni ale kdyz uz prece jen, tak by urcite situaci ohledne rakovinotvornych nanocastic ve vyfukovych plynech zlepsily prumyslove dotazena reseni napriklad na principu PANTONEho reaktoru, GEET reaktoru atd. Ovsem tam by vznikl zase jiny velky problem, spotreba takovych motoru by klesla o desitkyprocent treba az pod 1 litr a to rozhodne nebylo v zajmu ropneho prumyslu....
Dyx
Registrovaný
Příspěvky: 323
Registrován: sob 22.02.2014 01:00

#114 Příspěvek od Dyx »

pavproch píše:Demagog dyx opět překrucuje fakta ....
jo a zapoměl na oslovanou ódu na pravdoláskovou sluníčkovou B100...
např.
Motor krmený bionaftou z řepkového oleje, v porovnání s ostatními palivy, vyfoukal podstatně více oxidu uhelnatého (CO), oxidu uhličitého (CO2), oxidu dusičitého (NO2) i oxidu siřičitého (SO2). Jediným plusem byla nižší produkce oxidu dusnatého (NO).
Zadnou oslavnou odu.. ale jen na okraj kdo tu prekrucuje fakta? Vzdyt ty ses ani radeji nenamahal uvest zdroj odkud citujes ...ale to je fuk
http://1url.cz/vm9N
"..Pri spalovani bionafty vznikaji vyfukove plyny ktere obsahuji vyznamne mensi mnozstvi pevnych castic sazi i dalsich rakovinotvornych materialu.."
Tadyhle ti "pitomci" ze Scania nemaji co delat a dostali sileny napad rovnou vyrobit velky motor optimalizovany na bionaftu tedy B100"
http://1url.cz/xm9H
".. Snizeni CO2 az o 80%..." (mysleno z obnovitelnych zdroju pochopitelne)"
V roce 2001 zjistili i amici z Lovelace Respiratory Research Institutu ze emise z B100 jsou mene skodlive nez z klasicke nafty:
http://1url.cz/qm92
"Obsah castic ve vyfukovych plynech je oproti normalni nafte nizsi o 30 procent, emise uhlovodiku o 93 Prozent, podily polycyklickych aromatickych uhlovodiku, ktere plati jako rakovinotvorne je az o 90 procent nizsi, emise CO priblizne polovicni a sira vubec zadna... ..."
Nicmene samozrejme vsechno se da delat spatne, v zadnem pripade neobhajuju B100 z palmoveho oleje ani vyuzivani pesticidu....
Jelikoz tato diskuse neni o B100 nybrz o DPF, tak bude lepsi tema B100 ukoncit !!
Fllastr
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: stř 20.08.2014 00:00
Bydliště: Plzeň

#115 Příspěvek od Fllastr »

Jo hold nejlepši auto je se zacpaným výfukem. :mad: Možná se snad časem dočkáme a bude DPF stejně bezúdržbové (v městckém provozu) jak katalizátor. :onfire: Otázkou však je, jestli ti pánové co nám řídí životy, budou mít o takové bezůdržbové (neomezující, nenáročné, spolehlivé) DPF zájem. :?: Zatím tady takové DPF nejezdí :!:
kourk
Registrovaný
Příspěvky: 499
Registrován: čtv 05.06.2008 00:00

#116 Příspěvek od kourk »

spousta lidí se začíná probouzet.. sleduju to nejen tady na foru. Jen tak dál.
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#117 Příspěvek od Teddy »

Udelame anketu.... kdo si mysli, ze se v televizi diva na zpravy at zvedne ruku. Kdo uz vi, ze se diva na porad ve kterem nam reknou co chteji abychom si mysleli, zvu ho na pokec. Ti s rukou nahore at neotravuji.
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#118 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

U zpráv v televizi je jedna jistota: Tak jak je to prezetováno se to jistě nestalo.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
PPK
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: stř 03.06.2009 00:00
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Kontaktovat uživatele:

#119 Příspěvek od PPK »

Kdyz vidim prispevky nekterych clenu tak si rikam: S tim mentalnim postizenim uz se narodili nebo to jsou nasledky provozovani traktoru s naftovyma kamnama misto motoru ? 8O To neni normalni co z nekterych postizenych pada ...
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#120 Příspěvek od matiz »

:palec:
Odpovědět