
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
vyber motorizace f10
Odpoved na posledni vetu v prvnim prizpevku:
To je na ukor snizeni zivotnosti a zvyseni poruchovosti. Nic jinyho v tom nehledej. Samozrejme zabaleno do hezky pohadky o ekologii......
Doporucuji koupit novou dacii a co dva roky menit. Spolehlivost stejna, jen holt nebudes "za vodou".
Omlouvam se za OT.
To je na ukor snizeni zivotnosti a zvyseni poruchovosti. Nic jinyho v tom nehledej. Samozrejme zabaleno do hezky pohadky o ekologii......

Doporucuji koupit novou dacii a co dva roky menit. Spolehlivost stejna, jen holt nebudes "za vodou".
Omlouvam se za OT.
535i má dvě turbo, je to nejlepší motorizace do F10, i když bych šel spíš do F01, víc muziky za mín penez, ale to je jedno.
pokud F10 tak určitě 535i, dvě turba sice ma ale prakticky neodchazeji, vydrž je větší než u nafty protože tlačí mnohem menší tlak.
další věc je spotřeba, s klidnou nohou se dá v pohodě jezdit do 10 litrů, mám zákaznika co jezdí za 8 ale to já bych s tím neuměl. celkově sou to velmi spolehlivé motory, jen je třeba měnit olej cca po 20tkm, jinak ty motory trpí na karbonování, typ oleje bych zvolil dle tvých dispozic.
jinak 4 válce stojí zaprd, naftové uplně (slavna N47), a nejhorší motorizace je asi 550i s životností motoru 2 výměny oleje
pokud F10 tak určitě 535i, dvě turba sice ma ale prakticky neodchazeji, vydrž je větší než u nafty protože tlačí mnohem menší tlak.
další věc je spotřeba, s klidnou nohou se dá v pohodě jezdit do 10 litrů, mám zákaznika co jezdí za 8 ale to já bych s tím neuměl. celkově sou to velmi spolehlivé motory, jen je třeba měnit olej cca po 20tkm, jinak ty motory trpí na karbonování, typ oleje bych zvolil dle tvých dispozic.
jinak 4 válce stojí zaprd, naftové uplně (slavna N47), a nejhorší motorizace je asi 550i s životností motoru 2 výměny oleje

jj skoda toho nepodareneho N63 V8..... Stare zlate N62ky..... Obrovska skoda ze F10 nedostalo este nejaky jeden z poslednych 4.8 V8 N62.... Bol by to asi najvyhladavanejsi kus.... teda do F10 ziadna V8... Takze ta 535i vyzera byt najidealnejsia, ale zasa tie benziny maju vraj dost problem so vstrekmi a este nieco ohladne vanosov. Ak su vstreky starej verzie, musia sa vymenit komplet vsetky za novsie, ktore by uz mali viac vydrzat...
Potom este su 528i co su 3.0 6-valce, ale len do urciteho data vyroby, netusim presne asi 8/2012 alebo tak nejak a po tomto datume uz 528i je 2.0L s turbom a 4-hrniec
((
Pocitam ze tie 6valcove 3.0i budu odspodu dost hluche
ale neviem, lebo som sa na tom sam nevozil........
Potom este su 528i co su 3.0 6-valce, ale len do urciteho data vyroby, netusim presne asi 8/2012 alebo tak nejak a po tomto datume uz 528i je 2.0L s turbom a 4-hrniec

Pocitam ze tie 6valcove 3.0i budu odspodu dost hluche

- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
airbone píše:Pocitam ze tie 6valcove 3.0i budu odspodu dost hluche ..
Má tenhle motor N53B30 v 3er xDrive e91 (kerb 1715 kg což je zhruba stejně jako 5er v lepší výbavě a RWD) a jako jo, EUR5 + dlouhé převody to dusí jaxfiň.... mně to teda už nedusí bo:
- PE+PI
- PBX
- o 13.8% kratší oba diffy
a fčíl mi to jede už aji odspoda jak z praku i přes EUR5
pavproch píše:airbone píše:Pocitam ze tie 6valcove 3.0i budu odspodu dost hluche ..
Má tenhle motor N53B30 v 3er xDrive e91 (kerb 1715 kg což je zhruba stejně jako 5er v lepší výbavě a RWD) a jako jo, EUR5 + dlouhé převody to dusí jaxfiň.... mně to teda už nedusí bo:
- PE+PI
- PBX
- o 13.8% kratší oba diffy
a fčíl mi to jede už aji odspoda jak z praku i přes EUR5
jenže trojka je něco jinyho, to je auto na lítání, ta pětka už je spíš na klidnější ježdění než to furt držet u redline a na n53 je prostě do 5er blbost,
jelikož mam s obouma hodně najeto tak bych volil jasně 535i
535i 2010-2011 N55B30 306 PS (225 kW; 302 hp)@5800 400 N·m (295 lb·ft)@1200-5000
530d 2010-2011 N57D30 245 PS (180 kW; 242 hp)@4000 540 N·m (398 lb·ft)@1750-3000
rozdíl ve spotřebě malej, 535i narozdil od 530d jede prakticky od volnoběhu, netřepe se to jak ratlík a hlavně to nemá turbodíru, ale každej at si koupí co chce
ale matiz ma pravdu, pětka není žádné luxusní auto, takže to že to třepe člověk překousne víc než třeba u 7er, kde už člověk dostane i nějaky luxus
EDIT:
jo a ještě jeden velky plus, u 535i se dá při trošku pohrání si se softwarem dostat opravdu super hodnoty
http://www.tdichip.cz/nase-prace/211-ch ... 535i-225kw
535i 2010-2011 N55B30 306 PS (225 kW; 302 hp)@5800 400 N·m (295 lb·ft)@1200-5000
530d 2010-2011 N57D30 245 PS (180 kW; 242 hp)@4000 540 N·m (398 lb·ft)@1750-3000
rozdíl ve spotřebě malej, 535i narozdil od 530d jede prakticky od volnoběhu, netřepe se to jak ratlík a hlavně to nemá turbodíru, ale každej at si koupí co chce

ale matiz ma pravdu, pětka není žádné luxusní auto, takže to že to třepe člověk překousne víc než třeba u 7er, kde už člověk dostane i nějaky luxus
EDIT:
jo a ještě jeden velky plus, u 535i se dá při trošku pohrání si se softwarem dostat opravdu super hodnoty
http://www.tdichip.cz/nase-prace/211-ch ... 535i-225kw
Měl jsem tu 535i i po úpravě softu a možná je to spolehlivý a bezporuchový, jak píšeš, ale žádný závodník to není. Takové svižné rodinné auto.
Šel jsem jako "ropák" projet 535d a m550d a volba byla jasná....(kdyby nebyla 550i takový servisní propadák, jednoznačně koupím tuto motorizaci)
najeto teď 155 tis a možný, že jsem kápnul na dobrý kus, protože nemůžu říci křivého slova. Nafta ONO, běžný servis si dělám sám, aditiva neleju, jen používám teda BG přípravky a olej po 15tis . Ale to leju už nějaké roky i do dodávek co mám...
Rozdíl je však u pořizovací ceny, ale to tazatel nezmínil
Šel jsem jako "ropák" projet 535d a m550d a volba byla jasná....(kdyby nebyla 550i takový servisní propadák, jednoznačně koupím tuto motorizaci)
najeto teď 155 tis a možný, že jsem kápnul na dobrý kus, protože nemůžu říci křivého slova. Nafta ONO, běžný servis si dělám sám, aditiva neleju, jen používám teda BG přípravky a olej po 15tis . Ale to leju už nějaké roky i do dodávek co mám...
Rozdíl je však u pořizovací ceny, ale to tazatel nezmínil

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Jo jsou zase kecy ze by se z nich jeden posral. Petka ze není luxusni auto ? A co to teda je ??? To by mne zajímalo.
Cele BMW AG je premiova automobilka at se to komukoliv libi nebo nelibi a veskere jeji produkty jsou luxusni at uz je to jednicka dvojka nebo sedma. A ver tomu ze je natolik luxusni ze na ni drtiva většina obyvatel CR nemá dostatek financi aby si ji poridilo novou v salonu. Drtiva většina totiz tady jezdi v ojetinach protože si nemůžou dovolit ten luxus utratit za auto takovou castku. Ani mnohe firmy si to nemůžou dovolit... Myslim si ze to je docela dost padny argument a dostatecna "známka panku" -)
Nadopovat se da samozrejme i každý ropak, navíc tech zkusenosti s dopigem bude diametralne vic prave u tech naftovych. Jel jsem v mnoha naftových petkach a kupodivu zadna se netřepala jak ratlik. Nejaka turbodira ? Petka taky není pro zavodniky, pro ty jsou jednicky s trojkama a ctyrka... Tech tisíc otáček z volnobehu prekona velmi rychle, pak uz je turbo nafoukle a automat je opravdu inteligentni a zatah primereny a plynuly. A co se komfortu tyce, rozhodne na tom není spatne a v zadnem pripade neplati ze by sedma byla zazrak a petka srot jak se tady snazis neustale prezentovat. Sedma je vždy technicky nejpokrokovejsi, jenze ten pokrok dostanou při první prilezitosti i ty petky s trojkama a kupodivu na nich ty hracky jsou dokonalejsi a odladenejsi nez na tech prvních modelech co vyjely. Chce se mi napsat ze veskere na první pohled viditelne vychytávky co prijdou s géčkem budou i v tech petkach. I když o "kapitanskem kresle" a tabletu se da pochybovat, ale to nejsou věci které by byly natolik dulezite ze by si auto clovek kupoval prave kvůli nim. Navíc musim napsat a ze mne osobne prijde F01 designem zastaralejsi nez F11, ale to je nastesti velmi subjektivni pocit.
To hodne najeto znamena zes je obe vlasnil nebo ze ses s nema projel ?
Cele BMW AG je premiova automobilka at se to komukoliv libi nebo nelibi a veskere jeji produkty jsou luxusni at uz je to jednicka dvojka nebo sedma. A ver tomu ze je natolik luxusni ze na ni drtiva většina obyvatel CR nemá dostatek financi aby si ji poridilo novou v salonu. Drtiva většina totiz tady jezdi v ojetinach protože si nemůžou dovolit ten luxus utratit za auto takovou castku. Ani mnohe firmy si to nemůžou dovolit... Myslim si ze to je docela dost padny argument a dostatecna "známka panku" -)
Nadopovat se da samozrejme i každý ropak, navíc tech zkusenosti s dopigem bude diametralne vic prave u tech naftovych. Jel jsem v mnoha naftových petkach a kupodivu zadna se netřepala jak ratlik. Nejaka turbodira ? Petka taky není pro zavodniky, pro ty jsou jednicky s trojkama a ctyrka... Tech tisíc otáček z volnobehu prekona velmi rychle, pak uz je turbo nafoukle a automat je opravdu inteligentni a zatah primereny a plynuly. A co se komfortu tyce, rozhodne na tom není spatne a v zadnem pripade neplati ze by sedma byla zazrak a petka srot jak se tady snazis neustale prezentovat. Sedma je vždy technicky nejpokrokovejsi, jenze ten pokrok dostanou při první prilezitosti i ty petky s trojkama a kupodivu na nich ty hracky jsou dokonalejsi a odladenejsi nez na tech prvních modelech co vyjely. Chce se mi napsat ze veskere na první pohled viditelne vychytávky co prijdou s géčkem budou i v tech petkach. I když o "kapitanskem kresle" a tabletu se da pochybovat, ale to nejsou věci které by byly natolik dulezite ze by si auto clovek kupoval prave kvůli nim. Navíc musim napsat a ze mne osobne prijde F01 designem zastaralejsi nez F11, ale to je nastesti velmi subjektivni pocit.
To hodne najeto znamena zes je obe vlasnil nebo ze ses s nema projel ?

tak každý má jiný vkus, jiné poždavky,
pro mě pětka není nic luxusního, je to prostě obyčejné BMW, to zpracování interieru za sedmou hodně zaostava, podvozkově mnohem horší, méně spolehlive, je to takové auto šité horkou jehlou.
s obouma autama jsem najel cca 3000km, měl jsem je na testovani, té 535d hodně uškodilo že to byl xdrive, to hodně degraduje dojem z toho auta, to musím přiznat.
mám i pár zákazníků co přešlo z 535d (nebo 530d) do 535i, všichni berou auta z novoty a prý se víc vyplatí 535i a svezení je jinde, ten benzinák prostě reaguje rychleji.
ale at si každej koupí co chce, jen doporučuju se v obojem trochu projet a nekupovat zajíce v pytli.
sedma ma spoustu vychytávek které pětky nikdy nedostanou, jedna z hlavních je rozvor, ten těžce zlepšuje filtrovani cesty, pak sou takovy blbustky jako tlačítko "gentleman" opět nikdy pětka neměla, a když člověk veze třeba rodiče nebo nějakého toho duchodce tak je to super věc. Stejně tak takové ty věci jako vyhřívaná loketka, vyhřívané loketky na dveřích atd, tomu už se dá snad říkat luxus. Celkově takových vychytávek co má sedma a pětka nemá sou desítky, a sou to věci který pětky nedostanou ani v další generaci, prostě takové ty věci aby člověk věděl proč to stálo tolik milionu. chlazené držáky nápoju neměla nikdy žádná pětka. Trochu mi připomíná TV novu kde když se naboura E36 tak řeknou že bouralo "Luxusní BMW", BMW to bylo, sportovní možná jo, ale LUXUSní? Jinak 5er se víc vyplatí v novotě, ten rozdí mezi 5er a 7er cca 0,5 mega za to nestojí, ale v ojetině stojí prakticky stejně, né li sedma mín, přitom je to auto víc propracované a spolehlivější, ta kvalita tam prostě pořád je i když u F01 hodně šla dolu.
Jinak když už bych kupoval naftu, tak určitě ne jednoturbo, 535d je mnohem lepší volba, 550ka není špatná, ale už to je drahy jak na pořízení tak na provoz, a dostat z toho ty turba ven je zatrest
pro mě pětka není nic luxusního, je to prostě obyčejné BMW, to zpracování interieru za sedmou hodně zaostava, podvozkově mnohem horší, méně spolehlive, je to takové auto šité horkou jehlou.
s obouma autama jsem najel cca 3000km, měl jsem je na testovani, té 535d hodně uškodilo že to byl xdrive, to hodně degraduje dojem z toho auta, to musím přiznat.
mám i pár zákazníků co přešlo z 535d (nebo 530d) do 535i, všichni berou auta z novoty a prý se víc vyplatí 535i a svezení je jinde, ten benzinák prostě reaguje rychleji.
ale at si každej koupí co chce, jen doporučuju se v obojem trochu projet a nekupovat zajíce v pytli.
sedma ma spoustu vychytávek které pětky nikdy nedostanou, jedna z hlavních je rozvor, ten těžce zlepšuje filtrovani cesty, pak sou takovy blbustky jako tlačítko "gentleman" opět nikdy pětka neměla, a když člověk veze třeba rodiče nebo nějakého toho duchodce tak je to super věc. Stejně tak takové ty věci jako vyhřívaná loketka, vyhřívané loketky na dveřích atd, tomu už se dá snad říkat luxus. Celkově takových vychytávek co má sedma a pětka nemá sou desítky, a sou to věci který pětky nedostanou ani v další generaci, prostě takové ty věci aby člověk věděl proč to stálo tolik milionu. chlazené držáky nápoju neměla nikdy žádná pětka. Trochu mi připomíná TV novu kde když se naboura E36 tak řeknou že bouralo "Luxusní BMW", BMW to bylo, sportovní možná jo, ale LUXUSní? Jinak 5er se víc vyplatí v novotě, ten rozdí mezi 5er a 7er cca 0,5 mega za to nestojí, ale v ojetině stojí prakticky stejně, né li sedma mín, přitom je to auto víc propracované a spolehlivější, ta kvalita tam prostě pořád je i když u F01 hodně šla dolu.
Jinak když už bych kupoval naftu, tak určitě ne jednoturbo, 535d je mnohem lepší volba, 550ka není špatná, ale už to je drahy jak na pořízení tak na provoz, a dostat z toho ty turba ven je zatrest

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
Mám z těch nových aut nějaký divný (špatný) pocit. Měl jsem tu čest s F10 535i, dynamika pěkná, vše je tam co to má být (automat nekomentuji, to je kapitola sama pro sebe, ale holt jinak už to asi nejde), ale chyběl mi pocit, že řídím opravdové auto, spíš jako bych si hrál s hodně dlouhou selfí tyčkou.
Tato auta už budou v kostkách na šroťácích a tvoje e39 ještě bude brázdit ulice (pokud je nějaká pizda legislativně nezakáže).
Jestli to máš tak, že budeš každý 2-3 roky auto měnit, pak je to jedno. Ta 535 jela moc pěkně, já jsem ji nijak nešetřil a spotřeba lehce nad 9l.
Tato auta už budou v kostkách na šroťácích a tvoje e39 ještě bude brázdit ulice (pokud je nějaká pizda legislativně nezakáže).
Jestli to máš tak, že budeš každý 2-3 roky auto měnit, pak je to jedno. Ta 535 jela moc pěkně, já jsem ji nijak nešetřil a spotřeba lehce nad 9l.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Sedma zacina na 2,4M a to ZACINA, cili ta nejvic fuj motorizace a social holota... Petka na polovine, to je rozdil 1,2 mice...
Kde teda mame nejake výsledky z testovani aby to nebylo jen mlaceni prazdne slamy? Materialy pro petky i sedmy v interieru jsou identicke. Rozdil je 42mm v sirce 5er vs 7er, coz je 2cm na kazdou stranu. Urcite je 7er vlajkova lod, nicmene si myslim ze tady zrovna BMW není dominantni a cas ukaze jak tomu bude s geckovym modelem, ale uprimne receno a ačkoliv jsem bmw pozitivni, tak v pripade ze bych si mohl dovolit nove auto z kategorie 7er, vybral bych si mozna něco uplne jiného ze svate trojice bmw mercedes audi, protože musim to napsat, jak ta audina tak ten mergl jsou velmi krasne auta. Samozrejme ze i g11 je krasne auto, ale na muj vkus je tam hodne chromu, ta hokejka prilepena ve dveřích mne prilis nebere, jenze to je uplne jedno, nejsem a nebudu cilova skupina, takze se vratim zase mezi f01 a f11 -)) Co sedme nelze uprit je fakt, ze by mělo obsahovat, a taky obsahuje to top co automobilka nabízí a je to i jiste vyjadreni ze se majiteli dari velmi dobře. Ovšem to pouze u VYRABENYCH aktuálních modelu, u ojetin uz to je naopak, petky jsou zadanejsi a drahsi, takze to s nemá fakt nebude tak zle.
Argumentace chlazenym drzakama napoju nebo vyhrivanou loketkou je pro mne usmevna, protože ani jedno, ani druhé, ani desate pro mne není padny argument proc koupit prave toto. Jsou to věci které umim zcela postrádat, mnohem vic ocenim webasto nez vyhrivanou operku. Verim ze z tech zásadních věci ty petice dostanou vse. Verim ze velmi velkou část z ceny nového vozu u 7er dela priplatek za to, ze je to vlajkova lod a ma vse nejdokonalejsi a nejmodernejsi co v této chvili bylo mozne u automobilky získat. Ovšem toto u ojetin pada, i když ted bude chvili klid a efkove rady budou ještě nejaky ten rok dobihat. A popravde neumim v tuto chvili ani najit něco co ma g11 nového a natolik převratného ze bych bez toho neumel byt a musel to mit. Umim najit pouze věci které jsou fajn, ma nejake nove bezpecnostni prvky ale nejakou opravdu zasadni věc si neumim vybavit.
Mozna by vhodnejsi argumentace byla ze f11 sla hodne nahoru nez ze f01 sla hodne dolu -)))
Kde teda mame nejake výsledky z testovani aby to nebylo jen mlaceni prazdne slamy? Materialy pro petky i sedmy v interieru jsou identicke. Rozdil je 42mm v sirce 5er vs 7er, coz je 2cm na kazdou stranu. Urcite je 7er vlajkova lod, nicmene si myslim ze tady zrovna BMW není dominantni a cas ukaze jak tomu bude s geckovym modelem, ale uprimne receno a ačkoliv jsem bmw pozitivni, tak v pripade ze bych si mohl dovolit nove auto z kategorie 7er, vybral bych si mozna něco uplne jiného ze svate trojice bmw mercedes audi, protože musim to napsat, jak ta audina tak ten mergl jsou velmi krasne auta. Samozrejme ze i g11 je krasne auto, ale na muj vkus je tam hodne chromu, ta hokejka prilepena ve dveřích mne prilis nebere, jenze to je uplne jedno, nejsem a nebudu cilova skupina, takze se vratim zase mezi f01 a f11 -)) Co sedme nelze uprit je fakt, ze by mělo obsahovat, a taky obsahuje to top co automobilka nabízí a je to i jiste vyjadreni ze se majiteli dari velmi dobře. Ovšem to pouze u VYRABENYCH aktuálních modelu, u ojetin uz to je naopak, petky jsou zadanejsi a drahsi, takze to s nemá fakt nebude tak zle.
Argumentace chlazenym drzakama napoju nebo vyhrivanou loketkou je pro mne usmevna, protože ani jedno, ani druhé, ani desate pro mne není padny argument proc koupit prave toto. Jsou to věci které umim zcela postrádat, mnohem vic ocenim webasto nez vyhrivanou operku. Verim ze z tech zásadních věci ty petice dostanou vse. Verim ze velmi velkou část z ceny nového vozu u 7er dela priplatek za to, ze je to vlajkova lod a ma vse nejdokonalejsi a nejmodernejsi co v této chvili bylo mozne u automobilky získat. Ovšem toto u ojetin pada, i když ted bude chvili klid a efkove rady budou ještě nejaky ten rok dobihat. A popravde neumim v tuto chvili ani najit něco co ma g11 nového a natolik převratného ze bych bez toho neumel byt a musel to mit. Umim najit pouze věci které jsou fajn, ma nejake nove bezpecnostni prvky ale nejakou opravdu zasadni věc si neumim vybavit.
Mozna by vhodnejsi argumentace byla ze f11 sla hodne nahoru nez ze f01 sla hodne dolu -)))
jakých 42mm v šířcé? víš co je rozvor?????
ten cenový rozdíl myslím ve stejne motorizaci, sedma v zakladu ma lepší motorizaci jak pětka.
a jak říkám, ten luxus dělají ty věci navíc co pětky nikdy mít nebudou, webasto si můžeš objednat do každého auta a já ho ve všech svých 3 BMW mám a nedovedu si to bez něj představit, ale třeba X5ka mi neumí ochladit piti v nápojáči, nemužu z řidičova místa nastavit sedačku spolujezdce a tisic další věcí co u 7er mužu mít, dokonce ani žena zezadu nemuže přepnout stanici radia nebo upravit hlasitost, ani se vzadu nemuže podívat jak to je daleko do cíle, nebo kolik je venku stupnu, to sou ty věci ktery 7er odlišujou od zbytku BMW a dělají z ní to nejluxusnější a né to jeslti to má nebo webasto, které mám i v e46
ten cenový rozdíl myslím ve stejne motorizaci, sedma v zakladu ma lepší motorizaci jak pětka.
a jak říkám, ten luxus dělají ty věci navíc co pětky nikdy mít nebudou, webasto si můžeš objednat do každého auta a já ho ve všech svých 3 BMW mám a nedovedu si to bez něj představit, ale třeba X5ka mi neumí ochladit piti v nápojáči, nemužu z řidičova místa nastavit sedačku spolujezdce a tisic další věcí co u 7er mužu mít, dokonce ani žena zezadu nemuže přepnout stanici radia nebo upravit hlasitost, ani se vzadu nemuže podívat jak to je daleko do cíle, nebo kolik je venku stupnu, to sou ty věci ktery 7er odlišujou od zbytku BMW a dělají z ní to nejluxusnější a né to jeslti to má nebo webasto, které mám i v e46
to jsou zase teorie tady
však si tu f10/11 kupte vzdyt je to jedno, v tom jedinem ma matiz pravdu ze ty materiály jsou stejne. je to stejne plastovej srac jako f01. pokud se ty hrubozrny kozence da rikat luxusni materiál tak budiz, oproti superbu to asi trochu luxusni je, ale jinak jsou to nalesteny designovy rozvrzany kramy.
motory n57 jsou vykvet sam o sobe, i ja jakožto garaznik uz jsem letos delal jednu zadrenou na klice s nacatejma rozvodama, jedny roztrhly rozvody a jedny rozvody tesne před... vse cca 200tkm, tak si počkejte na ten zazrak... jo a utrzenou remenici taky a vstřiky několikrát...
podvozkove... po 200tkm na vymenu pulka dilu... odpad..
co se nesere je elektrika, to u obou drzi...
u f11 klasika mechy... nulova zivotnost obzvlast levej zadni...
to jestli je f10 nebo f01 rozdil v luxusu... no obe jsou podvozkove natolik nekomfortni ze je to asi uplne jedno... ale nekomu kdo prejde z e60 kterou uctival jako vrchol komfortu to asi neprijde nebo nemaji proste zadne nároky a je jim to jedno.. i ty sedacky jsou v tech autech uplne k hovnu, tvrde a hlavova operka prakticky nepouzitelna.. ale opet... kdo prejde z obyčejného auta nebo obyčejných sedacek... nic nepozna a zas to bude povazovat za superluxus...
ale u f01 / f10 je to stejne jen hromada kompromisu a nepohodli... takovej unifikovanej kram kterej se ma zavděčit vsem.. a hlavne zalíbit.. je to jen o designu aby vtom clovek vypadal dobře.. Cílovka je proste matiz který evidentne nemá nároky nanic extra, staci mu ze to je bmw ze se tam něco vejde a ze to umi trochu vic nez e60 popr e90 kterou ma.. to to splni... a to není ve zlem.
a to ze v novejch autech uz neni moc věci ze kterých by se clovek udelal a řekl "to musim mit" je tim ze uz tam neni beztak co vymejslet. všechno dulezite a luxusni uz v tech autech davno je. vsecho co dneska pridaji jsou uz jen kraviny (asistenty bezpecnosti mozna budiz i když me osobne spis obtezuji) ale jinak uz neni co, trochu lepsi multimédia, menit si barvu ledek v intru a nebo nejaka elektronicka vonavka.. proste sracky pracky které potesi ale nenadchnou... to co kdysi stalo za to,to opravdu dulezite, podvozky, softclose, poradna hudba a komfortni sedacky, hydrokufry, acc, night visiony.... to uz tu bylo je a lepsi uz to nebude, jen to bude trochu upravene ale zadna revoluce jako s prichodem e6x serií...

motory n57 jsou vykvet sam o sobe, i ja jakožto garaznik uz jsem letos delal jednu zadrenou na klice s nacatejma rozvodama, jedny roztrhly rozvody a jedny rozvody tesne před... vse cca 200tkm, tak si počkejte na ten zazrak... jo a utrzenou remenici taky a vstřiky několikrát...
podvozkove... po 200tkm na vymenu pulka dilu... odpad..
co se nesere je elektrika, to u obou drzi...
u f11 klasika mechy... nulova zivotnost obzvlast levej zadni...
to jestli je f10 nebo f01 rozdil v luxusu... no obe jsou podvozkove natolik nekomfortni ze je to asi uplne jedno... ale nekomu kdo prejde z e60 kterou uctival jako vrchol komfortu to asi neprijde nebo nemaji proste zadne nároky a je jim to jedno.. i ty sedacky jsou v tech autech uplne k hovnu, tvrde a hlavova operka prakticky nepouzitelna.. ale opet... kdo prejde z obyčejného auta nebo obyčejných sedacek... nic nepozna a zas to bude povazovat za superluxus...
ale u f01 / f10 je to stejne jen hromada kompromisu a nepohodli... takovej unifikovanej kram kterej se ma zavděčit vsem.. a hlavne zalíbit.. je to jen o designu aby vtom clovek vypadal dobře.. Cílovka je proste matiz který evidentne nemá nároky nanic extra, staci mu ze to je bmw ze se tam něco vejde a ze to umi trochu vic nez e60 popr e90 kterou ma.. to to splni... a to není ve zlem.
a to ze v novejch autech uz neni moc věci ze kterých by se clovek udelal a řekl "to musim mit" je tim ze uz tam neni beztak co vymejslet. všechno dulezite a luxusni uz v tech autech davno je. vsecho co dneska pridaji jsou uz jen kraviny (asistenty bezpecnosti mozna budiz i když me osobne spis obtezuji) ale jinak uz neni co, trochu lepsi multimédia, menit si barvu ledek v intru a nebo nejaka elektronicka vonavka.. proste sracky pracky které potesi ale nenadchnou... to co kdysi stalo za to,to opravdu dulezite, podvozky, softclose, poradna hudba a komfortni sedacky, hydrokufry, acc, night visiony.... to uz tu bylo je a lepsi uz to nebude, jen to bude trochu upravene ale zadna revoluce jako s prichodem e6x serií...