Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

F10 - 530D (N57) rozvodovy retez

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
brusell
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: stř 20.08.2014 00:00
Bydliště: Germany/Czech Republic

#1 Příspěvek od brusell »

Ahoj,
mel bych dotaz. Narazil jsem na Internetu na nekolik informaci, ze N47 a N57 maji problem s pretrhavanim rozvodoveho retezu.

Ma s tim nekdo zkusenosti (aktualne mam natoceno cca 200K, takze predpokladam, ze me potreba vymeny nemine)?

Jen namatkou dva linky:

http://www.justanswer.com/bmw/6fyve-bmw ... hains.html
http://adf.creativemessage.com/Newslett ... a=6833&o=0
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#2 Příspěvek od Misanek »

ano, podle dotupných informací je to bohužel bežná věc, a ty jsi navíc co se kilometrů týče dosáhl té kritické hranice...
brusell
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: stř 20.08.2014 00:00
Bydliště: Germany/Czech Republic

#3 Příspěvek od brusell »

Njn, co se da delat :(
Predpokladam, ze u N57 musi motor ven (jedna se o automat), takze to asi bude schudnejsi, nez prevodovka.
Kolik zhruba muze vyjit prace, respektive muze nekdo doporucit nejakeho sikovneho mechanika z Prahy a okoli??
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#4 Příspěvek od Misanek »

Rozhodně zdejší člen s nickem snejk :wink:
blackwhit
Registrovaný
Příspěvky: 217
Registrován: ned 09.08.2009 00:00
Bydliště: České Budějovice

#5 Příspěvek od blackwhit »

no a ja myslel, ze ten problem je u M57 (u 6-ti valcu) a že u N47 právě to už vyřešili...; N47 je jasnej...
brusell
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: stř 20.08.2014 00:00
Bydliště: Germany/Czech Republic

#6 Příspěvek od brusell »

blackwhit píše:no a ja myslel, ze ten problem je u M57 (u 6-ti valcu) a že u N47 právě to už vyřešili...; N47 je jasnej...
Podle toho, co jsem dohledal se to tyka N47, N57 (sestivalec N57 udajne pouziva totozny retizek jako ctyrvalec N47). M57 se pouzival tusimze kolem roky 2007, ale stran tehle slabustky u nej nemuzu slouzit.
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#7 Příspěvek od Misanek »

M57 se používá už minimálně od roku tuším 98 v e39
brusell
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: stř 20.08.2014 00:00
Bydliště: Germany/Czech Republic

#8 Příspěvek od brusell »

Bohuzel nevim presne, bo F10 je moje prvni BMW, tak se nechci hadat.
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#9 Příspěvek od Misanek »

TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

#10 Příspěvek od TANN3R »

Původní M57 ani pozdější M57N nikdy na rozvody netrpěly. Problémy začaly až s příchodem M57N2. Pak se začaly dělat N47 a N57 a překvapivě na tom jsou ještě hůř :D
brusell
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: stř 20.08.2014 00:00
Bydliště: Germany/Czech Republic

#11 Příspěvek od brusell »

Nasel jsem foto sady na vymenu jak dolniho, tak horniho rozvodu + je tam jeste treti retez predpokladam, ze na pohon olejove pumpy?
http://s32.postimg.org/donh5y991/image.jpg
a nejaka jeta sada:
http://img02.allegroimg.pl/photos/orygi ... 5951433823

- horni retez - 86 clanku
- dolni retez - 72 clanku
- retez na pohon pumpy - 48 clanku
- vodici listy + horni a dolni napinak jsou jasny, ozubena kola se mi bohuzel nedari v zadnem shopu najit

Delal tady uz nekdo vymenu na N57, respektive je nutne kvuli tomu vyndavat motor?

Jeste bych se rad zeptal na vyrobce, koupit SWAG, FEBI BILSTEIN, nebo RUVILLE...nejake zkusenosti a doporuceni?

Diky
Odpovědět