Prisel cas rozloucit se s mou naftovou e39.
Pro jaraxe zduraznuji, ze me nikde nenechala a slouzila se cti. Tedy az na ty posrany predni brzdy

Byl jsem rozhodnut, ze pujdu opet do e39, ale do 540i.
JENZE jak tak prolejzam ty inzeraty, tak i kdyz srdce rika vem e39, tak mozek zacal radit, at vezmu e60 (vybava......). Do toho jeste manzelka zacala at teda vezmu e65 , ale to je na kazdodenni dojizdeni do prace nesmysl.
Hodne se tu popsalo o spotrebe a unicich oleje u e60 o problemech s unikem vody o nejakych kanalcich v hlavach (nevenoval jsem tomu pozornost, tak se mozna pletu) atd. Zajima me, jestli toto vse se tyka i e39, nebo jde o uplne jinak resene motory?
Jak jsem psal, tak auto je primarne urcene na jezdeni do prace (denne 150km).Takze bud koupim uz s lpg, nebo necham dodelat.
E39 bude taky limo, nejlepe obe s manualem. Ohledne porizovaci ceny bych musel e60 vybirat ze zacatku vyroby, kdezto e39 pripada v uvahu pouze facelift.
E 39 je porad takova "surova" (coz se me libi), nezkurvena nagelovanym designerem

Zkuste mi nejak ulehcit vyber. Cemu se vyhnout.....
Chci si jeste uzit benzinovou v8, nez se to tu uplne posere a budeme muset sypat do nadrzi Duracellky.