Ahoj,
mel bych takovej dotaz cca před měsícem a 1/2 jsem nechal (po chipu cca 270psi/550Nm) vyměnit kotouce/desky
Zimmermann Coat Z/ATE (bohužel ne Ceramic) . Ted mi to řve ze jsem ty destičky už projel a nevím jestli je to vůbec
možný po cca 3tis Km . Nejezdím pomalu ALE ne žádný rally bo závody ...
Ted mám ject zase do servisu ze tam daj ty ATE Ceramic ale nevím co si mám myslet ...
Mate s tim někdo zkušenosti bo me někdo uklidní ze to je normální ??
m1s4k píše:Ahoj,
mel bych takovej dotaz cca před měsícem a 1/2 jsem nechal (po chipu cca 270psi/550Nm) vyměnit kotouce/desky
Zimmermann Coat Z/ATE (bohužel ne Ceramic) . Ted mi to řve ze jsem ty destičky už projel a nevím jestli je to vůbec
možný po cca 3tis Km . Nejezdím pomalu ALE ne žádný rally bo závody ...
Ted mám ject zase do servisu ze tam daj ty ATE Ceramic ale nevím co si mám myslet ...
Mate s tim někdo zkušenosti bo me někdo uklidní ze to je normální ??
Dík M.
Já sjel desky za necelých 1000km Něco se stalo špatně... odobné směsy mě vydržely daleko víc (Nejednalo se teda o standardní desky).
Otázkou je jaký máš styl jízdy, ale je možné že se špatně zajely a vydrolily se, což se taky stává.
Pokud od ATE Ceramic čekáš něco víc, krom toho že práší bíle - budeš sklamanej
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Ahoj,
no ja jsem předním mel na A6 3.0TDI Q ATE kotouce a ty ATE "Ceramic" desky a tam to bylo úplně v pohodě .
Tak nevím jestli ty desky nemaj rády ty kotouce bo co je špatně ALE určo to nebude stylem jízdy toooo neeee .
No nevím teda a jen doufam ze v tom servisu mi doporucujou (ATE C...) něco co tam chvíli vydrží ...
Každopádně díky za "uklidnění" ze se daj sject ty desky i daleko dříve ...
Přidám se se svým "pseudo-problémem" podobného charakteru:
330ix e91
Mám upgradované přední brzdy (z 335i) tj. 348/30mm.
Brembo kotouče
OEM desky a čidlo opotřebení
Po montáži desek jsem vyresetoval interval př. brzd na BC (nikoli pomocí diag!) a ..... místo očekávaných 50000km mi tam naskočilo jenom 15000 a od té doby to poctivě odčítá na každý ujetý tisíc km jednu tisícovku.... aktuálně mi to ukazuje už jen 8000km do výměny, přičemž desky i kotouče jsou sotva zajeté a z desek neubylo víc než milimetr....
Ahoj,
tak po přečtení od @pavproch mi ted na chvilku "svitla" naděje ze muže byt problem jen s intervalem pac se mi rosvítil
i olej (interval) , který tam byl špatně zadanej. Nicméně jsem tomu moc nevěřil pac ten ERROR co to řve je jasnej ze je
z čidla ale člověk nikdy neví a naděje umírá poslední. Bohužel jsem to byl ted checknut a mazlik ma totac sjedou pravou
predni desku ale na druha strana OK tak mám pocit ze se ta jedna "vydrolila" jak psal @MattyX ....
Reklamace, to by melo uplne v pohode projit. ATE ceramic jsou uplne na dve veci, alespon teda pro lidi kteri chteji maximalni treni pri minimalnim tlaku -)
m1s4k píše:Ahoj,
tak po přečtení od @pavproch mi ted na chvilku "svitla" naděje ze muže byt problem jen s intervalem pac se mi rosvítil
i olej (interval) , který tam byl špatně zadanej. Nicméně jsem tomu moc nevěřil pac ten ERROR co to řve je jasnej ze je
z čidla ale člověk nikdy neví a naděje umírá poslední. Bohužel jsem to byl ted checknut a mazlik ma totac sjedou pravou
predni desku ale na druha strana OK tak mám pocit ze se ta jedna "vydrolila" jak psal @MattyX ....
M.
to je blbost (i při "spálení" destiček se rozpadnou obě) ... problém máš ve třmenu = je přidřený a nestlačuje obě strany rovnoměrně. Případně při výměně někdo pořádně neočistil a nenamazal styčné plochy s destičkou a ta se kousla a sjela křivě
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Ahoj,
tak to je prima . Ted nevím co pac samo ze Servisman je znamej (tak ze reklamovat se mi to nechce a ani mu
říkat ze to udelalna ) navíc ty ATE C uz jsou objednány a zejtra to prej vymění . Asi to teda risknu s tema
ATE a kdyz se sjedou zase za měsíc/dva tak uz koupím Fedoro DS bo neco podobnyho anecham to udělat jinde .
Důležitý je aby se nepo kotouce to bych byl fakt nass ...
I kdyz je to kamos, tak by ti to mel vyreklamovat o to vic. Neni to nejak extra narocne, budto to uznaji nebo neuznaji... Kazdopadne se ho zeptej, uvidis ze bude pristupny, protoze to celkem neni problem. Problem je az kdyz to zamitnou. Ale pokud jsou tri OK a jedna na sracky verim ze to projde.
s Ate Ceramic neuděláš chybu. Sám mám celou sadu (přední i zadní) na A6 Allroadu a jsem maximálně spokojený. Sice se nejedná o žádné závodní destičky, ale patří mezi to nejlepší mezi seriovkami.
Nicméně už mi několik lidí říkalo, že při použití jiných než Ate kotoučů jim pískali a navíc dřely kotouče .. já mám komplet sadu a vše OK (najeto cca 40-50tis km).
Na BMW je budu dávat také (ted mám Ate powerdisk a znovu bych drážkované/děrované nechtěl ! )
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
pavproch píše: Přidám se se svým "pseudo-problémem" podobného charakteru:
330ix e91
Mám upgradované přední brzdy (z 335i) tj. 348/30mm.
Brembo kotouče
OEM desky a čidlo opotřebení
Po montáži desek jsem vyresetoval interval př. brzd na BC (nikoli pomocí diag!) a ..... místo očekávaných 50000km mi tam naskočilo jenom 15000 a od té doby to poctivě odčítá na každý ujetý tisíc km jednu tisícovku.... aktuálně mi to ukazuje už jen 8000km do výměny, přičemž desky i kotouče jsou sotva zajeté a z desek neubylo víc než milimetr....
Kde může být problém ?
Mám to zkusit resetovat skrz diag?
Tak sem se konečně dokopal zajet za matizem a... skrz diag to šlo bezproblema, najedou mi u př. brzd svítí 80.000km
Kdyz uz sme u toho jdou 17¨ kola na 348/30 kotouc ... co maj XI/XD..?
A jaka je funkcni kombinace s kotouci Zimmermann a proc ne drazky ani dirky ..?
Predem diky