Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E46 320d 100kw Netahne
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Já mám podezření, že turbo propouští olej do sání a ten olej se hromadí v intercooleru. A když ten motor chytne větší točky, tak ten olej nasaje a běží to na ten olej s příslušnými dýmovými efekty. Máš štěstí, že máš manuální převodovku a jde to chcípnout přes zařazený kvalt. Rozeber všechny hadice od turba do sání a vymotuj intercooler, olej vylejt, hadice vytřít, intercooler vypláchnout benzínem a začnií uvažovat o repasi turba. Jinak dopadneš jako toto auto https://www.youtube.com/watch?v=M-pxsViKF88 a budeš shánět nový motor. 

-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Přečíst chyby diagnostikou, z toho by mělo vyplynout, proč to kucká.
Možná, že to teď už má moc velký plnící tlak a ŘJ motoru přeruší vstřikování, aby ochránila motor. Plnící tlak by sice při repasi měli na stolici seřídit, ale já jim u toho nesvítil. Druhá možnost je málo paliva, projít od čerpadla v nádrži přes filtr pod autem až k motoru.
Možná, že to teď už má moc velký plnící tlak a ŘJ motoru přeruší vstřikování, aby ochránila motor. Plnící tlak by sice při repasi měli na stolici seřídit, ale já jim u toho nesvítil. Druhá možnost je málo paliva, projít od čerpadla v nádrži přes filtr pod autem až k motoru.
snímač zdvihu ihly je to vstrek 4 valca s drátem a diagnostika zvykne vypísať (needle motion sensor) má za úlohu dávat signal čerpadlu vp44 o predvstreku ak je snímač vadny trha autom skus odpojit konektor malo by sa zlepšit ak auto pojde dobre treba ten vsrekovač s drátem vymenit lebo darmo pojde bez toho odpojeneho konektora dobre auto bude nadalej v núdzovom režime a spotreba stúpne a vstrekovače daj odskušat otvarací tlak maju mat 204až 216barov
Tak jsme vyměnil podtlakovou regulaci turba a zaroven nechal zkontrolovat a vyčistit vstřiky.
Auto jede podstatně lepe ale podle me to stále není ono. Za studena hulí bíle a je hlučné. když s e ohřeje už nekouří a motor jde lepe a tišeji. Auto stále smrdi jakoby nespálená nafta a žere v tuto chvili cca do 7l/100km.
Nějaké další nápady?
Auto jede podstatně lepe ale podle me to stále není ono. Za studena hulí bíle a je hlučné. když s e ohřeje už nekouří a motor jde lepe a tišeji. Auto stále smrdi jakoby nespálená nafta a žere v tuto chvili cca do 7l/100km.
Nějaké další nápady?
zaujímavé ak máš dobre vstreky ako hovoríš a napriek tomu to dymí na bielo a je hlučné skús popočuvat či ten hluk nejde z čerpadla vp44 alebo môžeš mať prasknutú hlavu valca zistíš to tak že odkrutiš viko na expanz nadobke ak pojdu bublinky a kus dymu je to hlava alebo další typ to hučanie môžu robyt hydroštely neviem ale ten bielo sedy dym mi pripada ako keby tlačilo do sania olej
Vstriky byli na kontrole a pry dva mirne saknou ale dle servisu bosch by to zatim neresily. Dle diagnostiky pozlobivava hlavni ridici vstrik nevim zda tpoto jsou ci nejsou schopni odhalit take v servise bosch ale neudrzi si spravne nastavenou hodnotu. Ten dým je bílý a pouze za studena. Auto i celkem smrdi jako by nepalilo poradně naftu a po ujetí cca 250km mám spotřebu 7,8l.