Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

závada na diagnostice B1 - Zvláštní ohřívač

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

Re: závada na diagnostice B1 - Zvláštní ohřívač

#21 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Francis píše:Přišel dotaz na funkci ohřívače chladící kapaliny, pro všechny to zveřejním zde.
V podstatě je to náhrada příhřevovýho Webasta, který se do E46 zřejmě konstrukčně nevejde
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-miki- Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 121
Registrován: úte 04.03.2008 01:00

Re: závada na diagnostice B1 - Zvláštní ohřívač

#22 Příspěvek od -miki- Člen Klubu »

Vlasta: Myslím, že místa je tam dost. Spíš bych to viděl jako položku ve výbavě.
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

Re: závada na diagnostice B1 - Zvláštní ohřívač

#23 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Místa je tam dost, elektrický příhřev je levnější na výrobu.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

Re: závada na diagnostice B1 - Zvláštní ohřívač

#24 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

-miki- píše:...Spíš bych to viděl jako položku ve výbavě.
Netuším, jak naftový E46, ale naftový E39 tam snad Webasto (neměl jsem ho ani ve speciální výbavě psaný), měly všechny, aby nepraskaly makovice
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

Re: závada na diagnostice B1 - Zvláštní ohřívač

#25 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Francis píše:Místa je tam dost, elektrický příhřev je levnější na výrobu.
To určitě, ale Ohmův zákon je sfiňa
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

Re: závada na diagnostice B1 - Zvláštní ohřívač

#26 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Však do toho vede kabel nemalého průřezu :-)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
-miki- Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 121
Registrován: úte 04.03.2008 01:00

Re: závada na diagnostice B1 - Zvláštní ohřívač

#27 Příspěvek od -miki- Člen Klubu »

Chci pochválit starML, původní ohřívač opraven. Kdyby někdo chtěl, mám na prodej ten Francisův. ;)
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

Re: závada na diagnostice B1 - Zvláštní ohřívač

#28 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Obrázek
palo_e46touring
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: stř 20.12.2017 22:31

Re: závada na diagnostice B1 - Zvláštní ohřívač

#29 Příspěvek od palo_e46touring »

Cavte pani, chcem sa spytat ak to nieje tajnost v com bol problem v tom vadnom kureni co si opravoval? Ja som totiz uz prestriedal 3 kusy a stale som nedosiahol vysledok. V tom co som mal v aute som mal vyhorene 3 kusy tranzistorov, kupil som z buracky ale to bola starsia verzia co by az tak nevadilo, tam bolo vadnych 6 tranzistorov- snazil som sa to opravit vymenou ale plosak bol natolko vyhorety ze to bolo neuspesne.
Treti pokus bol kupa dlasieho z buracky kde bola elektronika OK tak som ju vymenil v tom mojom kedze som nechcel cely prihrev odpajat od hadic vymenil som iba elektroniku. Vysledok ale nebol ziadny. Poistka v priestore motora je OK, spiraly mali odpor (neviem uz presne kolko) tak sudim ze su OK. Neviem coho by som sa chytil kedze je vonku dost zima tak sa mi neda v tom vrtat pred panelakom a v lete zase to neodskusam pretoze nieje "dostatocne zima" aby sa mi toto kurenie vobec spustilo.
Bol som aj na diag a po nahodeni OK elektroniky sa uz zavada s prihrevom neobjavila-vymazala sa sama.
Funkcnost som skusal pripojenim kliestoveho Amper metra na ten hruby +12 V, ukazoval 0,03A co je nic. Da sa nejak spustit natvrdo to kurenie napriklad pripojenim +12 na ten konektor co ide do pridavneho kurenia? Je mozne ze by spirali vykazovali odpor a aj tak by boly vadne? Skusil by som este vybrat elektroniku a vratit ju spat do pridavneho kurenia co som kupil ale pri -3 stupnoch to nieje moc sranda.
Dakujem za odpovede :)
Odpovědět