Všechny jsou z roku 2006, takže je to N52. N53 se začaly dávat snad nějak v březnu 2007. Pokud chceš N52 s navigací, tak je ideální kombinace právě modelový rok 2007, protože se začal dávat upravený model CCC(navigace), která se údajně moc nekazí. Každopádně ta první 325i mi příjde cenově úplně mimo. Když si připočítáš dovoz a všechno kolem toho, tak se dostaneš hodně mimo svůj limit.MartinK píše:Ale nikde tamnemůžu najít ten typ motoru, jaký to jeMartinK píše:co říkáte na tohle?
325i
http://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C ... 33648.html
325i
http://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C ... 62783.html
případně tahle 330i
http://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C ... 99932.html
díky
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
rada pro koupi (typ, palivo, atd.)
Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 291
- Registrován: stř 13.05.2009 00:00
- Bydliště: JC
- Kontaktovat uživatele:
Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)
Koukal jsem že přes tvůj výběr na mobile.de prošly asi 4 vozy. Snaž se zadat hlavně stěžejní prvky auta (automat, benzín, střešní, navigace) a nevypisovat úplné prkotiny. Pak ti můžou utéct zajímavé kusy které tu výbavu jen nemají napsanou, případně mají jinej ekvivalent který tvůj požadavek nahradí. Nevím jak to je s MP3 u e91 s navi ale existuje xcarlink který toto umožní na origo rádiu bez mp3. Střešní nosič můžeš dokoupit.MartinK píše:co říkáte na tohle?
325i
http://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C ... 33648.html
325i
http://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C ... 62783.html
případně tahle 330i
http://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C ... 99932.html
díky
Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)
A jak poznám, že tu výbavu mají, když to tam není napsané?Thomeeno23 píše:Koukal jsem že přes tvůj výběr na mobile.de prošly asi 4 vozy. Snaž se zadat hlavně stěžejní prvky auta (automat, benzín, střešní, navigace) a nevypisovat úplné prkotiny. Pak ti můžou utéct zajímavé kusy které tu výbavu jen nemají napsanou, případně mají jinej ekvivalent který tvůj požadavek nahradí. Nevím jak to je s MP3 u e91 s navi ale existuje xcarlink který toto umožní na origo rádiu bez mp3. Střešní nosič můžeš dokoupit.MartinK píše:co říkáte na tohle?
325i
http://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C ... 33648.html
325i
http://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C ... 62783.html
případně tahle 330i
http://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C ... 99932.html
díky

Na co bych se měl ted hlavně zaměřit? Já to vidím na 325i, 2006-07, e91(tzn. kombi).
Co tedy z výbavy, ať to není již výše zmiňovaná nuda.
A do jakého nájezdu km to je ještě OK?
Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)
Za mě je ideální kombinace výroba od 03/2007 do 08/2007. V září 2006 přišel facelift panelu klimatizace a v březnu 2007 začali dávat pár vylepšených jednotek. V září 2007 (možná v říjnu) pak začali dávat N53. Výbavu i přesný datum výroby zjistíš po vyžádání vin a zadání do bimmer.work. Pokud chceš auto s navi, můžeš se orientačně řídit podle modelu s osmi tlačítky pod cd mechanikou. N52 v E91 má 190kw, N53 200kw. Výbava záleží na tobě. Najdi si na netu ceník, zjisti, co se dalo koupit, co bys chtěl a jak auto s konkrétní výbavou nebo bez výbavy vypadá. A s nájezdem je to těžký, záleží, jak bylo auto ježděno a servisováno. 150K km s pravidelným a včasným servisem je lepší, než 100K km s 3x vyměněným olejem...
Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)
já bych chtěl
- motor N52 3.0i (2,5i žere trochu olej a nemá moc spodek, ale je fajn, žádná hrůza)
- automat
- kůže
- sportovní sedačky (poznáš podle výsuvného podkoleníku) jsou pohodlnější pro komfortní jízdu a při sportovní lépe drží v zatáčce
- NE mpaket - takové ty "otevřené náranzíky" horší na parkování, i když to lépe vypadá, je to dost nepraktické. Mpaketový podvozek je o dost tvrdší.
- tempomat - podle páčky pod volantem,
- lepší hudbu, základ je špatný, jako rozumný beru 676 Hifi a nebo ideálně 677 Logic 7
- navigaci - poznáš podle kapličky s displayem, ta s těma více tlačítkama je trochu lepší, ale odchází občas taky, takže bych to zas jako podmínku nebral, spíš jen výhodu. ale auto bez navi bych nechtěl
- vyhřívané sedačky - tlačítka na střední liště
- zatmavovací a el. zaklápěcí zrcátka
pak jsou věci které nejsou moc časté ale dá se najít a to je aktivní tempomat, nezávislé topení, bezklíčkový přístup, adaptivní světla do zatáček, atd.
- motor N52 3.0i (2,5i žere trochu olej a nemá moc spodek, ale je fajn, žádná hrůza)
- automat
- kůže
- sportovní sedačky (poznáš podle výsuvného podkoleníku) jsou pohodlnější pro komfortní jízdu a při sportovní lépe drží v zatáčce
- NE mpaket - takové ty "otevřené náranzíky" horší na parkování, i když to lépe vypadá, je to dost nepraktické. Mpaketový podvozek je o dost tvrdší.
- tempomat - podle páčky pod volantem,
- lepší hudbu, základ je špatný, jako rozumný beru 676 Hifi a nebo ideálně 677 Logic 7
- navigaci - poznáš podle kapličky s displayem, ta s těma více tlačítkama je trochu lepší, ale odchází občas taky, takže bych to zas jako podmínku nebral, spíš jen výhodu. ale auto bez navi bych nechtěl
- vyhřívané sedačky - tlačítka na střední liště
- zatmavovací a el. zaklápěcí zrcátka
pak jsou věci které nejsou moc časté ale dá se najít a to je aktivní tempomat, nezávislé topení, bezklíčkový přístup, adaptivní světla do zatáček, atd.
Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)
Teď jsem si všiml, žes psal 325i, tam mají myslím oba motory shodně 160kw, ale jistý si nejsem. Potom tedy jedině z vin...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 291
- Registrován: stř 13.05.2009 00:00
- Bydliště: JC
- Kontaktovat uživatele:
Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)
Tuším že N53 325i je třílitr kdežto N52 dvaapůle. Leckde je objem udávaný. Výbava záleží na tobě aby se líbila, a co potřebuješ + aby to hezky vypadalo což dělá asi první dojem z vozu.
Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)
díky, díky, díky.
A co ten nájezd? ten nemám řešit asi tím pádem, co? Prostě to musím risknout a doufat, že to bude po někom, kdo se staral
A co ten nájezd? ten nemám řešit asi tím pádem, co? Prostě to musím risknout a doufat, že to bude po někom, kdo se staral

Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)
při rozpočtu 400k bych si vybíral nájezd kolem 100k, 150k, víc bych za tydle prachy nechtěl,
stav ti prověří technik na místě,
trochu jsem ted projel mobile a nic zajímavého tam není a když tak 200kW nebo šílené ceny,
smutné je že mnohem levněji koupíš todle
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... &scopeId=C
stav ti prověří technik na místě,
trochu jsem ted projel mobile a nic zajímavého tam není a když tak 200kW nebo šílené ceny,
smutné je že mnohem levněji koupíš todle
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... &scopeId=C
Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)
Koukám na to a našel jsem tam jen 2 a obě v xDrivu a z toho 1 M-Paket.JaraX píše:já bych chtěl
- motor N52 3.0i (2,5i žere trochu olej a nemá moc spodek, ale je fajn, žádná hrůza)
- automat
- kůže
- sportovní sedačky (poznáš podle výsuvného podkoleníku) jsou pohodlnější pro komfortní jízdu a při sportovní lépe drží v zatáčce
- NE mpaket - takové ty "otevřené náranzíky" horší na parkování, i když to lépe vypadá, je to dost nepraktické. Mpaketový podvozek je o dost tvrdší.
- tempomat - podle páčky pod volantem,
- lepší hudbu, základ je špatný, jako rozumný beru 676 Hifi a nebo ideálně 677 Logic 7
- navigaci - poznáš podle kapličky s displayem, ta s těma více tlačítkama je trochu lepší, ale odchází občas taky, takže bych to zas jako podmínku nebral, spíš jen výhodu. ale auto bez navi bych nechtěl
- vyhřívané sedačky - tlačítka na střední liště
- zatmavovací a el. zaklápěcí zrcátka
pak jsou věci které nejsou moc časté ale dá se najít a to je aktivní tempomat, nezávislé topení, bezklíčkový přístup, adaptivní světla do zatáček, atd.
Jsem tedy na mobile.de. Je nějaké dobrá stránka ještě?
Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)
no práve, nic uajímavého tam nevidím. Resp. co by splňovalo ty typy od vás. tady.JaraX píše:při rozpočtu 400k bych si vybíral nájezd kolem 100k, 150k, víc bych za tydle prachy nechtěl,
stav ti prověří technik na místě,
trochu jsem ted projel mobile a nic zajímavého tam není a když tak 200kW nebo šílené ceny,
smutné je že mnohem levněji koupíš todle
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... &scopeId=C
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 291
- Registrován: stř 13.05.2009 00:00
- Bydliště: JC
- Kontaktovat uživatele:
Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)
Problém je že pokud chceš konkrétní výbavu v konkrétním stavu hledá se těžko. Buď si budeš muset počkat na tvůj vysněný kousek nebo budeš muset volit kompromis. Tzn. seženeš krásnou laťovku, ale nebude mít el. sedačky, nebo seženeš to co bys chtěl, ale už bude mít ke 200 tis. najeto atd...
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)
A já bych neska bral jako daily:
N53B30 200kW RWD
sedan poface
manuál
textilní šport sicny
m-paket uvnitř i venku
hudbu jakoukoli
BEZ navi
18" kola staggered
xenony
samozřejmě jen sapphire-black
(čili proti mému stávajícímu wágnu bych ubral akorát xD a batoh na zádech)
N53B30 200kW RWD
sedan poface
manuál
textilní šport sicny
m-paket uvnitř i venku
hudbu jakoukoli
BEZ navi
18" kola staggered
xenony
samozřejmě jen sapphire-black
(čili proti mému stávajícímu wágnu bych ubral akorát xD a batoh na zádech)
Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)
Já když kupoval 330i, koupil jsem po tři čtvrtě roce a víc než 3000 projetých km, čtvrté auto, na které jsem se byl podívat. Jak píše Thomeeno, buď slevit z požadavků, nebo čekat a hledat...
Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)
jj, čekat. chápu.
vytipuji si, co tam chci a rozhodím sítě. Třeba i nějací bazaristi budou vědět a něco seženou. Jeden mi říkal, že obvolá pár lesingovek, zda něco nemají. Tak uvidím.
A co ten M-paket či xDrive? nebrat? bída? proč?
vytipuji si, co tam chci a rozhodím sítě. Třeba i nějací bazaristi budou vědět a něco seženou. Jeden mi říkal, že obvolá pár lesingovek, zda něco nemají. Tak uvidím.
A co ten M-paket či xDrive? nebrat? bída? proč?
Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)
m-paket je čiště na tobě, auto je určitě hezčí, o tom žádná, ale prostě parkovat k obrubníku je za trest, v připadě že bys řešil nějakou opravu tak Mpaket díly stojí 3x tolik co klasické, tzn nárazník atd, a pokud má i mpaket podvozek tak je tvrdší, sportovnější.
xdrive bych určitě nechtěl, větší spotřeba, menší radost z jízdy, mnohem drazší servis, menší výkon atd.
ono jde o to kolik máš na to času, třeba já měl jet se zákazníkem pro 2005 325i kombi, on mi furt posílal auta za 3 kila a já ho několikrát odmítl že na tak předražený auto nejedu, nakonec jsme dovezli krásnou za 170 a on byl nadšenej že ušetřil skoro 150.
základ je mít na to čas a nachystaný prachy, pokud to chceš tak si dovezeš vrak nebo drahý auto.
xdrive bych určitě nechtěl, větší spotřeba, menší radost z jízdy, mnohem drazší servis, menší výkon atd.
ono jde o to kolik máš na to času, třeba já měl jet se zákazníkem pro 2005 325i kombi, on mi furt posílal auta za 3 kila a já ho několikrát odmítl že na tak předražený auto nejedu, nakonec jsme dovezli krásnou za 170 a on byl nadšenej že ušetřil skoro 150.
základ je mít na to čas a nachystaný prachy, pokud to chceš tak si dovezeš vrak nebo drahý auto.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 291
- Registrován: stř 13.05.2009 00:00
- Bydliště: JC
- Kontaktovat uživatele:
Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)
Jarax jak je to vlastně s tím sevisem na xdrive? Co se sere a mění, kolik to stojí a co to tak najezdí? A ovlivňuje to vysraný funkčnost zbytku auta?
Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)
- na údržbu se musí měnit olej ve VTG (rozvodovka) cca 1500kč, musí se měnit olej v diferaku (cca 1000kč) jinak je to stejné.
- auto má navíc 1 další kardan, 1x další diferák, 2x další poloosy, 1x další hardyspojku, 1x rozvodvoku s 1x servomotorkem, tydle všechny věci se můžou posrat, ale nejvíc se sere VTG kterýmu odchází lamely, pak je to kolem 30k, občas i ten motorek 5-15k, u Fek pak cena ještě jinde. tam stojí VTG 120k a vydrží tak 150tkm
- bydlet vyloženě v horách kde je přes léto šterk a od podzimu do jara sníh tak volím xdrive, ale na 95 procent uzemí ČR je to zbytečnost. zatím jsem nikdy nezustal viset, i když s 3er přes zimu moc nejezdím a 7er má mnohem větší průjezdnost díky váze.
- když se vysere xdrive, tak auto jede, ale blby na tom je že je z něj čistej zadohrab a nejde ani stabilizace takže se s tím v zimě nedá vubec jet.
- auta s xdrive mají většinou (dle modelu) jiná ramena, tlumiče atd, ty jsou pak dražší při pořízení, takže ty náklady jsou i jinde.
- auto má navíc 1 další kardan, 1x další diferák, 2x další poloosy, 1x další hardyspojku, 1x rozvodvoku s 1x servomotorkem, tydle všechny věci se můžou posrat, ale nejvíc se sere VTG kterýmu odchází lamely, pak je to kolem 30k, občas i ten motorek 5-15k, u Fek pak cena ještě jinde. tam stojí VTG 120k a vydrží tak 150tkm

- bydlet vyloženě v horách kde je přes léto šterk a od podzimu do jara sníh tak volím xdrive, ale na 95 procent uzemí ČR je to zbytečnost. zatím jsem nikdy nezustal viset, i když s 3er přes zimu moc nejezdím a 7er má mnohem větší průjezdnost díky váze.
- když se vysere xdrive, tak auto jede, ale blby na tom je že je z něj čistej zadohrab a nejde ani stabilizace takže se s tím v zimě nedá vubec jet.
- auta s xdrive mají většinou (dle modelu) jiná ramena, tlumiče atd, ty jsou pak dražší při pořízení, takže ty náklady jsou i jinde.
Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)
Nespěchám na to. Fabka teda už jede bez serva řízení, ale aspoň posiluji já
, takže pohoda. Radši si chvíli počká a trefím dobrý kus za přijatelnou cenu, než se ukvapit, protož to auto "chci hned"
Vybírám tedy:
- 325i, 330i
- 2006-2007 (do 8/2007 včetně, aby to mělo N52)
- nájezd 100-150.000 km
- automat
- tempomat
- kůže
- klima
- po nekuřákovi
- sportovní sedačky s elektrickým ovládáním (s tím vysouvacím na nohy), ideálně vyhrívané
- navi (ale nelpím, pač google-maps fungují dobře)
- pěkný volant (ale to nevím, zda je jen v tom M-paketu ten hezčí a zbytek je ta nuda. Pač jinak je to takové velké, nudné kolo)
- NE xDrive, NE M-Paket
A když tbude víc výbavy, bude to super. Jsou věci, které bych tam chtěl, ale jak psal před jím JaraX - je jich málo, a nechtěl bych tak minout nějaký dobrý kus jen pro to, že nemá adaptivní světla do zatáček
A hledám teda na mobile.de + rozhodím sítě do bazarů v mém regionu (Zlínsko), zda něco mají nebo dovezou.


Vybírám tedy:
- 325i, 330i
- 2006-2007 (do 8/2007 včetně, aby to mělo N52)
- nájezd 100-150.000 km
- automat
- tempomat
- kůže
- klima
- po nekuřákovi
- sportovní sedačky s elektrickým ovládáním (s tím vysouvacím na nohy), ideálně vyhrívané
- navi (ale nelpím, pač google-maps fungují dobře)
- pěkný volant (ale to nevím, zda je jen v tom M-paketu ten hezčí a zbytek je ta nuda. Pač jinak je to takové velké, nudné kolo)
- NE xDrive, NE M-Paket
A když tbude víc výbavy, bude to super. Jsou věci, které bych tam chtěl, ale jak psal před jím JaraX - je jich málo, a nechtěl bych tak minout nějaký dobrý kus jen pro to, že nemá adaptivní světla do zatáček

A hledám teda na mobile.de + rozhodím sítě do bazarů v mém regionu (Zlínsko), zda něco mají nebo dovezou.
Re: rada pro koupi (typ, palivo, atd.)
ještě hledej na autoscout,
jinak bych přidal i 330i N53 nějakou 2007-2011 ale nekupoval bych víc ojetou jak 50-70tkm. tam to bude relativně ještě bez investic.
jinak bych přidal i 330i N53 nějakou 2007-2011 ale nekupoval bych víc ojetou jak 50-70tkm. tam to bude relativně ještě bez investic.