Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
žádná aditiva z benzínu se ti do oleje nedostanou, to buď klidný a motoru M52 je uplně u řitě jestli jedu na LPG nebo benzín.
dej tam 5W40 a pokud bude spotřeba oleje vyšší jak 1 litr na 5000km tak dej 10W40.
dej tam 5W40 a pokud bude spotřeba oleje vyšší jak 1 litr na 5000km tak dej 10W40.
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
To jsme se asi uplne nepochopili. Do benzinu se pridava kdeco, sam lpg delas, takze vis, ze nekdy je poteba domazavat ventilova sedla atp. Nekdy to potreba neni, ja predpokladam, ze se pocita s pritomnosti oleje ve vyparech z odvetrani klikove hridele, nebo se dela privstrik benzinu atp, takze pokud mam moznost ovlivnit slozeni techto vyparu (odlucovac to vsechno proste nepobere), tak predpokladam, ze prave diky ruzne volbe pouziteho motoroveho oleje. Takze na zaklade teto uvahy, ktera je mozna uplne zcestna, ale ta cesta tam proste existuje, takze urcity vliv, ac mozna nepatrny to mit muze, proto ten dotaz 
Btw to tvrzeni, ze zadna aditiva z paliva se nedostanou do oleje, to bych se taky mozna pohadal
zamky pistnich krouzku nejsou hermeticky uzavrene 

Btw to tvrzeni, ze zadna aditiva z paliva se nedostanou do oleje, to bych se taky mozna pohadal


E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
no jasně,dostane, ale tak mikroskopické množství že to není schopno vůbec nic ovlivnit.
u ventilů jde o něco jiného, některá auta maj ventily velmi nekvalitní, a jejich přímé klépání do sedel je zaklepává, u BMW je situace jiná, tam žádné přimazávání potřeba není. to přimazávání je směs sazí s olejem která se usazuje na ventilech a vytrváří tam takovou vrstvu. a nejde o že by LPG nemělo aditiva co má benzín, ale o to že LPG čistí, pokud jsi viděl někdy jak vypadá hlava v místě kam se vstřikuje LPG, tak je to tam uplně čisté jak z výroby, podobné je to i s jízdou na ethanol.
u ventilů jde o něco jiného, některá auta maj ventily velmi nekvalitní, a jejich přímé klépání do sedel je zaklepává, u BMW je situace jiná, tam žádné přimazávání potřeba není. to přimazávání je směs sazí s olejem která se usazuje na ventilech a vytrváří tam takovou vrstvu. a nejde o že by LPG nemělo aditiva co má benzín, ale o to že LPG čistí, pokud jsi viděl někdy jak vypadá hlava v místě kam se vstřikuje LPG, tak je to tam uplně čisté jak z výroby, podobné je to i s jízdou na ethanol.
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
ok, pak teda nebudu brat na vyber oleje pro lpg zadny jiny ohled. Dik za info
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i
- paveld
- Registrovaný
- Příspěvky: 3141
- Registrován: pát 25.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha-západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Když jsem předloni sundaval hlavu z motoru, co jezdil na LPG, měl zespoda ventily i svíčky zbarvený šedobíle... to je ono to čištění nebo naopak to tak být nemá?
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Mám dotaz, měl jsem tažený motor a po následném složení, usazení a zapojení mi stejně nejde nahodit LPG, jde sice zapnout, ale nepřepne se (není slyšet relé) a na vypínači po zapnutí bliká zelená dioda. Jde o Tarantini a motor 4.4 M62
Teď mě napadlo, že bych mohl zjistit jestli jde do relé elektrika. Jinak nevím co ještě, nebo jestli to nechat někde napíchnout. Díky za rady
Teď mě napadlo, že bych mohl zjistit jestli jde do relé elektrika. Jinak nevím co ještě, nebo jestli to nechat někde napíchnout. Díky za rady
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Do jakýho relé? Pokud to jede na benzin, při přepnutí přijde + do jednotky LPG, což ti funguje, protože bliká ledka. Diagnóza na plyn mne stála asi 4-5 stovek a funguje. Jinak Tartaniny dělá jeden člověk v Ústí n O.
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Vždy když nehrálo v autě rádio tak jsem slyšel na nádrži cvaknout elektroventil a teď nic. Omlouvám se, špatně jsem to nazval "relé"
Teď jsem zase neměl čas za celý víkend, tak to jdu zkusit až nyní.
Ale za nějaký kontakt na toho plynaře bych byl rád, do Ústí to mám kousek.
Teď jsem zase neměl čas za celý víkend, tak to jdu zkusit až nyní.
Ale za nějaký kontakt na toho plynaře bych byl rád, do Ústí to mám kousek.
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Jo. V UnO je automobilní učiliště.U něj čerpačka i s LPG a obsluha je ten pán. Pozor ale, bývá tam jen dopoledne. Číslo na něj najdeš na stránkách učiliště, doufám teda. Já už u něj tak rok nebyl, co mám svoji diagn..
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Díky moc, to už si dohledám nebo si tam zajedu osobně.
- paveld
- Registrovaný
- Příspěvky: 3141
- Registrován: pát 25.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha-západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Jaký je prosím váš názor na systém Landi Renzo? Mám to v autě, které jsem koupil a ve své staré E36 mám AC Stag, tak zvažuju u čeho zůstat. U toho Landi Renzo mě odrazuje, že tohle servisují snad jen na harfě, kam zrovna nechci jezdit.
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
KME nevo a Magic G4 su rovnake jednotky? Vyzeraju totiz rovnako. Prip. ak niekto vie ci tieto systemy su rovnake, alebo len jednotky a SW.
Dakujem
Dakujem
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Nikto nevie? 

Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Podla tejto stranky:
http://www.levnelpg.cz/systemy-lpg/lpg-magic-g4/
su jednotky rovnake aj reduktory odlisnosti budu asi vo filtroch a vstrekoch.
Ak ma niekto realne skusenosti v com to je odlisne, bol by som vdacny.
Na SK Magic asi nikto nemontuje a ak je to prezleceny KME tak si myslim, ze by to mohla byt cesta. Podla toho co som sa tu docital tak funguje v BMW bezproblemovo. Aj ked samozrejme zalezi od montaze a nastavenia, ale to uz by v takomto pripade mohli zvladnut aj borci v CZ doladit.
http://www.levnelpg.cz/systemy-lpg/lpg-magic-g4/
su jednotky rovnake aj reduktory odlisnosti budu asi vo filtroch a vstrekoch.
Ak ma niekto realne skusenosti v com to je odlisne, bol by som vdacny.
Na SK Magic asi nikto nemontuje a ak je to prezleceny KME tak si myslim, ze by to mohla byt cesta. Podla toho co som sa tu docital tak funguje v BMW bezproblemovo. Aj ked samozrejme zalezi od montaze a nastavenia, ale to uz by v takomto pripade mohli zvladnut aj borci v CZ doladit.
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Ja tomu sice nerozumim, ale nejak nechapu, proc si teda nenechas namontovat neco, co se tu bezne pouziva, aby si s tim pak nemel pri servisu problem nikde ?
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Ved presne o to mi ide, lenze na Slovensku sa pokial viem Magic nepredava a ak je Magic len prezlecene KME tak je to potom jasny vyber.
Pravdupovediac najradsej by som to aj namontoval u vas, vychadza to lacnejsie a kvalitnejsie otazne je co potom s legalizaciou, pisal som na dopravny urad ci je mozne schvalit prestavbu prevedenu v zahranici, a teta mi poslala zoznam schvalenych pracovisk na SK.
Zatial som aj tak este v stave hladania auta a niekoho ochotneho na kontrolu. Len chcem byt pripraveny ak sa zadari.
Pravdupovediac najradsej by som to aj namontoval u vas, vychadza to lacnejsie a kvalitnejsie otazne je co potom s legalizaciou, pisal som na dopravny urad ci je mozne schvalit prestavbu prevedenu v zahranici, a teta mi poslala zoznam schvalenych pracovisk na SK.

Zatial som aj tak este v stave hladania auta a niekoho ochotneho na kontrolu. Len chcem byt pripraveny ak sa zadari.
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Ja mam treba tohle.
http://www.levnelpg.cz/systemy-lpg/program-individual/
A to uz treba ani neni komplet Magic 4, ale jsou tam jine vstriky atp. Tak si to treba vytiskni, skoc s tim za nekym u vas, kdo to montuje, jestli ti to takhle z jednotlivych komponent udela a mas vyreseno
http://www.levnelpg.cz/systemy-lpg/program-individual/
A to uz treba ani neni komplet Magic 4, ale jsou tam jine vstriky atp. Tak si to treba vytiskni, skoc s tim za nekym u vas, kdo to montuje, jestli ti to takhle z jednotlivych komponent udela a mas vyreseno

E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Dik, toto som tiez pozeral.
Uz som dal dopyt do Puchova na lacnevozenie.sk uvidime ci sa vyjadria.
Uz som dal dopyt do Puchova na lacnevozenie.sk uvidime ci sa vyjadria.
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Nejak se mi nechce projizdet vsech 120 stranek, tak zkusim polozit dotaz primo.
Jak to vlastne pracuje ? Podle ceho se davkuje mnozstvi plynu ? Predpokladam, ze je to jenom o delce otevreni vstriku, protoze tlak bude urcovat mnozstvi, ktere neni jinak meritelne ? A to mnozstvi se bere z jake mapy ? Co se stane, kdyz potunim ECU ? Ovlivnim jenom benzin, nebo i plyn, ktery treba jenom pridava nejaky koeficient pro klasickou mapu z ecu, nebo ma vlastni, kterou to neovlivni ? Diky
Jak to vlastne pracuje ? Podle ceho se davkuje mnozstvi plynu ? Predpokladam, ze je to jenom o delce otevreni vstriku, protoze tlak bude urcovat mnozstvi, ktere neni jinak meritelne ? A to mnozstvi se bere z jake mapy ? Co se stane, kdyz potunim ECU ? Ovlivnim jenom benzin, nebo i plyn, ktery treba jenom pridava nejaky koeficient pro klasickou mapu z ecu, nebo ma vlastni, kterou to neovlivni ? Diky
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
LPG jdnotka je piggy-back, odpojí benzinové vstřikovače a převezme délku vstřiku pro otvírání LPG vstřikovačů. Provede korekce jak pevně nastavené tak podle tlaku plynu za reduktorem.
Originální DME netuší, že motor jede na LPG a ne na benzín, lambda koriguje bohatost směsi. Mohu podrobněji vysvětlit zítra na CČM.
Originální DME netuší, že motor jede na LPG a ne na benzín, lambda koriguje bohatost směsi. Mohu podrobněji vysvětlit zítra na CČM.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition