Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Viřivé klapky a měření emisí
Viřivé klapky a měření emisí
Pozná se na měření emisí zaslepené vířivé klapky?
Myslím tím jestli by to mohlo mít nějaké špatné hodnoty nebo to nemůže mít žádný vliv?
Uvažuji jestli zaslepit nebo repasovat.
Myslím tím jestli by to mohlo mít nějaké špatné hodnoty nebo to nemůže mít žádný vliv?
Uvažuji jestli zaslepit nebo repasovat.
Re: Viřivé klapky a měření emisí
řekl bych, že se daleko víc projeví špatný vstřiky a DPFko, klapky ne
Re: Viřivé klapky a měření emisí
Ja mám zaslepené klapky a na emisnej kontrole som nikdy nemal problém, namerané hodnoty boli vždy v norme.
Re: Viřivé klapky a měření emisí
emise to zhoršuje, ale ty auta to plnili celkem dobře i tak, protože byl velký rozsah, ted se bude měřit přísněji a většina aut už neprojde.
pokud to chceš mít TOP, doporučuju nové sání, to je jediné správné řešení, byla na to i akce v cartecu, ale nevím jestli ještě platí.
ty auta se zaslepenyma klapkama se chovaj divně.
pokud to chceš mít TOP, doporučuju nové sání, to je jediné správné řešení, byla na to i akce v cartecu, ale nevím jestli ještě platí.
ty auta se zaslepenyma klapkama se chovaj divně.
Re: Viřivé klapky a měření emisí
Na kolik to vyšlo na R6?JaraX píše:emise to zhoršuje, ale ty auta to plnili celkem dobře i tak, protože byl velký rozsah, ted se bude měřit přísněji a většina aut už neprojde.
pokud to chceš mít TOP, doporučuju nové sání, to je jediné správné řešení, byla na to i akce v cartecu, ale nevím jestli ještě platí.
ty auta se zaslepenyma klapkama se chovaj divně.
Re: Viřivé klapky a měření emisí
vím že bylo v akci do 10k, pošli poptávku do cartecu.
http://www.bmwklub.cz/clanky/kampan-sle ... el-m47-m57
http://www.bmwklub.cz/clanky/kampan-sle ... el-m47-m57
Re: Viřivé klapky a měření emisí
O.k. díky. ..JaraX píše:vím že bylo v akci do 10k, pošli poptávku do cartecu.
http://www.bmwklub.cz/clanky/kampan-sle ... el-m47-m57
Re: Viřivé klapky a měření emisí
Tak akce už není. Aktuální cena je 19347,- 

Re: Viřivé klapky a měření emisí
zpřísnění emisí platí až pro euro 6. Výřivé klapky na měření nemají žádný vliv, maximalně tě může emisař vyhodit na vizualní kontrolu o čem pochybuju když tam není vidět.
Re: Viřivé klapky a měření emisí
kdes viděl že jen euro 6?
Re: Viřivé klapky a měření emisí
v metodice a v kontrolních ukonech.
8.2.2.2.1.1 - Opacita přesahuje úroveň uvedenou na štítku výrobce.
U vozidel kategorie M a N nesmí být překročeny přípustné
hodnoty, které jsou vyjádřené součinitelem absorpce "k":
a) 1,5 m-1 u vozidel s datem první registrace od 1. července
2008, pokud limity výrobce vozidla nejsou přísnější,
b) 0,7 m-1 u vozidel s datem první registrace od 1. ledna 2015,
pokud limity výrobce vozidla nejsou přísnější,
0,25 m-1 u vozidel s emisními limity EURO 6
závada B (vážná) emise i technická na měsíc
8.2.2.2.1.1 - Opacita přesahuje úroveň uvedenou na štítku výrobce.
U vozidel kategorie M a N nesmí být překročeny přípustné
hodnoty, které jsou vyjádřené součinitelem absorpce "k":
a) 1,5 m-1 u vozidel s datem první registrace od 1. července
2008, pokud limity výrobce vozidla nejsou přísnější,
b) 0,7 m-1 u vozidel s datem první registrace od 1. ledna 2015,
pokud limity výrobce vozidla nejsou přísnější,
0,25 m-1 u vozidel s emisními limity EURO 6
závada B (vážná) emise i technická na měsíc
Re: Viřivé klapky a měření emisí
Já vířivé klapky nemám, mám M62, teď jsem se vrátil z emisí a čuměl jsem.
1.měření - levý výfuk, základní palivo
2.měření - pravý výfuk, základní palivo
Vše OK a světe div se, po novu
3.měření - levý výfuk LPG
4.měření - pravý výfuk LPG
Akce trvala 45 minut, 900kaček
Šaškárna, fotky, na STK fotky, na TZ fotky, montáž LPG fotky, furt všechno fotí, všechno pod kamerama, už mám vypálený oči. Příště si dám tmavý brýle. Nebo že by se jim moje stařa tak líbila?
Nestačil jsem uskakovat ze záběru, šel jsem si radši zapálit, by mě šlak trefil. A bude hůř.
Tím jsem chtěl říct, že už přitlačili na pilu a preparovat vířivé klapky? Nevím, nevím, aby ta rezerva stačila do budoucna.
1.měření - levý výfuk, základní palivo
2.měření - pravý výfuk, základní palivo
Vše OK a světe div se, po novu
3.měření - levý výfuk LPG
4.měření - pravý výfuk LPG
Akce trvala 45 minut, 900kaček


Tím jsem chtěl říct, že už přitlačili na pilu a preparovat vířivé klapky? Nevím, nevím, aby ta rezerva stačila do budoucna.
Re: Viřivé klapky a měření emisí
Lidi chcou jakože svobodu a zároveň kontrolu všech okolo sebe. Jak už se psalo v některých článcích o nasazených autech a udavačích tak už to nese první úspěchy - technik pustil auto kterému nesvítila levá přední obrysovka. nasazený zmrd z krajského úřadu si vše nahrál a technik teď čeká na verdikt jestli dostane jen pokutu nebo ho rovnou v neděli po obědě popraví na náměstí. Hrozí mu až půl milionu pokuty. Zatím se jenom fotí auto, VIN, štítek a budíky, ale už v novele je zahrnuto online záběr z brzdy, kontrola určitých systému jako je abs, esp, airbagy, adaptivní světla atd. přes diagnostiku, hlukoměry ( další investice stk do nové válcové brzdy čtečky závad schválené jsou zatím samozřejmě jenom od jednoho výrobce). za pár let možná měsíců bude technická trvat 2 hodiny a bude stát jak pojízdná felicia
Re: Viřivé klapky a měření emisí
jak se vůbec měří na válcích 4x4 na tvrdo?
Re: Viřivé klapky a měření emisí
Jdou změřit všechny čtyřkolky jenom některé musíš strašně rychle. třeba u freelandera máš asi 2 sekundy než se zavře o blokne
Re: Viřivé klapky a měření emisí
na STK měří jen brzdy, to je ok, pokud chceš měřit i výkon, potřebuješ brzdu 4x4
jinak já jsem pro postihovat i to že technik pustil auto s žárovkou, ale né za pul mega, dal bych mu 2ku pokutu a ok, jedině STK může donutit lidi aby měli auta v pořádku, bohužel zatím je to tak že po známosti projde jakejkoliv vrak a mimo známost vyhazují dobrá auta.
zase si vem že třeba dneska jsem potkal za 60km cestu 2 auta kterým vlevo vepředu nic nesvítilo, ani potkávací ani obrys, kdyby to nebyla cesta s plnou čárou ale nějaká 3tí třida se zatáčkama tak už jsem mohl někoho sejmout, myslel jsem si že jede motorka.
a když si vemeš že někdo pak umře skrz žárovku tak to smysl má.
bohužel zatím je to celý nahlavu postavený, na STK by tě neměli vyhodit za žárovku nebo lékarničku, ale rovnou závadu opravit, vyměnit žárovku, lékarničku, přiučtovat si to a hotovo.
jinak já jsem pro postihovat i to že technik pustil auto s žárovkou, ale né za pul mega, dal bych mu 2ku pokutu a ok, jedině STK může donutit lidi aby měli auta v pořádku, bohužel zatím je to tak že po známosti projde jakejkoliv vrak a mimo známost vyhazují dobrá auta.
zase si vem že třeba dneska jsem potkal za 60km cestu 2 auta kterým vlevo vepředu nic nesvítilo, ani potkávací ani obrys, kdyby to nebyla cesta s plnou čárou ale nějaká 3tí třida se zatáčkama tak už jsem mohl někoho sejmout, myslel jsem si že jede motorka.
a když si vemeš že někdo pak umře skrz žárovku tak to smysl má.
bohužel zatím je to celý nahlavu postavený, na STK by tě neměli vyhodit za žárovku nebo lékarničku, ale rovnou závadu opravit, vyměnit žárovku, lékarničku, přiučtovat si to a hotovo.
Re: Viřivé klapky a měření emisí
To jsem nepochopil, jen brzdy. Když jdou nápravy na pevno spolu, tak to musí vyskočit???
Tohle mě udělala naposled Tatra 138, ta měla na pevno vzadu nápravy a vyskočila ven
Tohle mě udělala naposled Tatra 138, ta měla na pevno vzadu nápravy a vyskočila ven

Re: Viřivé klapky a měření emisí
Dokud nebudou lidi chtít mít auta v pořádku tak s nimi nic neuděláš. To máš jak motorkáři jednou za dva roky musel nasadit normální blinkry zrcátka výfuk a doma to hned přeháže zpátky. Jestli ti na autě nesvítí jedna obrysovka tak ti za to nebudu rvát hlavu a vyhazovat tě na měsíc, u blinkru a brzdových světel ti dám šanci si ty žárovky vyměnit. Doteď jsme nechávali lidi ať si strhnou folie z oken ještě během technické a stejně si z nich půlku potkal za týden a zas měli vepředu folie jak uhel.
Laiku to co ty tady píšeš je extrém pár starých naklaďáků jako v3s buď zablokuješ něčím klíče nebo provedeš jízdní zkoušku. třeba IVECO vydalo metodiku na měření ruční brzdy zatáhneš ručku a nesmíš se na dvojku rozjet
nějaké fotky uměleckých děl českých mechaniku https://m40turbo.rajce.idnes.cz/neco_z_praxe/
Laiku to co ty tady píšeš je extrém pár starých naklaďáků jako v3s buď zablokuješ něčím klíče nebo provedeš jízdní zkoušku. třeba IVECO vydalo metodiku na měření ruční brzdy zatáhneš ručku a nesmíš se na dvojku rozjet
nějaké fotky uměleckých děl českých mechaniku https://m40turbo.rajce.idnes.cz/neco_z_praxe/
Re: Viřivé klapky a měření emisí
ale pochybuju že si někdo za pár dní zpět namontuje spálenou žárovku, ty folie je taky jednou přestanou bavit. a když to začně postihovat ještě PČR tak to pujde.
Re: Viřivé klapky a měření emisí
nejde o to že si namontuje spálenou, ale že žárovka shořela třeba půl roku po technické a to už by měli řešit policajti když jsou lidi nezodpovědné hovada ( ne všichni ). mi jsme male stk a takže k nám převážně jezdi solidní auta vráček se objeví sem tam pak ti nestačí záznamník. na argumenty si časem zvykneš třeba že letadla se taky nýtují, mlhovku nepotřebuju v mlze nejezdím, zadní brzdy jsou k ničemu mě stačí přední, ruční brzda je k ničemu stačí kvalt, airbag by městejně zabil protože se nepásám