Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

N53B30O0

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
matik
Registrovaný
Příspěvky: 482
Registrován: sob 07.08.2010 00:00

Re: N53B30O0

#961 Příspěvek od matik »

Jo za to smetené pístní kroužky na N52 2.5l se také vlastně nikdy nestává :) , a to nevím jak moc konstrukčně je mezi N52 a N53 rozdíl ale třeba takové uložení vačky na N52 nebo v horším případě ojetá vačka to je také paráda..
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce

Re: N53B30O0

#962 Příspěvek od BudVlad »

Cívky a vstřiky mi měnili když mi v záruce měnili HPFP. Cívky a vstřiky asi měnili preventivně (byl to první rok s motorem N53). Je to skoro 10 let, 150K km a o té doby jsem nic neměnil (kromě jednoho senzoru tlaku paliva, svíček, oleje a filtrů).
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#963 Příspěvek od pavproch »

Tak nové zprávy z BMW sou, že žádné nejsou - soudruzi v Munchen stále neví co a jak je blbě s tím Nikasilem či kde a proto prozatím neposlali další N53B30.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: N53B30O0

#964 Příspěvek od Filozof »

to je mazec ....mají to poslat jinej motor a hotovo. Nechceš to popohnat přes právníka ? Nebo sám jim napsat pěkný email se zduvodněním ?

Myslím si že jsou páky jak stím pohnout záleží na tobě zda budeš čekat do léta nebo ne....
Uživatelský avatar
kawaman
Registrovaný
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
Bydliště: Český Těšín

Re: N53B30O0

#965 Příspěvek od kawaman »

Já už bych jim to dávno omlátil o hlavu..
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Radim205D
Registrovaný
Příspěvky: 29
Registrován: pon 09.04.2018 17:35

Re: N53B30O0

#966 Příspěvek od Radim205D »

Kluci v polském klubu řeší na jednom kabriu už třetí motor N53, takhle vypadají válce a písty po ujetí 50km, krásně umyté benzínem a zároveň přidřené na nikasilu. Jen tak mne napadá, jestli za to nemůže špatná průchodnost výfukové větve a špatné vyhodnocení kontrolní sondy. Nevíte někdo, jak funguje součinnost lambda sond, pokud jedna výfuková větev má precat sondu umírající, ale zároveň nezasahující za toleranci pro aktivaci chybové hlášky a druhá precat vyhodnocuje správně ?

Obrázek
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: N53B30O0

#967 Příspěvek od JaraX »

mě se líbí jak si ti lidi zvyknou na vše, furt se to sere? nevadí, budem furt spravovat. je to drahy na provoz? nevadí, budem platit.
N63 a N47, N57, N53 apod odchází jedna za druhou? nevadí budem měnit motory.
Naposledy upravil(a) JaraX dne úte 15.01.2019 19:20, celkem upraveno 1 x.
MMM123
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: sob 11.04.2015 00:00

Re: N53B30O0

#968 Příspěvek od MMM123 »

JaraX píše:mě se líbí jak si ti lidi zvyknou na vše, furt se to sere? nevadí, budem furt spravovat. je to drahy na provoz? nevadí, budem platit.
N63 a N47, N57 apod odchází jedna za druhou? nevadí budem měnit motory.
A čo je účelom tohoto prípevku ?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: N53B30O0

#969 Příspěvek od JaraX »

asi nic, jen tomu uplně nerozumím.
MMM123
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: sob 11.04.2015 00:00

Re: N53B30O0

#970 Příspěvek od MMM123 »

JaraX píše:mě se líbí jak si ti lidi zvyknou na vše, furt se to sere? nevadí, budem furt spravovat. je to drahy na provoz? nevadí, budem platit.
N63 a N47, N57 apod odchází jedna za druhou? nevadí budem měnit motory.
Nevšimol si si že toto vlakno má nadpis N53B30 ?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: N53B30O0

#971 Příspěvek od JaraX »

ok, dopíšu to do seznamu, promin :D
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: N53B30O0

#972 Příspěvek od Filozof »

jarax --- dobře ty :lol:
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: N53B30O0

#973 Příspěvek od Filozof »

Něco mi to připomíná :-)

Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

Re: N53B30O0

#974 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Hehe jj. Pomalu jednej pokud ta Mnichovská dohoda nedopadne.. :

https://auto.bazos.cz/inzerat/99163567/ ... -50tis.php
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: N53B30O0

#975 Příspěvek od matiz »

Tak a ted tu o cervene karkulce prosim -)
de-nitro
Registrovaný
Příspěvky: 245
Registrován: čtv 29.01.2015 01:00

Re: N53B30O0

#976 Příspěvek od de-nitro »

jj v chotetove bych si nekoupil ani ventilek
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: N53B30O0

#977 Příspěvek od JaraX »

já zrovna z chotětova beru docela dost a nemužu si absolutně stěžovat.
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

Re: N53B30O0

#978 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

No je to jen příklad, nevím čím to má podložený ledaže koupeno v Čechách s dohledatelnou historií a ty ceny jsou tam celkově nadprůměr. V nadpise "najeto jen 50tis", v textu 60tis. snad je na odzkoušení aspoň v autě. Osobně tam vůbec nenakupuju, mám to z ruky a pár telefonátů mě taky stačilo.
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha

Re: N53B30O0

#979 Příspěvek od tommee »

Tak jaká pane, jezdíš? Nebo se ti bojej dát do auta další N53? :lol:
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: N53B30O0

#980 Příspěvek od Filozof »

dle mého čekají do jara/léta .... :lol:

určitě by už napsal...
Prostě dobře investované prachy. :roll:
Odpovědět