Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
7er vs ostatní prémiové vozy
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Ten facelift je hlavně důležitej v interiéru, tam je obrovskej rozdíl. I když to teda přišlo o lámácí bmw sedačky.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Tak to byla spíše shoda.. ten RR byl snad 2007 a výbava autobiography.. vše v kůžu.. velký kufr a komfort sedmy..a hlavně i to odhlučnění. Tedy záleží na zvolení pneu.. na sedmě mám letní R19 pirelli a jsou hlučnější než zimní brigetstone.. každopádně RR mi přijde daleko zajímavější než X5 E70.. jen ten supercharger si prý moc nerozumí s LPG, ale asi záleží jaký servis se mu dostane. Jen ten Logic 7 nehraje jako v E65.. mě to spíše přijde jako Bose z A8.. celkem dost basů.. ten surround efekt tam nastavit nejde.. je tam jen položka Logic 7.. Automat je tam 6hp26.. nevím jaký mají ty novější, ale 4.2 supercharger ( jaguar ) je osazená 6hp26. Což je čupr převodovka.. Příští týden budu dělat repas převodovky na 745Li 398tis km. Jsem zvědavý, jak budou vypadat lamely, ložiska a jiné. Měnič sice funguje, ale za studena houpe a mě to houpe s nervy
za tepla je v pohodě, ale když už tak se udělá celá...na vše budu mít fotky, tak se podělím o zážitky z GO převodovky.No a pak půjde sedma do světa.. vše potom rozepíšu do inzerátu..

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Jen zlehka jsem zase nakouknul protoze mam slabou pamet a zapominam a musim zase napsat ze e65 je nedocenene auto... Tak nejak si rikam zkusim mrknout zase nekam jinam, jestli mne neco neprekvapi, no a prekvapilo. Cumim teda po tom ¨luxusnim'' segmentu ze svate trojice a moc to nechapu. Teda ty ceny za ty prasive ctyri krouzky nebo chciplou hvezdu. A8 nebo 221 jsou v porovnani s tim baworakem dost drahsi, a vevnitr i zvenku jsou stejne hnusne, nebo spis hnusnejsi jak ta e65. Nebudu si nic nalhavat, etalon krasy to proste neni. Ale kdyz se podivam na audi z toku 2012 mrdlou na predek tak ze skrabanecek to neni a cena pres tri kila, rikam si kde udelali soudruzi chybu ze ty baworaky jsou za takove male penize? To same chcipla hvezda, nemuzu si pomoct. W222 se mi libi, jenze mnoho let delam BMW, o MB nevim zhola nic protoze ty jsem delal pred triceti rokama a s hruzou zjistuju ze na tom taky neni uplne dobre a taky se trosku jako ze sere... Nemuzu si pomoct, A8 nebo W221 je pro mne z louze pod okap, ba naopak mne ta e65 vychazi jako ze mozna i nejlip protoze jsem na ni zvykly. Vzdycky jsem chtel maritime, nyni kdyz ho mam ve tri ctvrtinach auta, chybi mi loketka a drevo okolo ask zacinam brecet a chybi mi v tom aute ten ''kredenc'' aneb papel natur. Klidne at mne pak kurevtor zblije od hlavy az k pate, proste jsem si na to tak navykl, ze nemuzu rict co bylo lepsi. Sice k nachtblau a champagne maritime patri, no papel taky ma svoje houzlo, hlavne v noci.
Kazdopadne abych moc neodbihal, toto mi prijde do X3 jako low cost reseni jakz takz, ale do A8 v roce 2012??? Jsem tak narocny nebo mne neco unika, vzdyt je to tragicke...
Kazdopadne abych moc neodbihal, toto mi prijde do X3 jako low cost reseni jakz takz, ale do A8 v roce 2012??? Jsem tak narocny nebo mne neco unika, vzdyt je to tragicke...
- Přílohy
-
- audi.jpg (164.19 KiB) Zobrazeno 1502 x
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Myslím si,že to samé co píšeš o konkurenci píší na ostatních klubech o vašich autech. Já třeba nedám dopustit na quattro je smutné, že v tomhle proti konkurenci e65 dost opožděná.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Opozdena???
Ja se obavam ze vubec nevis cos napsal... Opozdenou vidim ja tu audi, mne pripada jako by vakradlo jednickovou tadu nebo X3 -))) O technice podvozku se bubec bavit nebudu a to uz z toho duvodu ze ja vnimam ctyrkolku jako pritez. Jediiny duvod kdy bych o ni zacal uvazovat je tem, ze budu mit tolik vykonu ze ho nebudu schopny prenest dvema zadnima kolama. Mozna okolo tech 400kW by se to mohlo lamat. Na hory nejezdim a na 360dni v roce mi vyhovuje RWD.
Pokud teda muzu, v cem ze je ta baworacka popelnice opozdena oproti tem ctyrem kruhum? Jsem si v tomto kontextu vzpomnel na toto a jeste jsem to byl schopny vyhledat: Naprosto se v tom ztotoznuju i kdyz je to kokotina. Ale povedena
Videl jsem to na vlastni oci kdy kolega mel ty ctyri kruhy a ja e91 trojku.... Nebylo tam lepsiho vubec nic a byl to plus minus stejny rocnik. Jo a ta audi mela uz treti motor... Ale kdyz to tak vidis
https://www.novinky.cz/auto/clanek/audi ... s-40067584








Pokud teda muzu, v cem ze je ta baworacka popelnice opozdena oproti tem ctyrem kruhum? Jsem si v tomto kontextu vzpomnel na toto a jeste jsem to byl schopny vyhledat: Naprosto se v tom ztotoznuju i kdyz je to kokotina. Ale povedena





https://www.novinky.cz/auto/clanek/audi ... s-40067584
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Já to chápu, jsem na BMW klubu.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Xalere, tak to rovnani hlavy - WOW! To fakt cumim, absolutni umeni..
Jinak me tak napada, pres veskerej obdiv, co k tomu mam - proc?
co to ma za vyhody, delat to rucne?
Jinak me tak napada, pres veskerej obdiv, co k tomu mam - proc?

Naposledy upravil(a) JohnyB dne sob 14.11.2020 23:38, celkem upraveno 1 x.
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Tak ja ti par bodu napisu, pomineme vzduchovej podvozek, kterej Audi melo uz dvacet let zpatky a nesmrtelnej 4x4 pohon se spojitym rozdelovanim tocivyho momentu, dale treba ASF nebo i obycejny zinkovani kastle, kde Audi bylo a stale je jednickou na trhu, ale pojdme si ukazat par bodu, ve kterych E65 dostane totalne na zadek i od A6 4F, tedy od auta, co je o tridu niz:matiz píše:Opozdena???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja se obavam ze vubec nevis cos napsal... Opozdenou vidim ja tu audi...
a) U pasu nejde menit vyska, takze mi jde pres ruku a ne pres rameno. A6 ma samozrejme vysku stavitelnou a A8 dokonce elektricky.
b) Neosvetlene vydechy klimatizace, takze nejdou ovladat v noci. K cemu WtF je nejaky ovladaci prvek, kdyz na nej neni videt :-/ Tim spis v aute v cene 2M+.
c) Vydechy klimy z B sloupku foukaji na koleno a nejdou nijak nastavit. U Audi foukaji na sklo, takze umi odmlzit okno a samozrejme jsou nastavitelny.
d) iDrive. Tohle je kapitola sama pro sebe. Soudruzi z Mnichova by se meli zajet podivat do Ingolstadtu, jak se ma delat infotainment. Pominu pomalost celyho rozhrani, to neni kriticky, ale ovladani samotny je vylozene over engineered a vyzaduje asi tak 5x vic kliknuti/otoceni/potvrzeni nez v pripade MMI.
e) Tlacitka na volantu misto kolecek, takze je potreba se na ne divat. Stejne na houno jako v 6er.
f) Ukazatel teploty klimy osmickou pismem spolu s typicky BMW tragickou odezvou kolecek klimy zpusobi, ze na to clovek za jizdy musi koukat, kdyz nastavuje teplotu. Sice je to asi tak o 4,5% lepsi nez v 6er, ale porad o parnik za Audi.
g) Nektera tlacitka uplne mimo zorne pole.
h) Zvuk zavreni kapoty a dveri jak u Zigulu. U Audi to udela jenom “mlask”.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
k tomu tvymu repasu. Kdosi tady kdysi rikal, ze to houpeni je zpusobeno vadnyma prevodnikama v mechatroniku. Resils? Nekde bych i nasel cislo tech dilu, popr zesilenych nahradJames745 píše:Tak to byla spíše shoda.. ten RR byl snad 2007 a výbava autobiography.. vše v kůžu.. velký kufr a komfort sedmy..a hlavně i to odhlučnění. Tedy záleží na zvolení pneu.. na sedmě mám letní R19 pirelli a jsou hlučnější než zimní brigetstone.. každopádně RR mi přijde daleko zajímavější než X5 E70.. jen ten supercharger si prý moc nerozumí s LPG, ale asi záleží jaký servis se mu dostane. Jen ten Logic 7 nehraje jako v E65.. mě to spíše přijde jako Bose z A8.. celkem dost basů.. ten surround efekt tam nastavit nejde.. je tam jen položka Logic 7.. Automat je tam 6hp26.. nevím jaký mají ty novější, ale 4.2 supercharger ( jaguar ) je osazená 6hp26. Což je čupr převodovka.. Příští týden budu dělat repas převodovky na 745Li 398tis km. Jsem zvědavý, jak budou vypadat lamely, ložiska a jiné. Měnič sice funguje, ale za studena houpe a mě to houpe s nervyza tepla je v pohodě, ale když už tak se udělá celá...na vše budu mít fotky, tak se podělím o zážitky z GO převodovky.No a pak půjde sedma do světa.. vše potom rozepíšu do inzerátu..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Jabych rekl ze spis nechapes, protoze ja uz nejaky cas nejsem bmw pozitivni a vidim moc dobre ty ''male dilci neprijemnosti' ktere znacku provazeji. Vlastnim 4 baworaky, z fleku bych je mohl prodat, neco malo doplatit a poridit W222, hodne nalozenou F01 nebo klidne A8. To proc jsem to doposud neudelal a porad drzim ty stare vrany je prosty, pokud chci udrzet rozumne servisni naklady a nejit ''zpatky'', v tu chvili opravdu nemam co koupit. A mam takovy lehky odpor koupit karu za mic. Musela by mi nabidnout totiz o hoooodne vic nez nabizi. F01 je pro mne uplne mimo hru pokud by nebyla za cenu co nelze odmitnout, malo mista, tvrde sedacky, hluk v kabibne to je jen zlomek toho co mne sere, servisni narocnost nezmunuju radsi vubec. Znam mnoho aut ktere maji treti a uz i ctvrty motor, to je to co mne proste krapet sere. Gecko je zase okolo toho mice a v tu chvili W222 je mnohem vic muziky za podobne penize. Nema to s BMW klubem nic do cineni, to je velmi kratkozraky argument. Dost lidi vi jak jsem k bmw kriticky a myslim si uprimne ze jejich nejlepsi roky davno skoncily. V tom luxusnim segmentu jak mu rikam nema G-cko co nabidnout a ovladani gesty nebo prasivym tebletem mne nepresvedci. Staci ty dve auta postavit vedle sebe a i prumerne zdatny jedinec bude mit jasno kde je 'vic' auta. Tady podle meho kraluje MB a OOOO, nemam problem si to priznat. Bohuzel ale pokud hledam v tech dostupnejsich, dejme tomu okolo pul mice tak jsem v prdeli, protoze W221 teda fakt neee a na OOOO taky nevidim nic, co by mne oproti te prastare e65 nadchlo. Ja z te prastare prasive sedmice mam fakt jako ze radost a vysledek te radosti je moje praskla trubka DD kdyz jsem ten kruhac mrdnul natolik agresivne ze praskla trubka DD.
Jsem i nakloneny necemu lepsimu, ale musi to byt proste lepsi, ne horsi v libivejsim kabate... Protoze jak do te svoji popelnice zatnu sekeru a dostane celolak, budu si ho muset nejaky ten patek nechat. Nemam s tim velky problem, mam to auto i pres jeho nedostatky rad, ale pokud je neco fakt vyrazne lepsiho, rad bych se to dozvedel driv nez tu sekeru zatnu. F01 nebo F02 to neni, je hezci, ale sere mne vevnitr protoze jsem vyssi a sere mne v ni ten kraval a jeji 'povest'.
proto mne takove odpovedi cos napsal nechavaji naprosto chladnym. Napis argumenty, co, proc a kvuli cemu. Ja nemam problem e65 poplivat, ale kdyz po ni plivu, tak jen tak, abych to dokazal obhajit. Plavu tady dost proti proudu a nevim zdali tady nekdo jiny vlasni 740d jelikoz je to zazity zvyk ze ropa je prasiva, nejspis proto ze nejde zplynovat -) Predminulym rokem tady byla debata jak mam napicu gumy kdyz jsem brecel ze se mi s tim tankem nejezdi ve velkych zimnich srackach dobre. Milion postu jak jsou napicu gumy, auto atd. Pravda je vsak takova ze tech chrochtak ma v tech nizkych otackach oproti benzinu takovou silu ze ji pneumtiky nedokazou prenest. Benzinova sedma je v nizkych otackach ucineny beranek.... Takovy maly detail co tady nikdo nevycte... Zjistil jsem to az jsem poridil 745i kde ma kanec picu...
Dalsi pro proc si to nechat je fakt ze mam snad vsechny stezejni dily co by se mohly posrat a jsou drahe skladem a nedam je co to auto budu mit. Ale nastupce chci takoveho ve kterem bude stejny nebo vetsi prostor, nizsi hluk jak motoru tak okoli, stejne dobre sedacky protoze moje zada jsou ne v hajzlu, ale uuuuplne v hajzlu, minimalne stejna uroven materialu a zpracovani v interieru, ano individual je navykovy, alcantarovy strop, dvojskla, jsou to malickosti ktere proste potesi, muzika na tom neni uplne nejlip, no jsem kousek od toho ji dodat novou dimenzi, snad se to podari. Co se tyce jizdnich vlastnosti e65, pokud ma DD jsou dobre, pokud ma DD+EDC nebo AD jsou vynikajici a to i na dravou jizdu ktera limuzine neprislusi. Servisne je chrochtava E65 sprstem v nose a nejvic penez stoji picoviny ktere clovek mit nemusi, ale chce. Tim ze mam predface mrdku jsem ji zprznil a dodelal MMI a BT z faceliftu. Presto se nepovazuju za zaslepeneho. Byly doby kdy jsem Jaraxovi blahe pameti rikal ze sedma at je jakakoliv je natolik hnusna ze se pres ni neprenesu. Ubehlo deset let, zadicka se ozvaly a najednou mne uz tolik hnusna neprijde...
Obvinit zrovna mne ze jsem zaslepeny je fakt kratkozrake a zcela mimo. Dlouhodobe prohlasuju ze BMW jsou mrdky , ze dobre auta se uz delaly a vic se delat nebudou, jenze ty ostatni znacky trpi podobne nakladnyma problemama, takze asi novy sport...
Jsem i nakloneny necemu lepsimu, ale musi to byt proste lepsi, ne horsi v libivejsim kabate... Protoze jak do te svoji popelnice zatnu sekeru a dostane celolak, budu si ho muset nejaky ten patek nechat. Nemam s tim velky problem, mam to auto i pres jeho nedostatky rad, ale pokud je neco fakt vyrazne lepsiho, rad bych se to dozvedel driv nez tu sekeru zatnu. F01 nebo F02 to neni, je hezci, ale sere mne vevnitr protoze jsem vyssi a sere mne v ni ten kraval a jeji 'povest'.
proto mne takove odpovedi cos napsal nechavaji naprosto chladnym. Napis argumenty, co, proc a kvuli cemu. Ja nemam problem e65 poplivat, ale kdyz po ni plivu, tak jen tak, abych to dokazal obhajit. Plavu tady dost proti proudu a nevim zdali tady nekdo jiny vlasni 740d jelikoz je to zazity zvyk ze ropa je prasiva, nejspis proto ze nejde zplynovat -) Predminulym rokem tady byla debata jak mam napicu gumy kdyz jsem brecel ze se mi s tim tankem nejezdi ve velkych zimnich srackach dobre. Milion postu jak jsou napicu gumy, auto atd. Pravda je vsak takova ze tech chrochtak ma v tech nizkych otackach oproti benzinu takovou silu ze ji pneumtiky nedokazou prenest. Benzinova sedma je v nizkych otackach ucineny beranek.... Takovy maly detail co tady nikdo nevycte... Zjistil jsem to az jsem poridil 745i kde ma kanec picu...
Dalsi pro proc si to nechat je fakt ze mam snad vsechny stezejni dily co by se mohly posrat a jsou drahe skladem a nedam je co to auto budu mit. Ale nastupce chci takoveho ve kterem bude stejny nebo vetsi prostor, nizsi hluk jak motoru tak okoli, stejne dobre sedacky protoze moje zada jsou ne v hajzlu, ale uuuuplne v hajzlu, minimalne stejna uroven materialu a zpracovani v interieru, ano individual je navykovy, alcantarovy strop, dvojskla, jsou to malickosti ktere proste potesi, muzika na tom neni uplne nejlip, no jsem kousek od toho ji dodat novou dimenzi, snad se to podari. Co se tyce jizdnich vlastnosti e65, pokud ma DD jsou dobre, pokud ma DD+EDC nebo AD jsou vynikajici a to i na dravou jizdu ktera limuzine neprislusi. Servisne je chrochtava E65 sprstem v nose a nejvic penez stoji picoviny ktere clovek mit nemusi, ale chce. Tim ze mam predface mrdku jsem ji zprznil a dodelal MMI a BT z faceliftu. Presto se nepovazuju za zaslepeneho. Byly doby kdy jsem Jaraxovi blahe pameti rikal ze sedma at je jakakoliv je natolik hnusna ze se pres ni neprenesu. Ubehlo deset let, zadicka se ozvaly a najednou mne uz tolik hnusna neprijde...
Obvinit zrovna mne ze jsem zaslepeny je fakt kratkozrake a zcela mimo. Dlouhodobe prohlasuju ze BMW jsou mrdky , ze dobre auta se uz delaly a vic se delat nebudou, jenze ty ostatni znacky trpi podobne nakladnyma problemama, takze asi novy sport...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Asi jsme kazdy tak trochu jiny uzivatel. V nedavne minulosti jsem jednu predface herku e65 rozrezal. Jestli tam neco nebylo, tak to je rez... Nikde. Uplne mimo misu, ani ty 2001 nereznou. Nebo jinak, jeste jsem nevidel shnilou e65. Ten vzduchovy podvozek znam, dekuji, ale nejezdim jen v primce. Takze ano, uzij si sve zavirani kapory, ja si budu uzivat vic DD, prostoru, ticha a manevrovatelnosti ktere vybavena e65 nabiti. Ovladatelnost, mrstnost a sebejistota toho tanku je vyborna, ja se nebojim rict excelentni. Ne ze by to novejsi nedokazaly, dokazou, jen ty hranice vyrazne neprekracuji. A prekroceni o fous za x set tisic, no to je to co nemusim... Vesmes co pises jsou s odpustenim piiicoviny co nehrajou moc roli pro vymenu auta. E65 nehnije a ackoliv koncernovy vzduch je v primce fajn, o to co je fajn se bojim v zatackach. Mam srovnani s tuaregem. V primce o fous pohodlnejsi, zataky tragicke, tam kde je bmw stale sebejiste a bezpecne tak koncernovic tuareg tesne pred apokalypsou. Beru to z pohledu ridice, nekolikrat jsem v tom jel a zcela naprosto mne to nepresvedcilo, by naopak, mel jsem strach... Zlata sedma, bez urazky.Itchythefirst píše:Tak ja ti par bodu napisu, pomineme vzduchovej podvozek, kterej Audi melo uz dvacet let zpatky a nesmrtelnej 4x4 pohon se spojitym rozdelovanim tocivyho momentu, dale treba ASF nebo i obycejny zinkovani kastle, kde Audi bylo a stale je jednickou na trhu, ale pojdme si ukazat par bodu, ve kterych E65 dostane totalne na zadek i od A6 4F, tedy od auta, co je o tridu niz:matiz píše:Opozdena???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja se obavam ze vubec nevis cos napsal... Opozdenou vidim ja tu audi...
a) U pasu nejde menit vyska, takze mi jde pres ruku a ne pres rameno. A6 ma samozrejme vysku stavitelnou a A8 dokonce elektricky.
b) Neosvetlene vydechy klimatizace, takze nejdou ovladat v noci. K cemu WtF je nejaky ovladaci prvek, kdyz na nej neni videt :-/ Tim spis v aute v cene 2M+.
c) Vydechy klimy z B sloupku foukaji na koleno a nejdou nijak nastavit. U Audi foukaji na sklo, takze umi odmlzit okno a samozrejme jsou nastavitelny.
d) iDrive. Tohle je kapitola sama pro sebe. Soudruzi z Mnichova by se meli zajet podivat do Ingolstadtu, jak se ma delat infotainment. Pominu pomalost celyho rozhrani, to neni kriticky, ale ovladani samotny je vylozene over engineered a vyzaduje asi tak 5x vic kliknuti/otoceni/potvrzeni nez v pripade MMI.
e) Tlacitka na volantu misto kolecek, takze je potreba se na ne divat. Stejne na houno jako v 6er.
f) Ukazatel teploty klimy osmickou pismem spolu s typicky BMW tragickou odezvou kolecek klimy zpusobi, ze na to clovek za jizdy musi koukat, kdyz nastavuje teplotu. Sice je to asi tak o 4,5% lepsi nez v 6er, ale porad o parnik za Audi.
g) Nektera tlacitka uplne mimo zorne pole.
h) Zvuk zavreni kapoty a dveri jak u Zigulu. U Audi to udela jenom “mlask”.
a) nikdy jsem nemel potrebu menit, za mne bez vyhrad
b) jsem nenarocny uzivatel, zpravidla nemam moc potrebu menit, ale je to mozna zapricineno tim ze mne je porad zima, takze u mne je fajn teplota 27, v zime 32 protoze daleko jezdim spis vyjimecne. Neni pro mne argument kvuli kteremu bych kupoval jine auto, sorry. Neumim nyni rict, ale jsem si jisty ze i pri ambientnim osvetleni interieru se na ty ovladace trefim, indikace na displeji je napikacu. Ne ovsem natolik abych menil auto.
c) bez komentare, vzadu nejezdim, nikdy mne to neomezilo, naprosto o nicem. Pro mne. Pro pana generalniho to muze byt problem, neumim posoudit.
d) Tak tady si s odpustenim tak trocku nevidis do huby, e65 byla svetove prvni auto se systemem i drive, takze v dobe kdy to bme uvedlo do zivota v ingolstadtu meli akorat tak vlhke sny a nenechave ruce -))) Jsi uplne mimo misu, srovnavej srovnatelne prosim. Srovnavej treba BMW NBT s tim krasavcem MMI oba z roku 2012. To je mrdka hnusna oranzovocervena v te audine, co???? Bavime se naprosto o hovne, baworacke systemy multimedii jsou na te spici alespon do roku 2015 kdy vyjelo NBT EVO v geckove sedme. Toto vnimam jako tezkou podpasovku.
e) tlacitka na volantu, sorry, uplne mimo misu a neco co by mne omezovalo. Ne, ani divat se nemusim, Vyzuzivam pouze volume a track + -... Fakt padny argument v cem je telpsi audi...
f) souhlas, mohlo to byt lepsi.
g) Tim jsi mne chtel rozesmat, kdyz si uvedomim jak to vypada v kokpitu audi, jako v letadlove lodi je to proste usmevne, ne argument. Sorry.... Miliarda miniaturnich tlacitek nahodne rozmrdanych po dosahu a mimo dosah ridice, neee, to fakt nejde brat vazne. Mne ani nevadi ovladani idrive v e65, je to jine, tezkopadne, ale nemam s tim problem, je to dan za stari toho systemu. Ale najit neco v noci v audi, to abych zastavil a zacal hledat...
h) kapotu neotviram, muze tam cihat skryty nepriel... Na blbou otazku fakt blba odpoved... Jestli ty kupujes auto podle zvuku zavreni kapoty, tak ti fandim abys mel teda obzvlast stastnou ruku. Radsi vic stastnejsi tu pravou







Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
JohnyB: ty prevodniky jsem zde neresil, ale u minule sedmy jsem mechatronik delal od sonnax a tam to houpani bylo stale, ale par veci se zlepsilo. Ted aktualne uz prokluzuje menic. Kdyz zaradim ctyrku a pridam na pul plynu tak zacne klouzat. Dela to u vsech rychlostnich prevodu. Krom sestky... tam uz neni takovy kroutak aby se z 1800ot sbirala.. jinak menic zamyka skvele ale to prokluzovani i vadi. Kdyz jedu kopec a podradi tak jde slyset jak zacne klouzat a dyl mu trva nez zamkne. Takze lehce uberu a zamkne hed. Mechatronik bude v poradku a na necelych 400tis ta prevodovka funguje skvele. Necuka a ani nekope pri zastaveni na krizovatce.. to delala ta minula sedma a sonnax to vyresil. Stejne uz mam lamely a sadu tesneni od ZF.. menic budu posilat do Kaps. Nebude to muj prvni repas a ty prevodovky pak funguji uplne jinak a to tak o 1000% lip. Kazdopadne u toho mechatroniku udelam tlakovou zkousku presuvniku a vyzkousim tesnost systemu. Chci aby pak novy majitel mel sedmu v top..
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
vsechno v 6hp v pici je hlavne mechatronic, zrovna menic do kaps to je akorat sazka na pruser. v ty prevodovce na lamelach neni nikdy nic zajimavyho, tam se serou jen pouzdra obcas. mechanicky to vetsinou prezije vsechno a vsechny prusery obstara mechatronic a obcas menic a nejakej unik tlaku na hridelich, jinak sou to vyhozeny penize z okna. mechatronic stejne nikdo z vas nemeni takze to je po repasu stejny jak bylo.
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Hele a víte někoho kdo ty mechatroniky dělá? Myslim repas.
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
"Argument" stylem ja to nepotrebuju, tak je to k nicemu.matiz píše: a) nikdy jsem nemel potrebu menit, za mne bez vyhrad
"Argument" stylem ja to nepotrebuju, tak je to k nicemu.matiz píše: b) jsem nenarocny uzivatel, zpravidla nemam moc potrebu menit...
"Argument" stylem ja to nepotrebuju, tak je to k nicemu.matiz píše: c) bez komentare, vzadu nejezdim, nikdy mne to neomezilo, naprosto o nicem...
Tak samozrejme ze bmw bylo s iDrive prvni a jediny na svete, kdyz je to jejich systemmatiz píše: d) Tak tady si s odpustenim tak trocku nevidis do huby, e65 byla svetove prvni auto se systemem i drive

"Argument" stylem ja to nepotrebuju, tak je to k nicemu. I bawo pochopilo, ze tlacitka jsou na hovno a presli na kolecko.matiz píše: e) tlacitka na volantu, sorry, uplne mimo misu a neco co by mne omezovalo. Ne, ani divat se nemusim...
Tohle si pletes s MB nebo se Saabem. v Audi neni o moc vic tlacitek nez v bawu.matiz píše: g) Tim jsi mne chtel rozesmat, kdyz si uvedomim jak to vypada v kokpitu audi, jako v letadlove lodi je to proste usmevne, ne argument. Sorry.... Miliarda miniaturnich tlacitek nahodne rozmrdanych po dosahu a mimo dosah ridice, neee, to fakt nejde brat vazne. Mne ani nevadi ovladani idrive v e65, je to jine, tezkopadne, ale nemam s tim problem, je to dan za stari toho systemu. Ale najit neco v noci v audi, to abych zastavil a zacal hledat...
Ktery konkretni tlacitka to jsou?matiz píše: mimo dosah ridice


Osobne nemam rad, kdyz se auto, co v zakladu stalo 2M chova jako Dacie za desetinu ceny, ale chapu, ze ty to nepoznas a ze ti to proto nevadimatiz píše: h) kapotu neotviram, muze tam cihat skryty nepriel... Na blbou otazku fakt blba odpoved... Jestli ty kupujes auto podle zvuku zavreni kapoty, tak ti fandim abys mel teda obzvlast stastnou ruku. Radsi vic stastnejsi tu pravou![]()
![]()
![]()
Mne by vic nasralo kdyby kvuli kazde kravine musel motor ven, ale co uz, pro nektere je to neco tak sloziteho jak pro cikana kotrmelec -) Fakt ti fandim a jsem zvedavy na tvuj vyvoj, zvlaste teda co se tech kapot tyce
![]()
![]()
![]()

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Sorry, ale ja jsem audi taky neprisel na chut. Matiz to pise, ze to nejsou argumenty kvuli kterym by musel utracet vic penez a byl z toho, tak v hajzlu, ze by nemohl nadsenim usnout. Porad nechapu, co mate za problem s i-drivem. Kurva, vzdyt je to uplne jednoduche. Do leva klima, nahoru telefon, do prava navi a dolu radio. Tim, ze ma kolecko i-drive odezvu, tak poznam, kdy jsem na konci menu nebo ne. Ze je pomalej? Mozna ten predfacelift, ale facelift je uz svižnější. Osvetleni ovladani vydechu, no hezky do cirkusu, ale nevim, kdy jsem na to naposled sahal. Tim, ze mam automatiku, tak si to stejne klapky ovlada samo.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Nezlob se, ja v dacii sice nikdy nejel, ale neco jsem nahrkal ve firemnim bezlingu. A fakt se to v zadnem ohledu neda prirovnat. To ze se meni multimedialni systemy a jsou rychlejsi a sviznejsi ma co do cineni s vyvojem soucastkove zakladny a dostupnosti, je to jak s telefonem. za 4 roky je proste zastaraly jde to tak rychle a obmena stoji uplne howno. Ja si nemyslim ze ccc stalo za howno, cic uz je silne pouzitelne, nbt je to same jako cic jen s lepsim displejem a hezci hrafikou, nbt evo dostalo ikony a matlani po displeji. Rika se tomu prirozeny vyvoj. Jestli nekdo nedokaze pochopit logiku ovladani tak k tomu nemam vubec co dodat. Mne to nevadi, umim to ovladat. Osvetleni vydechu, no, jsem proste jina cilova skupina. Tak samo se mi nelibi jakekoliv matlani po displejich a ze to koncerna hojne vyuziva. Nerikam ze bych se to nenaucil, rikam ze mi je to proti srsti. Tak samo obrovsky displej v Tesle, nelibi se mi, ale nejsem cilova skupina. Samozrejme ze ambientni osvetleni v novych autech je krasne a urcite prispiva k celkove pohode. Ale je to strasne chaby duvod k tomu proc menit auto s doplatkem x set tisic. Proste v kategorii okolo pul mice neni u MB a OOOO nic co by mne prinutilo rict si ze to musim mit. A8 se mi zvenku jako ze fakt libi, ale neumim moc vstrebat ten vnitrek. Ale vyhledove se pokusim do toho posadit a necem se svezt. Muzes napsat nejake dojmy z A8 a e65? Prostor pro rifice, hluk, ovladatelnost.
Ty tlacitka mimo dosah bylo takove odlehceni, sedel jsem v S6 a mela uvladani multimedii na takovem debilnim miste ze mi to neslo pod ruku, ale je to davno, mozna jsem spatne sedel, nepamatuju na to.
Ty tlacitka mimo dosah bylo takove odlehceni, sedel jsem v S6 a mela uvladani multimedii na takovem debilnim miste ze mi to neslo pod ruku, ale je to davno, mozna jsem spatne sedel, nepamatuju na to.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Snejk: dobra takže mám řešit jen mechatronik? Vím ze u 6hp ten mechatronik odchází ale děla úplně něco jiného než to co děla mě. Jako muže tam ztráta tlaku a tím muže způsobovat houpani otáček když jedu z kopce. Teď se zeptám je lepší mechatronik opravit a nebo tedy sehnat úplně nový ? Cenový rozdíl si myslím nebude žádný..
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Bavíme se o rovnání bloku motoru v autě. Nemusíš ho vyndavat, do šroubku rozebrat a pak skládat, nemáš ho plný pilin jako při strojním broušením. A údajně strojní broušení ho nesrovná tak přesně.JohnyB píše:Xalere, tak to rovnani hlavy - WOW! To fakt cumim, absolutni umeni..
Jinak me tak napada, pres veskerej obdiv, co k tomu mam - proc?co to ma za vyhody, delat to rucne?