Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BME E65 735i - N62 2004 - Vynechávání válců za studena..
BME E65 735i - N62 2004 - Vynechávání válců za studena..
Ahoj kluci dlouho jsem tu nebyl a take mi dlouho auto jezdilo.Ale ted k problemu.Za studena se auto hádá, dokonce při sešlapnuti plynu střílí do výfuku až mám pocit, že chvilku zaprdí jak práskly výfuk.Ale jak mile se ohřeje nad 90 stupnů, jede uplně normalně.Jak starty tak jízda.Měnil jsem membrány i vedení k nim, cívky svičky, čidla teploty, váhu, a všechny 4 cívky nastavovače také..Ale stále to zlobí.Respektive Inpa piše ze vynechava valec 2, 4 a občas i 1.Čili pravá strana..Žádná jiná chyba není.Vstřikovače jsem měnil také..Už si fakt nevím rady.Přemýšlím o katu, ale to by asi nejelo do otáček a v zátěži by to škubalo, což se neděje.Pak možná čerpadlo v nádrži, ale to si myslím, že by bylo to samé...Zkuste se zamyslet. VVT dle INPY bězí a i když odpojím váhu zduchu, tak se to hádá stejně...Jediné co jsem si všiml, že když vyndám měrku nebo povolím víčko oleje, slyším výrazné syčení.Tak obrovsky tlak, že mi to vičko rve z ruky a zpátky na ventilové víko.Membrány jsem dal nové origo..
Re: BME E65 735i - N62 2004 - Vynechávání válců za studena..
Tak včera vyměněná čerpadlo v nádrži, palivový filtr, lamda sondy, 4x snímače vaček a hlavně byl nefunkční větrak pro přísun vzduchu za sudena v pravém rohu pod filtrboxem a nic se nezmněnilo.
Auto má sice když se ohřeje o mnoho lepší krouticí moment a jde více za plynem, ale za sudena dělá fakt strašný zvuky.Střílí a vynecháva válec 5, 3, 2 a 4...Až když se ohřeje, tak jede úplně normálně...
Už fakt nevím...Zkoušel jsem i odpojit váhu vzduchu za studena při startu a je to stejné...Před cca 4 roky jsem měnil levý VVT, ale to zlobilo hlavně za tepla..
Auto má sice když se ohřeje o mnoho lepší krouticí moment a jde více za plynem, ale za sudena dělá fakt strašný zvuky.Střílí a vynecháva válec 5, 3, 2 a 4...Až když se ohřeje, tak jede úplně normálně...
Už fakt nevím...Zkoušel jsem i odpojit váhu vzduchu za studena při startu a je to stejné...Před cca 4 roky jsem měnil levý VVT, ale to zlobilo hlavně za tepla..
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: BME E65 735i - N62 2004 - Vynechávání válců za studena..
zastav se u Snejka... po dobrem, to asi nepujde
Re: BME E65 735i - N62 2004 - Vynechávání válců za studena..
Koukám, že oprava stylem pokus omyl už vyšla docela draho což?
Asi je na čase zajet za někým, kdo to zdiagnostikuje, proměří a přijde na to, kde je závada...vymění se ona jedna vadná věc a hotovo... 


Re: BME E65 735i - N62 2004 - Vynechávání válců za studena..
Ty věci jsem měl vyměnit už dávno jenom se to trochu sešlo..Mám ty motory N62 rád, ale tato závada mě překvapila...Mám Inpu i Bosh a měl jsem pocit, že si vždy umím poradit, ale tohle už nevím.Dělal jsem na autě i rozvody i levou stranu VVT a teď si myslím, že je opotřebena páka VVT i na te pravé straně a to bude celé...Protože jinak by to bylo nemožné.
Re: BME E65 735i - N62 2004 - Vynechávání válců za studena..
Tak nakonec vyřešeno, prasklá velka pružina VVT a ještě prasklá jedna na 4 válci..Ale musím říci, že to tady je fakt mrtvý...




Re: BME E65 735i - N62 2004 - Vynechávání válců za studena..
Tak ono sis posledně odpověděl sám že jo. 
Jinak na tom 4tým válci bylo prasklýho co?

Jinak na tom 4tým válci bylo prasklýho co?
Re: BME E65 735i - N62 2004 - Vynechávání válců za studena..
tahle závada se nestává každý den...takže na dálku, aby ti to někdo přesně poradil by byla fakt náhoda...
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Re: BME E65 735i - N62 2004 - Vynechávání válců za studena..
Na levé straně, to jsem dělal cca před 4 lety, byla prasklá cela klec VVT tedy u 8mého válce zlomená. Když jsem jí vyndal celé se to rozpadlo..To jsem na fóru popisoval..Prazvláštní, ale asi půjde z domu, už na to nemám nervy a ani čas...Vím, že to tady nemáte moc rádi, ale říct to musím.A8 D3 4.2 kód BFM, je daleko spolehlivější.Rozvody řemenem a dva hydraulické napínáky mezi vačkama.To je vše, proto si lidé ty motory tak chválí...Tohle je fakt vždy problém na práci..Ty rozvody na autě byl taky pěkný voser...
Mám koupené dva osazené motory 3.6 200kw i s alternátorama N62 v garáži z Německa na díly do zásoby, tedy hlavně kvůli VVT.No a jak se mi to hodilo...Koupil jsem je po 3 tisících.Oba dva mají proražený blok na 8 válci, kde vyletěla ojnice.To o něčem svědčí.Nevím jestli to má souvislost s tou 3.6 200kw a nebo ne..
Mám koupené dva osazené motory 3.6 200kw i s alternátorama N62 v garáži z Německa na díly do zásoby, tedy hlavně kvůli VVT.No a jak se mi to hodilo...Koupil jsem je po 3 tisících.Oba dva mají proražený blok na 8 válci, kde vyletěla ojnice.To o něčem svědčí.Nevím jestli to má souvislost s tou 3.6 200kw a nebo ne..