Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BME E65 735i - N62 2004 - Vynechávání válců za studena..

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Honzaml
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: stř 17.09.2008 00:00
Bydliště: Praha 4

BME E65 735i - N62 2004 - Vynechávání válců za studena..

#1 Příspěvek od Honzaml »

Ahoj kluci dlouho jsem tu nebyl a take mi dlouho auto jezdilo.Ale ted k problemu.Za studena se auto hádá, dokonce při sešlapnuti plynu střílí do výfuku až mám pocit, že chvilku zaprdí jak práskly výfuk.Ale jak mile se ohřeje nad 90 stupnů, jede uplně normalně.Jak starty tak jízda.Měnil jsem membrány i vedení k nim, cívky svičky, čidla teploty, váhu, a všechny 4 cívky nastavovače také..Ale stále to zlobí.Respektive Inpa piše ze vynechava valec 2, 4 a občas i 1.Čili pravá strana..Žádná jiná chyba není.Vstřikovače jsem měnil také..Už si fakt nevím rady.Přemýšlím o katu, ale to by asi nejelo do otáček a v zátěži by to škubalo, což se neděje.Pak možná čerpadlo v nádrži, ale to si myslím, že by bylo to samé...Zkuste se zamyslet. VVT dle INPY bězí a i když odpojím váhu zduchu, tak se to hádá stejně...Jediné co jsem si všiml, že když vyndám měrku nebo povolím víčko oleje, slyším výrazné syčení.Tak obrovsky tlak, že mi to vičko rve z ruky a zpátky na ventilové víko.Membrány jsem dal nové origo..
Honzaml
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: stř 17.09.2008 00:00
Bydliště: Praha 4

Re: BME E65 735i - N62 2004 - Vynechávání válců za studena..

#2 Příspěvek od Honzaml »

Tak včera vyměněná čerpadlo v nádrži, palivový filtr, lamda sondy, 4x snímače vaček a hlavně byl nefunkční větrak pro přísun vzduchu za sudena v pravém rohu pod filtrboxem a nic se nezmněnilo.
Auto má sice když se ohřeje o mnoho lepší krouticí moment a jde více za plynem, ale za sudena dělá fakt strašný zvuky.Střílí a vynecháva válec 5, 3, 2 a 4...Až když se ohřeje, tak jede úplně normálně...
Už fakt nevím...Zkoušel jsem i odpojit váhu vzduchu za studena při startu a je to stejné...Před cca 4 roky jsem měnil levý VVT, ale to zlobilo hlavně za tepla..
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2043
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou

Re: BME E65 735i - N62 2004 - Vynechávání válců za studena..

#3 Příspěvek od Don »

zastav se u Snejka... po dobrem, to asi nepujde
Uživatelský avatar
Gerchan Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2610
Registrován: pon 10.11.2003 01:00

Re: BME E65 735i - N62 2004 - Vynechávání válců za studena..

#4 Příspěvek od Gerchan Člen Klubu »

Koukám, že oprava stylem pokus omyl už vyšla docela draho což? :) Asi je na čase zajet za někým, kdo to zdiagnostikuje, proměří a přijde na to, kde je závada...vymění se ona jedna vadná věc a hotovo... :thumbsup:
Honzaml
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: stř 17.09.2008 00:00
Bydliště: Praha 4

Re: BME E65 735i - N62 2004 - Vynechávání válců za studena..

#5 Příspěvek od Honzaml »

Ty věci jsem měl vyměnit už dávno jenom se to trochu sešlo..Mám ty motory N62 rád, ale tato závada mě překvapila...Mám Inpu i Bosh a měl jsem pocit, že si vždy umím poradit, ale tohle už nevím.Dělal jsem na autě i rozvody i levou stranu VVT a teď si myslím, že je opotřebena páka VVT i na te pravé straně a to bude celé...Protože jinak by to bylo nemožné.
Honzaml
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: stř 17.09.2008 00:00
Bydliště: Praha 4

Re: BME E65 735i - N62 2004 - Vynechávání válců za studena..

#6 Příspěvek od Honzaml »

Tak nakonec vyřešeno, prasklá velka pružina VVT a ještě prasklá jedna na 4 válci..Ale musím říci, že to tady je fakt mrtvý... :D :D :D
Pajk85 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2873
Registrován: úte 26.04.2016 00:00

Re: BME E65 735i - N62 2004 - Vynechávání válců za studena..

#7 Příspěvek od Pajk85 Člen Klubu »

Tak ono sis posledně odpověděl sám že jo. :D
Jinak na tom 4tým válci bylo prasklýho co?
Uživatelský avatar
fishmaker Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3327
Registrován: sob 15.07.2006 00:00
Bydliště: kousek za Prahou

Re: BME E65 735i - N62 2004 - Vynechávání válců za studena..

#8 Příspěvek od fishmaker Moderátor »

tahle závada se nestává každý den...takže na dálku, aby ti to někdo přesně poradil by byla fakt náhoda...
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Honzaml
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: stř 17.09.2008 00:00
Bydliště: Praha 4

Re: BME E65 735i - N62 2004 - Vynechávání válců za studena..

#9 Příspěvek od Honzaml »

Na levé straně, to jsem dělal cca před 4 lety, byla prasklá cela klec VVT tedy u 8mého válce zlomená. Když jsem jí vyndal celé se to rozpadlo..To jsem na fóru popisoval..Prazvláštní, ale asi půjde z domu, už na to nemám nervy a ani čas...Vím, že to tady nemáte moc rádi, ale říct to musím.A8 D3 4.2 kód BFM, je daleko spolehlivější.Rozvody řemenem a dva hydraulické napínáky mezi vačkama.To je vše, proto si lidé ty motory tak chválí...Tohle je fakt vždy problém na práci..Ty rozvody na autě byl taky pěkný voser...

Mám koupené dva osazené motory 3.6 200kw i s alternátorama N62 v garáži z Německa na díly do zásoby, tedy hlavně kvůli VVT.No a jak se mi to hodilo...Koupil jsem je po 3 tisících.Oba dva mají proražený blok na 8 válci, kde vyletěla ojnice.To o něčem svědčí.Nevím jestli to má souvislost s tou 3.6 200kw a nebo ne..
Odpovědět