Dr.Diesel píše:Ahoj vsichni, nevim jestli je to ono, ale mohlo by:
zbyva 10 minut do konce aukce
Nemec psal, ze do Cech neposle
to pazda a Fantucci.. kluci, ja v tom vcera jel, je to moc prijemny, ale ta prava sila je citit az na dalnici nad 140, coz ja nevyuziju.. jezdim s tim hlavne po Praze, kde mi spotreba max 10l a zatah od spoda dokonale vyhovuje, i zvuk atd.. takze na motorizaci jsem hodil bobanec a spis jen cekam, co v manualu me chytne za srdce..525tds je super na spotrebu a dily bych mel do konce zivota, 525i mi nejak nejede (subjektivne samozrejme), ale umi i po Praze 11, 530i V8 uz bude pekny, ale zere stejne jako 540i.. no a jsme u ni.. takze uvidime..
k tomu už se vyjadřoval vedle...navíc sám tu psal, že to řídil nějakej magor, kterej skoro neuměl jezdit...a tohle na tom videu je docela chladnokrevnej řidič...
k tomu už se vyjadřoval vedle...navíc sám tu psal, že to řídil nějakej magor, kterej skoro neuměl jezdit...a tohle na tom videu je docela chladnokrevnej řidič...
presne tak.. nerikam, ze ten muj neumel vubec ridit, ale ocividne nemel zkusenosti v tehle situacich, vubec nevedel co ma delat, kam ma jet.. nezkousel finty.. tohle byla akce.. jen me zarazi, proc jdou po takovejch autech a jeste si s tim delaji prusery.. da se to koupit za par desitek tisic dnes..
jinak k transparentnosti uctu: je na nem 20852.99 Kc (z toho par set tam bylo).. opet moc dekuji, je zvlastni, ze i dnes tam nejaka to stovecka obcas pribyde. Cely vypis jsem jeste nevidel, cekam az dojde postou.. ale uz se tesim na ty keciky..
můžu se zeptat proč ne 525i?? já myslím, že to byl s 4,0i nej motor ne? jezdil za velice slušnou spotřebu a konkrétně M50 Vanos je přímo báječná, jede a vezme si za to celkem "málo", navíc není tak těžká jako osmiválce, a každé kilo na přední nápravě je potom znát.....tak proč ne?
Fipo píše:můžu se zeptat proč ne 525i?? já myslím, že to byl s 4,0i nej motor ne? jezdil za velice slušnou spotřebu a konkrétně M50 Vanos je přímo báječná, jede a vezme si za to celkem "málo", navíc není tak těžká jako osmiválce, a každé kilo na přední nápravě je potom znát.....tak proč ne?
podle mě je 525i nesmysl, nejede to pořadně a žere skoro jako 540i.
Fipo píše:můžu se zeptat proč ne 525i?? já myslím, že to byl s 4,0i nej motor ne? jezdil za velice slušnou spotřebu a konkrétně M50 Vanos je přímo báječná, jede a vezme si za to celkem "málo", navíc není tak těžká jako osmiválce, a každé kilo na přední nápravě je potom znát.....tak proč ne?
podle mě je 525i nesmysl, nejede to pořadně a žere skoro jako 540i.
Co říkáš je nesmysl JaraX, 525i M50 má skoro dvě stě koní na rozdíl od tds(143 ), takže jede pořádně... Spotřeba je u vanosu kolem deseti, což je s 540 nesmysl ... 525i Vanos idealní volba !!! Škoda jen, že martinézovi subjektivně nejede, protože jinak jede nádherně.
Fipo píše:můžu se zeptat proč ne 525i?? já myslím, že to byl s 4,0i nej motor ne? jezdil za velice slušnou spotřebu a konkrétně M50 Vanos je přímo báječná, jede a vezme si za to celkem "málo", navíc není tak těžká jako osmiválce, a každé kilo na přední nápravě je potom znát.....tak proč ne?
podle mě je 525i nesmysl, nejede to pořadně a žere skoro jako 540i.
Co říkáš je nesmysl JaraX, 525i M50 má skoro dvě stě koní na rozdíl od tds(143 ), takže jede pořádně... Spotřeba je u vanosu kolem deseti, což je s 540 nesmysl ... 525i Vanos idealní volba !!! Škoda jen, že martinézovi subjektivně nejede, protože jinak jede nádherně.
525i e34 je nejlepší volba, ty slabší v porovnání nejedou a ty silnější zase o dost víc baštěj. S 525i se dá užít dost legrace a umí jezdit i za rozumnou spotřebu.
Fipo píše:můžu se zeptat proč ne 525i?? já myslím, že to byl s 4,0i nej motor ne? jezdil za velice slušnou spotřebu a konkrétně M50 Vanos je přímo báječná, jede a vezme si za to celkem "málo", navíc není tak těžká jako osmiválce, a každé kilo na přední nápravě je potom znát.....tak proč ne?
podle mě je 525i nesmysl, nejede to pořadně a žere skoro jako 540i.
Co říkáš je nesmysl JaraX, 525i M50 má skoro dvě stě koní na rozdíl od tds(143 ), takže jede pořádně... Spotřeba je u vanosu kolem deseti, což je s 540 nesmysl ... 525i Vanos idealní volba !!! Škoda jen, že martinézovi subjektivně nejede, protože jinak jede nádherně.
a třeba player s 540i jezdí 8-12litru.pro mě není problém jet se 740i za 11 a to mám o pul tuny těžší auto.
JaraX píše:a třeba player s 540i jezdí 8-12litru.pro mě není problém jet se 740i za 11 a to mám o pul tuny těžší auto.
Jako jo, ta spotřeba sedí, ale ve městě je to spíš k té horní hranici, když jezdíš pořád brzda/plyn...to je jasný. Ale myslím si, že taková 525i na tom bude úplně stejně. A to si pak připočítáš V8 sound atd. a výjde ti z 540i parádní stroj
To tady hroťíte už trošku do extrémů ne?Myslím že kdyby měl Martinéz zájem o nějakej bůhvíjakej výkon,pořídil by si ho už předtím ...A hlavně myslím je zbytečný tohodle krasavce hned odsoudit,vždyť mu skoro nic není,jsou to hlavně plechy a jedno kolo,vsadím boty že min. 50% aut z klubu je po mnohem větší bouračce a spousty z Vás to ani není schopno poznat,prostě když si s tím vyhraje dobrej mechanik,nikdo nic nepozná a autu to vůbec neubere...
je to tezky a jak uz jsem rekl, koukam spis po stavu nez po motoru (samozrejme preference mam) a dokonce i pred vybavou jej dost uprednostnuju.. smysl vzhledem k dilum dava i to tds a musim rict, ze vcera jsem se svezl v jednom, ktere melo 89 original kilometru a citit z takoveho auta novotu v kombinaci s kuzi je pravej pozitkarskej zazitek.. horsi to je s korozi, ktera uz tyhle auta zacina nemilosrdne szirat nechapu, ze na tom byl muj denni bojovnik tak dobre..
Teda pánové...půl šichty v háji, ale přelouskal jsem to nakonec celé.
Beru si z toho následující: Martinéz promine, ale nakonec mých 500,- poputuje na účet klubu, abych se i já mohl stát členem společenství s tak velkou vnitřní silou a solidaritou. Věděl jsem, že BMW si většinou pořizují lidé s jiným pohledem na svět a jinými hodnotami než Octavii TDI, ale přístup členů, kteří se spojili, aby Martinézovi pomohli, mi doslova vyrazil dech. I mě při čtení tohohle topicu chvilemi běhal mráz po zádech, chvílemi jsem se bránil dojetí. Celkově ve mně ale zůstává opravdu dobrý pocit z toho, že se i dneska dokážou lidi takhle semknout, kvůli neštěstí druhého...
Martine...obě auta, které jsem zatím za svůj krátký život vlastnil, jsem vytáhl hrobníkovi z lopaty na vrakovišti a věř, že vypadaly mnohem hůř, než teď tvoje 5-er. S trochou šikovnosti, vůle a píle se dá i z mnohem horší rány udělat dobré auto. Já věřím, že některé auta prostě mají duši...proto jim dávám jména, něco z nich cítím a taky věřím, že pokud to auto zachráním, něco z toho co mu objetuju se mi prostě vrátí.
I tvoje auto si zaslouží žít, ikdyž z něj nějaká ubohá lidská krysa udělalA hromádku neštěstí! DRŽÍM PALCE, AŤ JE CO NEJDŘÍVE VE STEJNÉ KONDICI, JAKO PŘEDTÍM!