
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
525TDS Chiptuning....podělte se o zkušenosti
pisu , myslim rikam... jk rika matal.. je to ta firma co LukasH domluvil slevy....matal píše:asi jsi myslel dieseltechnik,ne? Je to fy.u které mají členové slevu na chip..GeorgosAc píše:dieselpower ma tady jen ty nej doporuceni.. jeste jsem tady nevidel na ne jakoukoli krytiku



mel jsem nejaky vino , takze to bude asi ono

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 894
- Registrován: čtv 26.10.2006 00:00
- Bydliště: CB
- Klubové ID: 1110
- Kontaktovat uživatele:
Tak včera jsem to taky nechal čipnout v diesel-techniku
Nechal jsem nejdřív udělat GO motoru a novou spojku. A rovnou tam mám i KN sport. filtr (vložku)
Rozdíl zatím pozuruju hlavně v průběhu otáček.
1) se mi snížily volnoběžné otáčky (ručička klesla asi o 1-2mm) ale překvapivě se motor chvěje míň než předtim. Ovšem chce to trochu víc plynu při rozjezdu na 2ku z nižších rychlostí.
2) motor jde snáž do otáček jako by chytil druhej dech.
3) lepší pružné zrychlení
4) spotřeba při hodně volné jízdě z ČB do Kladna 6.7l/100km podle palubáku * při zpáteční jízdě s čipem a střední jízdě s občasným ověřením nárůstu výkonu
6.5l/100km podle palubáku
Musím ale říct, že nějakej extra brutál rozdíl jsem nezaznamenal, ale prý se to u nějakých tds projevuje postupně klidně i 14dní.Máte s tím někdo zkušenost?
Jinak s přístupem opravdu max spokojenost. Vřele doporučuju
Diesel-technik


Rozdíl zatím pozuruju hlavně v průběhu otáček.
1) se mi snížily volnoběžné otáčky (ručička klesla asi o 1-2mm) ale překvapivě se motor chvěje míň než předtim. Ovšem chce to trochu víc plynu při rozjezdu na 2ku z nižších rychlostí.
2) motor jde snáž do otáček jako by chytil druhej dech.
3) lepší pružné zrychlení
4) spotřeba při hodně volné jízdě z ČB do Kladna 6.7l/100km podle palubáku * při zpáteční jízdě s čipem a střední jízdě s občasným ověřením nárůstu výkonu

Musím ale říct, že nějakej extra brutál rozdíl jsem nezaznamenal, ale prý se to u nějakých tds projevuje postupně klidně i 14dní.Máte s tím někdo zkušenost?
Jinak s přístupem opravdu max spokojenost. Vřele doporučuju






-
- Registrovaný
- Příspěvky: 894
- Registrován: čtv 26.10.2006 00:00
- Bydliště: CB
- Klubové ID: 1110
- Kontaktovat uživatele:
Prostě ti vyndaj řídící jednotku a nahrajou do ní jinej software. Nevim co všechno tim softwarem změní, ale říkal mi něco o časování ventylů, množství směsi atak. Tyhle úpravy maj za následek taky vyšší tlak turba.Pavel píše:kua mě ten chip taky láka,ale rozumím tomu jak koza petržely...co vše se na autě upravuje (TDS) ??? jsem tydýt,najde se někdo kdo mi to vysvětlí děkuji...
Tady si můžeš přečíst jak se to dělá podrobně http://www.diesel-technik.cz/chiptuning/
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 894
- Registrován: čtv 26.10.2006 00:00
- Bydliště: CB
- Klubové ID: 1110
- Kontaktovat uživatele:
Chip 3500,-kč a filtr K&N 2100,-kčDRZDK525 píše:mužu se tě zeptat na kolik tě to vyšlo?
a co myslíš tou generálkou? uvažuju taky o chipu a když to tady čtu tak už abych ho měl..dik
Generálkou motoru jsem myslel nový šály, uložení kliky, kroužky, vstřiky, změření tlaků, přetěsnění, rozvody atak. Potom jsem dal novou spojku a zkontroloval turbo

Zapomnel jsi napsat, ze tahle cena je jen pro cleny klubu coz DRZDK525 zatim neni...AdaM5 píše:Chip 3500,-kč a filtr K&N 2100,-kčDRZDK525 píše:mužu se tě zeptat na kolik tě to vyšlo?
a co myslíš tou generálkou? uvažuju taky o chipu a když to tady čtu tak už abych ho měl..dik
Generálkou motoru jsem myslel nový šály, uložení kliky, kroužky, vstřiky, změření tlaků, přetěsnění, rozvody atak. Potom jsem dal novou spojku a zkontroloval turbo

N54 PWR