Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
poradnej zvuk
Tohle napsal ing.Kramsky:
Závodní motory pracují v zásadě ve vyšším režimu otáček, kde je možno využít větší měrou dynamiky proudění plynů a proto mají v časování větší tzv. úhel překrytí vaček, proto při deceleraci dojde vlivem setrvačnosti plynů k vyššímu úniku nespálené směsi a jejímu dohoření extrémě až v ústí výfukové soustavy. Zkoušet toto u civilních aut bych nedoporučoval z mnoha důvodů. (životnost, emise, hluk . . . )Závodní katalyzátory jsou konstruovány na vyšší provozní teploty, větší prostupnost a v zásadě nemusí mít tak vysokou účinnost a životnost jako u sériových vozů.
Závodní motory pracují v zásadě ve vyšším režimu otáček, kde je možno využít větší měrou dynamiky proudění plynů a proto mají v časování větší tzv. úhel překrytí vaček, proto při deceleraci dojde vlivem setrvačnosti plynů k vyššímu úniku nespálené směsi a jejímu dohoření extrémě až v ústí výfukové soustavy. Zkoušet toto u civilních aut bych nedoporučoval z mnoha důvodů. (životnost, emise, hluk . . . )Závodní katalyzátory jsou konstruovány na vyšší provozní teploty, větší prostupnost a v zásadě nemusí mít tak vysokou účinnost a životnost jako u sériových vozů.
Paavo píše:Nevite nekdo ze zde pritomnych lidi na foru, jak dosahnout toho typickyho praskani z laufu, kdyz povolim(pustim) plyn.Neco jako tady(je to ale extremni) http://www.youtube.com/watch?v=V62_sbICSiI
Sam mam Eisenmanna a chtelo by ten perfektni vostrej jecak doladit.
Jinak u turbomotoru to lze udelat jednoduse jenom preprogramovanim ridici jednotky,ale turbo jde do kytek rychlosti blesku.
Paavo píše:protoze, kamik ma nejakej no-name zadni tlumic na 320 e36 a praska mu to slusne.Ja kdyz tocim nejakejch cca 4000 pak pustim plyn tak jenom takovy "pfff" zadney proprasknuti,nic.Nepomohlo by tomu vykuchani katu(nahrazeni ho trubkou)?
Ze by po odstraneni katu zacalo "praskat z vyfucku" to asi urcite ne,ale zvuk bude asi "lepsi" + ti to prida tak jednoho konika.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
no ja mam tedkom na aute "ladak" nejakej no name...a kdyz brzdim motorem kurna to je strelba
ve vnitr je to slyset decentne relativne...ale venku otravujes vsechny...moje rada,na tohle se vysrat a radis byt potichu uz hledam normalni tlumic kterej bude potichu...

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 455
- Registrován: úte 11.05.2004 00:00
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Ja mam na e34ce misto katu rezonatory, pak standartni stredovej tlumic a pak dozadu jen dve trubky a taky to takhle praska, ale dela to taky peknej kraval. Jeste to umocnily svody z M3. A jeste takova vec co se nam povedla, mam na konci duplex a na kazdy roure rzdvojenou koncovku domaci vyroby a ta pri omezovaci (jen pri omezovaci, ne pri pridani plynu nebo podobne, jako sou takovy ty kraviny co maj napodobit turbo zvuk a podobne)kratce piskne jako pistala.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
nicoczech píše:Co vy asi moc nemyslíte na sousedy že když se ráno vracíte z kalby třeba
z kalby se vetsinou nevracim domu autem






E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 624
- Registrován: ned 31.08.2008 00:00
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
MattyX píše:nicoczech píše:Co vy asi moc nemyslíte na sousedy že když se ráno vracíte z kalby třeba
z kalby se vetsinou nevracim domu autem![]()
jinak tedkom jezdim bez zadniho dilu vyfuku pac upadl a to co tadyk kolega chce tak to me dela porad
i pri prerazeni kvaltu,brzdeni motorem
to je sileny to strili jak kulomet tedka
boze prosim uz normalni vyfuck
A já si koupim kuli zvuku laďák za 10000 ale jen takovej dunivej pěkně chrochtající vůbec to nepřipomíná to co má tady frajer na tej 325

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2339
- Registrován: pon 05.02.2007 01:00
- Bydliště: Zbýšov u Brna
- Kontaktovat uživatele:
mathias22 píše:remus na dvou a pule s kompet trubkama?to je randal jak kurva!o decentnim zvuku se neda mluvit!
Se tady bavíme taky jen o zadním dílu. Jinak Remus není moc hlučnej a když už tak má pořád příjemnější zvuk než nějaký kuchání apod...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 859
- Registrován: pát 13.06.2008 00:00
- Bydliště: Ostrava CITY
- Kontaktovat uživatele:
jj jasne,je to rozhodne lepsi!kamarad ma 325i a je to uz na neutralu jak traktor!proste hruza!ja mam origo vyfuk,a tam je nnejhezci zvuk,a ne to kazit !!jsem jnm pro design-tzn.na origo konccovy tlumic navarit jnm koncovku a je to!me se origo zvuk libi!a sport filtr ti udela o neco lepsi zvuk v kabine!