Zdravim ,namá někdo z vás info. jak zvýšit výkon u m3 e36 motory 3,0 nebo 3,2 v serii v usa mají cca 240koní,zajímalo by mě jestli je motor uškrcenej jen počítačem či je potřeba větší zásah do motoru díky
vzhledem k tomu, ze z 3.2 potazmo 3.0 zustal pro USA jen blok, zatimco hlava a sani je z M50B25, tak je toho docela hodne, co bys pripadne musel menit...
To jsi mě nepotěšil,zřejmě ta změna hlavy atd. je nutná pro plnění emisí v usa,dík za info uvažoval jsem že jsi m3 e36ku přivezu z usa ale těch 240koní se mě zdá málo,jak je to s m3e46 z us náhodou nevíš? vím že je taky mírně uškrcená na výkonu.díky
Na USA se vyprdni.Zaplatíš kurveský CLO+DPH.Kontejner není levnej..Mrkni rači do D nebo ŠVAJCU.Dost lidí tu vozí auta takže myslím že není problém.Otázkou sou jen peníze.
Leveler píše:Na USA se vyprdni.Zaplatíš kurveský CLO+DPH.Kontejner není levnej..Mrkni rači do D nebo ŠVAJCU.Dost lidí tu vozí auta takže myslím že není problém.Otázkou sou jen peníze.
Já už párkrát viděl nabízet tu US vezi i u nás.. Sice nižší výkon oproti evropské, ale cena byla taky nižší. Takže to nemusí bejt špatnej kauf
no právě víš jak to je s prachama nikdy není dost, ale když mluvíš o tom nemecku nebo sui tak to je katastrofa s cenama připadá mě s nadsázkou že ceny snad lezou nahoru,a výběr vhodný karky nic moc všechno dost olítaný to me byla usa ve výběru simpatičtější,no mas pravdu že dovozem aclem to vyleze nahoru,vyplatila by se spíš z us dovézt m346ka, ted mam 330ci 46 ale chtel jsem neco na blbnutí absence samosvoru a cca 100koní mě už trošku prudí no budu vymejšlet dál uprava 330ky by asi vyšla na kotel takže nevim dik za pokec
Zas mě ta USA verze nepříde tak špatná vůči 3,2 klasice.
Klasika 3,2 321Hp má z 0-100 za 5,5s a USA verze která má jen 243Hp to má za 5,8 takže i tak dobrý.A je teda o 73Kg těšší:)
Tak když už to tu je tak se taky přidám, má ta USA ještě něco jinak než klasika? Myslím třeba podvozek, brzdy apod., nebo jen ten motor? Docela vážně totiž nad Mkem uvažuju a co jsem viděl na netu u nás, tak ty USA verze jsou za celkem slušnej peníz, v good stavu a v plné kuli
Cena je v americe fakt pěkná když jsem to jen tak sčítnul tak se da koupit v usa paradně,ted jsem našel na ebay com jednu lehoučce na př.kolečko cca 5t v dolarech,kontejner přes polaky cca 17tkč přidáš dvě motorky a seš na svym samozřejmě ja vim,jsou stim spojeny i další vydaje clo atd ale chce si to spočítat a najít typka co to už vez když vozej jiný z usa tak proč ne.a navíc z californie bez koroze.
USA verze ma smysl jen pokud bys tam chtel davat turbo-kit, protoze na ten motor jich je podstatne vice nez na Euro a za zcela jiny penize... bohuzel je ten motor jen obycejna Vanos m50 ci 52 s vetsim objemem, nic vic, nic min... navic humus budiky (mph + kmh), mekci pruziny a tlumice, svitici blinkry a pod chujoviny...
cink cink-otevřený dveře, cink, cink-pásy, cink cink atd.
navíc to je jen 5ti kvalt. A to zrychlení je taky vtipný, jel jsem sprint proti M3 3,2 US a na 400metrech jsem mu dal několik dýlek aut
Kupovat to s tím, že tam budu nějak řešit výkon je blbost. Leda tam dát turbo kit, jak psal Hanz. Pak si ale EU verze může jít hrát na pískoviště
Ještě k tomu turbokitu, je to udělaný stylem - namašlím to na motor, nebo musím i upravit motor? Mám na mysli jen nějaké to ,,základní,, navýšení výkonu, ne třeba 500HP, to je mi jasný
máte recht srát na to ikdyž stim turbem by to nemuseko bejt marný ikdyž asi jenom na sprinty kvůli jojo efektu turba to do zatáček moc nebude a to mě s bmw baví lepší jsou rychlý zatáčky né?
z motoru jako takového se mění jen těsnění a šrouby hlavy za štefty (kity kolem 400rwhp)... se serie ma problem pri tomto vykonu jen spojka... nejvetsim omylem je predstava, ze kompresor zatezuje motor mene... neni to pravda ze 2 duvodu: aby dosahl motor stejneho ykonu, musi vyrobit extra vykon pro pohon kompresoru, zatimco turbo vyuziva jiz vyprodukovany "odpad"... z duvodu zakopanych v termodynamice a kinetice je nejvetsi namahani ojnice v horni uvrati pri vyfuku, kde "turbo" vytvari urcity tlak pusobici proti tomuto zrychleni... argumenty o turbo dire nebo podobnych hlaskach jsou nesmyslne a zalozene na zkusenostech s nevhodne navrzenyma turbomotorama... nekdy juknete na odezvu plynu turbomotoru pouzivanych na driftech... atmosfericky motor nema citelnou "prodlevu"... on ji totiz ma od nastartovani az po omezovac (trvaly podtlak v sani)... u turbo motoru je prodleva a PAK prijde PRETLAK