Myslim ovládání,spolehlivost,jestli doporučujete manuál nebo smg atd..
Díky za info

Co jsem slyšel a vyčetl, tak ty první gen. SMG co jsou v E36 jsou nespolehlivé a hlavně odchází v městském provozu. Náklady na opravy nejsou zrovna malé. Nicméně osobní zkušenost nemám, pokud ji někdo má, rád si to přečtu...Honza325 píše:Chci se zeptat, jestli někdo nemáte nějaké informace ohledně SMG v E36.
Myslim ovládání,spolehlivost,jestli doporučujete manuál nebo smg atd..
Díky za info
Co se týče E46 SMG tak jsem to ještě úplně nepřetočil, ale co mam z doslechu tak by ti to nemělo zařadit samo při max. otáčkách. Je pravda že mři malých, skoro volnoběžných otáčkách ti to podřadí, ale mam pocit že u E36 SMG to dělá taky. Jinak u E46 SMG ti to při podřazení hází meziplyn který sedí perfektně v otáčkách a díky tomu je řazení rychlý a přesný.Honza325 píše:Aha,děkuji za info.. A u E36 SMG se řadí normálně pákou,že? Jak si psal o polo-automatu, ona E46 SMG podřazuje sama?
Klidně pište další zkušenosti nebo detaily, mě to zajímá a myslím, že nejsem sám
no ted sï nejak nerozumime. kdyz driftujes, tak zpravidla drzis otacky vysoko a automat by ti v takovem pripade mohl preradit na vyssi stupen. ne tak smg. to ti nahoru nepreradi. podradi ti nicmene samo tehdy, pokud ti otacky spadnou prilis nizko a hrozilo by, ze se motor udusi... to ale prece neni pripad pri driftovani... tam drzis otacky vysoko...Speedy píše:No to neoponuješ, ale potvrzuješ to co jsem psal. Prostě si to přeřadí a je to v pytliPET77 píše:tady ti musim oponovat. ve sportovnim modu to samo neprerazuje, je tam pouze bezpecnostni pojistka, ze to samo podradi na nizsi stupen, pokud je potreba, ale nepreradi na vyssi...
No, ciste prakticky, najizdim do zatacky na 2.kvalt, cca 3000ot, chci zacit bokovat, prudce pridam a najednou dojde k prerazeni na 1.kvalt, protoze si mysli, ze to bude lepsi na zrychleni. Mezi tim jsem na vyjezdu ze zatacky a pak dojde k prerazeni na 2.kvalt. To mi prijde jako nesmysl, kdyz chces driftovatPET77 píše:no ted sï nejak nerozumime. kdyz driftujes, tak zpravidla drzis otacky vysoko a automat by ti v takovem pripade mohl preradit na vyssi stupen. ne tak smg. to ti nahoru nepreradi. podradi ti nicmene samo tehdy, pokud ti otacky spadnou prilis nizko a hrozilo by, ze se motor udusi... to ale prece neni pripad pri driftovani... tam drzis otacky vysoko...Speedy píše:No to neoponuješ, ale potvrzuješ to co jsem psal. Prostě si to přeřadí a je to v pytliPET77 píše:tady ti musim oponovat. ve sportovnim modu to samo neprerazuje, je tam pouze bezpecnostni pojistka, ze to samo podradi na nizsi stupen, pokud je potreba, ale nepreradi na vyssi...
Jestli je to tak, tak v tom pripade je to super, nejspis se to nemel v tom sport rezimuPET77 píše:rekl bych, ze nerozlisujes mezi automatickym a manualnim modem smg... to co popisujes by ti teoreticky mohlo udelat smg v automatickem modu (i kdyz si nejsem jist, zda podrazuje i na jednicku... spis jen na 2, 3...)
v kazdem pripade, kdyz si volic nastavis na S - manualni mod, tak se to co popisujes rozodne nestane... proste to zacne zrychlovat na 2, bez jakehokoli podrazovani... az do omezovace...
jedine situace, kdy ti to v manualnim modu podradi dolu jsou kdyz tam treba mas trojku a uplne zastavis atp... (nahoru to samo samozrejme neradi)
V "S"ku podržíš páku vytočíš jak potřebuješ a páku pustíš,jako bys držel spojku a pak jí pustiltukan píše:http://www.youtube.com/watch?v=EtvmgVtwi1I&feature=related
i když tady startuje ze 3-4 k ot. a normálně stojí na plynu a nemá brzdu tak jestli má vyřazeno a pak to tam pošle nevimasi to budu muset ještě zkusit ale to mam trochu strach že něco z****