Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e34/M5 zadní NIVO tlumiče Vyřešeno
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
A co třeba vyměnit tlumiče a zaslepit vývod na nivo z hydraulického rozvaděče?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Půjdeš po hadicích a trubkách, to najdeš. A nebo na to kouknem na valné hromadě, sejdeme se o chvíli dříve?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Rendis píše:Francis píše:A co třeba vyměnit tlumiče a zaslepit vývod na nivo z hydraulického rozvaděče?
To jsem pochopil i já,že se to musí někde zaslepit. Hledám někoho kdo už to třeba dělal nebo má nějaké info.
-tlumiče tam musí jiné to je mi jasné.
Mám to udělané na autě, pokud te něco ohledně toho zajímá dej vedět po SZ nebo na ICQ.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1677
- Registrován: ned 02.01.2005 01:00
- Bydliště: Zlin
- Kontaktovat uživatele:
zaslepit to primo u pumpy nemuzes, servo pumpa na aute s nivem je "silnejsi" takze bys mel pretlakovany okruh = nekde by to pekne chcalo, v krajnim pripade poseres pumpu nebo rupne hadice
mas dve moznosti
1. cely system trubek zrusis, samo s tlumicema a vymenis servo pumpu za seriovou "slabsi" bez niva
2. nechas puvodni pumpu, rozvody rovnez nechas. Vzadu odpojis nivo tlumice, vyradis regulator a spojis trubky naprimo, tim ziskas takovy falesny okruh (kapalina poleti dozadu a pak zpet dopredu) tim vyresis pretlak
mas dve moznosti
1. cely system trubek zrusis, samo s tlumicema a vymenis servo pumpu za seriovou "slabsi" bez niva
2. nechas puvodni pumpu, rozvody rovnez nechas. Vzadu odpojis nivo tlumice, vyradis regulator a spojis trubky naprimo, tim ziskas takovy falesny okruh (kapalina poleti dozadu a pak zpet dopredu) tim vyresis pretlak
Vrablik píše:Rendis píše:Francis píše:A co třeba vyměnit tlumiče a zaslepit vývod na nivo z hydraulického rozvaděče?
To jsem pochopil i já,že se to musí někde zaslepit. Hledám někoho kdo už to třeba dělal nebo má nějaké info.
-tlumiče tam musí jiné to je mi jasné.
Mám to udělané na autě, pokud te něco ohledně toho zajímá dej vedět po SZ nebo na ICQ.
určitě se ozvu.Dík
Only e34 
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40

e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
T613 píše:zaslepit to primo u pumpy nemuzes, servo pumpa na aute s nivem je "silnejsi" takze bys mel pretlakovany okruh = nekde by to pekne chcalo, v krajnim pripade poseres pumpu nebo rupne hadice
mas dve moznosti
1. cely system trubek zrusis, samo s tlumicema a vymenis servo pumpu za seriovou "slabsi" bez niva
2. nechas puvodni pumpu, rozvody rovnez nechas. Vzadu odpojis nivo tlumice, vyradis regulator a spojis trubky naprimo, tim ziskas takovy falesny okruh (kapalina poleti dozadu a pak zpet dopredu) tim vyresis pretlak
Slyšel jsem o variantě č.2
A také nejspíš musím dát jiné uložení tlumičů ne?
Only e34 
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40

e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
T613 píše:zaslepit to primo u pumpy nemuzes, servo pumpa na aute s nivem je "silnejsi" takze bys mel pretlakovany okruh = nekde by to pekne chcalo, v krajnim pripade poseres pumpu nebo rupne hadice...
A co se stane, když pojedeš po rovině s otáčkama na max, řízením ani nepohneš a zadek bude stále ve stejné výši? Popraskají hadice a rozpadne se servopumpa?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1677
- Registrován: ned 02.01.2005 01:00
- Bydliště: Zlin
- Kontaktovat uživatele:
Francis píše:T613 píše:zaslepit to primo u pumpy nemuzes, servo pumpa na aute s nivem je "silnejsi" takze bys mel pretlakovany okruh = nekde by to pekne chcalo, v krajnim pripade poseres pumpu nebo rupne hadice...
A co se stane, když pojedeš po rovině s otáčkama na max, řízením ani nepohneš a zadek bude stále ve stejné výši? Popraskají hadice a rozpadne se servopumpa?
ne to je extrem, proste to zacne nekde tect ve spoji a budes to dolivat jak blbec

Rendis: to nevim, je to dost mozne, urcite jsou jine pruziny, ale tipuju ze kdyz koupis novy podvozek tak koupis nove pruziny i ulozeni nez tam davat puvodni 20 let stare

-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
1. Ucpávky (nebo lépe propojky výtlak-vratka) bych dal až za tlakový akumulátor
2. Regulátor výšky zadní nápravy je třeba nastavit do nulové polohy
2. Regulátor výšky zadní nápravy je třeba nastavit do nulové polohy
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
č.1 lehce vyrobíš
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition