Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
M5 E60 - ceny nahradnich dilů
ahoj,
minuly tyden jsem obehal BMW Bychl a Auto Base s tim, ze bych potreboval, jako pravdepodobne budouci majitel tohoto auta, zjistit servisni narocnost a ceny nahradnich dilů pro M5 E60.
musim rict, ze oba prijimaci technici byli prijemne prekvapeni z cen nahradnich dilů, ktere z pocitace lezly. Napr.:
Predni kotouč 1ks - 9.700czk
Zadni kotouč 1ks - 6.900czk
sada prednich desek na celou napravu - 7.600czk
sada zadnich desek na celou napravu - 4.100czk
Diferencial - 60.000czk
Tlumic predni 1ks - 21.000czk
Tlumic zadni 1ks - 16.000czk
Ramena - predni 1ks - 5.500czk
- predni 1ks - 6.900czk
- zadni velke "H" rameno - 9.100czk
- zadni 1ks - 7.600czk
- zadni 1ks - 6.600czk
Stabik predni 800czk
Spojka - 19.900czk
Pritlacak - 25.000
Vanosy - 80.000czk (to je ranec)
Kdyz si to srovnam s 350z se kterou tedka jezdim, tak ceny jsou stejny - dokonce ramena u BMW jsou levnejsi...
Servisni intervaly jsou pry pro nesmyslnych 30.000km a prevodovka diky tomu ze je manualka, tak nema filtry a meni se jen olej a to po 90.000km
Svicky jsou za rozum, ale pruser je s montazi do poslednich 2 valcu - ke kterym je hroznej pristup....
jinak moc M5 k nim nejezdi a pokud ano, tak resili jen drobnosti do 10.000czk...
Kam VY majitele techto M5 jezdite na servis? A jak ho mate financne narocnej?
Podle techto informaci je to v dnesni dobe super kauf...
minuly tyden jsem obehal BMW Bychl a Auto Base s tim, ze bych potreboval, jako pravdepodobne budouci majitel tohoto auta, zjistit servisni narocnost a ceny nahradnich dilů pro M5 E60.
musim rict, ze oba prijimaci technici byli prijemne prekvapeni z cen nahradnich dilů, ktere z pocitace lezly. Napr.:
Predni kotouč 1ks - 9.700czk
Zadni kotouč 1ks - 6.900czk
sada prednich desek na celou napravu - 7.600czk
sada zadnich desek na celou napravu - 4.100czk
Diferencial - 60.000czk
Tlumic predni 1ks - 21.000czk
Tlumic zadni 1ks - 16.000czk
Ramena - predni 1ks - 5.500czk
- predni 1ks - 6.900czk
- zadni velke "H" rameno - 9.100czk
- zadni 1ks - 7.600czk
- zadni 1ks - 6.600czk
Stabik predni 800czk
Spojka - 19.900czk
Pritlacak - 25.000
Vanosy - 80.000czk (to je ranec)
Kdyz si to srovnam s 350z se kterou tedka jezdim, tak ceny jsou stejny - dokonce ramena u BMW jsou levnejsi...
Servisni intervaly jsou pry pro nesmyslnych 30.000km a prevodovka diky tomu ze je manualka, tak nema filtry a meni se jen olej a to po 90.000km
Svicky jsou za rozum, ale pruser je s montazi do poslednich 2 valcu - ke kterym je hroznej pristup....
jinak moc M5 k nim nejezdi a pokud ano, tak resili jen drobnosti do 10.000czk...
Kam VY majitele techto M5 jezdite na servis? A jak ho mate financne narocnej?
Podle techto informaci je to v dnesni dobe super kauf...
pesa píše:ahoj,
minuly tyden jsem obehal BMW Bychl a Auto Base s tim, ze bych potreboval, jako pravdepodobne budouci majitel tohoto auta, zjistit servisni narocnost a ceny nahradnich dilů pro M5 E60.
musim rict, ze oba prijimaci technici byli prijemne prekvapeni z cen nahradnich dilů, ktere z pocitace lezly. Napr.:
Predni kotouč 1ks - 9.700czk
Zadni kotouč 1ks - 6.900czk
sada prednich desek na celou napravu - 7.600czk
sada zadnich desek na celou napravu - 4.100czk
Diferencial - 60.000czk
Tlumic predni 1ks - 21.000czk
Tlumic zadni 1ks - 16.000czk
Ramena - predni 1ks - 5.500czk
- predni 1ks - 6.900czk
- zadni velke "H" rameno - 9.100czk
- zadni 1ks - 7.600czk
- zadni 1ks - 6.600czk
Stabik predni 800czk
Spojka - 19.900czk
Pritlacak - 25.000
Vanosy - 80.000czk (to je ranec)
Kdyz si to srovnam s 350z se kterou tedka jezdim, tak ceny jsou stejny - dokonce ramena u BMW jsou levnejsi...
Servisni intervaly jsou pry pro nesmyslnych 30.000km a prevodovka diky tomu ze je manualka, tak nema filtry a meni se jen olej a to po 90.000km
Svicky jsou za rozum, ale pruser je s montazi do poslednich 2 valcu - ke kterym je hroznej pristup....
jinak moc M5 k nim nejezdi a pokud ano, tak resili jen drobnosti do 10.000czk...
Kam VY majitele techto M5 jezdite na servis? A jak ho mate financne narocnej?
Podle techto informaci je to v dnesni dobe super kauf...
Prodejce asi před tebou nebude dělat "nepříjemně" překvapenýho z ceny zboží, co prodává...
A drobnosti do 10tis. řeší asi proto, že většinu majitelů E60 M5 dokázali tak nasr*t (zlodějinou a nekompetentností), že na velké servisní úkony jezdí do Německa. Znám takových lidí několik....
BTW převodovka, je to co se na těhle M5 sere nejvíc. Hydraulika SMG atd...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1127
- Registrován: čtv 19.04.2007 00:00
- Bydliště: Ústí
- Kontaktovat uživatele:
Dally píše:Vlasta píše:M5 nebyla nikdy super kauf
Říká majitel dieselu...
Naopak dobrá ojetá M5 vždycky byla a je jeden z nejlepších možných "kaufů" napříč trhem. Exkluzivní "top of the line" übersedan za pár set tisíc...
Problém bude ale asi v "dobrá ojetá M5" a následně chytit jí v dobrém kaufu..
e46 325i Touring; X5 e70 3,0d xdrive
Fantucci píše:Dally píše:Vlasta píše:M5 nebyla nikdy super kauf
Říká majitel dieselu...
Naopak dobrá ojetá M5 vždycky byla a je jeden z nejlepších možných "kaufů" napříč trhem. Exkluzivní "top of the line" übersedan za pár set tisíc...
Problém bude ale asi v "dobrá ojetá M5" a následně chytit jí v dobrém kaufu..
Přesně
Dally píše:Vlasta píše:M5 nebyla nikdy super kauf
Říká majitel dieselu...
Naopak dobrá ojetá M5 vždycky byla a je jeden z nejlepších možných "kaufů" napříč trhem. Exkluzivní "top of the line" übersedan za pár set tisíc...
M3 je rozhodně lepší volba. Ale nikomu jeho názor neberu. Přijde na to sám
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
No M5 e60 je na provoz docela drahá hračka a člověk holt musí počítat s trošku vyššíma nákladama, krom toho , že žere olej podobně jako benzín
pokud se jedná o auto pro fun tak bych volil určitě M3, ale pokud ti nevadí že uděláš brzdy a gumy a je to za kilo tak šup do ni
převodovka klekla minimálně každýmu druhýmu, jinak jede to jak čert ,ale tohle auto bych zvolil jen jako dálkovej super rychlej křižník....pro lidi s příjmem min. kilo měsíčně a to min.myslím smrtelně vážně 



S M3 E90 jsem se svezl jen na sosnove, asi budu muset jeste porovnat s M5.
Minuly tyden jsem provetral IS-F a ikdyz ma stejnej kroutak jako M5, tak diky automatce davkuje zatah pozvolneji - coz mne neuspokojilo
chtel bych konecne poradnou raketu, ktera navic dokaze komunikovat s ridicem a nepritahuje na prvni pohled kolemjdouci a ma minimalne 4 sedadla s cenou kolem 700-900tis czk bez DPH
muj cil byla C6 a v budoucnu s kompresorem, ale ta jak vsichni vime ma sedacky jen "2"
konfortni svezeni potrebuju (rocne nalitam zhruba 30-40tis) a "350Z" je nad 160kph pomerne hlucne vozitko a ikdyz na jednickove silnice super!!!, tak v dnesni dobe se na nich clovek stejne nesveze - bud ho sere rozbita silnice nebo zacpy
Brzdy a pneu se urcite vlezou do 100k kc a to i vcetne zimnich... viz ceny nahore
Co konkretne odchazi na tech provodovkach? a jak se to projevuje???
diky vsem za komentare!!!
Minuly tyden jsem provetral IS-F a ikdyz ma stejnej kroutak jako M5, tak diky automatce davkuje zatah pozvolneji - coz mne neuspokojilo

chtel bych konecne poradnou raketu, ktera navic dokaze komunikovat s ridicem a nepritahuje na prvni pohled kolemjdouci a ma minimalne 4 sedadla s cenou kolem 700-900tis czk bez DPH
muj cil byla C6 a v budoucnu s kompresorem, ale ta jak vsichni vime ma sedacky jen "2"

konfortni svezeni potrebuju (rocne nalitam zhruba 30-40tis) a "350Z" je nad 160kph pomerne hlucne vozitko a ikdyz na jednickove silnice super!!!, tak v dnesni dobe se na nich clovek stejne nesveze - bud ho sere rozbita silnice nebo zacpy

Brzdy a pneu se urcite vlezou do 100k kc a to i vcetne zimnich... viz ceny nahore

Co konkretne odchazi na tech provodovkach? a jak se to projevuje???
diky vsem za komentare!!!
pesa píše:S M3 E90 jsem se svezl jen na sosnove, asi budu muset jeste porovnat s M5.
Minuly tyden jsem provetral IS-F a ikdyz ma stejnej kroutak jako M5, tak diky automatce davkuje zatah pozvolneji - coz mne neuspokojilo
chtel bych konecne poradnou raketu, ktera navic dokaze komunikovat s ridicem a nepritahuje na prvni pohled kolemjdouci a ma minimalne 4 sedadla s cenou kolem 700-900tis czk bez DPH
muj cil byla C6 a v budoucnu s kompresorem, ale ta jak vsichni vime ma sedacky jen "2"
konfortni svezeni potrebuju (rocne nalitam zhruba 30-40tis) a "350Z" je nad 160kph pomerne hlucne vozitko a ikdyz na jednickove silnice super!!!, tak v dnesni dobe se na nich clovek stejne nesveze - bud ho sere rozbita silnice nebo zacpy
Brzdy a pneu se urcite vlezou do 100k kc a to i vcetne zimnich... viz ceny nahore
Co konkretne odchazi na tech provodovkach? a jak se to projevuje???
diky vsem za komentare!!!
Jestli chceš přeplňovanej motor z Corvetty (LSA, což je downgrade LS9 ze ZR1) a 4 dveře = Cadillac CTS-V

Jen ten vzhled je podivnej...
E60 M5 je raketa nad 5k RPM a 120km/h...
Odchází hlavně hydraulická čerpadla SMG ad.., projevuje se to ještě hrubějším přeřazením (než je bězné), škubání s prodlevami, tupé zvuky, přerušovaným tokem síly a popř. hláškou Transmission failure/General Transm. fault a někdy "limp" módem (safety mód pro dojezd do servisu)....
Jestli myslis tuto "jednicku" tak je to peknej mazec - 55.000czk
http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/S ... ulic_unit/
jinak se postupne prokousavam m5boardem a spoustu chyb vychytali od faceliftu - tzn. kupovat r.v. 2007 a vyssi...
http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/S ... ulic_unit/
jinak se postupne prokousavam m5boardem a spoustu chyb vychytali od faceliftu - tzn. kupovat r.v. 2007 a vyssi...