Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

M5 E60 - ceny nahradnich dilů

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Odpovědět
Zpráva
Autor
pesa
Registrovaný
Příspěvky: 256
Registrován: úte 05.01.2010 01:00
Bydliště: Zábřeh

#1 Příspěvek od pesa »

ahoj,
minuly tyden jsem obehal BMW Bychl a Auto Base s tim, ze bych potreboval, jako pravdepodobne budouci majitel tohoto auta, zjistit servisni narocnost a ceny nahradnich dilů pro M5 E60.

musim rict, ze oba prijimaci technici byli prijemne prekvapeni z cen nahradnich dilů, ktere z pocitace lezly. Napr.:

Predni kotouč 1ks - 9.700czk
Zadni kotouč 1ks - 6.900czk
sada prednich desek na celou napravu - 7.600czk
sada zadnich desek na celou napravu - 4.100czk

Diferencial - 60.000czk

Tlumic predni 1ks - 21.000czk
Tlumic zadni 1ks - 16.000czk

Ramena - predni 1ks - 5.500czk
- predni 1ks - 6.900czk
- zadni velke "H" rameno - 9.100czk
- zadni 1ks - 7.600czk
- zadni 1ks - 6.600czk

Stabik predni 800czk

Spojka - 19.900czk
Pritlacak - 25.000

Vanosy - 80.000czk (to je ranec)


Kdyz si to srovnam s 350z se kterou tedka jezdim, tak ceny jsou stejny - dokonce ramena u BMW jsou levnejsi...


Servisni intervaly jsou pry pro nesmyslnych 30.000km a prevodovka diky tomu ze je manualka, tak nema filtry a meni se jen olej a to po 90.000km

Svicky jsou za rozum, ale pruser je s montazi do poslednich 2 valcu - ke kterym je hroznej pristup....

jinak moc M5 k nim nejezdi a pokud ano, tak resili jen drobnosti do 10.000czk...

Kam VY majitele techto M5 jezdite na servis? A jak ho mate financne narocnej?

Podle techto informaci je to v dnesni dobe super kauf...
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#2 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

M5 nebyla nikdy super kauf
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Dally
Registrovaný
Příspěvky: 322
Registrován: ned 04.02.2007 01:00

#3 Příspěvek od Dally »

Vlasta píše:M5 nebyla nikdy super kauf


Říká majitel dieselu...

Naopak dobrá ojetá M5 vždycky byla a je jeden z nejlepších možných "kaufů" napříč trhem. Exkluzivní "top of the line" übersedan za pár set tisíc...
Dally
Registrovaný
Příspěvky: 322
Registrován: ned 04.02.2007 01:00

#4 Příspěvek od Dally »

pesa píše:ahoj,
minuly tyden jsem obehal BMW Bychl a Auto Base s tim, ze bych potreboval, jako pravdepodobne budouci majitel tohoto auta, zjistit servisni narocnost a ceny nahradnich dilů pro M5 E60.

musim rict, ze oba prijimaci technici byli prijemne prekvapeni z cen nahradnich dilů, ktere z pocitace lezly. Napr.:

Predni kotouč 1ks - 9.700czk
Zadni kotouč 1ks - 6.900czk
sada prednich desek na celou napravu - 7.600czk
sada zadnich desek na celou napravu - 4.100czk

Diferencial - 60.000czk

Tlumic predni 1ks - 21.000czk
Tlumic zadni 1ks - 16.000czk

Ramena - predni 1ks - 5.500czk
- predni 1ks - 6.900czk
- zadni velke "H" rameno - 9.100czk
- zadni 1ks - 7.600czk
- zadni 1ks - 6.600czk

Stabik predni 800czk

Spojka - 19.900czk
Pritlacak - 25.000

Vanosy - 80.000czk (to je ranec)


Kdyz si to srovnam s 350z se kterou tedka jezdim, tak ceny jsou stejny - dokonce ramena u BMW jsou levnejsi...


Servisni intervaly jsou pry pro nesmyslnych 30.000km a prevodovka diky tomu ze je manualka, tak nema filtry a meni se jen olej a to po 90.000km

Svicky jsou za rozum, ale pruser je s montazi do poslednich 2 valcu - ke kterym je hroznej pristup....

jinak moc M5 k nim nejezdi a pokud ano, tak resili jen drobnosti do 10.000czk...

Kam VY majitele techto M5 jezdite na servis? A jak ho mate financne narocnej?

Podle techto informaci je to v dnesni dobe super kauf...


Prodejce asi před tebou nebude dělat "nepříjemně" překvapenýho z ceny zboží, co prodává...

A drobnosti do 10tis. řeší asi proto, že většinu majitelů E60 M5 dokázali tak nasr*t (zlodějinou a nekompetentností), že na velké servisní úkony jezdí do Německa. Znám takových lidí několik....

BTW převodovka, je to co se na těhle M5 sere nejvíc. Hydraulika SMG atd...
Fantucci
Registrovaný
Příspěvky: 1127
Registrován: čtv 19.04.2007 00:00
Bydliště: Ústí
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Fantucci »

Dally píše:
Vlasta píše:M5 nebyla nikdy super kauf


Říká majitel dieselu...

Naopak dobrá ojetá M5 vždycky byla a je jeden z nejlepších možných "kaufů" napříč trhem. Exkluzivní "top of the line" übersedan za pár set tisíc...


Problém bude ale asi v "dobrá ojetá M5" a následně chytit jí v dobrém kaufu..
e46 325i Touring; X5 e70 3,0d xdrive
Dally
Registrovaný
Příspěvky: 322
Registrován: ned 04.02.2007 01:00

#6 Příspěvek od Dally »

Fantucci píše:
Dally píše:
Vlasta píše:M5 nebyla nikdy super kauf


Říká majitel dieselu...

Naopak dobrá ojetá M5 vždycky byla a je jeden z nejlepších možných "kaufů" napříč trhem. Exkluzivní "top of the line" übersedan za pár set tisíc...


Problém bude ale asi v "dobrá ojetá M5" a následně chytit jí v dobrém kaufu..


Přesně
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od MattyX Moderátor »

ani novej motor neni tak drahej , jenom cca 400 bez dph :) jelikoz jako kazde emko trpi klasikckou demenci svých majitelu a ojnice pak litají ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#8 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Dally píše:
Vlasta píše:M5 nebyla nikdy super kauf


Říká majitel dieselu...

Naopak dobrá ojetá M5 vždycky byla a je jeden z nejlepších možných "kaufů" napříč trhem. Exkluzivní "top of the line" übersedan za pár set tisíc...

M3 je rozhodně lepší volba. Ale nikomu jeho názor neberu. Přijde na to sám
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#9 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

No M5 e60 je na provoz docela drahá hračka a člověk holt musí počítat s trošku vyššíma nákladama, krom toho , že žere olej podobně jako benzín :D pokud se jedná o auto pro fun tak bych volil určitě M3, ale pokud ti nevadí že uděláš brzdy a gumy a je to za kilo tak šup do ni :wink: převodovka klekla minimálně každýmu druhýmu, jinak jede to jak čert ,ale tohle auto bych zvolil jen jako dálkovej super rychlej křižník....pro lidi s příjmem min. kilo měsíčně a to min.myslím smrtelně vážně :wink:
pesa
Registrovaný
Příspěvky: 256
Registrován: úte 05.01.2010 01:00
Bydliště: Zábřeh

#10 Příspěvek od pesa »

S M3 E90 jsem se svezl jen na sosnove, asi budu muset jeste porovnat s M5.
Minuly tyden jsem provetral IS-F a ikdyz ma stejnej kroutak jako M5, tak diky automatce davkuje zatah pozvolneji - coz mne neuspokojilo :(

chtel bych konecne poradnou raketu, ktera navic dokaze komunikovat s ridicem a nepritahuje na prvni pohled kolemjdouci a ma minimalne 4 sedadla s cenou kolem 700-900tis czk bez DPH

muj cil byla C6 a v budoucnu s kompresorem, ale ta jak vsichni vime ma sedacky jen "2" :(

konfortni svezeni potrebuju (rocne nalitam zhruba 30-40tis) a "350Z" je nad 160kph pomerne hlucne vozitko a ikdyz na jednickove silnice super!!!, tak v dnesni dobe se na nich clovek stejne nesveze - bud ho sere rozbita silnice nebo zacpy :(

Brzdy a pneu se urcite vlezou do 100k kc a to i vcetne zimnich... viz ceny nahore :)

Co konkretne odchazi na tech provodovkach? a jak se to projevuje???

diky vsem za komentare!!!
Dally
Registrovaný
Příspěvky: 322
Registrován: ned 04.02.2007 01:00

#11 Příspěvek od Dally »

pesa píše:S M3 E90 jsem se svezl jen na sosnove, asi budu muset jeste porovnat s M5.
Minuly tyden jsem provetral IS-F a ikdyz ma stejnej kroutak jako M5, tak diky automatce davkuje zatah pozvolneji - coz mne neuspokojilo :(

chtel bych konecne poradnou raketu, ktera navic dokaze komunikovat s ridicem a nepritahuje na prvni pohled kolemjdouci a ma minimalne 4 sedadla s cenou kolem 700-900tis czk bez DPH

muj cil byla C6 a v budoucnu s kompresorem, ale ta jak vsichni vime ma sedacky jen "2" :(

konfortni svezeni potrebuju (rocne nalitam zhruba 30-40tis) a "350Z" je nad 160kph pomerne hlucne vozitko a ikdyz na jednickove silnice super!!!, tak v dnesni dobe se na nich clovek stejne nesveze - bud ho sere rozbita silnice nebo zacpy :(

Brzdy a pneu se urcite vlezou do 100k kc a to i vcetne zimnich... viz ceny nahore :)

Co konkretne odchazi na tech provodovkach? a jak se to projevuje???

diky vsem za komentare!!!


Jestli chceš přeplňovanej motor z Corvetty (LSA, což je downgrade LS9 ze ZR1) a 4 dveře = Cadillac CTS-V :) V ČR by to byla raritka. Magnetorheologický tlumiče a 750Nm hezky "odspoda"...
Jen ten vzhled je podivnej...
E60 M5 je raketa nad 5k RPM a 120km/h...

Odchází hlavně hydraulická čerpadla SMG ad.., projevuje se to ještě hrubějším přeřazením (než je bězné), škubání s prodlevami, tupé zvuky, přerušovaným tokem síly a popř. hláškou Transmission failure/General Transm. fault a někdy "limp" módem (safety mód pro dojezd do servisu)....
pesa
Registrovaný
Příspěvky: 256
Registrován: úte 05.01.2010 01:00
Bydliště: Zábřeh

#12 Příspěvek od pesa »

Jestli myslis tuto "jednicku" tak je to peknej mazec - 55.000czk

http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/S ... ulic_unit/

jinak se postupne prokousavam m5boardem a spoustu chyb vychytali od faceliftu - tzn. kupovat r.v. 2007 a vyssi...
Odpovědět