Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
X5 E53 4,4 v lpg
Zdravím, mám 3,0,ale nejaké zkušenosti se hodí:
Cena přestavby 36 000vč. DPH
Nádrž místo rezervy 80l
město cca 15l
Dálnice 190km/h - 20l(měřeno úsek 200km)
Dálnice 140km/h - 13l(měřeno úsek 200km)
Jezdí se s tím dobře.Po seřízení a obohacení plynu po první kontrole při 1000km je rozdíl od benzínu neznatelný.
Cena přestavby 36 000vč. DPH
Nádrž místo rezervy 80l
město cca 15l
Dálnice 190km/h - 20l(měřeno úsek 200km)
Dálnice 140km/h - 13l(měřeno úsek 200km)
Jezdí se s tím dobře.Po seřízení a obohacení plynu po první kontrole při 1000km je rozdíl od benzínu neznatelný.
X5 4,4i 235kW
cena prestavby v LPG servis Brno = 45000 CZK
Spotreba = 17,5 l/100km (95% dálnice priemer 155 km/h)
Mimo mesto + dedinky = 14 l/100km (priemer 100 km/h)
70 l toroid namiesto rezervy,
pozor na sviečky, treba len na LPG inak to blbne.
športová jazda za spotrebu ako na aute s 1,6 16V (v prepočte na cenu benzínu, jazdím ako keby za 7,5 litra 95oktánového benzínu)

cena prestavby v LPG servis Brno = 45000 CZK
Spotreba = 17,5 l/100km (95% dálnice priemer 155 km/h)
Mimo mesto + dedinky = 14 l/100km (priemer 100 km/h)
70 l toroid namiesto rezervy,
pozor na sviečky, treba len na LPG inak to blbne.
športová jazda za spotrebu ako na aute s 1,6 16V (v prepočte na cenu benzínu, jazdím ako keby za 7,5 litra 95oktánového benzínu)

Caute chalani, mam jednu otazku ? ohladom LPG. ?! kde vam dali nadrz ? "teda diskovu " miesto rezervy? a kolko litrovu? mozte mi niekto poslat foto ?ako to tam mate? lebo ja si neviem predstavit? kde a ako to tam namontovali? ved tam mate autobateriu, // som novacik , a tak ma nasmerujte. diik za ochotu.
Určitě co největší, "bojler" do kufru by byl super, ale kufr potřebuju
Pořád hledat benzínku na tankování je vopruz, pokud jezdíš po městě tak to jde, víš kde jsou a tolik to nevadí. Na dlouhé cestě pořád jen koukáš kde natankuješ. Letos jsem byl v Řecku a po 300km pořád tankovat, to znamená po 200 už hledat LPG. Samozřejmě jsem něco musel jet na benzín protože se prostě všude netrefíš aby měli LPG
.
Já mám kompresor od NIVA danej vedle baterky vzadu v kufru v místě po rezervě. Pokud bych dával větší nádrž a baterku nechal dole musel by někam jinam. Prej jde dát do boční kapsy u podběhu, ale tam mám zase subwofer


Já mám kompresor od NIVA danej vedle baterky vzadu v kufru v místě po rezervě. Pokud bych dával větší nádrž a baterku nechal dole musel by někam jinam. Prej jde dát do boční kapsy u podběhu, ale tam mám zase subwofer

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1226
- Registrován: čtv 13.03.2008 01:00
- Bydliště: Město snů
- Klubové ID: 1749
takovouhle E34 jsem ještě neviděl

http://www.lpgservis.cz/reference/prest ... w-e34-20i/


- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
zrovna na 4,4 to mel taky, i kdyz starsi typ bych rekl, jako start uplne cisty nebyl, ale po startu to nevykazovalo zadny velky rozdily od benzinu, zajel bych do firmy, kde to delali, zda se na to nemuzou podivat, ze to nejede spravne, at se znovu podivaj na vsechny kalibrace a projdou vedeni, prece jsi neplatil penize za to, abys jezdil s autem jak s traktorem ze
vlevo je matal
a vpravo Killca 

