Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Sli by jste do E70 znovu?

Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Odpovědět
Zpráva
Autor
cajik8
Registrovaný
Příspěvky: 298
Registrován: pon 03.10.2011 00:00
Bydliště: Znojmo-Uherske hradiste

#1 Příspěvek od cajik8 »

Zdravim kluci,prosim rad bych se zeptal majitele x5 e70 jestli by po zkusenostech znovu sahli po tomto modelu,nebo by radeji vybrali jiny model napr bmw?
Diky moc mam jednu vyhlidlou a porad nevim jestli do toho skrz vetsi nakladovost jit jinak je to samozrejme nadherne auto :wink: :?:
Uživatelský avatar
Maca
Registrovaný
Příspěvky: 460
Registrován: ned 18.01.2004 01:00

#2 Příspěvek od Maca »

Já osobně jsem s E70 spokojenej, ale až ji za pár let ojedu, tak vyberu zase něco jinýho (od bmw :wink: ). Proč kupovat zase stejnej model, když v tý době bude k mání spousta jinejch na vyzkoušení (5,6,7) ? :wink:
RSak
Registrovaný
Příspěvky: 298
Registrován: pát 09.09.2005 00:00
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od RSak »

mám X5 E70 3,0d 173kW a jsem moc spokojen, najel jsem už 97 tisíc km a ještě hodlám pár desítek tisíc km najet, za mě doporučuji
cajik8
Registrovaný
Příspěvky: 298
Registrován: pon 03.10.2011 00:00
Bydliště: Znojmo-Uherske hradiste

#4 Příspěvek od cajik8 »

Diky za nazory,rozmyslim se jestli vzit uspornejsi 3nebo 5ku a nebo mam nabidku na jednu x5 ktera se mi moc libi ale mam strach ze servisu ma uz cca 189 tis km a to uz je takove hranicni nebo co myslite?
Uživatelský avatar
Maca
Registrovaný
Příspěvky: 460
Registrován: ned 18.01.2004 01:00

#5 Příspěvek od Maca »

Já mám teď na tacho kolem 175 tis. km a servis je stejnej jako na cokoliv podobnýho (viz. http://www.bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=95074), naposledy mě zlobili na jaře vstřikovače. Nejdřív mi odešli 2 najednou takže odtah a 3 týdny na to praskla taková ta příruba (podkova) vstřikovače a přestalo to těsnit, takže další odtah. No ale to se může stát. :wink:
Jo a taky mi nedávno praskl jeden zadní měch.
cajik8
Registrovaný
Příspěvky: 298
Registrován: pon 03.10.2011 00:00
Bydliště: Znojmo-Uherske hradiste

#6 Příspěvek od cajik8 »

Je to dilema no,prave bych uz rad neco,co by nebyla jen pokladnicka ale malinko i ty penize davat jinam nez jen do auta a jeho servisu:) libi se mi ze nove bmw nabizi servis exclusive na 5 let zdarma,ale pri mych financnich moznosttech si muzu momentalne koupit novou max x1 co do prostoru se tyce:)
myslim ze zrova tady ty veci co jsi psal jsou docela financne narocne kdyz nebudu pocitat bezny spotrebak jako oleje a brzdy atd.
Nevim opravdu jestli sypat dal prasule a koupit co se mi fakt libi nebo ne :)
Uživatelský avatar
Maca
Registrovaný
Příspěvky: 460
Registrován: ned 18.01.2004 01:00

#7 Příspěvek od Maca »

Tak otázka je, co je pro tebe hodně za servis. Narozdíl od E53 zase E70 míň žere gumy a brzdy a olej vydrží dýl :-) To co jsem psal jsou spíš náhody, který se můžou stát, ale taky nemusí, s tím musí člověk vždycky počítat, holt to není nový auto (a taky dost záleži na jakej kus natrefíš).
cajik8
Registrovaný
Příspěvky: 298
Registrován: pon 03.10.2011 00:00
Bydliště: Znojmo-Uherske hradiste

#8 Příspěvek od cajik8 »

Tak treba ted na ML se mi pokazili nejaky cidla v prevodovce ani to nebyla mechanika a v servise jsem nechal 26 tisic i s vymenou oleje v nem,coz je treba taky pro me palka kdyz si vemu ze to jsou treba 4 mesicni splatky na nejakou lizacku na nove auto u ktereho to skrz zaruku odpada.
Kdyz srovnam e53 co jsem mel tak ten servis si myslim ze byl drazsi ale hlavne tim ze je to suv o to se mi ted jedna,strasne veci v podvozku pak xdrive ktery ma taky urcite na servis nejake mouchy,ted porovnavam ciste treba s e61:)
Uvidim Ml jde na prodej a nejspis podle aktualni nabidkz budu hledat nastupce jen chci malo km najeto a to uz je ted hodne tezke splasit.
Uživatelský avatar
Maca
Registrovaný
Příspěvky: 460
Registrován: ned 18.01.2004 01:00

#9 Příspěvek od Maca »

Na druhou stranu, když člověk vezme v úvahu rozdíl kupní ceny a prodejní ceny za pár let, tak to je klidně 150 až 200 tis./rok. Takže třeba 50 tis./rok na servis není tak moc :wink:
Jinak pokud bych měl srovnávat, tak jsem měl E53 předface (bez xdrive) a servis byl o něco levnější než E70, ale nebyl to zase až tak velkej rozdíl.
cajik8
Registrovaný
Příspěvky: 298
Registrován: pon 03.10.2011 00:00
Bydliště: Znojmo-Uherske hradiste

#10 Příspěvek od cajik8 »

Myslim ze mas pravdu v tom rozdilu kupnich cen je to opravdu nekde jinde,spis je to asi o tom rozmyslet se jestli jit do tak vrcholoveho segmentu nebo zvolit uspornejsi napriklad 5 ci 3ku.
Uvidim rozhodl jsem se prvni v klidku prodat ml sa pockat co se naskytne v nabidce,ale doufam ze se rychle uda:)
SThomas
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00

#11 Příspěvek od SThomas »

Cajicku,
já myslím, že to máš cele nějak divně. Pokud máš ML320 rv06 a najedeš s ním max. 1000km za měsíc, tak nemá smysl měnit zase auto, protože už jsi do něj nějaké peníze nainvestoval a ty se ti opět prodejem nevrátí!!
Každý kdo prodává auto, tak jej prodává s nějkou závadou o které buď ví a neřekne ti to nebo neví a projeví se to po pár kilometrech, ale nikdy nemůžeš počítat s tím, že koupíš auto, které je bez investic a jenom tím, že je zase o něco dražší než máš teď zaručuje, že do něj nebudeš muset investovat! Já myslím, že se mnou bude většina zde přítomných Clubáku souhlasit, že auto se kupuje na delší dobu min 2-5 let a tím se rozpustí počáteční náklady na opravy po předchozím majiteli a zanedbané údržbě.
Jinak bych řekl že je jedno jestli je to auto rv 2000 nebo 2008 protože
se běžné díly budou opotřebovávat podobně. Ba dokonce bych řekl, že ty starší auta budou trochu poctivější protože automobilku netlačily úspory kvůli finanční krizi. Každopádně novější auto je dražší a tím pádem bude ztrácet každý rok na hodnotě víc než to co máš teď, tak aby jsi potom nezjistil, že sis sice koupil auto sice bez větších poruch, ale na ceně jsi přišel o dvakrát tolik než kdyby se ti tam sem tam něco pokazilo!
Pokud nemáš dvě mega na novou X5, tak myslím, že nemá smysl zkoušet, které auto se za půl roku co ti vydrží nepokazí míň!

P.S. NECHEJ SI AUTO CO MÁŠ DÉLE NEŽ PŮL ROKU A POTOM UVIDÍŠ, JAK SE KAZÍ A KOLIK DO NĚJ VE FINÁLE TŘEBA ZA 3 ROKY NAINVESTUJEŠ!

BRÁCHA :D
speedfred
Registrovaný
Příspěvky: 268
Registrován: sob 16.07.2005 00:00

#12 Příspěvek od speedfred »

tak to s tebou nesúhlasím,že každý kto predáva auto tak má nejakú závadu.Ja sa snažím poctivo autá servisovať,ale ked ma omrzí tak ho predám,lebo chcem skúsiť niečo iné.
Tom_120i
Registrovaný
Příspěvky: 208
Registrován: ned 20.12.2009 01:00

#13 Příspěvek od Tom_120i »

Já mám z toho dojem, že ty na takové auto evidentně nemáš, takže si ho radši nekupuj. Když vyloučím vraky, tak uvažuješ o ojetině za kterou dáš min cca 800tis CZK a řešíš tady nějakých 100tis, které tam s velmi vysokou pravděpodobností během roku dvou nasypeš?

Já kupuji 3letá auta a VŽDY se na nich odporoučelo něco nákladného během prvních pár měsíců maximálně roku.

A plně souhlasím s tím, že nikdo neprodává auto ve 100% stavu. Ona je to často nemoc původních majitelů, že si dokonce i myslí, jak to jejich auto je nejlepčí a nejvíc opečovávané, ale realita bývá jiná.
To už z logiky věci nejde, je to prostě ojeté auto (nedej bože ojetej nafťák), myslíš si, že kdyby někdo měl na prodej auto v super stavu, tak ho nepošle "do rodiny"?

Abych zakončil pozitivně, určitě se dá najít auto ve výborném stavu, ale dá to práci, cena tomu odpovídá a výsledek je nejistý ;-)
cajik8
Registrovaný
Příspěvky: 298
Registrován: pon 03.10.2011 00:00
Bydliště: Znojmo-Uherske hradiste

#14 Příspěvek od cajik8 »

O tom jestli mam nebo nemam to bych se radej nebavil protoze o tom vis kulovy :wink:
Ne kazdy chce dat mega za auto ikdyz je ma a proto jsem se ptal na kvalitu e70 a jestli neni lepsi zvolit mladsi rocnik a jinou kategorii a mensi kilometrazi,nebo je e70 tak kvalitni ze rok 08 a napr najezd kolem 180 tis. bude jeste v relaci. :wink:
Odpovědět