Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e65 - spolehlivost motoru u 745i

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
Radek
Registrovaný
Příspěvky: 593
Registrován: pon 26.05.2003 00:00

#41 Příspěvek od Radek »

Srandik32 píše:
Radek píše:mam skoro dva roky e65 735i najeto cca. 230 000km a za celou tu dobu jsem delal jenom spotrebak -desticky,kotouce,oleje,filtry... jen ted se mi ukazala chyba v jedne jednotce airbagu,ale uz mam koupenou jinou jen to vymenit a nakodovat...jinak bez problemu a momentalne ji i prodavam


Radku že jsem si nevšiml že by jsi měl za oknem nalepenej lísteček PRODÁM :D


listecek v chodove? :lol:
HonzaItaliano71
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: pát 12.03.2010 01:00

#42 Příspěvek od HonzaItaliano71 »

Gordon píše:
Moribundus píše:Já teda nevím, mám to teprv rok a půl a žádnej problém jsem s motorem neměl. Mám rok 02 najeto cca200tis a nemůžu si na nic stěžovat. Jediný co jsem řešil, byly přední ramena. Auto je asi v nej výbavě co se dělala, teď jsem přijel s dovolený 2100km jako bych ani nejel. Podle mě záleží jak se o něj předchozí majitel staral, ale to je asi jasný. U motoru jsem měnil svíčky a olej když jsem to koupil. Byl jsem na diagnostice přímov servisu, všechnobylo gut a od tý doby jenom jezdím. Před 745i jsem měl A8 4,2. 01 Nebudu to vůbec srovnávat, já vím vy mluvíte o modelu 03, ale sedma je PRO mě lepší, je to auto který má obrovský charisma. A8 je prostě koncernová záležitost a nikdo mi to nevymluví. já si na to auto nemůžu stěžovat, ale jedinou výhodu vidím v pohonu 4*4 to je celý. Když jsem poprvé slyšel motor v 745, tak je to proti audi šepot květin. Měl jsem strach ze zadního náhonu protože jezdím hodě na hory, ale to mě překvapilo ještě víc. Vyjel jsem naprosto všude a v pohodě. Dlouhodobou spotřebu mám 12,5 a na tý dovolený po dálnici při adaptivním tempomatu 145km mi to spadlo na 9,6, což si myslím že je bomba. Já jsem s touhle károu moc spokojenej. 8) Samozřejmě že facelift je asi lepší, ale na něj jsem neměl. Ten bude po tomhle autě.



jj, souhlas, včera jsem se byl dívat na jednu A8 a není to ono, baworák je baworák :), olympijské kruhy nebrat :lol:


No newim ,je to otázka vkusu,ale a8 4,2 je přece jenom hezčí a praktičtější auto,rozhodně ho nemusíš v zimě nikde tlačit 8)

A pokud 7dmu tak jedině po faceliftu páč ta první je hrozná zbluda :!: :!:
Moribundus
Registrovaný
Příspěvky: 224
Registrován: pon 31.08.2009 00:00

#43 Příspěvek od Moribundus »

Řeknu ti to asi takhle. Já jsem A osmu měl, máš sice pravdu že jsem jí nemusel nikde tlačit, ale to Bafa taky ne. Vím že osma je pěkný auto,měl jsem na ní leštěný devatenáctky vypadala pěkně. Ale ty závady, o těch tady nebudu radši psát. Navíc dílenský zpracování..to se nedá se sedmou naprosto srovnat. Nádržka expansky jako u třicetiletýho passatu..no nic moc. Nevím, ale svoje auto nepovažuju za ZBLUDU nebo jak si to napsal, ale kupoval jsem ho skoro před dvěma lety a stálo mě skoro čtyři kila. Facelift byl v tý době ještě hodně nahoře. Myslím že je to lepší než kdybych to utratil třeba za Oktávku ne?? Mě se sedma líbí a nenechám se nikým otrávit. Tyhle kecy slyším všude. Máš hodně peněz? Tak si kup facelift.
Eks
Registrovaný
Příspěvky: 260
Registrován: úte 04.12.2007 01:00

#44 Příspěvek od Eks »

To: Moribundus
vím, že jsem na foru BMW, ale váhám jestli mám koupit kruhy A8 nebo vrtuli 740i/730d oba po faceliftu. Jo taky ve svých úvahách upřednostňuji 4x4, ale vím že když bude nejhůř sněhové řetězy to zachrání. Kolikrát se to stane za zimu na horách. U mé 39 tak asi naposled před 2 roky v Rakousku, ale to jsme bydleli v orlím hnízdě. Na horách jsme tak 30x za zimu. Základ jsou dobré zimní pneu a vložka mezi sedadlem a volantem. Co na tý osmě bylo tak hroznýho, zatím jsem se dozvěděl jen o expanzce, ale byla funkční, nebo ne? Myslím to vážně co se ti všechno vy***lo.
Díky Zdeněk
Moribundus
Registrovaný
Příspěvky: 224
Registrován: pon 31.08.2009 00:00

#45 Příspěvek od Moribundus »

Eks: Co napsat. A osma byla hezká. Přivez jsem jí z raichu byl to r.v. 00. Měl jsem u ní Recaro sedačky, takže ten hezčí vnitřek. Je pravda že měla najeto přes dvě kila. První co jsem udělal vyměnil jssem olej filtry apod. Asi po měsíci začal pískat motor. Když jsem přidal plyn takto přestalo. Vyměnil jsem všechny hadičky podtlaků, ty starý se mi rozpadaly v ruce, nechápu. Týden..a začalo to pískat znova. Pak mi odešel větrák u chladiče. Motor se naštěstí dal spravit. Jezdil jsem, vyměnil přední destičy,koupil nový kabely na senzory a kamarád to restartnul. Za týden pííp..je nutná výměna destiček..to nevadí přijeď, já ti to smažu, za čtrnáct dní..pííp..nutná výměna destiček..tak do audi, třeba to ten kámoš dělá špatně, ne pane vše je v pořádku my jsme vámto vymazali to se stává..a když už jsem tam byl tak si koupím návod v češtině,.. jasně panne to není problém jedenátset..tak jsem si ho vzal, bylo mi to blbý a doma zistím že to je na tu starou A osmu! Já měl tu od 99 do 03 a to chtěl frajer vinko..no nic destičkky jsou v poho, asi to opravdu ten kamarád dělal blbě, za čtrnáct dní ..pííp.. já myslel že mě raní mrtvice!! Tak jsem sundal kola pěkně jsemto proklemoval a sra lna to. Pak se mi začala vybíjet baterka. Za boha nikdo nemoh přijít na to co to dělá. Tak pěkně do práce s sebou třináctku klíč, odmontovat a při odjezdu domů zase pěkně namontovat. Po laborování asi měsíc, se přišlo že to dělá zadní stahovačka okna. Já nic nehaním. Moje zkušenost s tímhle autem je prostě špatná. Můj velkej kamarád je do Audi blázen, na jeho popud jsem pro ní jel do raichu. On si teď koupil A8 3,7 r.v. 05. Kdyby jste viděli ten interiér..jak jsou čudlíky třeba na stahování oken ošahaný že už nejsou černý ale vykukuje s toho napůl bíla..kluci to je konec. Já s toho ten koncern prostě cítím na každým kroku. A přitom stará stovka doutník, vždyť to byla spolehlivost jako prase..Na hory jezdím tak čtyřikrát do roka. Jasně, nebudem se bavit o čtyřkolce, ale se sedmou jsem neměl jedinej problém někam vyjet. Pokud bych byl já na tvém místě, kupuju sedmu. Náhon na všechny kola u mě v tomto případě není prioritou. Pokud chceš mít problémy, tak si kup nejlépe A8 4,2TDI. To je paráda..tam ty závady svítěj jak vánoční stromeček..Ale dost pomluv. Třeba ta moje byl blbej kus, a taky člověk musí brát že to bylo starší auto. Audi se mi líbí třeba novej Allroad ale já zůstávám u BMW.
Eks
Registrovaný
Příspěvky: 260
Registrován: úte 04.12.2007 01:00

#46 Příspěvek od Eks »

To: Moribundus
Díky za info.
Zdeněk
FilM
Registrovaný
Příspěvky: 101
Registrován: úte 09.11.2004 01:00
Kontaktovat uživatele:

#47 Příspěvek od FilM »

Jen tak strucne - mam 745i, 02, koupena v CR, jsem druhy majitel. kupoval jsem pred 4mi lety se 100 000, nyni ma 195 000.
Zavady:
praskly plochy remen - oprava vcetne vymen vsech napinaku v AuTECu 18 000,-
jinak NIC !!!
pouze dle servisnich intervalu olej, filtry, jednou kotouce, desticky, ted me cekaji svicky.
Vybava temer maximalni (DynamicDrive, vzduch vzadu, EDC, softclose), interierove ptakoviny nejmenuju, na tom se nema co sypat.
Po dieselu (730d E38) je to uzasny servisni odpocinek.
Spotreba - mesto 14, mimo mesto 12,5, da se jet za 11 (140 dalnice)
jozin7
Registrovaný
Příspěvky: 498
Registrován: ned 19.07.2009 00:00
Bydliště: od Ostravy

#48 Příspěvek od jozin7 »

Taky se pridam.Mam e 65 745i,taky druhy majitel,vymenil jsem jen membrany mezi hlavama,otazka par korun,dal bezna udrzba tzn.olej.svicky jsem menil preventivne.Jinak myslim kolik tam je hovadim ve vybave tak se to sere dost malo..Kamos koupil soucasne jak ja 530D,a furt tam neco ladi.......Otazka spotreby u nej zvitezila.Ja mam prumer 13,1,jezdim jen mesto,obcas palba z krizovatky .
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#49 Příspěvek od JaraX »

Moribundus píše:Eks: Co napsat. A osma byla hezká. Přivez jsem jí z raichu byl to r.v. 00. Měl jsem u ní Recaro sedačky, takže ten hezčí vnitřek. Je pravda že měla najeto přes dvě kila. První co jsem udělal vyměnil jssem olej filtry apod. Asi po měsíci začal pískat motor. Když jsem přidal plyn takto přestalo. Vyměnil jsem všechny hadičky podtlaků, ty starý se mi rozpadaly v ruce, nechápu. Týden..a začalo to pískat znova. Pak mi odešel větrák u chladiče. Motor se naštěstí dal spravit. Jezdil jsem, vyměnil přední destičy,koupil nový kabely na senzory a kamarád to restartnul. Za týden pííp..je nutná výměna destiček..to nevadí přijeď, já ti to smažu, za čtrnáct dní..pííp..nutná výměna destiček..tak do audi, třeba to ten kámoš dělá špatně, ne pane vše je v pořádku my jsme vámto vymazali to se stává..a když už jsem tam byl tak si koupím návod v češtině,.. jasně panne to není problém jedenátset..tak jsem si ho vzal, bylo mi to blbý a doma zistím že to je na tu starou A osmu! Já měl tu od 99 do 03 a to chtěl frajer vinko..no nic destičkky jsou v poho, asi to opravdu ten kamarád dělal blbě, za čtrnáct dní ..pííp.. já myslel že mě raní mrtvice!! Tak jsem sundal kola pěkně jsemto proklemoval a sra lna to. Pak se mi začala vybíjet baterka. Za boha nikdo nemoh přijít na to co to dělá. Tak pěkně do práce s sebou třináctku klíč, odmontovat a při odjezdu domů zase pěkně namontovat. Po laborování asi měsíc, se přišlo že to dělá zadní stahovačka okna. Já nic nehaním. Moje zkušenost s tímhle autem je prostě špatná. Můj velkej kamarád je do Audi blázen, na jeho popud jsem pro ní jel do raichu. On si teď koupil A8 3,7 r.v. 05. Kdyby jste viděli ten interiér..jak jsou čudlíky třeba na stahování oken ošahaný že už nejsou černý ale vykukuje s toho napůl bíla..kluci to je konec. Já s toho ten koncern prostě cítím na každým kroku. A přitom stará stovka doutník, vždyť to byla spolehlivost jako prase..Na hory jezdím tak čtyřikrát do roka. Jasně, nebudem se bavit o čtyřkolce, ale se sedmou jsem neměl jedinej problém někam vyjet. Pokud bych byl já na tvém místě, kupuju sedmu. Náhon na všechny kola u mě v tomto případě není prioritou. Pokud chceš mít problémy, tak si kup nejlépe A8 4,2TDI. To je paráda..tam ty závady svítěj jak vánoční stromeček..Ale dost pomluv. Třeba ta moje byl blbej kus, a taky člověk musí brát že to bylo starší auto. Audi se mi líbí třeba novej Allroad ale já zůstávám u BMW.


myslim že jsi nebyl vyjimka, když vidím jak se mymu okoli ty koncernovy kurvy serou tak nechapu že to kupojou takovy zmrdy, jedinej dobrej motor je snad 3.0Tdi, jinak cokoliv od nich nad rok 2000 tragedie, to se ani nebavím o provedení, vše plastovy, odporny, hnusny, ted jsem řešil rozvody na 3,2 FSI rok 07, najeto 110tkm, a odešel tam ROZVODOVEJ RETEZ!!! normalně se vytahal a prej na tehdle FSI občas i praskne, znamej to řešil na autě co mělo 60 najeto, no to je mazec, tak zjebat rozvod řetězem a nejlepší na tom že ty rozvody sou mezi motorem a převodovkou, takže automaticky motor ven.
krakatit
Registrovaný
Příspěvky: 812
Registrován: ned 16.01.2005 01:00

#50 Příspěvek od krakatit »

vidíš, a mě zase připadá A8 2006 4,2 spolehlivejší než E38 4,4 co sem měl, je to asi kus od kusu, ale nemyslím, že BMW je spolehlivejší, takhle se to fakt říct nedá, ani o audi
jozin7
Registrovaný
Příspěvky: 498
Registrován: ned 19.07.2009 00:00
Bydliště: od Ostravy

#51 Příspěvek od jozin7 »

Srovnavas jabka s hruskama myslim.Navic jedny z 2006 a druhe jsou stare plecky pomalu.
Atila
Registrovaný
Příspěvky: 657
Registrován: úte 31.10.2006 01:00

#52 Příspěvek od Atila »

Odmyslime-li si pojmy a dojmy zalozene na kusovych zkusenostech a zamerime se na relevantni statistiky z provozu tisicu vozu, tak britsky Reliability Index porovnavajici servisni naklady u starsich vozu v UK povazuje jak Audi A8 vs. BMW 7 E65, tak Audi A6 vs. BMW 5 E60 za zcela rovnocenne v tomto ohledu. Audi je v obou pripadech o malinko lepsi, ale realne rozdily jsou naprosto zanedbatelne.
Pri porovnani s tretim ze skupiny nemeckych premiovek tedy s Mercedesem vynikne kvalita obou prvnich znacek, protoze u Mercedesu je E-klasse o neco malo horsi, ovsem S-klasse je primo katastrofalni na samem chvostu zebricku.
V kazdem pripade servisni naklady u Audi A8 vs. BMW 7 budou spise o stesti na dany kus nez zavisle na znacce.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#53 Příspěvek od JaraX »

jenže není to jen o servisních nakladech v origo servisu, to taky nic neřika, protože všude je to šileně nadsazeny, ale spíš o tom jak je člověk schopen to udržet díky svým známým
Honza83
Registrovaný
Příspěvky: 296
Registrován: sob 24.01.2009 01:00
Bydliště: ČR

#54 Příspěvek od Honza83 »

uvažuji o 645 (něco méně o 545 E60) předpokládám že se jedná o stejné motory jako v 745, mám tedy očekávat podobné mouchy?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#55 Příspěvek od JaraX »

Honza83 píše:uvažuji o 645 (něco méně o 545 E60) předpokládám že se jedná o stejné motory jako v 745, mám tedy očekávat podobné mouchy?

motor tě nezklame, 645i super volba, hlavně ten s SMG :)
enougher
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: úte 06.12.2011 01:00

#56 Příspěvek od enougher »

Atila píše:
tomascz2 píše:prosím tě s těma opravama bych byl opatrnej - ona AUDI není bez poruchová včetně elektroinstalace a o cenách raději nemluvit


Ja nikde netvrdil, ze je Audi bezporuchova. Tyhle novejsi vlajkove lode chteji vsechny svoje. Rekl bych, ze asi nejhorsi servisne je S-klasse, kde se krome standardnich veci navic jeste serou prevodovky a ma AIRMATIC coz je asi nejhorsi varianta z pokrocilych podvozku, protoze nevydrzi a ma velmi drahe dily. U BMW a Audi alespon ty prevodovky drzi a podvozek u Audi je ac na vzduchu tak odolnejsi a zaroven servisne levnejsi a BMW E65 ma na vzduchu akorat zadek, coz je sice taky docela drahe na opravy, ale stale mnohem levnejsi nez Merc a jeho tricet tisic kazdy mech plus ctyricet tisic kompresor a k tomu jeste elektronika a tuna cidel.



Cirou nahodou jsem neco hledal na Google a objevil jsem tenhle topic a musim rict ze tenhle clovek co napsal viz vyse by se mel rozbehnout a skocit do zdi protoze o tom nic nevi.

Upozornuji ze vlastnim jiz 3. S-classe ....
Nechci Vam hanit Vase BMW ale muj nazir je tento
Kazdy vyrobce automobilu ma svoje chyby a o tom zadna.
Bohuzel at chcete nebo ne Mercedes tridy S stanovuje vzdy limity v segmentu nejvyssi tridy. Jedine cim BMW oslnilo je iDrive a ten zase neoslnil me.
Vsechno co ma Vase BMW dnes jako napr aktivni tempomat Distronic, mel MB pripraveno jiz v roce 1988...

A ted muj nazor na nejvyssi tridu

Myslete si co chcete ale pro mne je nejzasadnejsi komfort, komfort ridice a komfort jizdy a v tom je pro mne BMW 7 opravdu nejhorsi
1.Male sedacky/mimo individual/
2 celkova stisnenost prostoru ridice
3. tvrdost podvozku
Z tohotle jsem u BMW ve smrti a VW A8 a Phaethon ho o mnoho predci A8 mi vadi snad jen nizko posazene sedaky


A ted co do techniky.
Mercedes tridy S ma nejkomfortnejsi podvozek v Vzduchovym a nebo hydropneumatickym podvozkem s Mb klasickou napravou Double Wischbone v predu a 5ti prvkovym multilinkem vzadu a ve spojeni s tlumici Airmatic jde o absolutne v teto tride bezkonkurencni podvozek
Neni pravda ze tlumic stoji 30000 a kompresor 40000
Tlumic Airmatic stoji v MB 27000 /U nas 23000/ a primo od vyrobce je prodavame za 15000kc, kompresor stoji u nas 7200 a vyrobce urcuje vymenu rele a dvou hadicek v cene 1200kc.
U BMW v originale stoji tlumic 14500 plus vyrobce narizuje vymenu pruziny 3500 plus ulozeni plus spodni ramena

Pokud Vim tak BMW E65 ma predni napravu Mac Pherson a vzadu 4prvkovy multilink

zatimco u MB tridy S se tlumice pri standartni jizde meni predni ve 250 000 a zadni az ve 400 000 najetych kilometrech u BMW je to diky naprave v polovicni dobe a to se u Bmw musi ve 150 000 menit komplet ramena predni napravy a komplet ramena zadni napravy plus cepy naboje

Nemluvim o stabilizatorech coz je bezny spotrebak u bou znacek.

A ted co se tyce prevodovky

Standartni prevodovka Mercedes Benz vydrzi pri beznem uziti 300 000 s pravidelnou vymenou oleje a filtru kazdych 60 000 a u BMW je to tusim 120 000km
Mezi bezne poruchy patri Wandler a opotrebeni prevodovek , a pak mechanicke zavady zpusobene spatnym servisem. Obcas zakuka ridici jednotka a jelikoz se bavime o roku 2000-2006 a o 5Q AT tak rodoco jednotka stoji 6000 original MB v pripade 7Q AT stoji asi 25000kc

muj kamarad ma na vsem 320 cdi 480 000 na prevodovce a akorat delal jednotku a meni oleje...

Za mne bych hovoril o tom ze nejvetsi problem Mercedesu do rv 2006 je koroze... bohuzel doba je takova a setrilo se kde to slo a lemy spodnich dveri a platniky je maler a ostuda...


Mercedes Benz ma jeste jeden typ podvozku a to je Hydropneumaticky
tam je maler je to lelktronickou jednotkou ovladana nivelace a tlumic stoji 36000 a vyrobce sachs s tim nemuze nic delat skrz embargo vyrobce
servopumpa co to cele pohani stoji 30 000 a pak tu mame 3 ventyly 2 za 24000 a jeden za 35000 je to tzv Active body control

Mercedes chysta novinku je to MBC- Mobilio Body control a 6 laserovych kamer snima povrch vozovky daleko pred jednoucim vozidlem a podvozek na cokoli pripravi....


Prosim nehazejte ciframi.... a servisnimi intervaly


BTW ze zkusenosti vim ze nejvetsim problem MB jsou dve veci
INOVACE- sam bych se z nich nekdy po... co vsechno Stutgartsti technici vymysli
Stazene kilometry u ojetin- u Mercedesu stahnete 200 000 anz by bylo cokoli divne a z toho plynou tyhle famy





zatomco Mercedes ma v prumeru ve ve 300 vymenu zadni jedne tyce odklonu a cepu ramene a
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#57 Příspěvek od JaraX »

bože to je zas kravina :)

Mercedes je super ale o tom žádná, nepopírám, ale BMW je BMW.
minulej týden jsme byli s tatíkem na roadshow v mercedesu, tatík odjakživa zbožnuje mercedsy, ted maj naši e91 2005, tatík seděl v novym MLu, Cčku, Ečku. Zmrdy jako Bčko nepočítám. A co ho překvapilo?
proč maj všecky tyto auta tak malý displaye od navigace? dyt jejich 6 let stará trojka má lepší display(asi 2x větší) než MLko který je trochu jiná třída, dost si stěžoval na sedačky v ML, hlavně vzadu, horší jak 3er. o tom že MLko za 2,2 mega má sedačku kde se zvedáš račnou taky nemluvím.
prostě MB je fajn auto, ale když do toho člověk sedne tak si připadá jak v 20ti letym autem, jezdím novým Cčkem a pak odjet 6letou 3er tak si člověk připadá že odjel novějším autem než kterým právě jezdil.
Takže ve vysledku muj tatík fanda mercedesu přešel k BMW a časem bude asi GT5.

o servisu mercedesu bych radši pomlčel, kam jsme jeli tam skoro samý negativní zkušenosti, díly sou levny, to ano, levnější než BMW, ano, ale koupit díl a rychle pryč.
Co se týče ceny tlumičů tak E65 nemá jen obyčejné tlumiče ale má i EDC, ty sou taky super, zadní náprava u longa je taky vzduchová, má vzduchový vak, ale není to tak pohodlné jako airmatic.
Ono každý má svoje, s BMW se dá rychleji projet zatáčka s Mercedesem se dá projet komfortněji. Sedačky v BMW (samozřejmě ty comfortsitze) mi přijdou pohodlnější než u MB S, co sou u BMW Individual sedačky nevím, takové neznám, znám jen indivudal čalounění.
no a většina lidi co ke mě jezdí na servis určitě nemění na E65 ramena po 150 ti tisících, a tlumiče obyč vydrží 250 a víc tisíc, EDC tlumiče pak i 400 tkm, mam tu hromadu zákazníku s těmadle autama tlumiče vše puvodní, narozdíl třeba od 3er kdy je po 150 tisich po tlumičích.
jinak u měl byl borec nedavno a ten ma A8 i 7er, A8 je o rok novější quatro a stejně říkal že se to nedá srovnávat, A8 je nedotáčívá a řízení není radost, u 7er je radost z jízdy tak si A8 nechal akorát na zimu když bude hodně sněhu.

Jinak je mercedes dobré auto, ale na muj vkus moc uhoupané, ořezané, strohé, nic není natočeno na řidiče, vše je tam tak nějak samoprosebe, až mě na stará kolena začnou srát různé technologické vychytávky, velké displaye, hromada funkcní tak pujdu do MB.
enougher
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: úte 06.12.2011 01:00

#58 Příspěvek od enougher »

Koukam ze si kazdy haji to svoje :lol:


Muj problem je ze se proste do BMW nevejdu a je mi to nepohodlny a tim to pro mne konci

Jinak Autorizovane servisy MB je kapitola sama pro sebe a obzvlast ten co vlastni Antonin Poctivy je velka ostuda
Proto si delam skoro vsechno sam...

Pani co s ni bydlim si dala na plochu provokativne BMW a deti se s ni ani moc nechtely bavit a ja se jim ani nedivim....


Mne slo spis o to ze mne nadzdvihlo to co jsem citoval...

A co se tyce podvozku muzeme se jeste rozepsat na tema MB Active body kontrol....


Jinak nejvetsi problem je ten ze nikdo dneska nestoji o to stavet auta co vydrzi milion kilometru a porad jedou. auta jsou na 5 let a pak koupit nove a podle mne servisni prace BMW a MB budou o par haliru rozdilne , problem je opravdu v servisu
jozin7
Registrovaný
Příspěvky: 498
Registrován: ned 19.07.2009 00:00
Bydliště: od Ostravy

#59 Příspěvek od jozin7 »

enougher-tvuj nazor se pocita,rad jsem si ho precetl.Jak pises,mas uz 3.s klasse,tak asi o nem neco vis a hlavne vis proc ho mas.Predpokladam ze jak mas na S klasse tak koupit sedmu bmw by pro tebe nebyl proble.Sam jsem majitel e 65,sedacky mam komfort ale boli me z nich zada asi po 400km.Mozna to neni vina sedacek v e65 ale podepsalo se na me telo nekolik milionu km ujetych za volantem ale proste tak to je.A i kdyz je to sedma,co mam,nic obrovskeho to uvnitr neni.Podotykam ze nemam long.
caknakis
Registrovaný
Příspěvky: 868
Registrován: ned 13.01.2008 01:00
Bydliště: Praha - západ

#60 Příspěvek od caknakis »

Jen pro zajímavost

enougher - Mohl by jsi napsat, co jsi měl za S klasse, kolik jsi s nima najezdil a co to stálo na servisu? Pokud to reálně víš...
Odpovědět