Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Dotaz na Pavouka

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#1 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Dokazal by si z E36 vytahnout na zaklade svejch elektro znalosti nejakej pouzitelnej signal vohledne votacek? Premejslel sem vo jednoduchym jednocipovym pocitaci s displayem, kerej by mi umoznil nastavit si treba dve hodnoty otacek a v momente jejich dosazeni by to vydalo zvuk nebo rozsvitilo patricnou kontrolku. Rekneme, ze bych si chtel nastavit treba 1500 pro podrazeni a 4200 na prerazeni. Co ty na to? :-) Vo skutecny hodnote a prinosu tohodle zarizeni snad ani nepremejslej .. me by se to ale libilo. :-)
Kriznik
Registrovaný
Příspěvky: 2019
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#2 Příspěvek od Kriznik »

Lopolo zavodnik :-)

mno to by se dalo prece udelat jednoduse dat na rucicku otacek zespoda kontakty a kdyz by se dotkla spodni hranice PIP horni hranice PIP

ne?
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#3 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Zadny takovy prasacky reseni :-) ... navic bych to chtel mit moznost dynamicky menit.
Kriznik
Registrovaný
Příspěvky: 2019
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#4 Příspěvek od Kriznik »

:D
ok ok ok jenom jsem to zkusil :D
Pavouk_1
Registrovaný
Příspěvky: 150
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#5 Příspěvek od Pavouk_1 »

To se na to nejdřív budu muset mrknout, ale moc tomu nevěřím. Až budu mít chvilku, tak to zkusím :-).
Pavouk_1
Registrovaný
Příspěvky: 150
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#6 Příspěvek od Pavouk_1 »

Tak jsemjenom mrknul do schématu a ty vývody k otáčkoměru by něměl být problém najít. To co jde z nich by Ti nestačilo?
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#7 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

A co to presne je? Sem laik .. je to menici se uroven el. proudu nebo co z toho leze? Jinak .. je to analogovy nebo digitalni? :)
Pavouk_1
Registrovaný
Příspěvky: 150
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#8 Příspěvek od Pavouk_1 »

Tak to už by jsi chtěl po mě moc :-D. Ale čistě teoreticky podle toho co jsem zatím dělal na jiných (starších) autech by to teda mělo měnit tu hodnotu napětí, tzn. analogový výstup. Digitální výstupy by měly být až u aut, které mají ty "cambusy", nebo jak se nadává těm zběrnicím.

V tomhle autě jsem zatím nepoci?oval potřebu hrabat se v elektrice :-), takže to není na 100% :-).
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#9 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

No, tak nejak sem si to myslel .. jeste zjistit rozsah napeti a kde to presne je ( kerej dratek znasilnit) a da se zacit laborovat :-)
Pavouk_1
Registrovaný
Příspěvky: 150
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#10 Příspěvek od Pavouk_1 »

Až tak konkrétně jsem to nestudoval (jenom jsem to shlédl), takže drát už asi si budeš muset najít sám :-). Na to zjištění potřebné výše napětí toho taky moc nepotřebuješ :-).
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#11 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

to teda nenajdu :rolleyes:
Pavouk_1
Registrovaný
Příspěvky: 150
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#12 Příspěvek od Pavouk_1 »

Tak se na to zkusím podívat líp a uvidím, co z toho vyčtu :-). Předtím jsem to jenom zkouk jedním očkem :-).
Kriznik
Registrovaný
Příspěvky: 2019
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#13 Příspěvek od Kriznik »

mno spis bych videl nejvetsi praci vubec k dostani se k tem dratkum, nedejboze vyndat celou palubku :-)
Pavouk_1
Registrovaný
Příspěvky: 150
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#14 Příspěvek od Pavouk_1 »

Tak jsem si to ještě teď vytáhl a jak tak na to "tlemím" tak ten otáčkoměr je napojený z nějakého "švába", takže asi bude třeba rozdělat palubku a nabodout to přímo před budíkem. A tam už to bude pokus omyl, protože tam jsou čtyří dráty a nejsou nijak označené.

Ještě by se to možná dalo vystopovat přímo od smínače otáček. Ale do toho bych asi nešel :-(.

Kdyby bylo liniové schéma, tak by to problém nebyl.
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#15 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

hmmm hmmm a sakra :-) Mno nic, tak snad nekdy jindy :-)
Pavouk_1
Registrovaný
Příspěvky: 150
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#16 Příspěvek od Pavouk_1 »

I když, kdyby ses na ten snímač napojil ještě v motoru (ale kde je u E36 nevím, u E30 je v předu na motoru - u klíňáku) a dotáhl drát do kabiny, tak by to možná bylo nejjednodušší řešení. To by jsi měl přímo impulsy.

Jenže v tomhle ti neporadí ani u BMW :-)
Anonym

#17 Příspěvek od Anonym »

Primo na vasich strankach mate jakasi schemata a v schematu c6 sem nasel popis : "Engine RPM sensor" + cisla spicek + barva dratu (celkem dva),z toho se da celkem vyjit,ale osobne bych takove blbosti s upravou nedelal a ten cas venoval lepsim upravam na aute.
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#18 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Co jsou lepsi upravy? Rad se necham inspirovat.
DaF
Registrovaný
Příspěvky: 591
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#19 Příspěvek od DaF »

Prahy, listy, spoilery, kola, vyfuk, sani... Ale Ty ses uchylnej na ten interier... Ja vim! :-) Tak zkus sedacky, kuzi - polstrovani, digi klima, origo elektriku na vsechny ctyri okna... atd! :-):rolleyes:
Kriznik
Registrovaný
Příspěvky: 2019
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#20 Příspěvek od Kriznik »

"blbosti"

kazda uprava je svym zpusobem blbost :-)
pro nekoho je blbost dat si do auta filtr za 4litry pro nekoho je blbost pipaci otackomer :-)

si nevyberes proste :D
Odpovědět