Originál zaslal Bombarder Golfy nesnasi vice lidi, protoze si umi vytrit prdel kde s kym.
Tady se s Golfem fakt nechytis, takovyhle kydy muzes psat akorat na VW...
Vytuněný golf
==========
Jestli chcete ukázat světu, že jste se učňákem protloukli jako
kingové, nemůžete to udělat lépe než vytuněným golfem. Každého z nás
už jistě něco takového předjelo. Za tajemnými černými skly (fólie tam
nalepil Láďa a považte, vyšly na 235 korun) se určitě neskrývá nějaký
umolousanec, který si ještě před pěti roky zlomil nos při ježdění na
panelákových schodech, ale sofistikovaný rebel typu RussellaCrowea.
Ohromné plastové spoilery domácí výroby se otřásají vibracemi, které
dodává supersilnáaudiosoustava značky AKAI. Původně byla zamýšlena
jako afrodisiakum na holky z rodinky, ale i když se ukázalo, že
přitahuje jen další podobné uhrovaté zoufalce, jako nejcennější
součástka už v autě zůstala. Zvuk je ještě o to krásnější, že přes
celé zadní sklo se táhne nápis Sony Car Audio.
Originál zaslal JFK asi budeš mít problém. S 320i coupe jsem toho měl plnej knédl, a jestli má čip tak amen:(
Spoleham na to, ze na kolech nema balony ale standa 15, coz ja sice taky, ale na zadku podle me kdyz trosku propali start tak bych mel mit sanci:bigok: Jediny ceho se fakt bojim je to abych na ty kare neco nedoku... pac ji jeste 6 mesicu musim splacet a nemam zadny volny prachy na pripadnou opravu..
Tak to se na to radeji vyser. Ja to nedavno zkousel, ale ne s oktavou. Musis dat plny kotel uz na startu, bude gumarna jak cip. Snad mu na zacatku ujedes, ale to bude asi tak vse.
Originál zaslal Bombarder Tak to se na to radeji vyser. Ja to nedavno zkousel, ale ne s oktavou. Musis dat plny kotel uz na startu, bude gumarna jak cip. Snad mu na zacatku ujedes, ale to bude asi tak vse.
Aby 318IS zagumovala tak ji musis trosku potrapit.. myslim, ze neni problem zvladnout start lip nez on je daleko tezsi rozgumovat tenhle zadohrab nez koktavku.. a na to spoleham:bigok: Nic jineho me totiz nezbyva:fuckoff: Krom toho pojede se na 400 myslim, ze na delsi trati by me mel asi 100% Ale takhle by to mohlo bejt nejhure snad vyrovnany..:finish:
Nevim jak to je na 318, ale ja zasadne na 325i davam plyn az na podlahu a potom rychle vykopnu spojku. A to jsem jeste pro jistotu vyhodil rerezvu, at to nezatezuje.
[QUOTE]Originál zaslal Bombarder Nevim jak to je na 318, ale ja zasadne na 325i davam plyn az na podlahu a potom rychle vykopnu spojku. A to jsem jeste pro jistotu vyhodil rerezvu, at to nezatezuje. [/QUO
Myslim, ze u tebe to zpusobi guming.. to ja abych dosahl gumoveho smaradu tak jeste pred timto ritualem musim mit motor tak ve 3-4000 otacek. Kdyz ho hamtnu bez techdle otacek tak ho zadusim a mam tam dost dlouhou prodlevu nez me nabehne vykon.. holt to neni 325i, ale jen 318is coz je o nejakych 50 kobylek a 2 hrnky min a to uz je znat.. :bigok:
to je gumarna, ale nekdo to zacne i hopsat, to je na hovno, no M3 to neni. ja mel pred nejakym casem podobny dotaz ohledne octavia RS vs 325i. a zkoncilo to nasledovne. frajer prvne mekotal, ze 325i kdykoli, tak jsem ho vzal na projizdku, jen ve dvojko. rekl bych, ze jsem tomu dal dobry kour. borec ani nedutal. od te doby jsem o nem neslysel. a jen z doslechu rikal, ze by do sazky nesel. ja v rs nejel, mozna to ale pojede lip.
Originál zaslal Bombarder to je gumarna, ale nekdo to zacne i hopsat, to je na hovno, no M3 to neni. ja mel pred nejakym casem podobny dotaz ohledne octavia RS vs 325i. a zkoncilo to nasledovne. frajer prvne mekotal, ze 325i kdykoli, tak jsem ho vzal na projizdku, jen ve dvojko. rekl bych, ze jsem tomu dal dobry kour. borec ani nedutal. od te doby jsem o nem neslysel. a jen z doslechu rikal, ze by do sazky nesel. ja v rs nejel, mozna to ale pojede lip.
Nekde je tu natoceno jak si s 325 dal rs nebylo to o tridu, ale rozdil tam byl. Ja nepojedu proti RS to ma jeste o nejakejch 30 kobyl vic, ale proti standa 1,8 20V turbo koktavce kombajnu.. jestli se to jeste standardem nazvat da..:bigok:
No co ja vím tak se ty RS strašně serou. Známej má ji má už přes rok a nalítáno necelejch 100 000 km - jezdí pořád.
Furt stim něco je a porád se něco sere. je dost nespokojenej.
Pravda s autem se nemazlí a jezdí naplno.
Je to prostě jen Škodovka
jo jo zrovna vcera sem mel sraz z clovekem jehoz bawec ma na budiku uz 560, taky se s tim nemaze a az na beznej spotrebak zadny zavady, chtel bych videt koktavku v tehle letech
Tomu turbu na startu ujedeš, ale už i na 400 metrech se obávám, že tě dojede a předjede... Vážně nejezdí špatně. Bude to hodně o startu. Pokud to prohrábne, už tě asi nedojede. Ale pokud správně odstartuje, obával bych se o ten výsledek...
Jak mu začne tahat turbína a bude tam plnej krou?ák, potáhne to jako prase.
Já měl půl roku Octávku RS upravenou na nějakých 210 koní a byl to fakt mazec. I když dneska už jsem zase o kousek dál...