Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
323i 170ps vs 1,8T 150ps
Aha, tak to je dobrá zpráva!! Já mám 330Ci a potkal jsem na spojce v Praze VW Golf V GTI nějaká výroční edice(pak jsem se dočetl, že 230koni nebo co)... No jelo mu to moc hezky, ale zatáčku za Hostivařem moc nedával a cítil jsem že od 140km/h už mu to tak hezky nejede. Ale sprint jsem s ním nedával, ale zajímalo by mě to!!
no myslim ze Golf V GTI uz by ti pekne zatapel....ale nerikam ze ti ujede ......Kadlik píše:Aha, tak to je dobrá zpráva!! Já mám 330Ci a potkal jsem na spojce v Praze VW Golf V GTI nějaká výroční edice(pak jsem se dočetl, že 230koni nebo co)... No jelo mu to moc hezky, ale zatáčku za Hostivařem moc nedával a cítil jsem že od 140km/h už mu to tak hezky nejede. Ale sprint jsem s ním nedával, ale zajímalo by mě to!!
Kamarad ma GTI V upravene....a jede to masakr.....byl jsem z toho docela v prdeli...zkouseli tenkrat se honit se 740i chipnute v manualu....a BMW se nechytalo....ale nevim jak by dopadla dalnice
Co teď koukám na technická data, tak ten Golf GTI Edition 30 má 0-100 za 6.8s a max. 245km/h, 330Ci 6,5s a max. 250km/h, takže velmi podobné a vzhledem k tomu, že BMW má ještě o 2 válce více tak tipuju, že na tom maximu bude dříve a ten zvuk s tím 4válcem nebudu porovnávat... Škoda, že někde není zrychlení u toho golfa 0-200km/h, dost by mě to zajímalo.Boriss23 píše:no myslim ze Golf V GTI uz by ti pekne zatapel....ale nerikam ze ti ujede ......Kadlik píše:Aha, tak to je dobrá zpráva!! Já mám 330Ci a potkal jsem na spojce v Praze VW Golf V GTI nějaká výroční edice(pak jsem se dočetl, že 230koni nebo co)... No jelo mu to moc hezky, ale zatáčku za Hostivařem moc nedával a cítil jsem že od 140km/h už mu to tak hezky nejede. Ale sprint jsem s ním nedával, ale zajímalo by mě to!!
Kamarad ma GTI V upravene....a jede to masakr.....byl jsem z toho docela v prdeli...zkouseli tenkrat se honit se 740i chipnute v manualu....a BMW se nechytalo....ale nevim jak by dopadla dalnice
parametry cca stejne...zvukGTI nema skoro zadny...R6 je proste super....Kadlik píše:Co teď koukám na technická data, tak ten Golf GTI Edition 30 má 0-100 za 6.8s a max. 245km/h, 330Ci 6,5s a max. 250km/h, takže velmi podobné a vzhledem k tomu, že BMW má ještě o 2 válce více tak tipuju, že na tom maximu bude dříve a ten zvuk s tím 4válcem nebudu porovnávat... Škoda, že někde není zrychlení u toho golfa 0-200km/h, dost by mě to zajímalo.Boriss23 píše:no myslim ze Golf V GTI uz by ti pekne zatapel....ale nerikam ze ti ujede ......Kadlik píše:Aha, tak to je dobrá zpráva!! Já mám 330Ci a potkal jsem na spojce v Praze VW Golf V GTI nějaká výroční edice(pak jsem se dočetl, že 230koni nebo co)... No jelo mu to moc hezky, ale zatáčku za Hostivařem moc nedával a cítil jsem že od 140km/h už mu to tak hezky nejede. Ale sprint jsem s ním nedával, ale zajímalo by mě to!!
Kamarad ma GTI V upravene....a jede to masakr.....byl jsem z toho docela v prdeli...zkouseli tenkrat se honit se 740i chipnute v manualu....a BMW se nechytalo....ale nevim jak by dopadla dalnice
Ale jak rikam kamarad ho ma poladeny...a musim rict ze to je pila...a zvuk to ma jak nejakej zavodak...zkusim sehnat kameru a udelam video jak to jede a zvuk
to by me zajimalo jak je 740i chipnuta a navic vezmi si kolik vazi golfik a 740i - totalni nesmysl to srovnavat, je tam vic nez 500kg rozdil chlapeBoriss23 píše:no myslim ze Golf V GTI uz by ti pekne zatapel....ale nerikam ze ti ujede ......Kadlik píše:Aha, tak to je dobrá zpráva!! Já mám 330Ci a potkal jsem na spojce v Praze VW Golf V GTI nějaká výroční edice(pak jsem se dočetl, že 230koni nebo co)... No jelo mu to moc hezky, ale zatáčku za Hostivařem moc nedával a cítil jsem že od 140km/h už mu to tak hezky nejede. Ale sprint jsem s ním nedával, ale zajímalo by mě to!!
Kamarad ma GTI V upravene....a jede to masakr.....byl jsem z toho docela v prdeli...zkouseli tenkrat se honit se 740i chipnute v manualu....a BMW se
nechytalo....ale nevim jak by dopadla dalnice

Ja nerikam ze jsme ji chteli srovnavat...akorat vim ze majitel 740i ji byl nechat chipovat a rikal ze mu nikdo neujede...tak ho zkousel s golfem....krakatit píše:to by me zajimalo jak je 740i chipnuta a navic vezmi si kolik vazi golfik a 740i - totalni nesmysl to srovnavat, je tam vic nez 500kg rozdil chlapeBoriss23 píše:no myslim ze Golf V GTI uz by ti pekne zatapel....ale nerikam ze ti ujede ......Kadlik píše:Aha, tak to je dobrá zpráva!! Já mám 330Ci a potkal jsem na spojce v Praze VW Golf V GTI nějaká výroční edice(pak jsem se dočetl, že 230koni nebo co)... No jelo mu to moc hezky, ale zatáčku za Hostivařem moc nedával a cítil jsem že od 140km/h už mu to tak hezky nejede. Ale sprint jsem s ním nedával, ale zajímalo by mě to!!
Kamarad ma GTI V upravene....a jede to masakr.....byl jsem z toho docela v prdeli...zkouseli tenkrat se honit se 740i chipnute v manualu....a BMW se
nechytalo....ale nevim jak by dopadla dalnice
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 13
- Registrován: pon 16.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha 9
- Klubové ID: 1039
- Kontaktovat uživatele:
Předem bych chtěl poznamenat, že moje srdce bije jen pro BMW (R6) a pro jeho plynulý a neustávající nárůst výkonu od volnoběhu až k omezovači.
No jo, to je sice pěkný, ale pak se najde blbeček (viz. video o pár příspěvků víše), kterej vezme motor 1,8T z audi TT ( 225k v serii ),narve ho bez jakýchkoliv úprav do Golfa 4Gti (taky 1,8T ,jen menší turbo a náký drobnosti), zvýší plnící tlak turba, dostatečně zvýší bohatost směsi, aby neupálil ventily a rázem je na cca 270k, k tomu ještě šestikvalt z S3,
brzdy z koktávky RS (nebo passat B5 4motion)......No a kde sme byli s BMW 320i-330i. Turbo je prostě Turbo a jestli máme(te) o dva válce víc, je sice super pro kultivovanost chodu motoru, ale jinak uplně na hovno.
Co vám budu povídat, po překonání 4tis. ot./min. se to na rovině rozhrabe i na 4ku, na šesku do omezovače (250km/h) vůbec žádnej problém
( kdyby byla delší skříň z RSa, tak teoretická Vmax. 290km/h, ale to neni cílem....
Stále to ale nestačilo, takže v krabici je připravenej novej GARETT, ted se ještě čeká až na zakázku vyroběj nový svody, pak ještě větší vejfuk a předpokládanej výkon je někde okolo 320koníků, což je dle mého názoru na 18ku docela dost.
Co říct na závěr ?
Snad jen to, že milého kamaráda asi pozvem na nákej z dalších BMW srazů a na sprintech možná někteří z místních borců pochopí, jak nákej posranej 4vál s příšernym zvukem (že by turbo ve vejfuku...) a ještě k tomu koncernovej taky může jet.
Ale jinak, radost z jízdy je stejně jenom v BMW, at si pindá kdo chce co chce
No jo, to je sice pěkný, ale pak se najde blbeček (viz. video o pár příspěvků víše), kterej vezme motor 1,8T z audi TT ( 225k v serii ),narve ho bez jakýchkoliv úprav do Golfa 4Gti (taky 1,8T ,jen menší turbo a náký drobnosti), zvýší plnící tlak turba, dostatečně zvýší bohatost směsi, aby neupálil ventily a rázem je na cca 270k, k tomu ještě šestikvalt z S3,
brzdy z koktávky RS (nebo passat B5 4motion)......No a kde sme byli s BMW 320i-330i. Turbo je prostě Turbo a jestli máme(te) o dva válce víc, je sice super pro kultivovanost chodu motoru, ale jinak uplně na hovno.
Co vám budu povídat, po překonání 4tis. ot./min. se to na rovině rozhrabe i na 4ku, na šesku do omezovače (250km/h) vůbec žádnej problém
( kdyby byla delší skříň z RSa, tak teoretická Vmax. 290km/h, ale to neni cílem....
Stále to ale nestačilo, takže v krabici je připravenej novej GARETT, ted se ještě čeká až na zakázku vyroběj nový svody, pak ještě větší vejfuk a předpokládanej výkon je někde okolo 320koníků, což je dle mého názoru na 18ku docela dost.
Co říct na závěr ?
Snad jen to, že milého kamaráda asi pozvem na nákej z dalších BMW srazů a na sprintech možná někteří z místních borců pochopí, jak nákej posranej 4vál s příšernym zvukem (že by turbo ve vejfuku...) a ještě k tomu koncernovej taky může jet.
Ale jinak, radost z jízdy je stejně jenom v BMW, at si pindá kdo chce co chce

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 409
- Registrován: pon 26.11.2007 01:00
- Bydliště: Hodonín
- Klubové ID: 1756
já mám e36 320i touring a kamarád A4 1,8T Avant.
ujede mi, ale nikdy to není tak, že bych ho v první zatáčce nedojel, maximálku máme téměř stejnou, ale ve sprintech on vítězí, jelikož 4 vál je prostě lehčí, ale když stojíme na parkovišti a já to nastartuju, tak jde jasně poznat, které z těch aut má motor....koncernové přeplňované motory měly vždy výborné výkonové parametry, ale takové turbo odchazí každých cca 120-180 tis. km, proto zlatý atmosférický šestivál....taky by mě zajímalo, kolik ta 1,8T vydrží set tisíc kilometrů, než se uplně rozsype....myslím si, že i tady má navrch BMW....
ujede mi, ale nikdy to není tak, že bych ho v první zatáčce nedojel, maximálku máme téměř stejnou, ale ve sprintech on vítězí, jelikož 4 vál je prostě lehčí, ale když stojíme na parkovišti a já to nastartuju, tak jde jasně poznat, které z těch aut má motor....koncernové přeplňované motory měly vždy výborné výkonové parametry, ale takové turbo odchazí každých cca 120-180 tis. km, proto zlatý atmosférický šestivál....taky by mě zajímalo, kolik ta 1,8T vydrží set tisíc kilometrů, než se uplně rozsype....myslím si, že i tady má navrch BMW....
necital som to cele...len prvu a poslednu stranku...a inak octavia I RS ma 180k nie 150k.....
motory 1.8t sa robili 110kw,132kw a 164kw,takze tam su rozdiely, vseobecne to nie je zly motor ako tu vacsina ludi pise...podvozok a ine veci vw vs bmw je sice ina rec,ale pri sprinte nema az taky vplyv.....
a presnost tachometru;na dialnici som isiel s passatom tachometrovych 130-150km/h a rychlost mala voci gps odchylku 3-5km/h,co si myslim,ze nie je ziadna tragedia...
motory 1.8t sa robili 110kw,132kw a 164kw,takze tam su rozdiely, vseobecne to nie je zly motor ako tu vacsina ludi pise...podvozok a ine veci vw vs bmw je sice ina rec,ale pri sprinte nema az taky vplyv.....
a presnost tachometru;na dialnici som isiel s passatom tachometrovych 130-150km/h a rychlost mala voci gps odchylku 3-5km/h,co si myslim,ze nie je ziadna tragedia...
A co je to za motor v octavii 164kw?to teda neznam......k0be píše:necital som to cele...len prvu a poslednu stranku...a inak octavia I RS ma 180k nie 150k.....
motory 1.8t sa robili 110kw,132kw a 164kw,takze tam su rozdiely, vseobecne to nie je zly motor ako tu vacsina ludi pise...podvozok a ine veci vw vs bmw je sice ina rec,ale pri sprinte nema az taky vplyv.....
a presnost tachometru;na dialnici som isiel s passatom tachometrovych 130-150km/h a rychlost mala voci gps odchylku 3-5km/h,co si myslim,ze nie je ziadna tragedia...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 13
- Registrován: pon 16.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha 9
- Klubové ID: 1039
- Kontaktovat uživatele:
Boriss23 píše:A co je to za motor v octavii 164kw?to teda neznam......k0be píše:necital som to cele...len prvu a poslednu stranku...a inak octavia I RS ma 180k nie 150k.....
motory 1.8t sa robili 110kw,132kw a 164kw,takze tam su rozdiely, vseobecne to nie je zly motor ako tu vacsina ludi pise...podvozok a ine veci vw vs bmw je sice ina rec,ale pri sprinte nema az taky vplyv.....
a presnost tachometru;na dialnici som isiel s passatom tachometrovych 130-150km/h a rychlost mala voci gps odchylku 3-5km/h,co si myslim,ze nie je ziadna tragedia...
kdyby si cetl pozorneji, doslo by ti, ze udaj 163kW ma souvislost s motorem 1,8 a ne s Octavkou.
Jo a daval se treba do AUDI TT 1,8T