Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Chiptuning 525tds
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 894
- Registrován: čtv 26.10.2006 00:00
- Bydliště: CB
- Kontaktovat uživatele:
Vím, že už zde byli podobná témata, ale stejně jsem se z nich moc nodověděl.Tak jsem se chtěl zeptat jaké máte zkušenosti s chiptuningem na 525tds 143koni (e39)rv98.Přečetl jsem už milion stran textu o chiptuningu, ale spíš mě zajímají vaše osobní poznatky.Zaujala mě firma Bitpower, která nabízí nárůst na 178PS a moment o 30%.Znáte někdo tuto firmu?
AdaM5 píše:Vím, že už zde byli podobná témata, ale stejně jsem se z nich moc nodověděl.Tak jsem se chtěl zeptat jaké máte zkušenosti s chiptuningem na 525tds 143koni (e39)rv98.Přečetl jsem už milion stran textu o chiptuningu, ale spíš mě zajímají vaše osobní poznatky.Zaujala mě firma Bitpower, která nabízí nárůst na 178PS a moment o 30%.Znáte někdo tuto firmu?
Prave ze zname, je to jedna z mala firem kam opravdu na cip nechodit, zkus kouknout na diesel-technik nebo na bmwpower...
N54 PWR
AdaM5 píše:ok.takze bitpower ne.A od techhle firem co jsi napsal je to....jaksi...prijatelne?Jestli opravdu, kdyz budu dodrzovat urcite pravidla jezdeni, tak to motor a turbo nepoznamena?
Znam jen diesel-technik s kterym bmwklub spolupracuje a clenove tam maji 20% slevu. Jde o to aby jsi mel motor v dobrem technickem stavu, ja najel s cipem na tds skoro 100tis km a zadnej problem... Pokud mas neco hodne nacateho tak je pravdepodobne ze to brzo po cipu odejde...
N54 PWR
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 894
- Registrován: čtv 26.10.2006 00:00
- Bydliště: CB
- Kontaktovat uživatele:
Super takze pujdu do diesel-technik.Nedavno sem mel delanou generalku motoru i bandy dalsich dilu v originalnim servisu ACR auto v Ceskych Budejovicich.(Mel sem nasetreno naky drobny).Do motoru sem dal 40tis.(novy ojnice,lozsika na klice,premereni vstriku,tesneni olej a ja nevim co jeste- rekli mi ze ted je jako novej)a do zbytku auta asi 50tis(komplet zadek-tlumice,pruziny,tycky stabil.,ramena,kotouce.... a predek podobne)Takze by to melo bejt ok.Diky moc za radu,urcite bych udelal nakou skaredost mojemu brouckovi
Pokud to máš blíže sem, tak radši bych se stavil zde http://www.bmwpower.cz/
AdaM5 píše:Jo a nevis jeste v cem jsou ty bitpower spatny?navic to u nich stoji 15000kc(ale i s odmerenim vykonu na motorovej brzde)a u tech diesel-technik jen za 8300kc.Jo a jak se stanu clenem bmw klubu?
No uz jsem od par lidi slysel ze jim po cipu od nich odeslo nove turbo atd... Pokud zvladas merit na motorove brzde tak si tam nameris jakej vykon chces takze to ze ti daji graf z jejich brzdy je sice hezky ale k nicemu..

N54 PWR
Slid píše:Pokud to máš blíže sem, tak radši bych se stavil zde http://www.bmwpower.cz/
Tech firem je urcite vic kde pouzivaji kvalitni cipy, takze zalezi na cene a na vzdalenosti jak rikas... Ale nejak mi neni jasny co myslis tim "radsi bych se stavil zde" na cipy od diesel-technik jsem jeste neslysel nic negativniho, ty snad jo?
N54 PWR
AdaM5 píše:Super takze pujdu do diesel-technik.Nedavno sem mel delanou generalku motoru i bandy dalsich dilu v originalnim servisu ACR auto v Ceskych Budejovicich.(Mel sem nasetreno naky drobny).Do motoru sem dal 40tis.(novy ojnice,lozsika na klice,premereni vstriku,tesneni olej a ja nevim co jeste- rekli mi ze ted je jako novej)a do zbytku auta asi 50tis(komplet zadek-tlumice,pruziny,tycky stabil.,ramena,kotouce.... a predek podobne)Takze by to melo bejt ok.Diky moc za radu,urcite bych udelal nakou skaredost mojemu brouckovi
A co turbo?

N54 PWR
Lukas H. píše:Slid píše:Pokud to máš blíže sem, tak radši bych se stavil zde http://www.bmwpower.cz/
Tech firem je urcite vic kde pouzivaji kvalitni cipy, takze zalezi na cene a na vzdalenosti jak rikas... Ale nejak mi neni jasny co myslis tim "radsi bych se stavil zde" na cipy od diesel-technik jsem jeste neslysel nic negativniho, ty snad jo?
No osobní zkušenost nemám, ale dle referencí lidí jsem slyšel větší chválu a profesionální přístup v bmwpower oproti diesel-technik.
Toď vše.

Přesně tak, turbo. Jeho 100% stav je při čiptuningu nanejvíš nutný.Lukas H. píše:AdaM5 píše:Super takze pujdu do diesel-technik.Nedavno sem mel delanou generalku motoru i bandy dalsich dilu v originalnim servisu ACR auto v Ceskych Budejovicich.(Mel sem nasetreno naky drobny).Do motoru sem dal 40tis.(novy ojnice,lozsika na klice,premereni vstriku,tesneni olej a ja nevim co jeste- rekli mi ze ted je jako novej)a do zbytku auta asi 50tis(komplet zadek-tlumice,pruziny,tycky stabil.,ramena,kotouce.... a predek podobne)Takze by to melo bejt ok.Diky moc za radu,urcite bych udelal nakou skaredost mojemu brouckovi
A co turbo?
Slid píše:Lukas H. píše:Slid píše:Pokud to máš blíže sem, tak radši bych se stavil zde http://www.bmwpower.cz/
Tech firem je urcite vic kde pouzivaji kvalitni cipy, takze zalezi na cene a na vzdalenosti jak rikas... Ale nejak mi neni jasny co myslis tim "radsi bych se stavil zde" na cipy od diesel-technik jsem jeste neslysel nic negativniho, ty snad jo?
No osobní zkušenost nemám, ale dle referencí lidí jsem slyšel větší chválu a profesionální přístup v bmwpower oproti diesel-technik.
Toď vše.
Muzes to prosimte vic rozvest, samotneho me to dost zajima...


N54 PWR
Lukas H. píše:Slid píše:Lukas H. píše:[quote="Slid"]Pokud to máš blíže sem, tak radši bych se stavil zde http://www.bmwpower.cz/
Tech firem je urcite vic kde pouzivaji kvalitni cipy, takze zalezi na cene a na vzdalenosti jak rikas... Ale nejak mi neni jasny co myslis tim "radsi bych se stavil zde" na cipy od diesel-technik jsem jeste neslysel nic negativniho, ty snad jo?
No osobní zkušenost nemám, ale dle referencí lidí jsem slyšel větší chválu a profesionální přístup v bmwpower oproti diesel-technik.
Toď vše.
Muzes to prosimte vic rozvest, samotneho me to dost zajima...


Nemám co rozvézt, říkám jen co jsem slyšel pohledej si po fórech, stejně tak jsem to četl i já, reference a přístup ze strany diesel-technik, jak říkám osobní zkušenost nemám.
Také že v diesel-technik chipovali/chipuji? auto kterému chip bohužel více uškodil než přinesl, ale majitel bohužel nebyl informován jinak by dotoho nešel, je to už stará záležitost, ale slyšel jsem to.
Jinak proti nim vůbec nic nemám

Slid píše:Lukas H. píše:Slid píše:[quote="Lukas H."][quote="Slid"]Pokud to máš blíže sem, tak radši bych se stavil zde http://www.bmwpower.cz/
Tech firem je urcite vic kde pouzivaji kvalitni cipy, takze zalezi na cene a na vzdalenosti jak rikas... Ale nejak mi neni jasny co myslis tim "radsi bych se stavil zde" na cipy od diesel-technik jsem jeste neslysel nic negativniho, ty snad jo?
No osobní zkušenost nemám, ale dle referencí lidí jsem slyšel větší chválu a profesionální přístup v bmwpower oproti diesel-technik.
Toď vše.
Muzes to prosimte vic rozvest, samotneho me to dost zajima...


Nemám co rozvézt, říkám jen co jsem slyšel pohledej si po fórech, stejně tak jsem to četl i já, reference a přístup ze strany diesel-technik, jak říkám osobní zkušenost nemám.
Také že v diesel-technik chipovali auto kterému chip bohužel více uškodil než přinesl, ale majitel bohužel nebyl informován jinak by dotoho nešel, je to už stará záležitost, ale slyšel jsem to.[/quote]
Aha, ja myslel ze znas osobne ty lidi kteri maji tu spatnou zkusenost, nechci nejak znevazovat tve informace ale prijde mi to jako takove to "jedna baba povidala"..

N54 PWR
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 894
- Registrován: čtv 26.10.2006 00:00
- Bydliště: CB
- Kontaktovat uživatele:
Lukas H. píše:AdaM5 píše:Super takze pujdu do diesel-technik.Nedavno sem mel delanou generalku motoru i bandy dalsich dilu v originalnim servisu ACR auto v Ceskych Budejovicich.(Mel sem nasetreno naky drobny).Do motoru sem dal 40tis.(novy ojnice,lozsika na klice,premereni vstriku,tesneni olej a ja nevim co jeste- rekli mi ze ted je jako novej)a do zbytku auta asi 50tis(komplet zadek-tlumice,pruziny,tycky stabil.,ramena,kotouce.... a predek podobne)Takze by to melo bejt ok.Diky moc za radu,urcite bych udelal nakou skaredost mojemu brouckovi
A co turbo?
To je pravda ,turbo sem nedelal.Tak asi zajedu zas do ACR auto.A myslis ze by stacilo nechat vymenit loziska?nebo bych mel udelat jeste neco vic?A nevis kolik to priblizne stoji?Uz sem mel docela velky vydaje za predchozi servis.Jo a jinak vsem dekuji za prispevky, ale zatim se mi vic libi ten diesel-technik.Jo a jsem z CB tak do kladna nejak dojedu.
AdaM5 píše:Lukas H. píše:AdaM5 píše:Super takze pujdu do diesel-technik.Nedavno sem mel delanou generalku motoru i bandy dalsich dilu v originalnim servisu ACR auto v Ceskych Budejovicich.(Mel sem nasetreno naky drobny).Do motoru sem dal 40tis.(novy ojnice,lozsika na klice,premereni vstriku,tesneni olej a ja nevim co jeste- rekli mi ze ted je jako novej)a do zbytku auta asi 50tis(komplet zadek-tlumice,pruziny,tycky stabil.,ramena,kotouce.... a predek podobne)Takze by to melo bejt ok.Diky moc za radu,urcite bych udelal nakou skaredost mojemu brouckovi
A co turbo?
To je pravda ,turbo sem nedelal.Tak asi zajedu zas do ACR auto.A myslis ze by stacilo nechat vymenit loziska?nebo bych mel udelat jeste neco vic?A nevis kolik to priblizne stoji?Uz sem mel docela velky vydaje za predchozi servis.Jo a jinak vsem dekuji za prispevky, ale zatim se mi vic libi ten diesel-technik.Jo a jsem z CB tak do kladna nejak dojedu.
Hele spis bych to turbo nechal jen zkontrolovat, tzn aby tlacilo v celem spektru otacek tolik kolik ma a nesmi moc propoustet olej... Repas bych resil az kdyz by prestalo fungovat, driv to nema cenu... Stoji to myslim kolem 10k zalezi ktere firme to sveris... Pukud si zaplatis clenstvi v klubu tak budes mit ten cip o 1700 levnejsi, takze budes mit clenstvi a jeste ti zbyde na cestu do kladna a z5...

N54 PWR